.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 22:49:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: audi 2.2 t zwiekszenie mocy
PostNapisane: 24.lis.2006 17:24:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lis.2006 17:14:18
Posty: 38
Lokalizacja: polska
witam od zawsze interesowalem sie audi ale nigdy nie moglem zanlesc w internecie informacij jak zwiekszyc moc w audi 2.2 turbo i teraz takie pytanie seryjnie to ma 230 kucy pod maska no a ja widzialem w necie audi 2.2 turbo 310 koni a mnie interesuja informacje jak zwiekszyc w niej moc tak do 350 koni i jakie zeczy by bylo trzeba wymienic zeby silnik nie byl narazony na szybkie zuzycie , m\yslalem zeby zajuc taki silniczek tylko nie wiem ile seria w tym silniku wytrzymuje a moze jeszcze byscie przedstawili kosztorys jakby sie wiazal z tako modyfikacja prosze o odpowiedz bo chcialbym wiedziec ile pieniedzy bym musial na to wydac

pozdrawiam i mile widziane wszelkie odpowiedzi ii rady


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2006 17:28:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
doprowadzenie pojazdu do serii + minimum 10 tyś na ~350
PS. http://forum.apmotorsport.pl/index.php

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2006 21:37:16 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Kozłowski sprzedaje audi S2 Coupe 2.2T 350 KM przygotowane do wyścigów górskich przez Koraszewskiego za 21 000.
Więc wyobraź sobie, że podniesienie mocy w tym silniku do takiego poziomu to nie jakaś drobna przeróbka typu chip.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2006 01:03:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2003 01:32:22
Posty: 843
Lokalizacja: Lublin
350 koni to tez nie jest filozofia. dobry, program, turbinka dobra, icek, wydech i wtryski. chociaz i bez wtryskow moze by sie obeszlo. ta rajdowka nie ma 350 koni i podejzewam ze jezdzi podobnie do mojej zoltej , bo ma podobne modyfikacje.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2006 08:50:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lis.2006 17:14:18
Posty: 38
Lokalizacja: polska
tez czytalem ze tam maol modyfikacji okaze sie jak odpisza z tego forum co mi podaliscie zglosil`em sie do niedzwiadka on pracuje w firmie tej co forum zalozyla pozdrawiam

slyszzalem ze te silniki do 450 nutonometrów wytrzymuja i do 400 konia przy tej mocy 350 -380 koni to jak audi smiga i ile ma niutonometrów jak ktos moze wie to niech napisze jestem zainteresowany kazda wiedza na temat audi z silnikiem 2.2 t 20v


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2006 14:28:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2003 01:32:22
Posty: 843
Lokalizacja: Lublin
pawel denis napisał(a):
tez czytalem ze tam maol modyfikacji okaze sie jak odpisza z tego forum co mi podaliscie zglosil`em sie do niedzwiadka on pracuje w firmie tej co forum zalozyla pozdrawiam

slyszzalem ze te silniki do 450 nutonometrów wytrzymuja i do 400 konia przy tej mocy 350 -380 koni to jak audi smiga i ile ma niutonometrów jak ktos moze wie to niech napisze jestem zainteresowany kazda wiedza na temat audi z silnikiem 2.2 t 20v


stawiaj troche kropek, przecinkow bo ciezko sie ciebie czyta a jeszcze gorzej rozumie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2006 15:40:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lis.2006 17:14:18
Posty: 38
Lokalizacja: polska
no to tak, chodzi mi o informacje dotyczace podniesienia mocy do 350-400 koni i chcialbym zebyscie mi napisali co tam tzeba wymienic. W internecie przeczytalem na jakiejs stroniew, ze z tego silnika na seri mozna uzyskac 450 nm i okolo 400 koni . Czy moze mi ktos powiedziec czy to prawda i jak mozecie to wypiszcie modyfikacje , które by zaszly w tym silniku. Pozdrawiam i sorki ze niestawialem znaków


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2006 17:39:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2003 01:32:22
Posty: 843
Lokalizacja: Lublin
Już ci pisałem, ale dokładniej ci napisze. Jest takie audi 2,2t 20v co ma 315 koni i 410NM - jest to rs2. Po zmianie oprogramowania, ten samochód ma ok 350 koni. Więc główną modyfikacją audi s2 220KM bądź 230KM jest włożenie gratów z rs2. Czyli:
-zielone wtryski rs2
-turbina k24 7200 z rs2 ( jeżeli kasy masz za dużo to ja proponuje kupić nowego garretta a nie bawić się w k24)
-kolektor wydechowy rs2
-kolektor ssący rs2 (ten można zastąpić k9olektorem z s4 by skrócić drogę powietrza do silnika, bądź seryjny poddać obróbce)
-większy intercooler np. z rs2 albo nawet coś większego
-zmiana wydechu na przelotowy 3 calowy
-zmiana wałka bodajże ssącego na wałek z 7a (nie pamietam czy ssący czy wydechowy sie zmienia, ale chyba ssący)
- zmiana oprogramowania

I tyle, jak coś mi się przypomni to dopiszę.

I z tej modyfikacji powinieneś wyciągnąć 350 wzwyż.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2006 18:11:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lis.2006 17:14:18
Posty: 38
Lokalizacja: polska
dzieki wielkie za pomoc ale moze ktos wie ile taka modyfikacja kosztuje jesli bym robil to w jakims zakladzie

pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2006 19:14:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lis.2006 17:14:18
Posty: 38
Lokalizacja: polska
pilachgt jak wiesz tyle to moze powiesz co dolozyc do tego zestawu zeby uzyskac 400 koni tam tylko 50 koni trzeba dodac to co moze od na to pytanie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2006 20:02:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
remont silnika, kute tłoki i korby.... oraz masę kasy. tak z 20.000 zł. stać CIę?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2006 20:21:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2003 01:32:22
Posty: 843
Lokalizacja: Lublin
pawel denis napisał(a):
dzieki wielkie za pomoc ale moze ktos wie ile taka modyfikacja kosztuje jesli bym robil to w jakims zakladzie

pozdro


turbo rs2 ok 2000zl, nowa ok. 5000zl
kolektor wydechowy rs2 1500-2000zl
wtryski 1000-1600 uzywane, 1300-2000 nowe
wydech 1200-3600zl
kol. ssacy 1000-1400zl
intercooler 1000-1300
plus robota i remont silnika

spodobala ci sie pdpowiedz, czy juz odstraszyla??

acha i jeszcze mapsensor z rs2 - koszt ok.1000zl

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2006 20:23:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lis.2006 17:14:18
Posty: 38
Lokalizacja: polska
moze i stac ale ja pytam sie i wiem ze zakucie to droga sprawa i jeszcze jedno.

W necie wyczytalem taki koles z silnika 2.7 wyciagna ponad 600 koni i zmienil tylko tloki, korbowody, walek, turbo gareta wstawil, lekka obrubka glowicy i to wszytko.Blok i walki rozrzodu zostawil orginalne to moze powicie, ile z tego silnika na kutych tlokach i korbowodach mozna uzyskac jak z 400 koni to wynik zadowalajacy, ale ja na poczatek podniose moc do 380 koni bo taka moc jeszcze silnik wytrzyma i nie trzeba jescze zakuwac go , ale w przyszlosci jak dozbiera sie kase to podciagne go do 400 koni i usprawnie reszte podzespolów. Ktos moze mi powiedziec jakie dane techniczne by mial silnik przy tych 380 koniach
-spalanie
- moment obrotowy
-max pretkosc
-zywotnosc silnika oczywiscie silnik przed modyfikacja bedziem mial zrobiony remont

prosze odpiscie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2006 20:54:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
pawel denis napisał(a):
W necie wyczytalem taki koles z silnika 2.7 wyciagna ponad 600 koni i zmienil tylko tloki, korbowody, walek, turbo gareta wstawil, lekka obrubka glowicy i to wszytko.


to nie takie tylko ;) :D z 20tysi jak w morde strzelił.

po łebkach to:

dwie turbosprezarki k04 - 6kzl?
6 tłoków - 4kzł
6 korbowodow - 3kzł

pare innych drobiazgów 5tysi+? :D
nie licząc usługi.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2006 21:00:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
pawel denis napisał(a):
-spalanie


planujac mody na 400KM :diabel:
najpierw kup auto a potem mody planuj,moze seria wystarczy lub odstraszy spalaniem :peace:

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2006 23:17:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Chłopaku założycielu topika! Nie masz jeszcze auta , nie wiem czy prawo jazdy, ale już dzielisz skórę na niedźwiedziu ? Kup auto, wtedy pomyślimy. teraz to nie ma sensu. Proponuję już przestać fantazjować, bo poza kasą są może w Polsce ze dwie trzy firmy, które robiły 2.2T na takie moce A I TAK żadna nie korzystała ze swoich stricte pomysłów, więc dwie opcje: masz kasę - jedziesz do niemiec, wydajesz grube pieniądze, ale masz : gwarancje, certyfkaty TUV, papierek z wydrukiem z hamowni, i masę bzdetów które uspokoją Twoją głowę. Druga opcja to : polski tuner który robi to pierwszy raz (współczuję) lub jeden z tych trzech którzy mają pojęcie W CZYM dłubią i JAK dłubią, wtedy kosztuje Cię to mniej, ale i tak drogo, ale za to nie masz gwarancji, nie masz zhamowanego auta, o ile sobie go sam nie shamujesz..... i nie masz spokojnej głowy że wszystko jest ok, bo przy takich mocach NIKT w Polsce nie da Ci gwarancji.
Rzekłem.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2006 08:11:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lis.2006 17:14:18
Posty: 38
Lokalizacja: polska
poierwsze zobacz link do strony jest napisany w 2 poscie chyba, a po drugie to w tym poscie jest firma która robi swoje audice poiwyzej 400 koni i forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2006 14:24:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
a zrobiła ?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2006 20:51:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lis.2006 17:14:18
Posty: 38
Lokalizacja: polska
no i odpisali z forum tuning na te 350 koni to w granicach 10 kafli plus do tego remomt silnika z 4 tys i z 3 tys robocizna ( nie wiem ile dokladnie wezma) no i te 350 koni to silnik wytrzyma, tylko nie mozna bedzie z niego wiecej wyciagnac bo sie czesci beda srac, ale mysle ze za taka cene nie mozna kupic lepszego auta z tak mocnym silnikiem. A pozatym to kiedys myslalem zeby kupic jakiegos dizla albo 1.8 t (audi lub passat) . pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2006 21:12:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
skoro Ty nawet niew wiesz ile autko ma w serii bo 2.2 T miało od 165 do 315 km
moim zdaniem porywasz się z siekierą na słońce
piszesz że dizla chciałeś :??: piszesz o spalaniu:??: ponoć stać Cię na takie auto
mam wrażenie że sam sobie przeczysz.

przede wszystkim zacznij od znalezienia odpowiedniego autka NIEZAJEŻDŻONEGO AUTA a potem plany

to zamiast Audi dłubać kup sobie od razu jakiegoś prosiaka z 350 konnym silnikiem i będziesz szczęśliwy

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: