.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

[B3 -> B4] Ogółem tuning wizualny
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=46539
Strona 1 z 3

Autor:  lenyx [ 24.wrz.2006 11:34:13 ]
Tytuł:  [B3 -> B4] Ogółem tuning wizualny

Witam posaidam od niedawna audi b3s 90 rok auto jest cztero drzwiowe mam zamiar kupic do niego zderzak przedni,tylni progi i wymienic cały wydechm przedni zderzak chce wsadzic z b4 guatro bo moim zdaniem super to wygląda , tylni tez z tej seri i jakies progi dlatego pytam sie czy to wszystko będzie pasowac do b3 ? mam juz kierunkowskazy nowe białe bo jak wszystkie swiatła są białem to ordrazu kierynkowskazy tez nie wiem jaki wydech a moosze cały zmeinic bo moj mi jakos tak dziwnie wisi a jest orgninalny ...


ps. czy jest jakis prosty sposob tuningu silnika bądz obnizenia masy tego samochodu ?


z gory dziekuje za odpowiedzi , i odbierzcie mnie pozytywnie licze na linki zdjęcia itp

pozdrawiam :)

Autor:  Leo [ 24.wrz.2006 17:03:56 ]
Tytuł: 

Kolego. Najpierw polecam przeczytać FAQ , potem intensywnie używać szukaczki a potem ewentualnie pytać. Przeniosłem na tuning.

Autor:  foxbat [ 24.wrz.2006 17:25:03 ]
Tytuł: 

Cytuj:
ps. czy jest jakis prosty sposob tuningu silnika bądz obnizenia masy tego samochodu ?


Obniżanie masy - wywal tapicerkę, wywal kanapę i fotele, wstaw kubełkowe. Wywal koło zapasowe.

silnik 1.8 90KM. Benzynowy wolnossący = NIE MA prostych sposobów tuningu tego silnika. Jeżeli znajdziesz prosty sposób to będzie on o bardzo niewielkiej skuteczności.

Najprostszy ze sposobów - remont kapitalny, doprowadzenie do osiągów seryjnych a potem założenie instalacji wtrysku podtlenku azotu. Koszt samej instalacji ok. 4k PLN...

Autor:  FranoF1 [ 24.wrz.2006 17:31:43 ]
Tytuł: 

ja bym obstał przy serii ;-)

Autor:  foxbat [ 24.wrz.2006 20:17:29 ]
Tytuł: 

Ta furka w sumie jest dośc lekka - 1050kg masy własnej. Setkę robi w 12.5s a Vmax to 180km/h. Mi też się wydaje że do większości sytuacji to seryjna moc silnika wystarczy. No chyba że ktoś chce się ścigac od świateł do świateł...

Autor:  lenyx [ 24.wrz.2006 21:54:15 ]
Tytuł:  :)

wlasnie mam silnik po kapitalce:) chodzi fajnie , no ale wiadomo ze kazdy chce by jeszcze lepiej :P ja wlasnie myslalem o lekkim podrazowaniu ale jak najtaniej bo raczej długo przy niej nie zostane ... a co powiecie o tych błotnikach ? progach ... myslicie jakie alumy wsadzic by były jednak szersze ale nie straciła na przyspieszeniu ... no i ta cała ruła chce ją cała wymienic...

Autor:  talib1990 [ 24.wrz.2006 21:58:11 ]
Tytuł: 

kup sobie jakieś v6 albo 2.3 ktore ma ponad 130 koni to będziesz mógł z uśmiechem jeździć.. a ten silnik co masz jest ok...on jest stworzony do sprawnego poruszania się..a nie do wyścigów.. od wyścigów jest 2.2 T;) pzdr

Autor:  Maroonio [ 24.wrz.2006 22:03:00 ]
Tytuł: 

możesz do tego silnika założyć ostrzejszy wałek rozrządu i będziesz miał te 110 patataji ;)

Autor:  lenyx [ 24.wrz.2006 22:09:06 ]
Tytuł:  ...

"ostrzejszy wałek rozrządu" co masz na mysli ? , wiem wiem ze nie do wyscigów ale lubie przycisnąc :) dla mnie te auto jest boskie :)

Autor:  Maroonio [ 24.wrz.2006 22:23:42 ]
Tytuł: 

ostrzejszy wałek czyli taki który ma dłuższe i szersze krzywki przez co zmienia się czas i długość otwarcia zaworów. Takim najbardziej znanym jest schrick 272 stopnie który z 90 koni zrobi 115, ma regulowane kółko w celu optymalnego zestrojenia z rozrządem. Możesz też obejrzeć ofertę wałków sportowych na tej stronie http://www.catcams.com. Przy montażu takiego wałka warto zrobić porting głowicy. Może 200 koni z tego nie wyciągniesz ale napewno pod pedałem poczujesz.

Autor:  lenyx [ 25.wrz.2006 06:34:42 ]
Tytuł:  :)

Tak wystarczy mi to super :) o to chodziło :) , a gdzie mozna dostac taki wałek ? czy wystarczy wejsc do jakiegos sklepu i sie zapytac o " schrick 272 " ? no co do modernizacji silnika to to mi w zupełnosci wystarczy wlasnie o takie cos chodziło mi :) , a co sądzicie z tymi zderzakami będa pasowac czy przerobek jest duzo ?


a i czy kierunkowskazy moga byc te :

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=128974609 w sensie takim czy policja sie nie przy....doli

Autor:  Leo [ 25.wrz.2006 06:58:19 ]
Tytuł: 

dobrze Ci radzę, nie bierz się za ten tuning sam ... doedukuj się lepiej.

Autor:  wowo [ 25.wrz.2006 08:21:59 ]
Tytuł: 

Maroonio -> samym wałkiem to raczej nie wyda 25PS. Poza tym te 200PS to z jakiego silnika?? bo chyba nie z tego, o którym mowa.

Autor:  *Robi* [ 25.wrz.2006 08:25:13 ]
Tytuł: 

tuning silnika z 90 na 115KM.Hmmm sprzedaj to co masz poszukaj 2.3 20V i ciesz sie jazdą.
Zamiast tych kierunków kup lampy zespolone i juz masz pikniej.
Zderzak z S2 przeróbka i zadnych progów laminatu.
No Rob tak jak ci mowia starsi koledzy :D

Autor:  KŁOSEK [ 25.wrz.2006 08:35:27 ]
Tytuł: 

odnosnie tych kierunkow, to u mnie sa po 21zl za sztuke, aha i uwazajcie bo w wiekszosci przypadkow niepasuja, trzeba uszczelke przekladac bo odstaje, a te zatrzaski ktore zaskakuja na lampie czesto pekaja

Autor:  Maroonio [ 25.wrz.2006 08:49:09 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Poza tym te 200PS to z jakiego silnika?? bo chyba nie z tego, o którym mowa.


a kto napisał coś że będzie 200 PS??

Autor:  Maroonio [ 25.wrz.2006 08:51:25 ]
Tytuł: 

Cytuj:
tuning silnika z 90 na 115KM.Hmmm sprzedaj to co masz poszukaj 2.3 20V i ciesz sie jazdą

miało być w miarę szybko i prosto a przekładka takiego 2,3 po 1,8 to raczej nie tak szybko i prosto ;)

Autor:  Combi [ 25.wrz.2006 10:23:14 ]
Tytuł: 

foxbat napisał(a):
Obniżanie masy - wywal tapicerkę, wywal kanapę i fotele, wstaw kubełkowe. Wywal koło zapasowe.


Takie obniżanie masy jest bez sensu. Nie odczuje różnicy, ja u siebie jestem zmuszony chwilowo jeździć bez fotela pasażera (-19 kg), tylnej kanapy, półki (-4 kg) i dojazdowego koła zapasowego (-10kg) i praktycznie nie odczułem różnicy, a wartość użytkowa auta spadła dwukrotnie.

Autor:  Kliku [ 25.wrz.2006 11:41:18 ]
Tytuł: 

racja zeby cos poczuc musialby 100-150 kg wywalic. ale zawsze mozna miec w glowie mysla -a jednak furka lzejsza to i lepiej lata.
Naucz sie jezdzic b.dobrze i wykorzystywac samochod w 100% to znaczy panowac nad nim a wtedsy objedziez gosci w szybszych furkach.
Na poczatku zainwestowalbym w glebe. Wpadnij do Wrocka to Czaku Ci pokaze co te 90KM potrafi, a powiem Ci ze wiele :diabel:

Autor:  wowo [ 25.wrz.2006 11:57:13 ]
Tytuł: 

Sorka niedoczytałem dokładnie. Zwracam honor :)

Co do obniżania masy, to ogólne proporcje sa takie:
w aucie o mocy 100PS i wadze 1000kg, wywalenie każdych 100kg = 10PS na +

Strona 1 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/