.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
dystanse do felg https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=3957 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | dudek [ 31.mar.2004 11:44:02 ] |
Tytuł: | dystanse do felg |
witam, jestem tu nowy (dzisiejszy) mam takie pytanko, czy opłaca sie montowac dystanse do samochodu mam a4 (2003) opony 225/45 17 Autko wyglada pieknie, ale w serwise powiedzieli ze byloby jeszcze pikniej gdybym zalozyl dystanse Troche sie boje o zawieszenie Czy ktos ma jakies doswiadczenia w tych sprawach? Jakie i gdzie można kupic porzadne dystense/ Myśle ze po 20 mm na strone wystarczy Pozdrowienia |
Autor: | Maridk [ 31.mar.2004 13:18:07 ] |
Tytuł: | |
Jakie masz ET felgi??? Jeśłi standard to daruj sobie i tak jest już wystarczająco szeroko, a w panowie w servisie to niech sobie założą dystanse na swoje głowy i pojeżdżą po polskich drogach na 17. Przy dużych wartościach ET można wrzucić jakiś 10mm dystans, ale to max moim zdaniem. Przy takim dystansie raczej zawieszenie nie będzie dostawało w tyłek, ale tak jak mówię wszystko zależy od Twojego ET felg. Poza tym dobre dystanse to dość duży koszt. Ja z taką felgą i kapciami dałbym sobie z tym spokój i nie sluchał Panów w servisie. |
Autor: | dudek [ 31.mar.2004 13:55:05 ] |
Tytuł: | dzięki |
Dzięki Et mam chyba 43, o ile pamietam, szczerze mówiąc to myslałem podobnie, opony są schowane tylko jakieś 2 cm, po zmianie na te felgi, seryjnie mialem 15, 195/65 juz tesknie powoli za starymi, jezdzi sie super, zadnego kolysania, zakrety szybko, ale dziury a przede wszytkim koleiny to koszmar, prawie cały czas trzeba walczyć z kierownica przy przyspieszaniu. Pytanko jeszcze czy bieżnik opon wpływa w duzym stopniu na prowadzenie się auta, ja mam Bridgestone Potenza RE050A, opnki dosyc sportowe, ale ciągną niesamowicie przz co ciagła walka z kierownicą , czy poprostu przy tym rozmiarze opon 225/45 tak juz jest? A co sądzisz o sportwoym zawieszeniu? tzn obniżenie auta o 30 maks 0 mm. Chyba na nasze drogi to zły pomysł. |
Autor: | dudek [ 31.mar.2004 13:58:54 ] |
Tytuł: | |
miało byc maks 40 mm |
Autor: | MJ [ 31.mar.2004 16:58:35 ] |
Tytuł: | Re: dzięki |
dudek napisał(a): Dzięki
czy poprostu przy tym rozmiarze opon 225/45 tak juz jest? A co sądzisz o sportwoym zawieszeniu? tzn obniżenie auta o 30 maks 0 mm. Chyba na nasze drogi to zły pomysł. ad. 1 tak juz jest, a do tego poznasz topografie wszystkich studzienek i dziur w Opolu, ale za to jak sie dobrze prowadzi i trzyma na rownym! ad. 2 obnizaj - zobaczysz jak dobrze moze sie prowadzic i wygladac Twoja audiczka Pozdro MJ |
Autor: | Martini [ 31.mar.2004 22:25:41 ] |
Tytuł: | Dystanse |
MJ napisał: Cytuj: ad. 1 tak juz jest, a do tego poznasz topografie wszystkich studzienek i dziur w Opolu, ale za to jak sie dobrze prowadzi i trzyma na rownym!
ad. 2 obnizaj - zobaczysz jak dobrze moze sie prowadzic i wygladac Twoja audiczka Maniak P.S. Ja ma u siebie dystanse (przód 15mm , tył 20 mm) ale tylko dlatego że mam felgi 15" Pozdrawiam |
Autor: | dudek [ 01.kwi.2004 07:43:37 ] |
Tytuł: | |
No to chyba obniże, tylko zona będzie znowu krzyczeć, juz z wiekszymi felgami miałem problemy, a co dopiero będzie z zawieszeniem Jeszcze jedno pytanko: czy lepiej obnizyc w ASO Audi, tzn, seryjnie obnizenie zawieszenia, czy na przykład wybrac coś z renomowanych firm specjalizujących się w zawieszeniu np eibach czy H&R Pozdrawiam |
Autor: | Maridk [ 01.kwi.2004 08:10:44 ] |
Tytuł: | |
Najlepszym rozwiązaniem przy obniżaniu jest zawieszenie gwintowane. Drogie ale za to masz komfort że kiedy jeździ Ci się zbyt twardo pdnosisz i odwrotnie. Zwolenników i przeciwników obniżania jest kilku tutaj na forum. Zrobisz jak uważasz. Z pewnością auto będzie wyglądało super (o ile masz dobre zawieszenie nic nie puka nie wali) to obniżaj, jeśli chcesz zachować jeszcze odrobinę komfortu zostaw tak jak jest. A co do ASO to raczej odpada moim zdaniem ze względu na cenę. Ten sam efekt uzyskasz za pół ceny. |
Autor: | necro [ 01.kwi.2004 08:31:02 ] |
Tytuł: | |
Jezeli na 17" zle Ci sie jezdzi to pomysl z obnizaniem zawieszenia uwazam za niezbyt trafiony musisz wybrac wyglad albo jazda,co do prowadzenia stan i rodzaj opon ma b.duze znaczenie |
Autor: | dudek [ 01.kwi.2004 08:45:49 ] |
Tytuł: | |
Sam juz nie wiem, kurcze czemu my nie mamy takich dróg jak w Niemczech, tam to mozna pogodzic i komfort i wygląd, a u nas koszmar. . dzieki za opinie. myslę o obniżeniu bo poprzednio jeżdziłem alfa 156, któa była wizualnie nizsza i prowadziła sie całkiem nieźle, a teraz moja audiczka na 17 wyglada troche jak samochód terenowy (allroad). Na 17 nie jeździ sie żle tylko inaczej Jak ktoś całe wcześniejsze zycie miał 15, to 17 to lekki szok. No nic zobaczymy pozyjemy. Poczekam jak mi drogę przed domem miasto wybuduje Ps opony mam nowe, może jak troche się zetrą to będzie mniejsza walka z kierownicą |
Autor: | wowo [ 09.kwi.2004 14:40:27 ] |
Tytuł: | |
Ja mam -40mm i na 15" było ok. Teraz 225/45/17" to kupetka sie troszke podniosła. Dziury czuje sie niesamowicie, ale ja to lubię Myślałem by sprężynki zmienić na -60mm ale dałem se siana. Dozbieram kaski i odżałuje na gwinta, może nawet z regulacją twardości. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |