.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

tempomat (wycieraczki) C4/A6
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=29866
Strona 1 z 2

Autor:  sampek [ 17.lut.2006 21:33:21 ]
Tytuł:  tempomat (wycieraczki) C4/A6

Witam. wiem ze temat troszke juz byl poruszany ale jeszcze raz podejme bo o szczegoly mi chodzi.
Mam do kupienia nastepujacy zestawik pochodzacy z C4 93 rok.
http://katamarany.civ.pl/_al/P1010032.JPG
http://katamarany.civ.pl/_al/P1010037.JPG
Chodzi mi glownie o manetke kierunkow z tempomatem bo takowej u siebie nie mam a chce uruchomic tempomat.
Moje pytanie:
Czy mozna i czy latwo jest wyciagnac z tego zestawu (kierunki, swiatla, wycieraczki) wyciagnac i przelozyc tylko kierunki z tempomatem?
Bo raz ze moje galki od swiatel i wycieraczek sa w lepszym stanie a dwa ze pewnie to sa wycieraczki od sedana wiec nie ma sterowania wycieraczka tylna (chociaz za to jest ustawinie opoznienia wycieraczek przednich? aby to upgrejdowac tez tylko sie zmienia manetke czy cos wiecej potrzeba?)

Autor:  Maridk [ 20.lut.2006 07:00:00 ]
Tytuł: 

Chcesz przełożyć samą manetkę z tempomatem? Czy całą połówkę (światła +kierunki) W tym drugim przypadku nie będziesz miał żadnych problemow. Ten pająk rozkłada się na pół. W pierwszym przypadku będziesz musiał rozkręcić kilka srubek ale też da się bez większych problemów.

Autor:  sampek [ 18.mar.2006 18:53:57 ]
Tytuł: 

Maridk napisał(a):
Chcesz przełożyć samą manetkę z tempomatem? Czy całą połówkę (światła +kierunki) W tym drugim przypadku nie będziesz miał żadnych problemow. Ten pająk rozkłada się na pół. W pierwszym przypadku będziesz musiał rozkręcić kilka srubek ale też da się bez większych problemów.


jak by ktos sie natknal na ten post to niech wie ze caly przelaczbnik z C4 z lat 93 nie pasuje do C4-A6 ;)

Autor:  maciu [ 19.mar.2006 10:36:41 ]
Tytuł: 

założyć da radę co przetrenowałem ale niestety kabelkologia
jest zupełnie inna...

Autor:  sampek [ 19.mar.2006 13:09:45 ]
Tytuł: 

maciu napisał(a):
założyć da radę co przetrenowałem ale niestety kabelkologia
jest zupełnie inna...


Czyli niby jak? stoczyles ten bolec na ktory naklada sie przelaczniki czy rzezba przelacznikow?
Ale ty chyba miales inny porblem u ciebie bylo za luzno a u mnie nie wchodzi wogole? czy sie myle i nie piszesz o przekladce manetek z A6 do 100?

Ja sobie juz poradzilem, ptrzelozylem po prostu sama galke kieronkow.

Autor:  maciu [ 20.mar.2006 10:12:08 ]
Tytuł: 

miałem na myśli bardziej w druga stronę ale stoczyc też można
i niewykluczone że będę to robił :)

Autor:  sampek [ 20.mar.2006 10:16:48 ]
Tytuł: 

maciu napisał(a):
miałem na myśli bardziej w druga stronę ale stoczyc też można
i niewykluczone że będę to robił :)


z z zego do czego dokladnie przechodzisz? nie prosciej sama manetke przelozyc? jelsi dokladka kompa lub tempomatu to przeciez przewody dodatkowe nawet nie wchodza do srodka tylko na zeznatrz do swoje wtyczki da.

taa, nad stoczeniem tez chwile mysalem no ale przelozenie kawalka plastiku zdecydowanie latwiejsze i szybsze.

Autor:  maciu [ 20.mar.2006 10:24:15 ]
Tytuł: 

jezeli bede topczyl to kolumne z s6 do siebie... i manetki beda oczywiscie setkowe

Autor:  zielaki [ 21.mar.2006 05:26:18 ]
Tytuł: 

jesli juz o przełąćznikach to ja tez z pytankiem:

w moim A6 2,8 ltr nie było komputera czyli elementu pokazująćego spalanie,dystans ,itp,itd...załozyłem deskę z kompem podłąćzyłem i wiadomo--nie działa ,tzn wyswietla ale jakies tam dziwne wartosci. Czy ktos wie czy dokupując przełączniki przy kierownicy moze to juz działać

ze schematu wychodzi ze ten komputerek w desce jest juz włąćzony w komputer zasilania paliwem i nie trzeba nic dodatkowego oprócz sterowania w kierownicy, czy ktoś moze to przechodził.....????? :?:

Autor:  BiLu [ 21.mar.2006 09:02:33 ]
Tytuł: 

zielaki napisał(a):
jesli juz o przełąćznikach to ja tez z pytankiem:

w moim A6 2,8 ltr nie było komputera czyli elementu pokazująćego spalanie,dystans ,itp,itd...załozyłem deskę z kompem podłąćzyłem i wiadomo--nie działa ,tzn wyswietla ale jakies tam dziwne wartosci. Czy ktos wie czy dokupując przełączniki przy kierownicy moze to juz działać

ze schematu wychodzi ze ten komputerek w desce jest juz włąćzony w komputer zasilania paliwem i nie trzeba nic dodatkowego oprócz sterowania w kierownicy, czy ktoś moze to przechodził.....????? :?:

jesli wyswietla bzdury to znaczy ze jednak sygnal spalania nie jest podpiety.
obecnosc manetki nie ma wplywu na wartosci wyswietlane na BC (nie chodzi mi oczywiscie o kasowanie wynikow etc...)

Autor:  zielaki [ 24.mar.2006 13:20:41 ]
Tytuł: 

no nic .moze spróbuję coś ze schematem poszperac ,moze się uda...

Autor:  zielaki [ 24.kwi.2006 22:24:29 ]
Tytuł: 

ale gdzie komputer w A6 c4 2,8 bo schemat juz jest ,kabelek sie wyciagnie ,ale gdzie komputer ????????????????????????????????

Autor:  maciu [ 25.kwi.2006 06:56:47 ]
Tytuł: 

no jak to gdzie komputer... przeciez sam piszesz ze masz go w zegarach...

kupiles zegary od setki czy od A6? masz licznik kilometrów elektroniczny?

Autor:  BiLu [ 25.kwi.2006 07:29:15 ]
Tytuł: 

maciu napisał(a):
no jak to gdzie komputer... przeciez sam piszesz ze masz go w zegarach...

kupiles zegary od setki czy od A6? masz licznik kilometrów elektroniczny?

pewnie chodzi o ECU ktory jest pod nogami pasazera z przodu ;-)

Autor:  maciu [ 25.kwi.2006 07:37:35 ]
Tytuł: 

Bilu napisał(a):
maciu napisał(a):
no jak to gdzie komputer... przeciez sam piszesz ze masz go w zegarach...

kupiles zegary od setki czy od A6? masz licznik kilometrów elektroniczny?

pewnie chodzi o ECU ktory jest pod nogami pasazera z przodu ;-)


:peace:

Autor:  wojol_S6 [ 28.gru.2006 00:07:49 ]
Tytuł: 

A takie pytanei przy okazji temetu zegarow itp...

1. Czy przelaczniik po lewej stronie w manetce kierunkowskazow to tempomat - i tylko tempomat ?
2. Czy wyswietlacz temperatury powinien byc podswietlony ( w nocy u mnie go nie widac a w dzien jest szary)
3. TO samo pytanie do wyswietlacza biegow - skrzy nia automatycnza ( w nocy nie widac nic - w dizen jest szary)

Z gory dzieki za pomoc ;-)

pozdr dla wsystkich zyczliwych niosących pomoc...

Autor:  J@RO [ 28.gru.2006 05:51:36 ]
Tytuł: 

Ad. 1 Tak to jest tylko tempomat.

Ad. 2 Powinien byc podswietlany - jedna zarowka, typ zaroweczki - 272-1092 (12 voltow, 60mA, wire thermal base)

Ad. 3 takie samo podswietlanie jak termometr - 2 zarowki - typ zaroweczek - 272-1092 (12 voltow, 60mA, wire thermal base)

A tak wyglada ta zaroweczka

Obrazek

Autor:  wojol_S6 [ 29.gru.2006 21:59:20 ]
Tytuł: 

JAro - dzieki za wyczerpująca odpowiedz. Jutro zabieram sie za podswietlenie zegarów.
Niemoge jednak uruchomic tempomatu - nawet powyzej setkie przyciśk FIX nie daje zadnych efektoe ( slychac tylko pstrykanie przekaznika gdzeis w okolicach schowka ) to pstrykanie slychac tez przy wciskaniu pusa lub minusa predkosci tempomatu.. ale auto ne ie reaguje na te czynnosci.... jkaies sugestie jak sie zabrac do tego problemu ??

pozdr

WOjtek

Autor:  J@RO [ 30.gru.2006 00:48:57 ]
Tytuł: 

Tempomat dziala dopiero powyzej jakiejs predkosci. Chyba cos kolo 20 km/h. Jak patrzysz na silnik z przodu to po prawej masz banke od plynu do spryskiwaczy (zeby upewnic sie ze dobrze apatrzysz :diabel: )

No wiec jak masz wlot powietrza do v6 (ta puszka czarna ze znaczkiem V6 w gornej czesci silnika) to troszke nizej po lewej stronie bedzie taka pompka. Odpal silnik i poruszaj nia - na wsick. Dziala na podcisnienie wytwarzane w pompce ZA banka od spryskiwaczy. Jezeli nie dziala ci tempomat po przekroczeniu w/w predkosci to znaczy ze gdzies jest nieszczelnosc. Sprawdz kabelki, moze nie sa naciagniete na rozdzielaczach, moze sa popekane. W ostatecznosci sprawdz pompke. :diabel:

Pozwodzenia, Jarek

Obrazek

Autor:  mcx4 [ 16.cze.2007 21:00:36 ]
Tytuł: 

mam pytanie
czy manetka o nr 4A0 953 513 bedzie pasowala do a6/c4 2.5 tdi ???

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/