.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Fotki po obnizeniu -40 https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=446 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Bilo [ 03.wrz.2003 16:14:23 ] |
Tytuł: | Fotki po obnizeniu -40 |
Obiecalem zrobic fotki auta po obnizeniu.Oto one.Zdjecia nie oddaja rzeczywistej zmiany w wygladzie.Nawet wsiada sie do auta inaczej http://bilo77.republika.pl/n2.jpg http://bilo77.republika.pl/n3.jpg http://bilo77.republika.pl/n4.jpg http://bilo77.republika.pl/n5.jpg http://bilo77.republika.pl/n6.jpg http://bilo77.republika.pl/n7.jpg http://bilo77.republika.pl/n1.jpg http://bilo77.republika.pl/n8.jpg http://bilo77.republika.pl/n9.jpg No i jak? |
Autor: | mq [ 03.wrz.2003 16:17:28 ] |
Tytuł: | |
Nisko - nie pozbywaj sie seryjnych jeszcze |
Autor: | BiLu [ 03.wrz.2003 16:35:24 ] |
Tytuł: | |
mniam!!! mam tylko nadzieje ze widok i jazda w trasie utwierdzi cie w twojej decyzji a stan polskich drog szybko sie poprawi teraz az sie prosi o alu 16" |
Autor: | Simpson [ 03.wrz.2003 17:28:01 ] |
Tytuł: | |
Wyglada bardzo ładnie po obniżeniu. Ale to raczej nie na nasz drogi Nie wiem jak Wam ale mnie nie zbyt podoba sie ten badlook... i byłbym raczej za tym żeby go zdjać Pozdrawiam |
Autor: | DeS [ 03.wrz.2003 17:53:42 ] |
Tytuł: | |
Bosko !! Bilo tego brakowało !! Super. |
Autor: | Bilo [ 03.wrz.2003 17:55:14 ] |
Tytuł: | |
Simpson napisał(a): Nie wiem jak Wam ale mnie nie zbyt podoba sie ten badlook...
i byłbym raczej za tym żeby go zdjać Nie jestes w tym osamotniony....decyzje zapadaja jednak gdzie indziej |
Autor: | Bilo [ 03.wrz.2003 18:06:36 ] |
Tytuł: | |
Zawiezszenie jest rzeczywiscie niskie.Nie jest to najepsze rozwiazanie na nasze drogi.Problemem nie sa dziury lecz nagle uskoki lub zaglebienia w plaszczyznie asfaltu kiedy to sprezyny nagle sie utwardzaja by potem szybko sie rozprezyc.Jazda nie jest juz tak bezdtroska ale np po dzisiejszych testach na suchym rownym odcinku drogi pelnym zakretow.... radosc nie miala konca...luki pokonuje sie pewnie z zawrotna predkoscia...zero wzdluznego kiwnia karoserii znikome wychylenie.Jazda jest przyjemnie sprezysta i co dziwne ale to bardzo dziwne zawiecha jest caloscia tzn zero stukow luzow itp zjawisk jak w nowym aucie.Niestety nierowny asfalt nawet bez dziur zmusza do ograniczenia Vmax.Karoseria nie dociera podczas jazdy o podloze...natomiast silne udezenie powduje usztywnienie sprezyny ktora ma progresywna charakterystyke i efekt drewnianego kolka gotowy...potezne gruchniecie.Auto nie nurkuje tak bardzo przy hamowaniu i nie siada przy przyspieszaniu.....wszystko jest lepiej gdyby jednak nie te momenty kiedy konczy sie ugiecie |
Autor: | Czarek_S [ 03.wrz.2003 19:16:29 ] |
Tytuł: | |
dzisiaj kupiłem B4 z zamontowanymi niższymi sprężynkami (nie wiem o ile obniżają ale felgi są 16, opona o profilu 45 i zostało około 2 cm do błotnika) Nie jest to straszna taczka ale fakt na nierówniościach to trzeba uważać na zakrętach bo odrazu się przeskakuje kilka centymetrów na zewnętrzną, a dziury t takie nieprzyjemne ŁUP. Zato po gładkim jest pięknie i zaczyna się przydawać prędkościomierz . Powiedz mi czy amorki też zmieniałeś na jakieś inne?? PS ale ile jeszcze roboty z tym autkiem to u chu chu.. |
Autor: | Ataman70 [ 03.wrz.2003 19:17:06 ] |
Tytuł: | |
Wow - wygląda bardzo rasowo 8) Życzę wytrwałości |
Autor: | cBr [ 03.wrz.2003 19:49:04 ] |
Tytuł: | |
Autko jest teraz poprostu piekne, tylko zeby nasze drogi nie zmusily cie do zmiany sprezyn z powrotem na serie :roll: |
Autor: | Bilo [ 03.wrz.2003 22:52:41 ] |
Tytuł: | |
Kolejny wieczor testow za mna!Robi sie niebezpiecznie szybko poczynam sobie odwazniej niz kiedys,niesamowite zachowanie na zakretach ale czasami zdarza sie porzadne LUP :roll: Czasami stuknie prawe lozysko McPhersona ale to juz chyba tak bylo,zreszta jak zdejmowalismy kolumny to oba lataly na niezlym luzie ,ale to szczegol. Amortyzatorow nie zmienialem.Mam oryginalne olejowki z przebiegiem 146tys km i na badaniu wychodza na 75%, nowe maja po 80%.Musza starczyc na razie. Ogolnie problemu nie stanowi przeswit,nie traktuje auta jako tereowke ani autobus,dziury sie omija natomiast zapadniete i wyniesine czesci asfaltu przeszkadzaja 8) |
Autor: | ALF^666 [ 04.wrz.2003 01:22:15 ] |
Tytuł: | |
cholera..szkoda ze niepowiedzialem ci ze lozyska mcpersona...bedziesz mial teraz w cenach hurtowych :o :o :o :o wiesz jak cos sie kupuje .... kilka razy do roku sie ... dostaje lepsze ceny ........ lozyska mc persona... kolejna wada B4 .... a obnizonego B4 i utwardzonego .... to CHOROBA .... chociaz gdyby nie polskie nawierzchnie ..... ech.......................................................... |
Autor: | MariuszD [ 04.wrz.2003 06:23:30 ] |
Tytuł: | |
Wygląda ładnie. Co do twardości to ja już się przyzwyczaiłem, ale na początku chcałem przełożyć na zwykłe B4 tylko że to by był gwałt na modelu Competition. Faktem jest że to dobijanie nie jest przyjemne. Pamiętaj żebyś dobrze dokręcił amortyzator. To jest ważne przy takim zawieszenieu. A w quattro zawieszenie jest wzmocnione (wymieniałem tuleje trzymające belke i Pan się zdziwił jak zobaczył że jest większa niż wszystkie na sklepie. Czekał pół dnia aż mu je dowiozą z kąś tam). Pozdrawiam. |
Autor: | MariuszD [ 04.wrz.2003 06:24:17 ] |
Tytuł: | |
Czarek_S napisał(a): dzisiaj kupiłem B4 z zamontowanymi niższymi sprężynkami (nie wiem o ile obniżają ale felgi są 16, opona o profilu 45 i zostało około 2 cm do błotnika) Nie jest to straszna taczka ale fakt na nierówniościach to trzeba uważać na zakrętach bo odrazu się przeskakuje kilka centymetrów na zewnętrzną, a dziury t takie nieprzyjemne ŁUP. Zato po gładkim jest pięknie i zaczyna się przydawać prędkościomierz . Powiedz mi czy amorki też zmieniałeś na jakieś inne??
PS ale ile jeszcze roboty z tym autkiem to u chu chu.. Czarku. Gratuluje. Po takim czasie w końcu coś dorwałeś i znając ciebie chyba w stabie porządnym, albo byłeś zdesperowany i wziąłeś co popadło. Napisz na PW lub maila. |
Autor: | Leo [ 04.wrz.2003 07:43:39 ] |
Tytuł: | |
Bardzo ładne autko! Większe fele załaduj jeszcze i będzie cycuś |
Autor: | wowo [ 04.wrz.2003 08:55:43 ] |
Tytuł: | |
Ładnie to wygląda. Teraz tylko jakies ładne fele i będzie git. |
Autor: | Lejkers [ 04.wrz.2003 12:34:17 ] |
Tytuł: | |
Rzeczywiście prezentuje się superowo!!!Jakieś 16-tki założyć i luz. Sam zastanawiam się nad obniżeniem mojej kupejki o 40mm ale jeszcze nie wiem jakiej firmy sprężyny wrzucić. |
Autor: | Maridk [ 04.wrz.2003 12:47:35 ] |
Tytuł: | |
Kurcze nie wiem czy to tylko moje odczucie, ale moja b4 jest cholernie twarda. Nie wiem czy to normalne. Ale sprężyn nie zmieniałem amorki mam gazowe zawieszenie ok. Jeździłem kilkoma autami i porównując je do mojego to jakbym jechał limuzyną amerykańską. Nawet jak jadę za ojcem to auto trzęsie się na dołkach jakby było utwardzone. Dziwne. Ps. Bardzo fajnie teraz wygląda po obniżeniu. :roll: |
Autor: | DeS [ 04.wrz.2003 13:59:07 ] |
Tytuł: | |
Panowie wszyscy krzyczycie żeby większe fele wsadzić. Nie widzieliście tego autka ostatnio na tych felach. Są naprawdę bardzo OK. Nie widzę sensu zamieniania dobrych i dużych jak na B3 1.8 kołach. |
Autor: | Timo [ 04.wrz.2003 19:02:19 ] |
Tytuł: | |
DeS napisał(a): Panowie wszyscy krzyczycie żeby większe fele wsadzić. Nie widzieliście tego autka ostatnio na tych felach. Są naprawdę bardzo OK. Nie widzę sensu zamieniania dobrych i dużych jak na B3 1.8 kołach.
Eeee DeS kola moim zdaniem to polowa wygladu samochodu jak nie wiecej... Kola musza byc 8) No ale tym samochodem nie jezdze ja tylko Bilo i to jemu ma sie podobac |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |