.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
audi 2.2 t zwiekszenie mocy https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=50353 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | pawel denis [ 24.lis.2006 17:24:36 ] |
Tytuł: | audi 2.2 t zwiekszenie mocy |
witam od zawsze interesowalem sie audi ale nigdy nie moglem zanlesc w internecie informacij jak zwiekszyc moc w audi 2.2 turbo i teraz takie pytanie seryjnie to ma 230 kucy pod maska no a ja widzialem w necie audi 2.2 turbo 310 koni a mnie interesuja informacje jak zwiekszyc w niej moc tak do 350 koni i jakie zeczy by bylo trzeba wymienic zeby silnik nie byl narazony na szybkie zuzycie , m\yslalem zeby zajuc taki silniczek tylko nie wiem ile seria w tym silniku wytrzymuje a moze jeszcze byscie przedstawili kosztorys jakby sie wiazal z tako modyfikacja prosze o odpowiedz bo chcialbym wiedziec ile pieniedzy bym musial na to wydac pozdrawiam i mile widziane wszelkie odpowiedzi ii rady |
Autor: | Simpson [ 24.lis.2006 17:28:54 ] |
Tytuł: | |
doprowadzenie pojazdu do serii + minimum 10 tyś na ~350 PS. http://forum.apmotorsport.pl/index.php |
Autor: | szogun0 [ 24.lis.2006 21:37:16 ] |
Tytuł: | |
Kozłowski sprzedaje audi S2 Coupe 2.2T 350 KM przygotowane do wyścigów górskich przez Koraszewskiego za 21 000. Więc wyobraź sobie, że podniesienie mocy w tym silniku do takiego poziomu to nie jakaś drobna przeróbka typu chip. |
Autor: | pilachgt [ 25.lis.2006 01:03:35 ] |
Tytuł: | |
350 koni to tez nie jest filozofia. dobry, program, turbinka dobra, icek, wydech i wtryski. chociaz i bez wtryskow moze by sie obeszlo. ta rajdowka nie ma 350 koni i podejzewam ze jezdzi podobnie do mojej zoltej , bo ma podobne modyfikacje. |
Autor: | pawel denis [ 25.lis.2006 08:50:10 ] |
Tytuł: | |
tez czytalem ze tam maol modyfikacji okaze sie jak odpisza z tego forum co mi podaliscie zglosil`em sie do niedzwiadka on pracuje w firmie tej co forum zalozyla pozdrawiam slyszzalem ze te silniki do 450 nutonometrów wytrzymuja i do 400 konia przy tej mocy 350 -380 koni to jak audi smiga i ile ma niutonometrów jak ktos moze wie to niech napisze jestem zainteresowany kazda wiedza na temat audi z silnikiem 2.2 t 20v |
Autor: | pilachgt [ 25.lis.2006 14:28:46 ] |
Tytuł: | |
pawel denis napisał(a): tez czytalem ze tam maol modyfikacji okaze sie jak odpisza z tego forum co mi podaliscie zglosil`em sie do niedzwiadka on pracuje w firmie tej co forum zalozyla pozdrawiam
slyszzalem ze te silniki do 450 nutonometrów wytrzymuja i do 400 konia przy tej mocy 350 -380 koni to jak audi smiga i ile ma niutonometrów jak ktos moze wie to niech napisze jestem zainteresowany kazda wiedza na temat audi z silnikiem 2.2 t 20v stawiaj troche kropek, przecinkow bo ciezko sie ciebie czyta a jeszcze gorzej rozumie. |
Autor: | pawel denis [ 25.lis.2006 15:40:04 ] |
Tytuł: | |
no to tak, chodzi mi o informacje dotyczace podniesienia mocy do 350-400 koni i chcialbym zebyscie mi napisali co tam tzeba wymienic. W internecie przeczytalem na jakiejs stroniew, ze z tego silnika na seri mozna uzyskac 450 nm i okolo 400 koni . Czy moze mi ktos powiedziec czy to prawda i jak mozecie to wypiszcie modyfikacje , które by zaszly w tym silniku. Pozdrawiam i sorki ze niestawialem znaków |
Autor: | pilachgt [ 25.lis.2006 17:39:09 ] |
Tytuł: | |
Już ci pisałem, ale dokładniej ci napisze. Jest takie audi 2,2t 20v co ma 315 koni i 410NM - jest to rs2. Po zmianie oprogramowania, ten samochód ma ok 350 koni. Więc główną modyfikacją audi s2 220KM bądź 230KM jest włożenie gratów z rs2. Czyli: -zielone wtryski rs2 -turbina k24 7200 z rs2 ( jeżeli kasy masz za dużo to ja proponuje kupić nowego garretta a nie bawić się w k24) -kolektor wydechowy rs2 -kolektor ssący rs2 (ten można zastąpić k9olektorem z s4 by skrócić drogę powietrza do silnika, bądź seryjny poddać obróbce) -większy intercooler np. z rs2 albo nawet coś większego -zmiana wydechu na przelotowy 3 calowy -zmiana wałka bodajże ssącego na wałek z 7a (nie pamietam czy ssący czy wydechowy sie zmienia, ale chyba ssący) - zmiana oprogramowania I tyle, jak coś mi się przypomni to dopiszę. I z tej modyfikacji powinieneś wyciągnąć 350 wzwyż. |
Autor: | pawel denis [ 25.lis.2006 18:11:43 ] |
Tytuł: | |
dzieki wielkie za pomoc ale moze ktos wie ile taka modyfikacja kosztuje jesli bym robil to w jakims zakladzie pozdro |
Autor: | pawel denis [ 25.lis.2006 19:14:55 ] |
Tytuł: | |
pilachgt jak wiesz tyle to moze powiesz co dolozyc do tego zestawu zeby uzyskac 400 koni tam tylko 50 koni trzeba dodac to co moze od na to pytanie |
Autor: | Leo [ 25.lis.2006 20:02:13 ] |
Tytuł: | |
remont silnika, kute tłoki i korby.... oraz masę kasy. tak z 20.000 zł. stać CIę? |
Autor: | pilachgt [ 25.lis.2006 20:21:52 ] |
Tytuł: | |
pawel denis napisał(a): dzieki wielkie za pomoc ale moze ktos wie ile taka modyfikacja kosztuje jesli bym robil to w jakims zakladzie
pozdro turbo rs2 ok 2000zl, nowa ok. 5000zl kolektor wydechowy rs2 1500-2000zl wtryski 1000-1600 uzywane, 1300-2000 nowe wydech 1200-3600zl kol. ssacy 1000-1400zl intercooler 1000-1300 plus robota i remont silnika spodobala ci sie pdpowiedz, czy juz odstraszyla?? acha i jeszcze mapsensor z rs2 - koszt ok.1000zl |
Autor: | pawel denis [ 25.lis.2006 20:23:52 ] |
Tytuł: | |
moze i stac ale ja pytam sie i wiem ze zakucie to droga sprawa i jeszcze jedno. W necie wyczytalem taki koles z silnika 2.7 wyciagna ponad 600 koni i zmienil tylko tloki, korbowody, walek, turbo gareta wstawil, lekka obrubka glowicy i to wszytko.Blok i walki rozrzodu zostawil orginalne to moze powicie, ile z tego silnika na kutych tlokach i korbowodach mozna uzyskac jak z 400 koni to wynik zadowalajacy, ale ja na poczatek podniose moc do 380 koni bo taka moc jeszcze silnik wytrzyma i nie trzeba jescze zakuwac go , ale w przyszlosci jak dozbiera sie kase to podciagne go do 400 koni i usprawnie reszte podzespolów. Ktos moze mi powiedziec jakie dane techniczne by mial silnik przy tych 380 koniach -spalanie - moment obrotowy -max pretkosc -zywotnosc silnika oczywiscie silnik przed modyfikacja bedziem mial zrobiony remont prosze odpiscie |
Autor: | Lukasik [ 25.lis.2006 20:54:40 ] |
Tytuł: | |
pawel denis napisał(a): W necie wyczytalem taki koles z silnika 2.7 wyciagna ponad 600 koni i zmienil tylko tloki, korbowody, walek, turbo gareta wstawil, lekka obrubka glowicy i to wszytko.
to nie takie tylko ![]() ![]() po łebkach to: dwie turbosprezarki k04 - 6kzl? 6 tłoków - 4kzł 6 korbowodow - 3kzł pare innych drobiazgów 5tysi+? ![]() nie licząc usługi. |
Autor: | wariatquattro [ 25.lis.2006 21:00:02 ] |
Tytuł: | |
pawel denis napisał(a): -spalanie
planujac mody na 400KM ![]() najpierw kup auto a potem mody planuj,moze seria wystarczy lub odstraszy spalaniem ![]() |
Autor: | Leo [ 25.lis.2006 23:17:00 ] |
Tytuł: | |
Chłopaku założycielu topika! Nie masz jeszcze auta , nie wiem czy prawo jazdy, ale już dzielisz skórę na niedźwiedziu ? Kup auto, wtedy pomyślimy. teraz to nie ma sensu. Proponuję już przestać fantazjować, bo poza kasą są może w Polsce ze dwie trzy firmy, które robiły 2.2T na takie moce A I TAK żadna nie korzystała ze swoich stricte pomysłów, więc dwie opcje: masz kasę - jedziesz do niemiec, wydajesz grube pieniądze, ale masz : gwarancje, certyfkaty TUV, papierek z wydrukiem z hamowni, i masę bzdetów które uspokoją Twoją głowę. Druga opcja to : polski tuner który robi to pierwszy raz (współczuję) lub jeden z tych trzech którzy mają pojęcie W CZYM dłubią i JAK dłubią, wtedy kosztuje Cię to mniej, ale i tak drogo, ale za to nie masz gwarancji, nie masz zhamowanego auta, o ile sobie go sam nie shamujesz..... i nie masz spokojnej głowy że wszystko jest ok, bo przy takich mocach NIKT w Polsce nie da Ci gwarancji. Rzekłem. |
Autor: | pawel denis [ 26.lis.2006 08:11:04 ] |
Tytuł: | |
poierwsze zobacz link do strony jest napisany w 2 poscie chyba, a po drugie to w tym poscie jest firma która robi swoje audice poiwyzej 400 koni i forum |
Autor: | Leo [ 26.lis.2006 14:24:19 ] |
Tytuł: | |
a zrobiła ? |
Autor: | pawel denis [ 27.lis.2006 20:51:41 ] |
Tytuł: | |
no i odpisali z forum tuning na te 350 koni to w granicach 10 kafli plus do tego remomt silnika z 4 tys i z 3 tys robocizna ( nie wiem ile dokladnie wezma) no i te 350 koni to silnik wytrzyma, tylko nie mozna bedzie z niego wiecej wyciagnac bo sie czesci beda srac, ale mysle ze za taka cene nie mozna kupic lepszego auta z tak mocnym silnikiem. A pozatym to kiedys myslalem zeby kupic jakiegos dizla albo 1.8 t (audi lub passat) . pozdro |
Autor: | Dred [ 27.lis.2006 21:12:06 ] |
Tytuł: | |
skoro Ty nawet niew wiesz ile autko ma w serii bo 2.2 T miało od 165 do 315 km moim zdaniem porywasz się z siekierą na słońce piszesz że dizla chciałeś :??: piszesz o spalaniu:??: ponoć stać Cię na takie auto mam wrażenie że sam sobie przeczysz. przede wszystkim zacznij od znalezienia odpowiedniego autka NIEZAJEŻDŻONEGO AUTA a potem plany to zamiast Audi dłubać kup sobie od razu jakiegoś prosiaka z 350 konnym silnikiem i będziesz szczęśliwy |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |