.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.gru.2024 21:47:42

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6q AKE] Wyniki z hamowni
PostNapisane: 10.lis.2006 14:50:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2006 08:52:38
Posty: 84
Lokalizacja: Kraków
http://code-it.pl/pub/audi/a6quattro_performance4.jpg

i wywnioskowałem, że z zaczipowaniem będą schody. Postaram się najpierw poszukać fachowców od przeprogramowania tiptronica, co i tak pasowało by zrobić.

_________________
A6 quattro avant 2.5 V6 TDI 180KM AKE + VW Golf VI <- Mondeo 2.0 <- Bravo 1.6 <- Renault 19 1.8 <- Golf II 1.6 D <- 126p


Ostatnio edytowano 09.kwi.2007 15:45:11 przez Harpie, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2006 15:12:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
czemu schody ?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2006 15:21:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
V-Tech, hmmm.... :hmmm:
Swojego czasu przelotem usłyszałem od jednego z ich pracowników takie motto: " Nikt nie da Ci tyle ile my Ci obiecamy :!: "

A tak powaznie- jesli myslisz o V-techu poszukaj innej alternatywy jesli naprawde chcesz cos zrobic z autkiem. Wiem ze np CompSport z Bielska ma ogromne doświadczenie w TDI i sa szeroko polecani za priofesjonalizm i kompleksowe podejscie.

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2006 15:24:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2006 08:52:38
Posty: 84
Lokalizacja: Kraków
z uwagi na tiptronica i konieczność jego przeprogramowania po zmianie charakterystyki momentu obrotowego..... a raczej brakiem fachowców

_________________
A6 quattro avant 2.5 V6 TDI 180KM AKE + VW Golf VI <- Mondeo 2.0 <- Bravo 1.6 <- Renault 19 1.8 <- Golf II 1.6 D <- 126p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2006 16:02:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2006 08:52:38
Posty: 84
Lokalizacja: Kraków
Ooooo. NIe zauważyłem. Moment obrotowy jes zbyt mały zwłaszcza przy niskich obrotach. Powinno być 370!!!!!

Macie wykresy z silnika AKE, jak tak to dawać , bo mnie zaraz..... coś...

_________________
A6 quattro avant 2.5 V6 TDI 180KM AKE + VW Golf VI <- Mondeo 2.0 <- Bravo 1.6 <- Renault 19 1.8 <- Golf II 1.6 D <- 126p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2006 12:55:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lut.2006 19:05:07
Posty: 588
Lokalizacja: Łódź
Auto: S4 B6 Cabrio
Polecam Pana Godulę z Krakowa, 100% fachowiec. www.godula.pl Kolega robił tam auto i jest super zadowolony, a poza tym poczytajcie komentarze na tej stronie.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2006 13:00:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Roger_35 napisał(a):
Polecam Pana Godulę z Krakowa, 100% fachowiec. www.godula.pl Kolega robił tam auto i jest super zadowolony, a poza tym poczytajcie komentarze na tej stronie.

Pozdrawiam

Masters, Compsport, Diagtronik
lepiej chyba nikt tego nie zrobi :peace:

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: