.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
[B3 -> B4] Ogółem tuning wizualny https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=46539 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | lenyx [ 24.wrz.2006 11:34:13 ] |
Tytuł: | [B3 -> B4] Ogółem tuning wizualny |
Witam posaidam od niedawna audi b3s 90 rok auto jest cztero drzwiowe mam zamiar kupic do niego zderzak przedni,tylni progi i wymienic cały wydechm przedni zderzak chce wsadzic z b4 guatro bo moim zdaniem super to wygląda , tylni tez z tej seri i jakies progi dlatego pytam sie czy to wszystko będzie pasowac do b3 ? mam juz kierunkowskazy nowe białe bo jak wszystkie swiatła są białem to ordrazu kierynkowskazy tez nie wiem jaki wydech a moosze cały zmeinic bo moj mi jakos tak dziwnie wisi a jest orgninalny ... ps. czy jest jakis prosty sposob tuningu silnika bądz obnizenia masy tego samochodu ? z gory dziekuje za odpowiedzi , i odbierzcie mnie pozytywnie licze na linki zdjęcia itp pozdrawiam ![]() |
Autor: | Leo [ 24.wrz.2006 17:03:56 ] |
Tytuł: | |
Kolego. Najpierw polecam przeczytać FAQ , potem intensywnie używać szukaczki a potem ewentualnie pytać. Przeniosłem na tuning. |
Autor: | foxbat [ 24.wrz.2006 17:25:03 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: ps. czy jest jakis prosty sposob tuningu silnika bądz obnizenia masy tego samochodu ?
Obniżanie masy - wywal tapicerkę, wywal kanapę i fotele, wstaw kubełkowe. Wywal koło zapasowe. silnik 1.8 90KM. Benzynowy wolnossący = NIE MA prostych sposobów tuningu tego silnika. Jeżeli znajdziesz prosty sposób to będzie on o bardzo niewielkiej skuteczności. Najprostszy ze sposobów - remont kapitalny, doprowadzenie do osiągów seryjnych a potem założenie instalacji wtrysku podtlenku azotu. Koszt samej instalacji ok. 4k PLN... |
Autor: | FranoF1 [ 24.wrz.2006 17:31:43 ] |
Tytuł: | |
ja bym obstał przy serii ![]() |
Autor: | foxbat [ 24.wrz.2006 20:17:29 ] |
Tytuł: | |
Ta furka w sumie jest dośc lekka - 1050kg masy własnej. Setkę robi w 12.5s a Vmax to 180km/h. Mi też się wydaje że do większości sytuacji to seryjna moc silnika wystarczy. No chyba że ktoś chce się ścigac od świateł do świateł... |
Autor: | lenyx [ 24.wrz.2006 21:54:15 ] |
Tytuł: | :) |
wlasnie mam silnik po kapitalce:) chodzi fajnie , no ale wiadomo ze kazdy chce by jeszcze lepiej ![]() |
Autor: | talib1990 [ 24.wrz.2006 21:58:11 ] |
Tytuł: | |
kup sobie jakieś v6 albo 2.3 ktore ma ponad 130 koni to będziesz mógł z uśmiechem jeździć.. a ten silnik co masz jest ok...on jest stworzony do sprawnego poruszania się..a nie do wyścigów.. od wyścigów jest 2.2 T;) pzdr |
Autor: | Maroonio [ 24.wrz.2006 22:03:00 ] |
Tytuł: | |
możesz do tego silnika założyć ostrzejszy wałek rozrządu i będziesz miał te 110 patataji ![]() |
Autor: | lenyx [ 24.wrz.2006 22:09:06 ] |
Tytuł: | ... |
"ostrzejszy wałek rozrządu" co masz na mysli ? , wiem wiem ze nie do wyscigów ale lubie przycisnąc ![]() ![]() |
Autor: | Maroonio [ 24.wrz.2006 22:23:42 ] |
Tytuł: | |
ostrzejszy wałek czyli taki który ma dłuższe i szersze krzywki przez co zmienia się czas i długość otwarcia zaworów. Takim najbardziej znanym jest schrick 272 stopnie który z 90 koni zrobi 115, ma regulowane kółko w celu optymalnego zestrojenia z rozrządem. Możesz też obejrzeć ofertę wałków sportowych na tej stronie http://www.catcams.com. Przy montażu takiego wałka warto zrobić porting głowicy. Może 200 koni z tego nie wyciągniesz ale napewno pod pedałem poczujesz. |
Autor: | lenyx [ 25.wrz.2006 06:34:42 ] |
Tytuł: | :) |
Tak wystarczy mi to super ![]() ![]() ![]() a i czy kierunkowskazy moga byc te : http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=128974609 w sensie takim czy policja sie nie przy....doli |
Autor: | Leo [ 25.wrz.2006 06:58:19 ] |
Tytuł: | |
dobrze Ci radzę, nie bierz się za ten tuning sam ... doedukuj się lepiej. |
Autor: | wowo [ 25.wrz.2006 08:21:59 ] |
Tytuł: | |
Maroonio ![]() |
Autor: | *Robi* [ 25.wrz.2006 08:25:13 ] |
Tytuł: | |
tuning silnika z 90 na 115KM.Hmmm sprzedaj to co masz poszukaj 2.3 20V i ciesz sie jazdą. Zamiast tych kierunków kup lampy zespolone i juz masz pikniej. Zderzak z S2 przeróbka i zadnych progów laminatu. No Rob tak jak ci mowia starsi koledzy ![]() |
Autor: | KŁOSEK [ 25.wrz.2006 08:35:27 ] |
Tytuł: | |
odnosnie tych kierunkow, to u mnie sa po 21zl za sztuke, aha i uwazajcie bo w wiekszosci przypadkow niepasuja, trzeba uszczelke przekladac bo odstaje, a te zatrzaski ktore zaskakuja na lampie czesto pekaja |
Autor: | Maroonio [ 25.wrz.2006 08:49:09 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Poza tym te 200PS to z jakiego silnika?? bo chyba nie z tego, o którym mowa.
a kto napisał coś że będzie 200 PS?? |
Autor: | Maroonio [ 25.wrz.2006 08:51:25 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: tuning silnika z 90 na 115KM.Hmmm sprzedaj to co masz poszukaj 2.3 20V i ciesz sie jazdą
miało być w miarę szybko i prosto a przekładka takiego 2,3 po 1,8 to raczej nie tak szybko i prosto ![]() |
Autor: | Combi [ 25.wrz.2006 10:23:14 ] |
Tytuł: | |
foxbat napisał(a): Obniżanie masy - wywal tapicerkę, wywal kanapę i fotele, wstaw kubełkowe. Wywal koło zapasowe.
Takie obniżanie masy jest bez sensu. Nie odczuje różnicy, ja u siebie jestem zmuszony chwilowo jeździć bez fotela pasażera (-19 kg), tylnej kanapy, półki (-4 kg) i dojazdowego koła zapasowego (-10kg) i praktycznie nie odczułem różnicy, a wartość użytkowa auta spadła dwukrotnie. |
Autor: | Kliku [ 25.wrz.2006 11:41:18 ] |
Tytuł: | |
racja zeby cos poczuc musialby 100-150 kg wywalic. ale zawsze mozna miec w glowie mysla -a jednak furka lzejsza to i lepiej lata. Naucz sie jezdzic b.dobrze i wykorzystywac samochod w 100% to znaczy panowac nad nim a wtedsy objedziez gosci w szybszych furkach. Na poczatku zainwestowalbym w glebe. Wpadnij do Wrocka to Czaku Ci pokaze co te 90KM potrafi, a powiem Ci ze wiele ![]() |
Autor: | wowo [ 25.wrz.2006 11:57:13 ] |
Tytuł: | |
Sorka niedoczytałem dokładnie. Zwracam honor ![]() Co do obniżania masy, to ogólne proporcje sa takie: w aucie o mocy 100PS i wadze 1000kg, wywalenie każdych 100kg = 10PS na + |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |