.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

Powrót do seryjnego zawieszenia itd w A4
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=46247
Strona 1 z 1

Autor:  Tomasz91 [ 19.wrz.2006 15:44:36 ]
Tytuł:  Powrót do seryjnego zawieszenia itd w A4

Witam. Tydzien temu kupiłe audi a4 z 97 roku 1,8 20v, Jest to samochód sprowadzony niestety narazie niemam jeszcze prawka i moi rodzice będą nim jeździć. Jest po małym tuningu(brewki, atrapa "no name"). Założone ma felgi 17 cali i opony 235/40. Gwintowane zawieszenie i żołte spręzyny i obniżony przód (miejwięcej 10cm do powierzchni) I z tym właśnie wiąże się mój problem ponieważ moi rodzice chcą normalne zawiedszenie i teraz do was pytanie: Chcąc powrócić do normalnego zawieszenia muszę podnieść go na regulacji i założyć seryjne sprężyny bez wymieniania armotyzatorów gwintowanych? I czy przy takim silniki można założyć zwykł gaz czy trzeba sekwencje?
PS cały tuning był robione w niemczech w serwisie i na wszystko są papiery np w przeglądzie jest wbite obniżenie i takie tam

Autor:  Ivo [ 19.wrz.2006 21:47:51 ]
Tytuł: 

Dział Newbie wita :>

Autor:  Tomasz91 [ 19.wrz.2006 22:17:50 ]
Tytuł: 

OK dzięki już newbie odwiedzone:D

Autor:  talib1990 [ 20.wrz.2006 06:13:21 ]
Tytuł: 

zależy jaki masz zakres gwintów podnieś na maxa i będzie gites :) a co do gazu..zakładaj sekwencje i będzie spokój. pozdro.

Autor:  Maridk [ 20.wrz.2006 07:51:09 ]
Tytuł: 

Nawet na podniesionym zawiasie będziesz miał dużo bardziej twardo niż na seryjnym.
Ja bym nic nie robił. 3 miesiące i się przyzwyczają.

Autor:  Ivo [ 20.wrz.2006 10:07:50 ]
Tytuł: 

do tego silnika spokojnie starczy wtrysk gazu, nie wiem po co placic za sekwencje skoro nie jest to koniecznosc..
zreszta niech sie wypowiedza szpeczjalisci ;-)

Autor:  wowo [ 20.wrz.2006 12:33:34 ]
Tytuł: 

Skręć zawias maxymalnie do góry. Będzie stał wysoko i będzie sztywny.
W przypadku wymiany na oryginalny zawias musisz wywalić wszystkoo (amory i sprężyny, bo to jest kit)

Autor:  Tomasz91 [ 20.wrz.2006 18:54:39 ]
Tytuł: 

no niby tak ale chciał bym jak najmiejszym kosztem tzn chciałbym amorki gwintowane zostawić podniećś na ful i założyć spręzyny seryjne żeby stał jak seryjny i twardość też miał tako jak seryjny. Jak widać warunki jezdne mamy niezaspecjalne - 2km po żwirówce chcąć dojechać do miejscowości. Ciekaw jestem czy serynje sprężynki by pasowały do tych amorków???

Autor:  talib1990 [ 20.wrz.2006 22:40:28 ]
Tytuł: 

jelsi masz sportowe amory to zapewne są o wiele twardsze od tych seryjnych więc jeśli podniesiesz na gwincie twardość pozostanie a prześwit się zmieni..i jak bym na tym poprzestał..po co z czegoś ładnego robić coś normalnego ;) podkręcisz..przejedziesz się i zobaczysz..jak nie będzie pasować..niestety amory i sprężyny na seryjne zmień..jak to kolega wcześniej powiedział jest to kit.

Autor:  wowo [ 22.wrz.2006 10:23:23 ]
Tytuł: 

Sztywność auta nie bierze się tylko ze sprężyn, lecz i z amorków. Poza tym, z tego co kojarzę długość samej sprężyny w gwincie odpowiada długości seryjnej sprężyny (przynajmniej w coupe).

Autor:  K@mil [ 22.wrz.2006 10:59:56 ]
Tytuł: 

A tak pięknie wygląda ta A4 na tym niskim zawiasie :/ Niejeden chciałby taką zawiechę.Zostaw ją w spokoju.Najwyżej lekko podnieś dla ściemy,żeby ci nie przycierała, nawet jakieś pierścienie gumowe za 6 zł /szt.wrzuć pod i na sprężyny,a jak zrobisz prawko to ją sobie obniżysz spowrotem.

Autor:  Tomasz91 [ 22.wrz.2006 19:44:42 ]
Tytuł: 

Hmmm z tego co piszecie to zrobie tak: regulacje na gwincie do samej góry, sprężyny seryjne i zobacze co z tego wyjdzie... jak bedzie troche twardsza to nawet spoko aby wyżej stała bo naprawde na nasze drogi po wsi sią taka zabardzo nienadaje:/

Autor:  Heveliusz [ 23.wrz.2006 00:34:41 ]
Tytuł: 

Ivo napisał(a):
do tego silnika spokojnie starczy wtrysk gazu, nie wiem po co placic za sekwencje skoro nie jest to koniecznosc..
zreszta niech sie wypowiedza szpeczjalisci ;-)


Wtrysk gazu = sekwencyjny wtrysk gazu = sekwencja.
Z pewnością wystarczy zwykła instalka z komputerem. Jednak sekwencja zapewni długotrwałą i bezproblemową ekspoaltację. A jeśli zwykłą instalkę założy kepski fachowiec, to palić będzie dużo, mocy mieć nie będzie, a jak strzeli to po zabawie... (chyba, że jest metalowy kolektor)..

A co do amorów, to chyba nie będzie fajnie na seryjnych sprężynach i amorach od gwintu. Większość obciążenia przejmą amory i szybko się skończą...

Autor:  Tomasz91 [ 23.wrz.2006 08:08:13 ]
Tytuł: 

Mam aluminiowy kolektor... wachowca znam dobrego od gazu bo już raz mi zakładał w sienie i super chodziła 130 tyś i tylko 2 razy filter wymieniony. Lecz jednak chyba założe sekwencje bo te Audi mam zamiar dłużej potrzymać(kilka lat). Jak tak mówicie to jednak narazie amorki gwintowane i żółte sprężyny odłoże na pułkę...

Autor:  wowo [ 23.wrz.2006 13:15:54 ]
Tytuł: 

Na moje oko, to do gwintu sryjnych spręzyn nie założysz. Inna średnica to raz, po drugie inny sposób osadzenia na pierścieniu.

Autor:  Tomasz91 [ 23.wrz.2006 13:54:00 ]
Tytuł: 

No cuż szkoda... :/
PS ja mam takie zawieszenie:
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=128577837

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/