.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Jakie macie zawiasy w autkach ?? I jak Wam sie jezdzi?? https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=30077 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Lonnyy [ 21.lut.2006 09:28:13 ] |
Tytuł: | Jakie macie zawiasy w autkach ?? I jak Wam sie jezdzi?? |
Siemanko, tak jak w temacie pochwalcie sie na jakich zawieszeniach jezdzicie?? I jak wam sie jezdzi ?? Ja osobscie jak sprowadzilem autko to wygladalo strasznie koza maksymalna ![]() ![]() Tak myslalem nad zmiana sprezynek na inne.......co polecacie ?? PS: Jakby ktos cos mial to czekam na cynk ![]() |
Autor: | Leo [ 21.lut.2006 09:53:27 ] |
Tytuł: | |
zestaw z Audi sport quattro, twardo ale jaka frajda za to ![]() ![]() |
Autor: | FranoF1 [ 21.lut.2006 14:22:07 ] |
Tytuł: | |
Audi 80 B4 - cały zestaw Supersporta 60/40 (amortyzatory gazowe) ![]() ![]() ![]() |
Autor: | szogun0 [ 21.lut.2006 14:53:17 ] |
Tytuł: | |
Fabryczne 1BE. Ale w moim regionie nie widzę sensu aby bardziej obniżać i utwardzać. Szkoda kasy na częste naprawy po spotkaniach z dziurami i nierównościami. |
Autor: | Kliku [ 21.lut.2006 16:58:09 ] |
Tytuł: | |
polecam amorki BILSTEIN gazowe do tego dobre sprezynki np. H&R bedzie git. Chcialem obnizyc swojego ale okazalo sie ze jest juz obnizony seryjnie na sprezynkach Audi... ![]() |
Autor: | Combi [ 21.lut.2006 19:13:18 ] |
Tytuł: | |
Jak sprowadzałem to miałem amorki sportowe + sprężyny -40 mm Supersport, jeździło się bardzo dobrze, jednak po pół roku musiałem wymienić ze względu na zużycie. Obecnie totalny bajzel, czyli sprężyny -40mm Super sport, z przodu zwykłe amorki Sachs, z tyłu jakieś stare zwykłe, za miesiąc będzie to samo na czym sprowadziłem czyli sport. amorki + sprężyny -40 mm Supersport i będzie git. |
Autor: | Cichy! [ 21.lut.2006 19:27:05 ] |
Tytuł: | |
żółte KONI z przodu same spreżyny z tyłu komplet z amorkami. Jak ktos siedzi z tyłu to moze sobie nery poodbijac ![]() |
Autor: | kefir200 [ 21.lut.2006 21:42:59 ] |
Tytuł: | |
Mam w C3 Avant quattro wlaśnie zestaw Weitec + Sachs Adwantage. Dla mnie rewelacja. NIe wiem czego oczekujsz od zawieszenia, ale to mojetrzecie sztywne zawiaszenie i uważam je za dużo lepsze od Eibacha i H&Ra. Z tym, ze w tamtych mialem różne dziwne amorki i zawsze inne z przodu a inne z tylu. Tu mam komplecik i jeździ się świetnie. Dla mnie idealny kompromis między super twardym a komfortowym, ale z naciskiem na sportowie doznania. |
Autor: | Migel [ 21.lut.2006 22:33:37 ] |
Tytuł: | |
dziwne pytanie jak wam sie jezdzi, kazdemu inaczej bo kazdy inaczej lubi, w 200 zrobilem bardzo twardego bilsteina w zerkopolu plus sprezyny z S6 plus z fabrycznie robionym zawieszeniem i jezdzilo sie super (tzn super twardo-czyt fajnie) teraz mam w cabrio sachs gazowy chyba adventage (czerwone wstawki na podelku) i sprezyny waitec i dla mnie jest tagedia, prawie jakbym mial zwykle auto z salonu. wiec co kto lubi, ja lubie twardo zeby mozna bylo szybko po zakretach smigac. komfort w sumie nie gra roli. |
Autor: | wowo [ 22.lut.2006 07:34:11 ] |
Tytuł: | |
Miałem przyjamność jazdy na: 1. springi H&R -40mm + bilstein B4 - załudzenie dobrego prowadzenia 2. springi H&R -40mm + Sachs Adwantage - sztywno ale z komfortem 3. zestaw Koni Sport - typowo sportowe zawieszenie dobre trzymanie, bardzo sztywno 4. zestaw KW wariant II używany obecnie - ten zestw powalił mnie na kolana. Przesiatka z koni Sport to jak wejście do innej epoki. Bije pod każdym względem. Możliwość regulacji wysokości zawieszenia auta w zakresie -170mm przód, -90mm tył. Regulacja siły odbicia amortyzatorów. Prowadzenie zajebiste, praktycznie zero przechyłów, żadnego unoszenia/przysiadania auta przy hamowaniu/przyspieszaniu. Ma sie wrażenie że każdy zakręt da sie pokonać z dużo większą prędkością niż przed momentem. I to jest prawda. Auto jest przyklejone, o ile oczywiście nawierzchnia temu sprzyja. Przy ostrym starcie na przyczepnej nawierzchni dużo ciężje zerwać przyczepność. Do ekstremalnej jazdy po dobrej nawierzchni jest rewelacyjne. Lepszej zawiechy nie miałem. W codziennym użytkowaniu, nawet przy najmiększej nastawie jezdzi sie jak na kołkach. Prędkośc w terenie zabudowanym po naszych drogach to 30km/h, więcej sie nie da. Następne auto też będzie miało zawiechę KW tylko chyba wariant I, jest troszkę miększe, takie połaczenie komfortu ze sportem. |
Autor: | Maroonio [ 22.lut.2006 09:45:14 ] |
Tytuł: | |
w Golfie miałem KIT KONI czyli żółte amortyzatory z regulacją twardośći (skręcone na sztywno) i sprężyny czerwone -60/40, jeździło się rewelacyjnie, pokonywanie zakrętów było frajdą w Audi mam robione amortyzatory (kazałem maxymalnie utwardzić) i sprężyny Jamex -35 mm. Jest dość sztywno, brak przechyłów w zakrętach prowadzi się jak po sznurku. Będę się jednak przymierzał do jakiegoś gwintu... |
Autor: | Sprinter [ 22.lut.2006 10:14:12 ] |
Tytuł: | |
Sprężyny mam fabryczne, ale amorki wstawiłem gazowe Sachs'a, nie buja jak cześniej, ale też nie odbija tyłka od dziur.. Na wrocławskie drogi w sam raz. |
Autor: | kefir200 [ 22.lut.2006 13:18:20 ] |
Tytuł: | |
migel - coś z tym komplecikiem Weitec+Advantage u Ciebie nie było ok chyba... Mam teraz dwa auta. Nowa seria w sedanie i taki zestaw w Avancie... Tu nawet nie ma co porównywać. Miałem Eibacha kiedyś i był twardszy od Weiteca i też przyjemnie się jeździło...ale porównanie w.w. zestawu do zawieszenia auta z salonu...jest mocno nie na miejscu i wprowadza w błąd ewentualnego kupca. |
Autor: | Combi [ 23.lut.2006 17:12:52 ] |
Tytuł: | |
Mam do Was pytanko. Wcześniej pisałem, że zamierzam założyć amory (sport.)+sprężyny (-40mm) firmy SuperSport. Dowiedziałem się jednak, że są to elementy firmy GTCupline, linii Supersport (w opisie jeden z aukcji), w e-mailu SuperSport rozprowadzany przez GTCupline. Sam już nie wiem. Co Wy na to, to to samo? Szukając jakiś informacji znalazłem coś na Forum Volkswagenów i koleś napisał, że są to SuperSporty sprzedawane z logiem GT Cupline, tyle że ten człowiek zajmuje się ich sprzedażą, więc nie ufam ![]() |
Autor: | Migel [ 23.lut.2006 22:52:54 ] |
Tytuł: | |
Kefirsky napisał(a): migel - coś z tym komplecikiem Weitec+Advantage u Ciebie nie było ok chyba... Mam teraz dwa auta. Nowa seria w sedanie i taki zestaw w Avancie... Tu nawet nie ma co porównywać. Miałem Eibacha kiedyś i był twardszy od Weiteca i też przyjemnie się jeździło...ale porównanie w.w. zestawu do zawieszenia auta z salonu...jest mocno nie na miejscu i wprowadza w błąd ewentualnego kupca.
no dobra troche mnie ponioslo, tak to jest jak sie przesiadziesz z dwa razy utwardzanego bilsteina na sachsa ze sklepu. fakt zle to porównalem ![]() ps, Wowo, ten KW wariant II to gwint? gdzie to kupiles? mysle o gwincie do kolejnego auta i albo bedzie bils albo KW ale nie mam dojscia (moze fosab?). |
Autor: | wowo [ 24.lut.2006 07:45:58 ] |
Tytuł: | |
KW wariant II jest to gwint z regulacją siły odbicia amortyzatorów. Zakres obniżenia auta to: przód -170mm tył -90mm. Swoją zawiechę mam kupioną bezpośrednio u niemca. Z tego co się orientuję to jedynym improterem jest właśnie Fosaba koszt to chyba około 5tys zł. Może teraz jest troszke taniej. |
Autor: | J@RO [ 26.lut.2006 20:31:37 ] |
Tytuł: | |
A co to jest za zawiecha Sachs "Adventage" jakis specialny model czy poprostu pelna nazwa sachsa ![]() Wypowiedzcie sie bo chce obnizyc i utwardzic zawieche, do felg 18" na niskim profilu zeby to sie kupy trzymalo ![]() Ja na lato bede tez robil autko tylko musze dostac zwrot podatku ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | elmlody [ 01.mar.2006 09:44:46 ] |
Tytuł: | |
Witam... a może ktoś z audsiowskich maniaków ma do załatwienia jakąs dobrą zawiechę do B4... ![]() taka po ZBÓJU!!!! ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |