.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
A4-S4 ; ktoś widział coś takiego?? niemożliwe a może jednak https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=48766 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | gregory [ 31.paź.2006 10:38:34 ] |
Tytuł: | A4-S4 ; ktoś widział coś takiego?? niemożliwe a może jednak |
Witam! obadajcie to Audi: http://moto.allegro.pl/item138507819_au ... olsce.html ,ktoś już je widział?Jak dla mnie to rewelacja żeby podwoic moc takiego samochodu.Ciekawe ile ta modyfikacja kilometrów wytrzyma...?Ja obstawiam że mało.Prędzej czy pózniej się coś sypnie.No bo przecież to jest silnik tylko 1.8T który ma seryjnie 150KM.Grubość korbowodów,wału korbowego itd..Już biorąc pod uwage zwykłe A4 1.8 a 1.8T są róznice w budowie ponieważ korbowody są grubsze aby mogły pracować na większym cisnieniu,a to tylko 25KM różnicy ![]() ![]() |
Autor: | aro [ 31.paź.2006 11:07:01 ] |
Tytuł: | |
juz je gdzies widzialem..... hmmmm |
Autor: | K@mil [ 31.paź.2006 11:15:01 ] |
Tytuł: | |
300ps w ośce???Da się tym ruszyć z miejsca? ![]() |
Autor: | Peter-A4 [ 31.paź.2006 17:50:33 ] |
Tytuł: | |
Auto od kolegi z http://www.a4-klub.pl/ ![]() |
Autor: | szogun0 [ 31.paź.2006 19:51:08 ] |
Tytuł: | |
Peter-A4 napisał(a): Auto od kolegi z http://www.a4-klub.pl/
![]() Hehe, tak się mnie wydawało. |
Autor: | maciu [ 31.paź.2006 19:53:35 ] |
Tytuł: | |
przy takich przerobkach wkladac EBC? ![]() |
Autor: | Leo [ 31.paź.2006 20:08:16 ] |
Tytuł: | |
marketing panie. |
Autor: | Simpson [ 31.paź.2006 20:10:11 ] |
Tytuł: | |
300KM z 1.8T? Przecie to lajtowa modyfikacja jest ![]() Nie trzeba nawet zakuwać silnika ![]() |
Autor: | Leo [ 31.paź.2006 20:35:49 ] |
Tytuł: | |
150KM trzeba. |
Autor: | Simpson [ 31.paź.2006 20:38:11 ] |
Tytuł: | |
Leo napisał(a): 150KM trzeba.
z tego co pisali na SR to 1.8T wytrzymuje bez problemu +100% bez zakuwania, stąd też moja poprzednia wypowiedz. |
Autor: | Leo [ 31.paź.2006 21:35:18 ] |
Tytuł: | |
niestety dla wersji 150 KM bezpieczna granica to 250 KM a dla wersji 225KM (TT i S3) to okolice 350 KM. PO prostu te mocniejsze silniki miały tłoki i korby Mahle stopień 2 a nie 1. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |