.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Pomysł na dobre Coupe GT B2 2.3 1.8(wtrysk/gaźnik)... https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=42877 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Maciek Bomba [ 18.lip.2006 20:00:18 ] |
Tytuł: | Pomysł na dobre Coupe GT B2 2.3 1.8(wtrysk/gaźnik)... |
Jestem bardzo ciekaw czy ktoś z was ma jakiś fajny pomysł na Coupe Gt B2... starą ale jarą babunie ![]() ![]() |
Autor: | martab99 [ 18.lip.2006 20:16:55 ] |
Tytuł: | |
Ja mam taki pomysl: poszukaj seryjnej GT z 85- 87, silnik KV i najlepiej quattro ![]() ![]() |
Autor: | jmm [ 18.lip.2006 21:40:34 ] |
Tytuł: | |
martab99 napisał(a): Ja mam taki pomysl: poszukaj seryjnej GT z 85- 87, silnik KV i najlepiej quattro
![]() ![]() Marcin mówmy o rzeczach realnych, znalezienie CQ to jak igła w stogu siana, no chyba, że Mechitro coś ma "na oku" i się podzieli tą informacją A wracajac do tematu to Coupejka ładnie wygląda juz na 15tkach z 205/55, a jeszcze ładniej na 16tkach profil wtedy 50 ![]() A silnika nie ruszaj niech bedzie seria, wywal najwyzej kata albo pierwszy tłumik, żeby bardziej było R5 sychać ![]() |
Autor: | martab99 [ 18.lip.2006 22:38:36 ] |
Tytuł: | |
jmm napisał(a): Marcin mówmy o rzeczach realnych, znalezienie CQ to jak igła w stogu siana, no chyba, że Mechitro coś ma "na oku" i się podzieli tą informacją
Masz to jak w banku... ![]() Co do kół, to w mojej GT fajnie spawowały sie 205/50/15 |
Autor: | *Robi* [ 19.lip.2006 05:24:12 ] |
Tytuł: | |
martab99 napisał(a): Ja mam taki pomysl: poszukaj seryjnej GT z 85- 87, silnik KV
![]() ![]() ![]() Dobrze ci radzi Martab |
Autor: | Maciek Bomba [ 19.lip.2006 07:17:59 ] |
Tytuł: | |
KV...hmmm a silnik krokowy??sa duże problemy ze znalezieniem nowego prawda??? czy w 1.8 4 cylindry tez padają też tak często??mowa o wtrysku oczywiście. a co do alufelg to hmm powiem tak... chce coupeje na glebe położyć z przodu o 60mm z tyłu 50mm więc o 16 o profilu 50 moge zapomniec...kumpel wkłada Keskiny KT1 16 i bedzie mial profil 45 i tak musi rezac nadkola...aha i tu kolejny wątek... wiecie kto dobrze troszke poszerzy nadkola...tak żeby po zimie rudy nie wylazł??? |
Autor: | Maciek Bomba [ 19.lip.2006 07:24:29 ] |
Tytuł: | |
i czemu nikt nie wspomina o zawieszeniu ![]() ![]() |
Autor: | jmm [ 19.lip.2006 08:57:58 ] |
Tytuł: | |
1.8!!!!???? Zgiń przepadnij, nawet nie beirz tego pod uwagę tylko i wyłącznie 2.2 KV, wcale dużo nie pali ![]() PS jaki silnik krokowy? Tam chyba nie ma czegos takiego a jesli jest to się nie psuje ![]() |
Autor: | Klax [ 19.lip.2006 11:41:20 ] |
Tytuł: | |
tez dorzuce kilka slow : omijaj z daleka 4 cylindrowki ![]() Tylko i wylacznie R5 wchodzi w rachube, co w polaczeniu z ponadczasowa sylwetka nadwozia daje niesamowity efekt na ulicach ![]() Co do zawiasu, to ja mam u siebie sprezynki weiteca troszke nizsze niz standard, amory gazowe monroe, i kapcie : przod 195/50 tyl 205/50 -15 . I jezdzi sie dosc sztywno i twardo. Plastki wszystkie jakie moga mi juz w srodku trzeszcza. Al e takie sa uroki twardego i nizszego zawiasu, w polaczeniu z niskim profilem opon. |
Autor: | emcior [ 19.lip.2006 17:51:27 ] |
Tytuł: | |
jmm napisał(a): 1.8!!!!???? Zgiń przepadnij, nawet nie beirz tego pod uwagę tylko i wyłącznie 2.2 KV, wcale dużo nie pali
![]() PS jaki silnik krokowy? Tam chyba nie ma czegos takiego a jesli jest to się nie psuje ![]() grabisz sobie ![]() ![]() w 1,8 jest silnik krokowy, poki co nie zauwazylem zeby sie psuł ![]() Generalnie sluchaj chlopakow co 5 garow to nie 4, ja swoja kupilem tylko dlatego ze byla w swietnych pieniadzach i w idealnym stanie ![]() ![]() |
Autor: | Maciek Bomba [ 19.lip.2006 18:00:41 ] |
Tytuł: | |
ja slyszalem ze krokowce padają w 2.2 Kv...a do 5 cylindrow nie jestem w 100% przekonany... silnik nie pracuje tak rowno jak 4 cylindry... pozatym jes o wiele ciezszy a przyrost mocy nie wielki w porownaniu z 4 cylindrami... waga tez robi swoje...przod jest cięzszy i innaczej sie prowadzi...dlatego 2.2 maja wspomaganie a 1.8 nie koniecznie:)...ale dzwieku 5 garow nic nie zastapi... |
Autor: | Maciek Bomba [ 19.lip.2006 18:02:33 ] |
Tytuł: | |
Klax... a o ile poszla twoja sztuka na glebe?? mo |
Autor: | jmm [ 19.lip.2006 21:54:14 ] |
Tytuł: | |
[quote="Maciek Bomba"]a do 5 cylindrow nie jestem w 100% przekonany... silnik nie pracuje tak rowno jak 4 cylindry... quote] Że niby 4ka jest bardziej kulturalniejsza od 5tki? Tutaj chyba troche sie pogubiłeś, albo jezdziles jakąs nie wyregulowaną ![]() Bierz KV, jakoś UrQ nie robili z 1.8T a w rajdach startoewaly i niezle sobie radziły ![]() A R5tek się nie buja, porzadne silniki, o wiele trwalsze od R4 ![]() |
Autor: | scob [ 19.lip.2006 22:05:50 ] |
Tytuł: | |
co sie psuje w KV? silnik krokowy? moj ma 22 lata i dziala.. zreszta juz z drugim silnikiem ![]() R5 jest tak duzo ciezszy od R4? no to zrob se 136 km i 190 Niutów z R4.. kurde 19 kilo bedzie taki oszczedzal... napisz wprost: ktos mi daje GT za darmo: to ci wszyscy napiszemy "ratuj od zapomnienia i ciesz sie autem!" ale jak szukasz perełki - to 5-cylindrówke! a jaśli chodzi o tjunink: rezaj se nowe samochody. klasyki wyglądają najepiej w serii. każda zmiana to moim zdaniem buractwo (no, dopuścmy przekładki z typ81/typ85/4000 - bo wychodzą z tego czasm ciekawe konfiguracje.) Wyremontuj, polakieruj, wyczerń plastiki - daję słowo: będziesz miał najłedniejsze auto na ulicy. Przy moim starszym (B2q sedan '85 z oryginalnym lakierem) zatrzymują się ludzie i oglądają (nie wierzą że sam dojechał pod market? ![]() |
Autor: | Maciek Bomba [ 20.lip.2006 08:46:20 ] |
Tytuł: | |
Scob...nie obrazaj mnie...mi nie chodzi o zaden tjunik:) tylko są rzeczy które należy w babuni poprawić...głownie zawias...żeby troszke pewniej chodzić w zakrętach...to chyba nic złego prawda?? babunia wchodząca w zakręt z większą prędkością odstawiająca gówniane astry Gsi i inne burakowozy... pozatym nie wiem jak Ty...to jest moje prywatne zdanie...jak Coupejka wisi troszke niżej nad ziemią wygląda o wiele lepiej... |
Autor: | Maciek Bomba [ 20.lip.2006 08:48:25 ] |
Tytuł: | |
a co do wagi... to zobacz dokładniej ile waży Coupeja 1.8 a ile 2.2 o ile sie nie myle to cos kolo 100kg wiecej... |
Autor: | martab99 [ 20.lip.2006 09:28:18 ] |
Tytuł: | |
Maciek Bomba napisał(a): a co do wagi... to zobacz dokładniej ile waży Coupeja 1.8 a ile 2.2 o ile sie nie myle to cos kolo 100kg wiecej...
Zadaj sobie nieco trudu i jesli juz tak dociekasz tych kg to porownaj sobie moc, moment obrotowy, elastycznosc 1.8 vs 2.2 i wtedy deliberuj nad tymi 100-ma kg... ![]() Najlepiej przejedz sie GT 1.8 i 2.2 bo widze ze nie masz zielonego pojecia o czym mowisz |
Autor: | Mauzer [ 20.lip.2006 09:55:36 ] |
Tytuł: | |
Maciek Bomba napisał(a): babunia wchodząca w zakręt z większą prędkością odstawiająca gówniane astry Gsi i inne burakowozy...
że niby co ![]() wiesz jak wygląda wogóle gsi ![]() ![]() co do twojego pytania to co założysz na nią to będzie, jednemu się podoba to innemu tamto. |
Autor: | zuru [ 20.lip.2006 10:17:32 ] |
Tytuł: | |
Maciek Bomba napisał(a): głownie zawias...żeby troszke pewniej chodzić w zakrętach...to chyba nic złego prawda?? babunia wchodząca w zakręt z większą prędkością odstawiająca gówniane astry Gsi i inne burakowozy...
Coz, do takich celow musisz miec naped quattro. Sam zawias niewiele Ci da, wazne zeby byl sprawny. W wyscigach osiek duza role odgrywaja umiejetnosci kierownika a zawias daje pewnosc, ze auto zachowa sie tak jak sobie to zaplanowales ![]() Aha, R5 to o wiele lepszy, fajniejszy, trwalszy i rowniej pracujacy motor od czworek...zaufaj nam ![]() Obecnosci silniczka krokowego w KV nie odnotowalem ![]() |
Autor: | Klax [ 20.lip.2006 12:32:44 ] |
Tytuł: | |
Maciek Bomba napisał(a): Klax... a o ile poszla twoja sztuka na glebe?? mo
ok. 4 cm w teori. Mi sie wydaje ze jednak stoi ciut wyzej, niemniej nadal sporo nizej niz seria. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |