.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

Pomysł na dobre Coupe GT B2 2.3 1.8(wtrysk/gaźnik)...
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=42877
Strona 1 z 2

Autor:  Maciek Bomba [ 18.lip.2006 20:00:18 ]
Tytuł:  Pomysł na dobre Coupe GT B2 2.3 1.8(wtrysk/gaźnik)...

Jestem bardzo ciekaw czy ktoś z was ma jakiś fajny pomysł na Coupe Gt B2... starą ale jarą babunie :)...w gre nie wchodzą żadne spojlery, zderzaki RS czy inne badziewie...głównie chodzi mi o zawieszenie i silnik... i jakie kapcie zaproponjecie do tego auta... czekam cierpliwie :P

Autor:  martab99 [ 18.lip.2006 20:16:55 ]
Tytuł: 

Ja mam taki pomysl: poszukaj seryjnej GT z 85- 87, silnik KV i najlepiej quattro ;) Nic lepszego nie wymyślono , oczywiscie abstrahując od urQ czy sporta :P

Autor:  jmm [ 18.lip.2006 21:40:34 ]
Tytuł: 

martab99 napisał(a):
Ja mam taki pomysl: poszukaj seryjnej GT z 85- 87, silnik KV i najlepiej quattro ;) Nic lepszego nie wymyślono , oczywiscie abstrahując od urQ czy sporta :P


Marcin mówmy o rzeczach realnych, znalezienie CQ to jak igła w stogu siana, no chyba, że Mechitro coś ma "na oku" i się podzieli tą informacją

A wracajac do tematu to Coupejka ładnie wygląda juz na 15tkach z 205/55, a jeszcze ładniej na 16tkach profil wtedy 50 ;)

A silnika nie ruszaj niech bedzie seria, wywal najwyzej kata albo pierwszy tłumik, żeby bardziej było R5 sychać :)

Autor:  martab99 [ 18.lip.2006 22:38:36 ]
Tytuł: 

jmm napisał(a):
Marcin mówmy o rzeczach realnych, znalezienie CQ to jak igła w stogu siana, no chyba, że Mechitro coś ma "na oku" i się podzieli tą informacją


Masz to jak w banku... :peace:

Co do kół, to w mojej GT fajnie spawowały sie 205/50/15

Autor:  *Robi* [ 19.lip.2006 05:24:12 ]
Tytuł: 

martab99 napisał(a):
Ja mam taki pomysl: poszukaj seryjnej GT z 85- 87, silnik KV :P

:) silnik KV ,no silniczek nie do zarżniecia wiem cosik na ten temat,ładnie zpina :D 200km/h bez problemu.
Dobrze ci radzi Martab

Autor:  Maciek Bomba [ 19.lip.2006 07:17:59 ]
Tytuł: 

KV...hmmm a silnik krokowy??sa duże problemy ze znalezieniem nowego prawda??? czy w 1.8 4 cylindry tez padają też tak często??mowa o wtrysku oczywiście. a co do alufelg to hmm powiem tak... chce coupeje na glebe położyć z przodu o 60mm z tyłu 50mm więc o 16 o profilu 50 moge zapomniec...kumpel wkłada Keskiny KT1 16 i bedzie mial profil 45 i tak musi rezac nadkola...aha i tu kolejny wątek... wiecie kto dobrze troszke poszerzy nadkola...tak żeby po zimie rudy nie wylazł???

Autor:  Maciek Bomba [ 19.lip.2006 07:24:29 ]
Tytuł: 

i czemu nikt nie wspomina o zawieszeniu :< ... seryjne to przecież pooooontooooon... nie wiem jak w 5 cyl ale koles znalazł dziewiczą coupejke 1.8 wtrysk 87 rok na oryginalnych amortyzatorach audi...ona płynieeee płynieeeee lalala ;) ja znam taki zestawik chyba powszechnie znany... sachs advantage gazowe a sprężynki ????

Autor:  jmm [ 19.lip.2006 08:57:58 ]
Tytuł: 

1.8!!!!???? Zgiń przepadnij, nawet nie beirz tego pod uwagę tylko i wyłącznie 2.2 KV, wcale dużo nie pali :)

PS jaki silnik krokowy? Tam chyba nie ma czegos takiego a jesli jest to się nie psuje :)

Autor:  Klax [ 19.lip.2006 11:41:20 ]
Tytuł: 

tez dorzuce kilka slow :

omijaj z daleka 4 cylindrowki :peace:
Tylko i wylacznie R5 wchodzi w rachube, co w polaczeniu z ponadczasowa sylwetka nadwozia daje niesamowity efekt na ulicach :D
Co do zawiasu, to ja mam u siebie sprezynki weiteca troszke nizsze niz standard, amory gazowe monroe, i kapcie : przod 195/50 tyl 205/50 -15 .
I jezdzi sie dosc sztywno i twardo.
Plastki wszystkie jakie moga mi juz w srodku trzeszcza.
Al e takie sa uroki twardego i nizszego zawiasu,
w polaczeniu z niskim profilem opon.

Autor:  emcior [ 19.lip.2006 17:51:27 ]
Tytuł: 

jmm napisał(a):
1.8!!!!???? Zgiń przepadnij, nawet nie beirz tego pod uwagę tylko i wyłącznie 2.2 KV, wcale dużo nie pali :)

PS jaki silnik krokowy? Tam chyba nie ma czegos takiego a jesli jest to się nie psuje :)


grabisz sobie :< ;)

w 1,8 jest silnik krokowy, poki co nie zauwazylem zeby sie psuł :)

Generalnie sluchaj chlopakow co 5 garow to nie 4, ja swoja kupilem tylko dlatego ze byla w swietnych pieniadzach i w idealnym stanie :peace: Zal bylo nie wziac :)

Autor:  Maciek Bomba [ 19.lip.2006 18:00:41 ]
Tytuł: 

ja slyszalem ze krokowce padają w 2.2 Kv...a do 5 cylindrow nie jestem w 100% przekonany... silnik nie pracuje tak rowno jak 4 cylindry... pozatym jes o wiele ciezszy a przyrost mocy nie wielki w porownaniu z 4 cylindrami... waga tez robi swoje...przod jest cięzszy i innaczej sie prowadzi...dlatego 2.2 maja wspomaganie a 1.8 nie koniecznie:)...ale dzwieku 5 garow nic nie zastapi...

Autor:  Maciek Bomba [ 19.lip.2006 18:02:33 ]
Tytuł: 

Klax... a o ile poszla twoja sztuka na glebe?? mo

Autor:  jmm [ 19.lip.2006 21:54:14 ]
Tytuł: 

[quote="Maciek Bomba"]a do 5 cylindrow nie jestem w 100% przekonany... silnik nie pracuje tak rowno jak 4 cylindry... quote]

Że niby 4ka jest bardziej kulturalniejsza od 5tki? Tutaj chyba troche sie pogubiłeś, albo jezdziles jakąs nie wyregulowaną :)

Bierz KV, jakoś UrQ nie robili z 1.8T a w rajdach startoewaly i niezle sobie radziły :)

A R5tek się nie buja, porzadne silniki, o wiele trwalsze od R4 ;)

Autor:  scob [ 19.lip.2006 22:05:50 ]
Tytuł: 

co sie psuje w KV? silnik krokowy?
moj ma 22 lata i dziala.. zreszta juz z drugim silnikiem :P
R5 jest tak duzo ciezszy od R4? no to zrob se 136 km i 190 Niutów z R4.. kurde 19 kilo bedzie taki oszczedzal...

napisz wprost: ktos mi daje GT za darmo: to ci wszyscy napiszemy "ratuj od zapomnienia i ciesz sie autem!"
ale jak szukasz perełki - to 5-cylindrówke!

a jaśli chodzi o tjunink: rezaj se nowe samochody. klasyki wyglądają najepiej w serii. każda zmiana to moim zdaniem buractwo (no, dopuścmy przekładki z typ81/typ85/4000 - bo wychodzą z tego czasm ciekawe konfiguracje.)

Wyremontuj, polakieruj, wyczerń plastiki - daję słowo: będziesz miał najłedniejsze auto na ulicy. Przy moim starszym (B2q sedan '85 z oryginalnym lakierem) zatrzymują się ludzie i oglądają (nie wierzą że sam dojechał pod market? :D )

Autor:  Maciek Bomba [ 20.lip.2006 08:46:20 ]
Tytuł: 

Scob...nie obrazaj mnie...mi nie chodzi o zaden tjunik:) tylko są rzeczy które należy w babuni poprawić...głownie zawias...żeby troszke pewniej chodzić w zakrętach...to chyba nic złego prawda?? babunia wchodząca w zakręt z większą prędkością odstawiająca gówniane astry Gsi i inne burakowozy... pozatym nie wiem jak Ty...to jest moje prywatne zdanie...jak Coupejka wisi troszke niżej nad ziemią wygląda o wiele lepiej...

Autor:  Maciek Bomba [ 20.lip.2006 08:48:25 ]
Tytuł: 

a co do wagi... to zobacz dokładniej ile waży Coupeja 1.8 a ile 2.2 o ile sie nie myle to cos kolo 100kg wiecej...

Autor:  martab99 [ 20.lip.2006 09:28:18 ]
Tytuł: 

Maciek Bomba napisał(a):
a co do wagi... to zobacz dokładniej ile waży Coupeja 1.8 a ile 2.2 o ile sie nie myle to cos kolo 100kg wiecej...


Zadaj sobie nieco trudu i jesli juz tak dociekasz tych kg to porownaj sobie moc, moment obrotowy, elastycznosc 1.8 vs 2.2 i wtedy deliberuj nad tymi 100-ma kg... :-D

Najlepiej przejedz sie GT 1.8 i 2.2 bo widze ze nie masz zielonego pojecia o czym mowisz

Autor:  Mauzer [ 20.lip.2006 09:55:36 ]
Tytuł: 

Maciek Bomba napisał(a):
babunia wchodząca w zakręt z większą prędkością odstawiająca gówniane astry Gsi i inne burakowozy...


że niby co :?:
wiesz jak wygląda wogóle gsi :?: :D

co do twojego pytania to co założysz na nią to będzie, jednemu się podoba to innemu tamto.

Autor:  zuru [ 20.lip.2006 10:17:32 ]
Tytuł: 

Maciek Bomba napisał(a):
głownie zawias...żeby troszke pewniej chodzić w zakrętach...to chyba nic złego prawda?? babunia wchodząca w zakręt z większą prędkością odstawiająca gówniane astry Gsi i inne burakowozy...


Coz, do takich celow musisz miec naped quattro. Sam zawias niewiele Ci da, wazne zeby byl sprawny. W wyscigach osiek duza role odgrywaja umiejetnosci kierownika a zawias daje pewnosc, ze auto zachowa sie tak jak sobie to zaplanowales :)

Aha, R5 to o wiele lepszy, fajniejszy, trwalszy i rowniej pracujacy motor od czworek...zaufaj nam :) No i ten dzwiek....
Obecnosci silniczka krokowego w KV nie odnotowalem :) Motor ten nawet na sparchlalym gazie i z napedem quattro ktory pochlania troche niutow i tak daje frajde...na benzynie w osce to mysle, ze bedzie zapinal nieziemsko...

Autor:  Klax [ 20.lip.2006 12:32:44 ]
Tytuł: 

Maciek Bomba napisał(a):
Klax... a o ile poszla twoja sztuka na glebe?? mo


ok. 4 cm w teori.
Mi sie wydaje ze jednak stoi ciut wyzej, niemniej nadal sporo nizej niz seria.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/