.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Sportowe Zawieszenie do Audi B4 https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=31716 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | proXman [ 18.mar.2006 17:30:59 ] |
Tytuł: | Sportowe Zawieszenie do Audi B4 |
witam wszytkich chcialem sie dowiedziec jakie moga byc koszty obnizenia zawieszenia w Audi 80 B4 ???? i co trzeba zrobic zeby kola tak fajnie wystawały za nadkola jak w tym Audi http://img2.uploadimages.net/914835C632276_1.jpg z gory dzięki za pomoc ![]() pozdrawiam |
Autor: | Kliku [ 18.mar.2006 19:07:39 ] |
Tytuł: | |
kupic fele 9x16 i dorzucic dystanse, bede Ci kolka wystawaly nawet wiecej. A zawieche bedziesz robil co kwartal. ![]() |
Autor: | FranoF1 [ 18.mar.2006 22:01:04 ] |
Tytuł: | |
koszt obniżenia niuni w granicach 1100zł ![]() ![]() ![]() |
Autor: | proXman [ 18.mar.2006 22:14:04 ] |
Tytuł: | |
hmm dlaczego co kwarttał bede musiał robic ???? bardzij sie zuzywa ???? ile kilometrow Ci wytrzymuje ???? |
Autor: | UFOtm [ 18.mar.2006 23:27:12 ] |
Tytuł: | |
![]() 1. Zeby tak wystawaly to 9x16 i ET mniejsze od 35/37, moze byc ET 20 2. Nieobnizaj samochodu nizej jak 40mm przod i 20mm tyl jak chcesz jezdzic B4 z takimi felgami wystajacymi bo przeszlifujesz sobie nadkola lub blotniki 3. Koledzy szczerze przesadzaja z tym wymienianiem czesci zawieszenia w swoich opiniach wiec nie bierz tego tak bardzo do siebie 4. Przegladaj tematy na forum zanim cos piszesz bo o zawieszeniu do b4 z racji jej popularnosci bylo duzo debat na Tuningu 5. Domyslam sie ze chcesz wlasnie taki styl czyli b4 lekko posadzone z szeroka felga najlepiej borbetka A...polecam bedzie ladnie ale na takie felgi zaloz opony stosowne czyli np 225/50/16 lub 225/45/16 6. Stan Polskich drog znasz wiec nie bede Cie uswiadamial ale pamietaj ze twoja czujnosc musii byc troche zwiekszona przy obnizonym zawieszeniu i szerokich kolach 7> na koniec ceny za uzywane sprezynki i amorki od 250-500pln za same sprezyny czasem taniej jak 250pln, nowe sprezyny od 400-600pln, nowe amorki 400-700pln |
Autor: | wowo [ 19.mar.2006 17:49:02 ] |
Tytuł: | |
Kliku napisał: Kod: A zawieche bedziesz robil co kwartal.
Eee nie jest tak źle. Na super twardym zawiasie śmigam od ponad roku, przelatałem około 16tys km a zawiecha jest jak nówka, więc nie jest tak źle. |
Autor: | Alan [ 21.mar.2006 11:56:54 ] |
Tytuł: | |
Duzo racji jest w tym co powiedzial/napisal UFOtm. Obnizajac zawieszenie i zakladajac duze felgi z takimi oponami mozesz byc nieco rozczarowany wlasciwosciami jezdnymi auta, tzn. bedziesz musial bardziej czujnie prowadzic auto, wjezdzajac w roznego rodzaju koleiny ktorych na polskich drogach nie brakuje auta czasami moze dziwnie sie zachowywac, moze lekko zarzucic Ci kierownica itp. wszystko przez szersze opony. Dalej... komfort jazdy, wszystkie nierownosci dziury itp. bedziesz mocno czul w swoim autku ![]() ![]() Co do zuzywania sie zawieszenia, nie jest tak tragicznie i z lekka przesada jest ze bedziesz wymienial je co kwartal. - jesli uwaznie bedziesz jezdzil i nie smigal ile fabryka dala po dziurach nie bedzie tak zle... Reasumujac modyfikacje tego typu - Pozytywy: - zwiekszona przyczepnosc na drodze, bezpieczniejsze pokonywanie zakretow poprawienie wygladu wizualnego. Negatywy: - spadek komfortu jazdy, i w nieznacznym stopniu szybsze zuzywanie sie elementow zawieszenia, oraz wzmozona czujnosc podczas jazdy na koleinach, kaluzach itp ![]() Jednym slowem wybor nalezy do Ciebie. |
Autor: | elmlody [ 21.mar.2006 23:50:57 ] |
Tytuł: | |
Miałem azevy na oponkach 225/45/17 cali jeździło sie masakrycznie ... myszkowała ze głowa mała.. cały czas rece na kierownicy.. ;/ |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |