.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

manetki B4/C4-A6 ?? - tempomat
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=31570
Strona 1 z 1

Autor:  sampek [ 16.mar.2006 14:19:35 ]
Tytuł:  manetki B4/C4-A6 ?? - tempomat

Moze ktos powieidzec jakiej sredncy jest to kolko przy manetce swiatel/mgaczy/tempomatu w B4 a C4-A6? Mozliwe ze rozne srednice?
tzn mam na 99% manetki z B4 i srednica to : 39mm.
No i teraz czy to do mnie podejdzie. ale cos sie boje ze nie bardzo bo chyba wg numeru z etki minmalnie inaczej :/
443 953 513 dla B4
4D0 953 513 dlaA6 mojego :/

Czy jakies dodatkowe przewody przy dolozeniu tempomatu co trzeba podlaczac to sa tam przy manetce? czy gdzies indziej w instalacji auta?


btw. jak mozna w etce dojsc po numerze czysci w jakich modelach byla ta czesc montowana?

Autor:  UFOtm [ 16.mar.2006 21:30:00 ]
Tytuł: 

-> w b4 byly 2 rozmiary srednicy przelacznikow zespolonych...to wiem z doswiadczenia bo kupilem manetke od v8 i do mnie podeszla bez problemu a zuru mial z nia klopot...

Podejrzewam ze w b4 od 94 roku lub z poduchami szly troche szersze takie wlasnie jak w a6c4. Wiec poprostu nie bedziesz wiedzial jak nie sprawdzisz srednic przelacznikow.

Co do podlaczenia manetki tempomatu to masz przy niej czarna kostke z tylu na szesc pinow ale nie wiem czy wszystkie sa uzywane bo nigdy nie podlaczalem, jednak mysle ze napewno trzeba podprowadzic przewody z silownika/pompki utrzymujacej pedal w podlodze do manetki no bo jak inaczej strowac...to nie bedzie proste zadanie ale niestety nic wiecej pomoc nie moge.

Autor:  sampek [ 16.mar.2006 22:27:29 ]
Tytuł: 

UFOtm napisał(a):
-> w b4 byly 2 rozmiary srednicy przelacznikow zespolonych...to wiem z doswiadczenia bo kupilem manetke od v8 i do mnie podeszla bez problemu a zuru mial z nia klopot...

Podejrzewam ze w b4 od 94 roku lub z poduchami szly troche szersze takie wlasnie jak w a6c4. Wiec poprostu nie bedziesz wiedzial jak nie sprawdzisz srednic przelacznikow.

Co do podlaczenia manetki tempomatu to masz przy niej czarna kostke z tylu na szesc pinow ale nie wiem czy wszystkie sa uzywane bo nigdy nie podlaczalem, jednak mysle ze napewno trzeba podprowadzic przewody z silownika/pompki utrzymujacej pedal w podlodze do manetki no bo jak inaczej strowac...to nie bedzie proste zadanie ale niestety nic wiecej pomoc nie moge.


no ok to moze ma ktos rozebrana kolumne w C4A6 jak nie to sam sie przekonam ze pasuje/nie pasuje i jak cos be de mial ladne przelaczniki z sprzedaz;)

no tam jest da dodatkowa kostka z 6 pinami i tyle kabelkow idze z niej do manetki. Tylko mysalem ze moze defaultowo w kierownicy jest gnazdo jakies do tego ;) takie marzenie ;)

Autor:  sampek [ 17.mar.2006 09:14:47 ]
Tytuł: 

Dobra sam sprawdze...

Powidzcie tylko w skrocie to zrobic zeby poduchy ani siebie nie uszkodzic...

-odkrecam srubki za kiera .. odchodzi wtedy modul z poducha.. i co tam dalej robie? cos wylaczam/odlaczam ?
zdejmowac kleme z aku przed operacja?
Jakies specjalne klucze potrzebne do zdjecia kola kierownicy?
Na cos uwazac?

http://www.meckisfaq.de/bilder//gra.pdf tu jest chyba niezle opisane ale ja ni w zab niemieckiego :/

Autor:  UFOtm [ 17.mar.2006 13:29:23 ]
Tytuł: 

-> tak jak piszesz tylko najpierw klemy obie z aku - bo bedzie strzal
:P

Autor:  sampek [ 17.mar.2006 16:19:18 ]
Tytuł: 

UFOtm napisał(a):
-> tak jak piszesz tylko najpierw klemy obie z aku - bo bedzie strzal
:P


a potem montujac? o czyms trzeba pamietac, zeby w momencie ponownego podlaczenia klem nic zlego sie nie stalo??

Autor:  UFOtm [ 17.mar.2006 18:14:28 ]
Tytuł: 

-> nie - robisz dokladnie tak, jak zdejmujac, czyli zakladasz wszystko co trzeba i na koncu aku podlaczasz

Autor:  sampek [ 17.mar.2006 20:03:35 ]
Tytuł: 

UFOtm napisał(a):
-> nie - robisz dokladnie tak, jak zdejmujac, czyli zakladasz wszystko co trzeba i na koncu aku podlaczasz


dzieki Ci za pomoc, jutro tam zajrze ale z rozeznania moje wyglada ze w aucie chyba mam 45mm a zakupilem tempomat na 40mm :/

A jakby jakos jednak sie udalo to i tak poki co nie wiem co do niego podlaczyc tzn gdzie szukac w aucie do tego tych "kabelkow" do sterowania.

Autor:  sampek [ 18.mar.2006 18:44:05 ]
Tytuł:  i dupa

Manetki sa inne grrr. w A6 jest wieksza srednica tego polca na ktory sie nasadza manetki ( o jakies 5mm).

Wiec albo stoczyc ten bolec ;) albo zamienie sama manetke kieronkow ;) i chyba tak zrobie bo juz nie chec mis ie tefo sprzedawac i szukac innego na allegro.

A teraz pytanie o samo podlaczenie :
czy tu http://www.meckisfaq.de/bilder//gra.pdf tam dalej po zdjeciu kiery jest opis gdzie i jakich szukac kabelkow do tempomatu? to jest chyba B4 czy w A6 sa w podobnych miejscach?

aha jescze to co bilu kiedys zapodal (bilu robiles kiedys taka akcje i kozystales z tego opisu???) http://www.audifaq.info/viewtopic.php?t=165
"Kontakt 1 am GRA" czy to znaczy aze pin 1 w tej dodatkowych bolcahc przy przelaczniku (jest ich 6) ?
jesli tak to co znaczy ze Kontakt 5 dwa razy gdzies podlaczam?? (poki co nie mam przetlumaczonego tego i tak troche po omacku czytam)

Autor:  sampek [ 19.mar.2006 17:34:00 ]
Tytuł: 

Jest roznica jak wpieta wtyczka do poduchy? pewnie jest. a nie zauwazylem jakos jak byla wlozona (mysalem ze jak wiekszosc gniazd nie ma pozliwosci zle wlozyc przez ulozenie bolcow) i sie teraz wacham ;)

AM ktos na to sposob? kiera s-line ..?

po ulozeniu przewodu domyslam sie jak powiebnno byc ale tak na 90% wiec zostaje jescze te 10% na wszytsko co najgorsze ;)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/