.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 08:13:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: dodatkowe zegary w b4 TDI?
PostNapisane: 03.mar.2006 18:48:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.paź.2005 14:34:35
Posty: 32
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Właśnie ostatnio zakupiłem zegarki, no i mam kilka pytań:

1. w chłodnicy oleju znajdują się dwa czujniki, ten nowy dwustykowy mam wmontować w miejsce jednego z nich? (jeśli tak to którego?) czy może w jakimś innym miejscu?
2. Gdzie w TDI jest miejsce na czujnik temperatury?

Pozdrawiam!

p.s. przeglądałem "how to" by Bilu, jednak nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytania.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2006 13:52:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.paź.2005 14:34:35
Posty: 32
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
no co jest Panowie, nikt nie rezał zegarków w TDI???!!??
a może moje pytanie jest zbyt lamerskie i obraża waszą inteligencję :D

p.s. grzebałem w ETKA ale sprawy do końca nie wyjaśniłem

w chłodnicy oleju mam dwa czujniiki ten bliżej bloku silnika jest niebieski (wydaje mi się że jest to ten od ciśnienia oleju 0.3 bar i to w jego miejsce trzeba wmontować ten nowy dwustykowy - ale ręki za to uciąć nie dam, ktoś na forum pisał że niebieski jest od temeratury i jest montowany niezależnie czy jest wskaźnik czy go nie ma??!!). drugi jest szary to chyba ten 0.9bar - poprawcie mnie jeśli się mylę, po za tym żadnych zaślepek czy czujników w chłodnicy nie ma.


hełp!!! :(:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2006 15:23:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Podmieniasz jeden albo drugi w zaleznosci jaki masz czujnik na zegar czy z wszysza czy nizsza wartoscia i podpinasz do niego dwa kable jeden stary od czujnika a drugi nowy od zegarkow. Temp wkrecasz gdzies obok w miejsce zaslepione taka sruba na imbus albo szukasz takiego miejsac na bloku lub glowicy. U mnie jest takie np tyle silnika ,ale wsadzilem to w obudowe podstawy filtra po odkreceniu takiej wlasnie zaslepki. Ostatecznie kombinujesz trojnik i wkrecasz go zamiast czujnika a na koncach montujesz temp i cisnienie na zegar.

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: