.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 16.kwi.2025 23:10:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B5 AFN quattro] - czy warto obniżać i jak ?
PostNapisane: 25.wrz.2006 23:25:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Na wstępie sorki za być może laickie pytanie ...
Moja B5 q , jest jakoś wyższa od innych ... jeździła po górach i tak sobie dumam że może miec jakies podwyższone zawieszenie ...
Pytanie brzmi: czy stosując krótszy amortyzator da radę obniżyc ją nieco (ok 20-30) , czy trzeba zmieniać spręzyny i całą niezbędną resztę ?

Dzięki

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2006 23:31:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.paź.2004 13:33:42
Posty: 855
Lokalizacja: Warszawa
kupuj gwinta :D będziesz mógł obniżać i podwyższać dowoli :peace:

_________________
Audi Coupe Quattro MC/3B/7A Hybrid Powered
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2006 23:36:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Maroonio napisał(a):
kupuj gwinta :D będziesz mógł obniżać i podwyższać dowoli :peace:

Rozumiem że z tym co mam nic nie da się zrobić ?

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2006 00:01:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
baskecik napisał(a):
Maroonio napisał(a):
kupuj gwinta :D będziesz mógł obniżać i podwyższać dowoli :peace:

Rozumiem że z tym co mam nic nie da się zrobić ?


Przemo brzeszczot do lapy i zrobione, a jak nie chcesz pilowac to zarzuc na zwoje szekle zeglarska :diabel: :diabel: :diabel: ;)

oczywiscie takich metod nie polecamy , szukaj krotszych springow i nie kombinuj :!: :!!:

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2006 00:03:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
emte napisał(a):
baskecik napisał(a):
Maroonio napisał(a):
kupuj gwinta :D będziesz mógł obniżać i podwyższać dowoli :peace:

Rozumiem że z tym co mam nic nie da się zrobić ?


Przemo brzeszczot do lapy i zrobione, a jak nie chcesz pilowac to zarzuc na zwoje szekle zeglarska :diabel: :diabel: :diabel: ;)

oczywiscie takich metod nie polecamy , szukaj krotszych springow i nie kombinuj :!: :!!:

Dzięki emcior, rozumiem. Czyli niższe spręzyny i amorki ?

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2006 00:10:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
amorki moga zostac seryjne, fakt ze beda szybciej dostawac w doope, ale zeby nie robic kosztow na dziendobry, beda ok :)

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2006 06:38:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Dzięki :peace:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2006 15:03:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Basket przejedz sie najpierw obnizonym a4 i zobacz czy ci to odpowiada bo ja po B3 juz nie obnizam. Jednos supersportowe auto mi wystraczy ;-)

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2006 18:19:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
Baskecik, porąbało cię ??? Na Łódź niższą zawiechę ? To ja kombinuje jak tu do mojego wyższą wsadzić a ty chcesz glebować.... a jak jechałeś moim to jaki płacz był że zaczepiasz o muldy :P

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5 AFN quattro] - czy warto obniżać i jak ?
PostNapisane: 26.wrz.2006 19:29:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
baskecik napisał(a):
Na wstępie sorki za być może laickie pytanie ...
Moja B5 q , jest jakoś wyższa od innych ... jeździła po górach i tak sobie dumam że może miec jakies podwyższone zawieszenie ...
Pytanie brzmi: czy stosując krótszy amortyzator da radę obniżyc ją nieco (ok 20-30) , czy trzeba zmieniać spręzyny i całą niezbędną resztę ?

Dzięki


daj sobie spokoj ... mowilem Ci na Bemowie zebys zwiechy nie ruszal ..... to nie ruszaj ....

P.S w Jeffsie marudziles ze w Łodzi sa dziury i nie dajesz kobicie samochodu , a Ty chcesz obnizac :?:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2006 19:47:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
Basket - obnizaj - ja nie chce byc jedynym, ktory szoruje po kraweznikach podwoziem!!
najbardziej lubie jak zjezdzam z kraweznika - wtedy jest takie fajne bum :D

nawet juz mi sie udalo oberwac kabel masowy z gazu - i gaz przestal dzialac - mimo, ze ten kabel nie byl najnizszym punktem w aucie :peace:

resume:
obnizaj, obnizaj - bo do jazdy masz przeciez b4 :)

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2006 23:37:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
Ataman70 napisał(a):
Basket - obnizaj - ja nie chce byc jedynym, ktory szoruje po kraweznikach podwoziem!!
najbardziej lubie jak zjezdzam z kraweznika - wtedy jest takie fajne bum :D

nawet juz mi sie udalo oberwac kabel masowy z gazu - i gaz przestal dzialac - mimo, ze ten kabel nie byl najnizszym punktem w aucie :peace:

resume:
obnizaj, obnizaj - bo do jazdy masz przeciez b4 :)



Marek, nie jesteś sam.... ja niszczę co pół roku ekran pod silnik (właśnie skończyłem zużywac trzeci), raz na sezon cały dół zderzaka (właśnie pokleiłem drugi raz, ale na długo chyba nie wystarczy....), o pogiętym podwoziu nie wspominając.... a zjeżdżanie z krawężników to niezapomniane wrażenie.... i basket jeździł ze mną i śmiał sie z mojego auta a teraz sam gleby chce.... czasami nie rozumiem człowieka ;)

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2006 23:48:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Piotrek, nie chciałem gleby totalnej, tylko że tak powiem nominału :) Jak wiesz ja mam zawiechę w plusie w porównaniu do wszystkich B5 Avantów jakie widziałem. :)
Niemniej po wyczerpującej lekturze jakże cennych dla mnie wypowiedzi , stwierdzam że pytania nie było :diabel:

Dzięki :peace:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2006 23:50:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Ataman70 napisał(a):

nawet juz mi sie udalo oberwac kabel masowy z gazu - i gaz przestal dzialac - mimo, ze ten kabel nie byl najnizszym punktem w aucie :peace:

To akurat atut ... gasssss to zło ;-)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5 AFN quattro] - czy warto obniżać i jak ?
PostNapisane: 26.wrz.2006 23:51:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
spanky napisał(a):

P.S w Jeffsie marudziles ze w Łodzi sa dziury i nie dajesz kobicie samochodu , a Ty chcesz obnizac :?:

Fakt ... ale w Łodzi to nawet w poduszkowcu narzekałbyś na dziury ... :):

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2006 21:35:28 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Baskecik - przestań szaleć ze spamowaniem :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2006 00:18:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Grześ:zrobiłem to niecelowo :helm:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2006 16:52:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2005 05:48:11
Posty: 351
Lokalizacja: Heidenheim (Germany)
Jak chcesz nieco ciekawszy wyglad to Ja ci polece same sprezyny na poczatek :peace: Sam obnizylem swoja niunie na samych sprezynach o 3cm i roznica w wygladzie jest znaczna a w komforcie zadna (tyle ze Ja poruszam sie na drogach gdzie nie ma dziur zbytnio)
Jestem bardzo zadowolony :peace:


PS. koszt operacjii zmiany samych sprezyn nie jest zbyt drogi wiec chyba warto sprobowac :peace:

_________________
BMW E39-jest
Audi A4 2.6 bylo http://www.hasoo.mojewww.com/audi/
A6 2.4-Ojca wozidełko
Audi Coupe 2.0 było
Audi 100 c3 2.3 bylo
A4 2.5 V6 TDI Avant- było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2006 17:04:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2005 12:00:14
Posty: 1162
Lokalizacja: Toronto Auto:sportowa wersja czolgu........................ uczen czrnoTDIka ;)
Auto: vw T3 tdi
drogi:
PL vs. GER
0 --- 1

BASKET !! nie dotykaj zawieszki bo załoze gaz do diesla !!
[i nie bedzie to podtlenek] wiec sie nie ciesz :szczerbol:

_________________
Obrazek  PRZED i PO REZANIU → Obrazek
CRAZY TDI-ośka Driver
:szczerbol::szczerbol::szczerbol::szczerbol::szczerbol::szczerbol::szczerbol:
TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2006 18:48:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.wrz.2005 16:23:00
Posty: 190
Lokalizacja: stad
A moze oryginalne zalozysz od sportowego zawieszenia. One chyba obnizaja o jakies -20.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: