.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
[A4 B5 AVANT] sprężyny obniżające H&R https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=43269 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | FELIPE [ 26.lip.2006 16:48:25 ] |
Tytuł: | [A4 B5 AVANT] sprężyny obniżające H&R |
witam jako, że H&R można zamawiać osobno przód i tył zdecydowałem się zamówić springi na przód obniżające 30mm mam jednak problem z zamówieniem, mianowicie w katalogu są dwa rodzaje: a) A4 Avant 2WD Typ B5 (bis/up to 980kg front) b) A4 Avant 2WD Typ B5 (ab/from 981kg front, bis/up to 142 kw) domyślam się że chodzi o nacisk na przednią os, niestety nie wiem jak to jest w przypadku mojego auta? które z nich założyć do mojego A4 AVANT 1.9 TDI AHU 90ps? |
Autor: | ozzy [ 31.lip.2006 23:43:10 ] |
Tytuł: | |
Tak na szybkiego to ten drugi model przeznaczony jest do silników powyżej 142Kw czyli coś ok. 198km czyli motorów 2.8 cieższych od pozostałych w związku z czym i nacisk kilka kilo jest większy na zespół amortyzujący... P.S. nie zastanawiałeś się nad eibachami ??? H&R jest naprawde twardy ![]() |
Autor: | FELIPE [ 01.sie.2006 08:20:56 ] |
Tytuł: | |
mam dostęp do wszystkich producentów H&R oferuje mi najmniejsze z możliwych obniżenie zależy mi też aby zostawić seryjne amorki a pożniej założyć BILSTEIN B6, a to jest możliwe tylko w obniżeniach max 30-35 mm powyżej 40mm musiałbym już stosować B8 sugerujesz że np Eibach -35 będzie lepszy od H&R -30mm |
Autor: | ozzy [ 01.sie.2006 10:08:43 ] |
Tytuł: | |
Nie sugeruje, że eibach jest lepszy do h&r - to są dwie porównywalne firmy tylko ich produkty (czyt. sprężyny) różnią się nieco charakterystyką pracy. Zależy do czego chcesz mieć auto (lans czy wyścigi) i po co glebić - żeby lepszy był :wygląd czy prowadzenia auta. H&R generalnie "współpracuje" z bilsteinem bo bodajże B12 jest sprzedawana właśnie jako kit B8+H&R. Na B6 możesz maxymalnie obniżyć do 30mm przy okazji poprawiając ich charakterystyke i dostosowywując do własnych potrzeb. B8 jest od 30mm w dół. Eibach jest bardziej wygodny niz H&R który Cie wytrzęsie jak jasny piorun. Generalnie jak jeździsz sam lub w 2 osoby bierz eibacha a jak doładowany to H&R. Jeszcze fajnym zawiasem jest KONI. |
Autor: | wowo [ 01.sie.2006 10:42:28 ] |
Tytuł: | |
Nie można mówić że H&R jest twardy. To zalezy od danego rodzaju sprężyny. Miałem u siebie pomarańczowe i wcale nie było hardcoru. |
Autor: | ozzy [ 01.sie.2006 11:42:35 ] |
Tytuł: | |
wowo napisał(a): Nie można mówić że H&R jest twardy. To zalezy od danego rodzaju sprężyny. Miałem u siebie pomarańczowe i wcale nie było hardcoru.
Cały czas pisze w kontekście eibacha który jest o wiele bardziej komfortowy a prowadzenie jest podobne |
Autor: | FELIPE [ 01.sie.2006 19:08:52 ] |
Tytuł: | |
auto nie jest do wyścigów, jeżdzi dużo DYNAMICZNIE (za chwilę będzie program z 90 na 125ps) w mieście i nierzadko po nierownościach więc na pewno nie chcę mieć hardcore obecnie na 17" mam prześwit minimum 8cm z przodu i 6cm z tyłu, postaram się wrzucić fotkę na dniach poza tym trzeba pamiętać że są takie okresy jak wakacje gdzie auto jedzie całe załadowane 5 osób plus bagaż np nad morze ![]() zaczynam myślec na tym Eibach PRO-KIT (-30mm) zwłaszcza że ceny są porównywalne z H&R a z kilku źródeł słyszałem że Eibach jest bardziej komfortowy jest też opcja Eibach SPORT-LINE czyli przód -45mm oraz tył -35mm myślę że to by nie było złe rozwiązanie, zwłaszcza przy obecnym mega prześwicie, pytanie tylko co zrobić w wakacje jak załaduje cały bagażnik hehe |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |