.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

dystanse do felg
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=3957
Strona 1 z 1

Autor:  dudek [ 31.mar.2004 11:44:02 ]
Tytuł:  dystanse do felg

witam, jestem tu nowy (dzisiejszy)
mam takie pytanko, czy opłaca sie montowac dystanse do samochodu
mam a4 (2003) opony 225/45 17
Autko wyglada pieknie, ale w serwise powiedzieli ze byloby jeszcze pikniej gdybym zalozyl dystanse
Troche sie boje o zawieszenie
Czy ktos ma jakies doswiadczenia w tych sprawach?
Jakie i gdzie można kupic porzadne dystense/
Myśle ze po 20 mm na strone wystarczy
Pozdrowienia

Autor:  Maridk [ 31.mar.2004 13:18:07 ]
Tytuł: 

Jakie masz ET felgi???
Jeśłi standard to daruj sobie i tak jest już wystarczająco szeroko, a w panowie w servisie to niech sobie założą dystanse na swoje głowy i pojeżdżą po polskich drogach na 17.

Przy dużych wartościach ET można wrzucić jakiś 10mm dystans, ale to max moim zdaniem. Przy takim dystansie raczej zawieszenie nie będzie dostawało w tyłek, ale tak jak mówię wszystko zależy od Twojego ET felg.

Poza tym dobre dystanse to dość duży koszt. Ja z taką felgą i kapciami dałbym sobie z tym spokój i nie sluchał Panów w servisie.

Autor:  dudek [ 31.mar.2004 13:55:05 ]
Tytuł:  dzięki

Dzięki
Et mam chyba 43, o ile pamietam, szczerze mówiąc to myslałem podobnie, opony są schowane tylko jakieś 2 cm,
po zmianie na te felgi, seryjnie mialem 15, 195/65 juz tesknie powoli za starymi, jezdzi sie super, zadnego kolysania, zakrety szybko, ale dziury a przede wszytkim koleiny to koszmar, prawie cały czas trzeba walczyć z kierownica przy przyspieszaniu. :<
Pytanko jeszcze czy bieżnik opon wpływa w duzym stopniu na prowadzenie się auta, ja mam Bridgestone Potenza RE050A, opnki dosyc sportowe, ale ciągną niesamowicie przz co ciagła walka z kierownicą , czy poprostu przy tym rozmiarze opon 225/45 tak juz jest?
A co sądzisz o sportwoym zawieszeniu? tzn obniżenie auta o 30 maks 0 mm. Chyba na nasze drogi to zły pomysł.

Autor:  dudek [ 31.mar.2004 13:58:54 ]
Tytuł: 

miało byc maks 40 mm

Autor:  MJ [ 31.mar.2004 16:58:35 ]
Tytuł:  Re: dzięki

dudek napisał(a):
Dzięki
czy poprostu przy tym rozmiarze opon 225/45 tak juz jest?
A co sądzisz o sportwoym zawieszeniu? tzn obniżenie auta o 30 maks 0 mm. Chyba na nasze drogi to zły pomysł.


ad. 1 tak juz jest, a do tego poznasz topografie wszystkich studzienek i dziur w Opolu, ale za to jak sie dobrze prowadzi i trzyma na rownym!
ad. 2 obnizaj - zobaczysz jak dobrze moze sie prowadzic i wygladac Twoja audiczka
Pozdro MJ

Autor:  Martini [ 31.mar.2004 22:25:41 ]
Tytuł:  Dystanse

MJ napisał:
Cytuj:
ad. 1 tak juz jest, a do tego poznasz topografie wszystkich studzienek i dziur w Opolu, ale za to jak sie dobrze prowadzi i trzyma na rownym!
ad. 2 obnizaj - zobaczysz jak dobrze moze sie prowadzic i wygladac Twoja audiczka

Maniak ;) :D
P.S. Ja ma u siebie dystanse (przód 15mm , tył 20 mm) ale tylko dlatego że mam felgi 15"
Pozdrawiam

Autor:  dudek [ 01.kwi.2004 07:43:37 ]
Tytuł: 

No to chyba obniże, tylko zona będzie znowu krzyczeć, juz z wiekszymi felgami miałem problemy, a co dopiero będzie z zawieszeniem :diabel:
Jeszcze jedno pytanko: czy lepiej obnizyc w ASO Audi, tzn, seryjnie obnizenie zawieszenia, czy na przykład wybrac coś z renomowanych firm specjalizujących się w zawieszeniu np eibach czy H&R
Pozdrawiam

Autor:  Maridk [ 01.kwi.2004 08:10:44 ]
Tytuł: 

Najlepszym rozwiązaniem przy obniżaniu jest zawieszenie gwintowane. Drogie ale za to masz komfort że kiedy jeździ Ci się zbyt twardo pdnosisz i odwrotnie.

Zwolenników i przeciwników obniżania jest kilku tutaj na forum. Zrobisz jak uważasz.

Z pewnością auto będzie wyglądało super (o ile masz dobre zawieszenie nic nie puka nie wali) to obniżaj, jeśli chcesz zachować jeszcze odrobinę komfortu zostaw tak jak jest.

A co do ASO to raczej odpada moim zdaniem ze względu na cenę. Ten sam efekt uzyskasz za pół ceny. :)

Autor:  necro [ 01.kwi.2004 08:31:02 ]
Tytuł: 

Jezeli na 17" zle Ci sie jezdzi to pomysl z obnizaniem zawieszenia uwazam za niezbyt trafiony :/
musisz wybrac wyglad albo jazda,co do prowadzenia stan i rodzaj opon ma b.duze znaczenie

Autor:  dudek [ 01.kwi.2004 08:45:49 ]
Tytuł: 

Sam juz nie wiem, kurcze czemu my nie mamy takich dróg jak w Niemczech, tam to mozna pogodzic i komfort i wygląd, a u nas koszmar. .
dzieki za opinie. myslę o obniżeniu bo poprzednio jeżdziłem alfa 156, któa była wizualnie nizsza i prowadziła sie całkiem nieźle, a teraz moja audiczka na 17 wyglada troche jak samochód terenowy (allroad). Na 17 nie jeździ sie żle tylko inaczej :> Jak ktoś całe wcześniejsze zycie miał 15, to 17 to lekki szok.
No nic zobaczymy pozyjemy. Poczekam jak mi drogę przed domem miasto wybuduje :D
Ps opony mam nowe, może jak troche się zetrą to będzie mniejsza walka z kierownicą ;)

Autor:  wowo [ 09.kwi.2004 14:40:27 ]
Tytuł: 

Ja mam -40mm i na 15" było ok. Teraz 225/45/17" to kupetka sie troszke podniosła. Dziury czuje sie niesamowicie, ale ja to lubię :D Myślałem by sprężynki zmienić na -60mm ale dałem se siana. Dozbieram kaski i odżałuje na gwinta, może nawet z regulacją twardości. :P

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/