.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Sachs ADVANTAGE do gleby opinie. https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=44223 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Maridk [ 13.sie.2006 15:06:57 ] |
Tytuł: | Sachs ADVANTAGE do gleby opinie. |
Czy ktoś z Was jeździł na tych amorkach przy obniżonym zawieszeniu? Jakie opinie? Amortyzator porównywalny do Kayaba Ultra-sr. Który lepiej wybrać? |
Autor: | spanky [ 13.sie.2006 15:52:16 ] |
Tytuł: | Re: Sachs ADVANTAGE do gleby opinie. |
Maridk napisał(a): Czy ktoś z Was jeździł na tych amorkach przy obniżonym zawieszeniu? Jakie opinie? Amortyzator porównywalny do Kayaba Ultra-sr. Który lepiej wybrać?
na obnizych nie jezdzilem ... mialem takie amorki w swojej ex-B4 TDI Avant ... sprawowaly sie b.dobrze ... ale jak zniosa obnizenie to nie wiem .... |
Autor: | gurbens [ 13.sie.2006 18:08:43 ] |
Tytuł: | |
a moze bilstein B6 sport? ja na tym jeżdzę na -40 i jest całkiem sympatycznie:) |
Autor: | Kliku [ 13.sie.2006 18:14:06 ] |
Tytuł: | |
tak jak pisze kolega wybralbym BILSTEINa sprawdzone i dobre. |
Autor: | Lejkers [ 14.sie.2006 21:26:33 ] |
Tytuł: | |
Co tu dużo gadać bilstein napewno lepszy, ale sachs też dawał radę i to bardzo dobrze. Miałem u siebie w ex coupejce razem za weteck'ami na -40. Zestaw pracował bardzo dobrze i z tego co wiem do tej pory jeździ, a założyłem ze 3 lata temu. |
Autor: | Maridk [ 15.sie.2006 11:41:22 ] |
Tytuł: | |
Dziękuję za opinie Panowie. Wczoraj założyłem do -60/40. Powiem jedno rewelacja. Takiego komforciku dawno nie miałem. W końcu mam ciszę i spokój w aucie. Zobaczymy ile wytrzymają ale narazie jestem zadowolony i rozkoszuję się jazdą na obniżonym zawieszeniu. Acha to nie prawda ze zawieszenie w B4 zawsze musi pukać. Wystarczy wymienić tylko tyle elementów i cieszyć się ciszą. ps. Bilstein oczywiście lepszy ale 2 x droższy. |
Autor: | uki [ 15.sie.2006 12:20:24 ] |
Tytuł: | |
Maridk a jakie amorki założyłeś?? wielka skucha z mojej strony ale juz wszystko wiem na temat amorów. Mam jeszcze pytanie dotyczące sprężyn, bo w niektórych autkach po wymianie na obniżające przód śmiesznie sterczy w górze i samochód wygląda jak krokodyl. Czy ma się to tym, że spręzyny są dedykowane do kilku wersji silnikowych i w autach z mniejszymi silnikami przód jest lżejszy czy może firmą wyrobu. Bo kupując spręzynki można się dowiedzieć jak będzie wyglądać samochód dopiero po założeniu. Czy lepiej kupić nówki czy uzywki też dadzą radę- chodzi o sprężyny. |
Autor: | BiLu [ 15.sie.2006 12:31:43 ] |
Tytuł: | |
uki napisał(a): Maridk a jakie amorki założyłeś?? gazowe czy olejowo gazowe??
wszystkie amorki "gazowe" maja olej |
Autor: | Lukasik [ 15.sie.2006 14:35:55 ] |
Tytuł: | |
wszystkie są olejowe, a gazowo-olejowe mają dodatkowo poduszkę ze sprężonym gazem. |
Autor: | elmlody [ 15.sie.2006 16:04:31 ] |
Tytuł: | |
Maridk napisz dokladnie co zalozyles i jakie elementy pozmieniales... bo u mnie tez mocno puka i stuka.. i zastanawiam sie nad wymiana ... mam komplet weiteca amory - sprezyny ale za twardy.. i niewiem co teraz wybrac czy komplet supersprinta... czy bilstein-a i H&R sprezyny... pomozcie |
Autor: | UFOtm [ 15.sie.2006 18:00:17 ] |
Tytuł: | |
marcin szykuj sie na moja wizyte 18 pazdziernika bo bedzie rezanko w siedlcach jak przyjedziemy wiec zostaw mi jakies amory bo chce wymienic swoje...wiec wezme od ciebie bo niedlugo nie wjedziesz do garazu przez te zwiechy i tapicerki |
Autor: | Maridk [ 15.sie.2006 20:30:46 ] |
Tytuł: | |
18 Października to my raczej nic nie wyrezamy. Są moje urodzinki tego dnia więc raczej klucza do ręki nie dasz rady wziąć Ufolu o ile rzeczywiście przyjedziesz Wymieniłem wszystko co widać na zdjęciu. Plus amorki Sachs Advantage bo jeden z tych co widać na zdjęciu niestety nie wytrzymał polskich dróg. Jeśli chodzi o wcześniejsze amory, to objaw zuzycia był taki że głowę na trasie urywało a samochód podskakiwał na byle dołku. Po zmianie dosłownie autko płynie Co do piania przodu auta przy równym obniżeniu (np 35/35) to ktoś z Rezaczy kiedyś pisał żeby szukać sprężyn od Avanta wtedy ładnie wszystko wygląda. Ostatnio miałem takie i obecny ich własciciel pisał że wygląda super, więc to chyba prawda. Ja osobiście szukałbym 60/40 wtedy na bank przód nie będzie niżej. Co do innych obniżeń to dopóki nie założysz się nie przekonasz. |
Autor: | kefir200 [ 15.sie.2006 23:15:36 ] |
Tytuł: | |
Mam w C3 Avant połączenie Weitec'ów i Sachs ADVANTAGE. Jest przyjemnie. Twardo ale nie przesadnie i autko nie skacze jak żaba. Dobry wybór. |
Autor: | UFOtm [ 16.sie.2006 01:05:59 ] |
Tytuł: | |
Maridk napisał(a): 18 Października to my raczej nic nie wyrezamy. Są moje urodzinki tego dnia więc raczej klucza do ręki nie dasz rady wziąć Ufolu o ile rzeczywiście przyjedziesz .
W takim razie przyjade z ranca 18, porezamy do poznego popoludnia, dziewczyny poscimy na miasto a pozniej pojdziemy gdzies poszalec ...przyjade napewno...i porezac tez trzeba bo szybka musi sie domykac a i zaroweczki juz przerabiales no i ten nieszczesny zegarek |
Autor: | sebolec [ 27.sie.2006 10:50:57 ] |
Tytuł: | |
Maridk a jakie te advantage dokładnie założyłeś? Bo z tego co wyśledziłem w katalogu internetowym firmy na przód robią jeden model o nr katalogowym 170426, natomiast na tył są 170269 i 170427, z czego te drugie do samochodów z glebą. Też chcę kupić więc pytam. Różnica w cenie między tymi ostatnimi to ok. 90zł/szt. Co do zadartego nosa przy sprężynach, to ja u siebie mam H&R -40mm z avanta i mi z kolei kufer sterczy. Dopiero jak jechałem na wczasy i napakowałem bagażnik to wtedy ładnie wyglądało. |
Autor: | uki [ 27.sie.2006 19:58:18 ] |
Tytuł: | |
Witam sebolec napisał(a): Co do zadartego nosa przy sprężynach, to ja u siebie mam H&R -40mm z avanta i mi z kolei kufer sterczy. Dopiero jak jechałem na wczasy i napakowałem bagażnik to wtedy ładnie wyglądało.
I właśnie o to chodzi. Niektórzy koledzy z forum aby uzyskać taki efekt zakładają sprężynki -60 przód i -40 tył, ale dla mnie to jednak -60 jest za dużo. Wystarczyło by -40, tylko ten zadarty przód. Mój kolega miał -40 H&R w b4 2.3 i ładnie stała, może dlatego że w 2.3 przód jest cięższy. Jakbyś miał jakieś fotki jak wygląda Twój wózek na tych sprężynach to mógłbyś się pochwalić Dzięki i pozdrawiam. |
Autor: | sebolec [ 27.sie.2006 20:21:34 ] |
Tytuł: | |
Też uważałem, że 60/40 to hardcore, zwłaszcza z uwagi na stan wrocławskich dróg. Jednak po założeniu 40/40 z avanta mam ochotę na więcej. Całość wygląda mniej więcej tak: |
Autor: | Maridk [ 27.sie.2006 21:45:04 ] |
Tytuł: | |
Założyłem te które w katalogu intercarsu występują jako: dla pojazdów z podwoziem obniżonym Symbol 170426 |
Autor: | sebolec [ 27.sie.2006 22:17:25 ] |
Tytuł: | |
OK, dzięki. Ja już też wiem co brać. |
Autor: | uki [ 28.sie.2006 23:04:02 ] |
Tytuł: | |
sebolec napisał(a): Całość wygląda mniej więcej tak:
Według mnie wygląda dobrze, jeżeli zdecyduje sie na obniżenie to będę szukał sprężyn od awanta. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |