.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.kwi.2025 11:06:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Back tuning ;)
PostNapisane: 27.lip.2006 18:27:02 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Witojcie. Jutro odtuninguję moje B3 :D. Wyjmuję niski zawiasik i zakładam serię. Ja i moje auto mamy dość. Katalizator zeszlifowany, nie moge wjechać na najazd, jeb#%^cia w dziury moją niunię bolą strasznie, a o przejeżdżaniu 1 km/h przez leżących policjantaów czy dojeździe na działkę nie wspomnę. Fajne wygląda i śwetnie się prowadzi na trasie ale to za mało. W Polsce niskiemu zawieszeniu mówimy stanowcze nie :D

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2006 18:48:03 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Moja zona nie nazeka...... chcialem jej podnisc auto ale stwierdzila ze nizsze ladniejsze i ma tak zostac.... o dziwo uwaza jak jezdzi i niczego przez rok nie urwala :diabel:

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2006 19:03:05 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Urwać nie urwałem ale ile to razy zeszlifowałem to tylko ja wiem :diabel:

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2006 20:19:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
Nie jest tak zle ja smiagłem 2 lata na 60/40mm to trzeba miec we krwi zeby wymiatac na sportowym zawiasie :D teraz jak bede opusczał autko to tylko na 20mmzeby tylko delikatnie je utwardzic bo nizej jest naprawde cizko sie przemieszczac po dziurach...

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2006 20:59:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
*Robi* napisał(a):
Nie jest tak zle ja smiagłem 2 lata na 60/40mm to trzeba miec we krwi zeby wymiatac na sportowym zawiasie :D teraz jak bede opusczał autko to tylko na 20mmzeby tylko delikatnie je utwardzic bo nizej jest naprawde cizko sie przemieszczac po dziurach...


Musze zrobic zonie badania krwi ;-)

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2006 22:27:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2006 23:30:51
Posty: 788
Ja od 3 miesięcy poruszam się na gazowym sport zawiasie 60/40 w dodatku obutowanym w 215/40/17 i nie narzekam :D Faktem jest, że gdybym robił powiedzmy 2 tys. km miesięcznie to oprócz założenia gazu :) wyrzuciłbym ten zestaw przez okno, ale w mojej sytuacji kiedy auto służy mi na 600-800 km miesięcznie jest rewelacyjnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2006 00:22:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2005 04:11:28
Posty: 585
Lokalizacja: Hameryka NJ
Ja robie okolo 1500-2000 kilosow miesiecznie i ani 18/40/225 ani niskie/twarde zawieszenie nie robi na mnie wrazenia :D Kocham serpentyny :P


PS: Aaaa i LPG tez niemam.... a to 2.8 :):

_________________
OOOO S6 & A6
Obrazek
Hehehe Autocross Esssss ;) Psssss!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2006 07:39:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
W tej chwili mam około -80/60 215/40/17 i zawias ustawiony na hard :D Żonka śmiga i nie narzeka, ale jak chciałem jeszcze zglebić o -20mm to już wojna była i zostało po staremu. Nic nie urwane, jeździ sie kozacko z prędkościami max 30-40km/h :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2006 10:16:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
J@RO napisał(a):
Ja robie okolo 1500-2000 kilosow miesiecznie i ani 18/40/225 ani niskie/twarde zawieszenie nie robi na mnie wrazenia :D Kocham serpentyny :P


PS: Aaaa i LPG tez niemam.... a to 2.8 :):


J@RO , chyba zapomniales ze Us to nie dziurawy kaczoland ... ;)

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2006 11:29:50 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Przed:
Obrazek
Po:
Obrazek
Mam nadzieję, że troszkę spadnie bo zwłaszcza przednia część auta wygląda conajmniej dziwnie (cross and country) :059:,
ale wracając z warsztatu przejeżdżałem przez torowisko i nie zaciskałem zębów :-D. Zobaczymy jak dalej.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2006 13:17:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Emge nic ci nie spadnie tak zostanie :| . A swqoja droga to nie jest tak do konca wina sprezyn z tymi stukami walen i dobijaniem, wazne wjakim stanie sa amortyzatory i czy to olejowki czy gazowki. Na poczatku kiedy kupilem sprezyny weiteca mialem oryginalny komplet amorow z przebiegiem 160 kkm i powiem szczerze ze po kilku wymianach gumek i lacznikow dalej bylo do du.. szczegolenie na krotkich uskokach np torowiska potem zrobilem rewolucje wymienilem amortyzatory na kayaby gazowe kupilem nowe wahacze z gumkami i swozniami, wymienilem gumy pod wozkiem laczniki stabilizatora razem z jego obejmami, wymienilem lozyska kolumn z przodu ,tarcze klovki zregenerowalem zaciski. ztylu tez zrobilem deburdelizacje ale mniej bylo do wymiany bo tylko dwie tulejki i podkladki pod sprezyny. Do amorow kupilem komplet harmonijek i balwankow ogolnie to wymienilem wszystko co mozna bylo........ Wyjechalem na droge i mimo weitecow -40 bylo cudownie nawet na torach... zero luzu pukow stukow itp zjawisk lepiej niz nowy Pug 307 Mamy. Wiec to nie jest tak ze sprezyny psuja bajke i wszystko wali....

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2006 13:58:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Bilo -> potwierdzam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2006 14:07:02 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
Bilo napisał(a):
Emge nic ci nie spadnie tak zostanie :| . A swqoja droga to nie jest tak do konca wina sprezyn z tymi stukami walen i dobijaniem, wazne wjakim stanie sa amortyzatory i czy to olejowki czy gazowki. Na poczatku kiedy kupilem sprezyny weiteca mialem oryginalny komplet amorow z przebiegiem 160 kkm i powiem szczerze ze po kilku wymianach gumek i lacznikow dalej bylo do du.. szczegolenie na krotkich uskokach np torowiska potem zrobilem rewolucje wymienilem amortyzatory na kayaby gazowe kupilem nowe wahacze z gumkami i swozniami, wymienilem gumy pod wozkiem laczniki stabilizatora razem z jego obejmami, wymienilem lozyska kolumn z przodu ,tarcze klovki zregenerowalem zaciski. ztylu tez zrobilem deburdelizacje ale mniej bylo do wymiany bo tylko dwie tulejki i podkladki pod sprezyny. Do amorow kupilem komplet harmonijek i balwankow ogolnie to wymienilem wszystko co mozna bylo........ Wyjechalem na droge i mimo weitecow -40 bylo cudownie nawet na torach... zero luzu pukow stukow itp zjawisk lepiej niz nowy Pug 307 Mamy. Wiec to nie jest tak ze sprezyny psuja bajke i wszystko wali....


zrobilem to samo i jezdzi sie bajecznie, a kolessie pytaja jak Ty mozesz po Wrocku na 17" jezdzic. :diabel: Normalnie tylko glowa musi pracowac.

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2006 17:46:39 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Możecie mi polecić jakieś gazowe amorki? Poza Bilsteinami bo te znam. Chodzi mi o konkretne modele.

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2006 18:11:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Ja mam kayaby i po 50 kkm sobie chwale. Sa to amorki z serii Excel-G -> http://www.kayaba.pl/excel.htm Chwala tez sachsy (opinia sprzedawcy ze sklepu, ponoc znikoma ilosc reklamacji)

Przegladajac strone kayaba doszedlem do wniosku ze teraz strzele sobie ultra-SR -> http://www.kayaba.pl/ultra.htm

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2006 18:44:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2005 04:11:28
Posty: 585
Lokalizacja: Hameryka NJ
Maridk napisał(a):
Możecie mi polecić jakieś gazowe amorki? Poza Bilsteinami bo te znam. Chodzi mi o konkretne modele.


KYB - teraz podobno "najlepsze" na swiecie... wedlog paru moich mechanikow ktorzy nie maja ze soba nic wspolnego.

Powiem tylko tyle... jezeli droga jest nie uczeszczana to jest w dobrej kondycji. W momencie w ktorym jest na niej duze natezenie to kazda nawierzchnia idzie sie sypac. Pod Nowym Jorkiem bynajmniej niejest tak jak w Arizonie...... A plyty stalowe o grobosci 4 cm zamiast kawalka drogi to codziennosc..... Zapraszam.......

_________________
OOOO S6 & A6
Obrazek
Hehehe Autocross Esssss ;) Psssss!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2006 19:22:40 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Ee no stuków jako takich może nie było ale na konkretnych kraterach czasem tak dobiło, że myślałem, że szyby wylecą :D Sprężyny poza tym, że któtsze musiały być też twarde bo auto na nierównościach bardzo pracowało budą (Eibachy). Mniejsza o to.
Dziś zrobiłem 100km po mieście i jestem zadowolony. Mam niedaleko poprzeczny uskok i zawsze czułem w gaciach jak idę gwałtownie w górę ;), a teraz niewiedziałem czy już po przejeździe czy jeszcze nie :) Może jestem za wygodny :| Do tego dojazd na działkę to była loteria.
W 100-tce było bardzo komfortowo i to mi się podobało, a z wyglądem .... trudno, będę musiał się pogodzić :/

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2006 22:00:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2006 23:30:51
Posty: 788
emge napisał(a):
Ee no stuków jako takich może nie było ale na konkretnych kraterach czasem tak dobiło, że myślałem, że szyby wylecą :D Sprężyny poza tym, że któtsze musiały być też twarde bo auto na nierównościach bardzo pracowało budą (Eibachy). Mniejsza o to.
Dziś zrobiłem 100km po mieście i jestem zadowolony. Mam niedaleko poprzeczny uskok i zawsze czułem w gaciach jak idę gwałtownie w górę ;), a teraz niewiedziałem czy już po przejeździe czy jeszcze nie :) Może jestem za wygodny :| Do tego dojazd na działkę to była loteria.
W 100-tce było bardzo komfortowo i to mi się podobało, a z wyglądem .... trudno, będę musiał się pogodzić :/


Emge dobrze zrobiłeś, bo według mnie jeśli właściciel ma się już katować w swoim aucie nawierzchnią to przynajmniej autko powinno się poprzez np. duże felgi czy właśnie niskie, twarde zawieszenie świetnie prezentować, a w Twojej B3 jakieś znaczącej różnicy nie ma.

J@RO napisał(a):
Ja robie okolo 1500-2000 kilosow miesiecznie i ani 18/40/225 ani niskie/twarde zawieszenie nie robi na mnie wrazenia :D Kocham serpentyny :PPS: Aaaa i LPG tez niemam.... a to 2.8 :):


Gdyby w Polsce były takie ceny benzyny w stosunku do zarobków i jakość dróg jak w Stanach jeździłbym dziś S2 na 18' lub 19' :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2006 09:16:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
J@RO napisał(a):
Ja robie okolo 1500-2000 kilosow miesiecznie i ani 18/40/225 ani niskie/twarde zawieszenie nie robi na mnie wrazenia :D Kocham serpentyny :PPS: Aaaa i LPG tez niemam.... a to 2.8 :):


Combi napisał(a):
Gdyby w Polsce były takie ceny benzyny w stosunku do zarobków i jakość dróg jak w Stanach jeździłbym dziś S2 na 18' lub 19' :D


Dokładnie tak jest :):

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2006 12:29:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
Combi napisał(a):

Emge dobrze zrobiłeś, bo według mnie jeśli właściciel ma się już katować w swoim aucie nawierzchnią to przynajmniej autko powinno się poprzez np. duże felgi czy właśnie niskie, twarde zawieszenie świetnie prezentować, a w Twojej B3 jakieś znaczącej różnicy nie ma.


z tym się nie zgodze teraz niestety to auto wyglada jak wóż drabiniasty ( bez obrazy)
ja u siebie mam - 40 mm na 225/40/18 i też jakos nie nażekam zwalniam troszkę przy torach ale po za tym wyglada fajnie i myślę że jeszce możnabybyło opuścić troszkę tył bo jakoś mi wysoko siedzi :(
ale zanim to zrobię to bedę chciał zrobić zawieche i może jakiś gwint :)

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: