.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Powrót do seryjnego zawieszenia itd w A4 https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=46247 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Tomasz91 [ 19.wrz.2006 15:44:36 ] |
Tytuł: | Powrót do seryjnego zawieszenia itd w A4 |
Witam. Tydzien temu kupiłe audi a4 z 97 roku 1,8 20v, Jest to samochód sprowadzony niestety narazie niemam jeszcze prawka i moi rodzice będą nim jeździć. Jest po małym tuningu(brewki, atrapa "no name"). Założone ma felgi 17 cali i opony 235/40. Gwintowane zawieszenie i żołte spręzyny i obniżony przód (miejwięcej 10cm do powierzchni) I z tym właśnie wiąże się mój problem ponieważ moi rodzice chcą normalne zawiedszenie i teraz do was pytanie: Chcąc powrócić do normalnego zawieszenia muszę podnieść go na regulacji i założyć seryjne sprężyny bez wymieniania armotyzatorów gwintowanych? I czy przy takim silniki można założyć zwykł gaz czy trzeba sekwencje? PS cały tuning był robione w niemczech w serwisie i na wszystko są papiery np w przeglądzie jest wbite obniżenie i takie tam |
Autor: | Ivo [ 19.wrz.2006 21:47:51 ] |
Tytuł: | |
Dział Newbie wita ![]() |
Autor: | Tomasz91 [ 19.wrz.2006 22:17:50 ] |
Tytuł: | |
OK dzięki już newbie odwiedzone:D |
Autor: | talib1990 [ 20.wrz.2006 06:13:21 ] |
Tytuł: | |
zależy jaki masz zakres gwintów podnieś na maxa i będzie gites ![]() |
Autor: | Maridk [ 20.wrz.2006 07:51:09 ] |
Tytuł: | |
Nawet na podniesionym zawiasie będziesz miał dużo bardziej twardo niż na seryjnym. Ja bym nic nie robił. 3 miesiące i się przyzwyczają. |
Autor: | Ivo [ 20.wrz.2006 10:07:50 ] |
Tytuł: | |
do tego silnika spokojnie starczy wtrysk gazu, nie wiem po co placic za sekwencje skoro nie jest to koniecznosc.. zreszta niech sie wypowiedza szpeczjalisci ![]() |
Autor: | wowo [ 20.wrz.2006 12:33:34 ] |
Tytuł: | |
Skręć zawias maxymalnie do góry. Będzie stał wysoko i będzie sztywny. W przypadku wymiany na oryginalny zawias musisz wywalić wszystkoo (amory i sprężyny, bo to jest kit) |
Autor: | Tomasz91 [ 20.wrz.2006 18:54:39 ] |
Tytuł: | |
no niby tak ale chciał bym jak najmiejszym kosztem tzn chciałbym amorki gwintowane zostawić podniećś na ful i założyć spręzyny seryjne żeby stał jak seryjny i twardość też miał tako jak seryjny. Jak widać warunki jezdne mamy niezaspecjalne - 2km po żwirówce chcąć dojechać do miejscowości. Ciekaw jestem czy serynje sprężynki by pasowały do tych amorków??? |
Autor: | talib1990 [ 20.wrz.2006 22:40:28 ] |
Tytuł: | |
jelsi masz sportowe amory to zapewne są o wiele twardsze od tych seryjnych więc jeśli podniesiesz na gwincie twardość pozostanie a prześwit się zmieni..i jak bym na tym poprzestał..po co z czegoś ładnego robić coś normalnego ![]() |
Autor: | wowo [ 22.wrz.2006 10:23:23 ] |
Tytuł: | |
Sztywność auta nie bierze się tylko ze sprężyn, lecz i z amorków. Poza tym, z tego co kojarzę długość samej sprężyny w gwincie odpowiada długości seryjnej sprężyny (przynajmniej w coupe). |
Autor: | K@mil [ 22.wrz.2006 10:59:56 ] |
Tytuł: | |
A tak pięknie wygląda ta A4 na tym niskim zawiasie ![]() |
Autor: | Tomasz91 [ 22.wrz.2006 19:44:42 ] |
Tytuł: | |
Hmmm z tego co piszecie to zrobie tak: regulacje na gwincie do samej góry, sprężyny seryjne i zobacze co z tego wyjdzie... jak bedzie troche twardsza to nawet spoko aby wyżej stała bo naprawde na nasze drogi po wsi sią taka zabardzo nienadaje:/ |
Autor: | Heveliusz [ 23.wrz.2006 00:34:41 ] |
Tytuł: | |
Ivo napisał(a): do tego silnika spokojnie starczy wtrysk gazu, nie wiem po co placic za sekwencje skoro nie jest to koniecznosc..
zreszta niech sie wypowiedza szpeczjalisci ![]() Wtrysk gazu = sekwencyjny wtrysk gazu = sekwencja. Z pewnością wystarczy zwykła instalka z komputerem. Jednak sekwencja zapewni długotrwałą i bezproblemową ekspoaltację. A jeśli zwykłą instalkę założy kepski fachowiec, to palić będzie dużo, mocy mieć nie będzie, a jak strzeli to po zabawie... (chyba, że jest metalowy kolektor).. A co do amorów, to chyba nie będzie fajnie na seryjnych sprężynach i amorach od gwintu. Większość obciążenia przejmą amory i szybko się skończą... |
Autor: | Tomasz91 [ 23.wrz.2006 08:08:13 ] |
Tytuł: | |
Mam aluminiowy kolektor... wachowca znam dobrego od gazu bo już raz mi zakładał w sienie i super chodziła 130 tyś i tylko 2 razy filter wymieniony. Lecz jednak chyba założe sekwencje bo te Audi mam zamiar dłużej potrzymać(kilka lat). Jak tak mówicie to jednak narazie amorki gwintowane i żółte sprężyny odłoże na pułkę... |
Autor: | wowo [ 23.wrz.2006 13:15:54 ] |
Tytuł: | |
Na moje oko, to do gwintu sryjnych spręzyn nie założysz. Inna średnica to raz, po drugie inny sposób osadzenia na pierścieniu. |
Autor: | Tomasz91 [ 23.wrz.2006 13:54:00 ] |
Tytuł: | |
No cuż szkoda... ![]() PS ja mam takie zawieszenie: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=128577837 |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |