.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

[B5 AFN quattro] - czy warto obniżać i jak ?
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=46636
Strona 1 z 2

Autor:  Baskecior [ 25.wrz.2006 23:25:51 ]
Tytuł:  [B5 AFN quattro] - czy warto obniżać i jak ?

Na wstępie sorki za być może laickie pytanie ...
Moja B5 q , jest jakoś wyższa od innych ... jeździła po górach i tak sobie dumam że może miec jakies podwyższone zawieszenie ...
Pytanie brzmi: czy stosując krótszy amortyzator da radę obniżyc ją nieco (ok 20-30) , czy trzeba zmieniać spręzyny i całą niezbędną resztę ?

Dzięki

Autor:  Maroonio [ 25.wrz.2006 23:31:15 ]
Tytuł: 

kupuj gwinta :D będziesz mógł obniżać i podwyższać dowoli :peace:

Autor:  Baskecior [ 25.wrz.2006 23:36:00 ]
Tytuł: 

Maroonio napisał(a):
kupuj gwinta :D będziesz mógł obniżać i podwyższać dowoli :peace:

Rozumiem że z tym co mam nic nie da się zrobić ?

Autor:  emcior [ 26.wrz.2006 00:01:52 ]
Tytuł: 

baskecik napisał(a):
Maroonio napisał(a):
kupuj gwinta :D będziesz mógł obniżać i podwyższać dowoli :peace:

Rozumiem że z tym co mam nic nie da się zrobić ?


Przemo brzeszczot do lapy i zrobione, a jak nie chcesz pilowac to zarzuc na zwoje szekle zeglarska :diabel: :diabel: :diabel: ;)

oczywiscie takich metod nie polecamy , szukaj krotszych springow i nie kombinuj :!: :!!:

Autor:  Baskecior [ 26.wrz.2006 00:03:38 ]
Tytuł: 

emte napisał(a):
baskecik napisał(a):
Maroonio napisał(a):
kupuj gwinta :D będziesz mógł obniżać i podwyższać dowoli :peace:

Rozumiem że z tym co mam nic nie da się zrobić ?


Przemo brzeszczot do lapy i zrobione, a jak nie chcesz pilowac to zarzuc na zwoje szekle zeglarska :diabel: :diabel: :diabel: ;)

oczywiscie takich metod nie polecamy , szukaj krotszych springow i nie kombinuj :!: :!!:

Dzięki emcior, rozumiem. Czyli niższe spręzyny i amorki ?

Autor:  emcior [ 26.wrz.2006 00:10:30 ]
Tytuł: 

amorki moga zostac seryjne, fakt ze beda szybciej dostawac w doope, ale zeby nie robic kosztow na dziendobry, beda ok :)

Autor:  Baskecior [ 26.wrz.2006 06:38:21 ]
Tytuł: 

Dzięki :peace:

Autor:  Bilo [ 26.wrz.2006 15:03:28 ]
Tytuł: 

Basket przejedz sie najpierw obnizonym a4 i zobacz czy ci to odpowiada bo ja po B3 juz nie obnizam. Jednos supersportowe auto mi wystraczy ;-)

Autor:  piotr [ 26.wrz.2006 18:19:10 ]
Tytuł: 

Baskecik, porąbało cię ??? Na Łódź niższą zawiechę ? To ja kombinuje jak tu do mojego wyższą wsadzić a ty chcesz glebować.... a jak jechałeś moim to jaki płacz był że zaczepiasz o muldy :P

Autor:  spanky [ 26.wrz.2006 19:29:30 ]
Tytuł:  Re: [B5 AFN quattro] - czy warto obniżać i jak ?

baskecik napisał(a):
Na wstępie sorki za być może laickie pytanie ...
Moja B5 q , jest jakoś wyższa od innych ... jeździła po górach i tak sobie dumam że może miec jakies podwyższone zawieszenie ...
Pytanie brzmi: czy stosując krótszy amortyzator da radę obniżyc ją nieco (ok 20-30) , czy trzeba zmieniać spręzyny i całą niezbędną resztę ?

Dzięki


daj sobie spokoj ... mowilem Ci na Bemowie zebys zwiechy nie ruszal ..... to nie ruszaj ....

P.S w Jeffsie marudziles ze w Łodzi sa dziury i nie dajesz kobicie samochodu , a Ty chcesz obnizac :?:

Autor:  Ataman70 [ 26.wrz.2006 19:47:31 ]
Tytuł: 

Basket - obnizaj - ja nie chce byc jedynym, ktory szoruje po kraweznikach podwoziem!!
najbardziej lubie jak zjezdzam z kraweznika - wtedy jest takie fajne bum :D

nawet juz mi sie udalo oberwac kabel masowy z gazu - i gaz przestal dzialac - mimo, ze ten kabel nie byl najnizszym punktem w aucie :peace:

resume:
obnizaj, obnizaj - bo do jazdy masz przeciez b4 :)

Autor:  piotr [ 26.wrz.2006 23:37:18 ]
Tytuł: 

Ataman70 napisał(a):
Basket - obnizaj - ja nie chce byc jedynym, ktory szoruje po kraweznikach podwoziem!!
najbardziej lubie jak zjezdzam z kraweznika - wtedy jest takie fajne bum :D

nawet juz mi sie udalo oberwac kabel masowy z gazu - i gaz przestal dzialac - mimo, ze ten kabel nie byl najnizszym punktem w aucie :peace:

resume:
obnizaj, obnizaj - bo do jazdy masz przeciez b4 :)



Marek, nie jesteś sam.... ja niszczę co pół roku ekran pod silnik (właśnie skończyłem zużywac trzeci), raz na sezon cały dół zderzaka (właśnie pokleiłem drugi raz, ale na długo chyba nie wystarczy....), o pogiętym podwoziu nie wspominając.... a zjeżdżanie z krawężników to niezapomniane wrażenie.... i basket jeździł ze mną i śmiał sie z mojego auta a teraz sam gleby chce.... czasami nie rozumiem człowieka ;)

Autor:  Baskecior [ 26.wrz.2006 23:48:55 ]
Tytuł: 

Piotrek, nie chciałem gleby totalnej, tylko że tak powiem nominału :) Jak wiesz ja mam zawiechę w plusie w porównaniu do wszystkich B5 Avantów jakie widziałem. :)
Niemniej po wyczerpującej lekturze jakże cennych dla mnie wypowiedzi , stwierdzam że pytania nie było :diabel:

Dzięki :peace:

Autor:  Baskecior [ 26.wrz.2006 23:50:37 ]
Tytuł: 

Ataman70 napisał(a):

nawet juz mi sie udalo oberwac kabel masowy z gazu - i gaz przestal dzialac - mimo, ze ten kabel nie byl najnizszym punktem w aucie :peace:

To akurat atut ... gasssss to zło ;-)

Autor:  Baskecior [ 26.wrz.2006 23:51:32 ]
Tytuł:  Re: [B5 AFN quattro] - czy warto obniżać i jak ?

spanky napisał(a):

P.S w Jeffsie marudziles ze w Łodzi sa dziury i nie dajesz kobicie samochodu , a Ty chcesz obnizac :?:

Fakt ... ale w Łodzi to nawet w poduszkowcu narzekałbyś na dziury ... :):

Autor:  GrzesB [ 27.wrz.2006 21:35:28 ]
Tytuł: 

Baskecik - przestań szaleć ze spamowaniem :P

Autor:  Baskecior [ 28.wrz.2006 00:18:39 ]
Tytuł: 

Grześ:zrobiłem to niecelowo :helm:

Autor:  Johny [ 03.paź.2006 16:52:59 ]
Tytuł: 

Jak chcesz nieco ciekawszy wyglad to Ja ci polece same sprezyny na poczatek :peace: Sam obnizylem swoja niunie na samych sprezynach o 3cm i roznica w wygladzie jest znaczna a w komforcie zadna (tyle ze Ja poruszam sie na drogach gdzie nie ma dziur zbytnio)
Jestem bardzo zadowolony :peace:


PS. koszt operacjii zmiany samych sprezyn nie jest zbyt drogi wiec chyba warto sprobowac :peace:

Autor:  Lukas [ 03.paź.2006 17:04:18 ]
Tytuł: 

drogi:
PL vs. GER
0 --- 1

BASKET !! nie dotykaj zawieszki bo załoze gaz do diesla !!
[i nie bedzie to podtlenek] wiec sie nie ciesz :szczerbol:

Autor:  Pikuś [ 03.paź.2006 18:48:29 ]
Tytuł: 

A moze oryginalne zalozysz od sportowego zawieszenia. One chyba obnizaja o jakies -20.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/