.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
koszt podtlenku https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=45691 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | fules [ 08.wrz.2006 16:21:57 ] |
Tytuł: | koszt podtlenku |
ile kosztuje zamontowanie podtlenku ??? |
Autor: | Simpson [ 08.wrz.2006 16:30:30 ] |
Tytuł: | |
1-2 tyś zł |
Autor: | UFOtm [ 08.wrz.2006 16:32:53 ] |
Tytuł: | |
podlaczam sie do pytania - ile za instalke z duza butla (jak gasnica na klika strzalow) do silnika 2,0 ABT, co by trzebabylo zmienic aby nie rozwalic silnika i jaki koszt takiego wynalazku. NOS czy NX ? |
Autor: | sero c4 [ 08.wrz.2006 18:49:36 ] |
Tytuł: | |
http://www.nxpolska.pl/ jest wszystko . |
Autor: | wowo [ 08.wrz.2006 18:56:56 ] |
Tytuł: | |
Simpson napisał: Cytuj: 1-2 tyś zł
Ojj sporo za mało. Przyzwoita instalacja, to koszt około 2-2,5 tys. zł. Do tego to co niezbędne czyli manometr i kocyk grzewczy - około 1000zł. Bez tych akcesoriów sobie odpuść bo efekt bedzie mizerny. Do pełni szczęscia i wygody potrzebny jest jeszcze elektryczny otwieracz butli - około 1000zł. Z takim zestawem to już można polatać i nie stresować sie że coś pójdzie nie tak. Co do zmian w silniku, to przy rozsądnym użytkowaniu nic nie zmieniaj. U mnie przy strzale +75PS mam tylko powywalane odmy, wrzucone zminiejsze świce irydowe i wlany lepszy olej ponad stan. Wystrzelałem 3 butle i jest oki. W między czasie były też strzały 100PS ale z braku czasu na sprawdzenie AFR i EGT sie z niego wycofałem. |
Autor: | Combi [ 08.wrz.2006 21:20:35 ] |
Tytuł: | |
Za takie pieniądze wolałbym zrobić jakiś tunning mechaniczny. |
Autor: | sero c4 [ 09.wrz.2006 19:23:51 ] |
Tytuł: | |
Combi napisał(a): Za takie pieniądze wolałbym zrobić jakiś tunning mechaniczny. ża takie pieniądze to mechanicznie można małego fiata tuningować
|
Autor: | Combi [ 09.wrz.2006 20:40:03 ] |
Tytuł: | |
sero c4 napisał(a): Combi napisał(a): Za takie pieniądze wolałbym zrobić jakiś tunning mechaniczny. ża takie pieniądze to mechanicznie można małego fiata tuningować Podlicz sobie to co Wowo przedstawił, koszt około 4 tys. a za to można nawet z wolnossącego ładnych parę KM i Nm wykrzesać dostępnych zawsze, wszędzie i bezpiecznie. Ale zapewne autor topicu zrobił już wszystko w swojej S6. |
Autor: | GrzesB [ 10.wrz.2006 08:32:59 ] |
Tytuł: | |
Combi napisał(a): sero c4 napisał(a): Combi napisał(a): Za takie pieniądze wolałbym zrobić jakiś tunning mechaniczny. ża takie pieniądze to mechanicznie można małego fiata tuningować Podlicz sobie to co Wowo przedstawił, koszt około 4 tys. a za to można nawet z wolnossącego ładnych parę KM i Nm wykrzesać dostępnych zawsze, wszędzie i bezpiecznie. Ale zapewne autor topicu zrobił już wszystko w swojej S6. Czego by nie zrobił, to nic nie osiągnie za 4 tysie... Może olej zmieni i na uszczelki zostanie Oczywiście przesadzam, ale w wolnossącym 4,2 V8 za takie pieniądze przyrostu nie dostaniesz - chyba, że stożki, spojlery, migające światełka i basowy wydech według Ciebie dodają mocy Podtlenek jest tutaj chyba najlepszym wyjściem, tym bardziej, że auto całkiem nieźle spisuje się w codzinnym ruchu, a jak zakładam N20 będzie tylko do killowania... |
Autor: | Combi [ 10.wrz.2006 09:20:31 ] |
Tytuł: | |
GrzesB napisał(a): Combi napisał(a): sero c4 napisał(a): Combi napisał(a): Za takie pieniądze wolałbym zrobić jakiś tunning mechaniczny. ża takie pieniądze to mechanicznie można małego fiata tuningować Podlicz sobie to co Wowo przedstawił, koszt około 4 tys. a za to można nawet z wolnossącego ładnych parę KM i Nm wykrzesać dostępnych zawsze, wszędzie i bezpiecznie. Ale zapewne autor topicu zrobił już wszystko w swojej S6. Czego by nie zrobił, to nic nie osiągnie za 4 tysie... Może olej zmieni i na uszczelki zostanie Oczywiście przesadzam, ale w wolnossącym 4,2 V8 za takie pieniądze przyrostu nie dostaniesz - chyba, że stożki, spojlery, migające światełka i basowy wydech według Ciebie dodają mocy Podtlenek jest tutaj chyba najlepszym wyjściem, tym bardziej, że auto całkiem nieźle spisuje się w codzinnym ruchu, a jak zakładam N20 będzie tylko do killowania... Nie mówiłem konkretnie o S6 autora topicu, ale np. o moim NG gdzie zrobienie około 30 Km kosztowałoby około 4 tysięcy, a mam "trochę" większy silnik od wspomianego malucha. Tak swoją drogą stożek (jako element przerobionego układu dolotowego) i spojlery (odpowiednio dobrane w ramach zwiększenia przyczepności itp.) wbrew temu co mówisz nie muszą być jedynie ozdobnikami w odpowiednich warunkach. pozdro. |
Autor: | sebolec [ 10.wrz.2006 11:52:34 ] |
Tytuł: | |
Combi napisał(a): Nie mówiłem konkretnie o S6 autora topicu, ale np. o moim NG gdzie zrobienie około 30 Km kosztowałoby około 4 tysięcy, a mam "trochę" większy silnik od wspomianego malucha.
Jak za 4000PLN zrobisz 30KM w swoim aucie to będę przet Tobą chylił czoła. Pewnie, że da się - jeżeli myślisz o sportowym wałku rozrządu, wydechu kompletnym wraz z kolektorem, modyfikacją zasilania i elektroniką to pewnie uda się zrobić te 30KM, ale czy za 4000zł to ja już nie byłbym taki pewny. Poza tym weź pod uwagę, że tak porobione auto przestanie jeździć normalnie, te 160KM będzie miało przy 7000rpm, dołu nie będzie miało wcale, będzie paliło 20L/100km przy spokojnej jeździe, a jak Ci się coś spieprzy to 99% mechaników rozłoży ręce. Jeśli nie jeździsz wyczynowo tym autem to po co Ci pakować się w takie coś?;-) Poza tym jest to wyjątkowo inwazyjna modyfikacja i jeśli nie masz drugiego silnika, auta lub nie jesteś garażowym pasjonatą to ja w ogóle na Twoim miejscu bałbym się tak utrudniać sobie życie. Przy NO2 kolega w S6 będzie miał na zawołanie +100KM za 4000PLN, przy sprzedaży auta łatwo zdemontuje instalację i np. przełoży do innego wozu albo sprzeda, przyrost mocy nie będzie wykorzystywany cały czas więc nie będzie obciążał silnika na co dzień, poza tym będzie miał bajer pstryczek i cyniarską naklejkę "NX" albo "NOS". |
Autor: | Combi [ 10.wrz.2006 13:37:36 ] |
Tytuł: | |
sebolec napisał(a): Jak za 4000PLN zrobisz 30KM w swoim aucie to będę przet Tobą chylił czoła. Pewnie, że da się - jeżeli myślisz o sportowym wałku rozrządu, wydechu kompletnym wraz z kolektorem, modyfikacją zasilania i elektroniką to pewnie uda się zrobić te 30KM, ale czy za 4000zł to ja już nie byłbym taki pewny. Poza tym weź pod uwagę, że tak porobione auto przestanie jeździć normalnie, te 160KM będzie miało przy 7000rpm, dołu nie będzie miało wcale, będzie paliło 20L/100km przy spokojnej jeździe, a jak Ci się coś spieprzy to 99% mechaników rozłoży ręce. Jeśli nie jeździsz wyczynowo tym autem to po co Ci pakować się w takie coś?;-) Poza tym jest to wyjątkowo inwazyjna modyfikacja i jeśli nie masz drugiego silnika, auta lub nie jesteś garażowym pasjonatą to ja w ogóle na Twoim miejscu bałbym się tak utrudniać sobie życie.
Nie będę się spierał, swego czasu pytałem różnych firm tunningowych w Poznaniu, dowiadywałem się też u Koraszewskiego (ostatnio robili jakiś projekt NG) i zrobienie czegoś z tego auta nie wydając majątku jest możliwe. A czy to będzie 25 Km za 4500 czy 35 Km za 3500 to już dokładnie nie pamiętam, z resztą sami nie byli tego w stanie powiedzieć, bo wiele zależy od samego auta. Co do niemożliwości użytkowania auta na codzień to nie jest tak, że spalanie drastycznie wzrasta, a cała moc dostępna jest przy samym odcięciu. Z resztą to nieistotne, pisałem tylko co sam bym zrobił a nie ktoś tam w swoim 4.2 czy 2.0. Pozdro. |
Autor: | sebolec [ 10.wrz.2006 14:30:35 ] |
Tytuł: | |
IMHO podstawowa kwestia oprócz kosztu w takim przypadku to fakt, że jak zrezasz silnik to po pierwsze, ta kasa odeszła raz na zawsze, a po drugie przy odsprzedaży auta kupujący będzie krzywo patrzył na podrasowaną jednostkę. A przy NO2 łatwo powrócić do serii, a i instalacja nawet na rynku wtórnym znajdzie swego amatora. pozdrawiam |
Autor: | destruktek [ 10.wrz.2006 15:53:54 ] |
Tytuł: | |
ja ostatnio koresponowalem z jedna ze znanych firm tuningowych oto email jaki od nich dostalem: "Domyślam się że jest to silnik 90KM i 210Nm. Zrobimy bezpieczną i optymalną moc 120-125KM i 290Nm. Cała operacja w przypadku pana Audi 80 kosztuje 1000 zł netto i na cenę składa się: - diagnostyka samochodu w czasie jazdy - pomiary na hamowni przed i po modyfikacji - programowanie komputera sterującego pracą silnika ECU - jazdy próbne z podłączonym komputerem diagnostycznym" za 4 tys hmm mozna by jeszcze zrobic wieksza sprezarke i wtryski wiec nie mowcie ze 4tys to malemu fiatu mozna dodac kilka KM ps. korespondowalem z kilkoma firmami min. vtech,tti ich odpowiedzi jesli chodzi o moc byly podobne ceny rozne do 2400, mam silnik 1,9 TDi niestety nic nie bede robil bo jednak chce jeszcze pojezdzic z takim spalaniem jakie mam 4,8 na 100km |
Autor: | Heveliusz [ 10.wrz.2006 16:03:06 ] |
Tytuł: | |
Piszesz, a nie czytasz... Przecież tu jest mowa o ogromnym, dwugłowicowym silniku V8!!! To są 2 silniki 1.9, a do tego V8 jest WOLNOSSĄCE!!!!!!!!! Taki motor niestety nie daję się rasować garażowymi metodami, ani poprzez ingerencję w kompuer. U ciebie wgraliby jeden z tysięcy dostępnychprogramów, zwiększyli ciśnienie doładowania i super... A co zrobić jeśli nie ma sprężarki?? Więc nie porównuj kosztów przeróbek TDI, które są najbardziej podatnymi motorami na tuning ECU, z ogromnym motorem wolnossącym, w którym dodatkowo każda przeróbka musi być liczona razy 2... Ps. Przy odrobinie czytania i minimalnych umiejętnościach, można sobie wgrać samemu program bez wydawania 1000zł... |
Autor: | FELIPE [ 10.wrz.2006 16:29:25 ] |
Tytuł: | |
http://www.noswizard.com/product_info.p ... ducts_id=2 polecam to!! HIGHPOWER Wizards of NOS jest prekursorem w dziedzinie budowy systemów N2O. Produkuje najbardziej zawansowane oraz bezpieczne systemy wtrysku podtlenku azotu na świecie. jest to sytem <b>direct port</b> najbardziej zaawansowany. Na każdy cylinder jest jedna dysza gazu i jedna benzyny. W ten sposób dawkowanie jest idealnie podzielone na każdy z cylindrów dostępny wyłącznie na specjalne zamówienie cena takiego systemu do 4 cylindrów w Polsce to 4100 więc proporcjonalnie system do V8 powinien się zamknąc w kwocie 5300zł w sprawie szczegółów prosze o kontakt na PW <b>PROSZĘ NIE PORÓWNYWAĆ TEGO SYSTEMU DO NOS ANI NX BO TO ZUPEŁNIE INNA KLASA</b> |
Autor: | wowo [ 10.wrz.2006 20:14:53 ] |
Tytuł: | |
Z 2 lata temu rozmawiałem z Koraszewskim na temat modyfikacji 2.8 V6. Wtedy za około 4tys zł. (przy zdrowym motorze) oferował modyfikacje na około +30-40PS co w całości dawało około 210PS. Warto się wieć zastanowić co wybrać. Jako, że 2.8 w kupecie już sie nieźle zbiera, nie ma problemów z wyprzedzaniem itp a mistrzem prostej i tak nie bedzie więc rozwiązanie było jedno. N2O daje ognia i poza przyrostem w KM ważny jest wzrost momentu obrotowego, który jest odpowiedzialny za osiągi. I tak na 1KM pochodzący z N2O przypada orientacyjnie 2Nm. Łatwo więc przeliczyć stsunek moc/kasa na przyrost mocy. Z drugiej strony, w praktyce jest to najdroższa metoda w użytkowaniu i niestety, zazwyczaj nie dostępna w każdym momencie. |
Autor: | mariuszj0808 [ 25.paź.2009 23:26:56 ] |
Tytuł: | |
panowie coś ruszyło w sprawie nos-a w akp bo znalazłem taki zestawik http://www.akamoto.co.uk/nitrous-cars.asp# ten do v8 efi cena chyba nie tragiczna |
Autor: | Kornel [ 26.paź.2009 09:16:31 ] |
Tytuł: | |
Maniek wpadaj do PL, zrezało się u Pawła LPG zreza się i u ciebie NO2 |
Autor: | Pawlo [ 26.paź.2009 09:20:43 ] |
Tytuł: | |
Wbijaj Manius wbijaj, Bedziesz miał eSe na podwójnym gazie |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |