.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Szacunkowa moc [S4 AAN] https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=51021 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | sero c4 [ 06.gru.2006 11:01:27 ] |
Tytuł: | Szacunkowa moc [S4 AAN] |
Witam! jak niektórzy pewnie zauważyli nabyłem s-ke lekko dłubniętą . właściciel oszacował moc na 320 koników. teraz konkretnie: cały wydech 3 cale, dłubnięta elektronika ( tylko nikt nie wie co tak naprawdę było robione) ciśnienie doładowania mierzone profesjonalnym manometrem 1.5 bara. Jak i gdzie sprawdzić co zrobiono z elektroniką ? Wiem że najlepiej zhamować ale muszę robić wyprawę dość daleko z olsztyna podobno najbliżej Poznań. Dodam że zmienione jest sprzęgło na jakieś " spiekane" (tak to nazwał poprzedni właściciel ale nie będę tego rozbierał żeby sprawdzić) pracuje bardzo twardo! podobno seryjne po modyfikacji auta po kilku startach padło. |
Autor: | Leo [ 06.gru.2006 11:24:56 ] |
Tytuł: | |
A IC ? Najbliżej masz w Warszawie hamownię 4x4. Przy takich modach raczej nie przekroczysz 280 KM z hukiem. 1.5 bara też pokazuje Bilowa S6 , a szacuje się jej moc na 270-280 KM właśnie. |
Autor: | wariatquattro [ 06.gru.2006 22:30:20 ] |
Tytuł: | |
jest tak jak Leo napisal.. 310-320KM to juz ori wtryski moga sie 'zawiesic',K24 na taka moc nie da rady,pewnie juz zauwazyles ze przy 5000tys/obr ostro spada doladowanie,te mody co mam w 'podpisie' to podejrzewam 300-305KM nie wiecej(nie ma okazji na hamownie wskoczyc ) |
Autor: | BiLu [ 06.gru.2006 23:21:45 ] |
Tytuł: | |
Leo napisał(a): A IC ?
1.5 bara też pokazuje Bilowa S6 , a szacuje się jej moc na 270-280 KM właśnie. oszacowano na 286 KM |
Autor: | Leo [ 06.gru.2006 23:28:32 ] |
Tytuł: | |
oszacowano mierząc ? Byłeś na hamowni ? |
Autor: | BiLu [ 06.gru.2006 23:37:09 ] |
Tytuł: | |
Leo napisał(a): oszacowano mierząc ? Byłeś na hamowni ?
w ogloszeniu poprzednik napisal bedzie nowe sprzeglo - bedzie wykres z hamowni |
Autor: | BART.W [ 07.gru.2006 01:10:26 ] |
Tytuł: | |
Powiedz mi w jakim zakresie obrotów jest te 2.5 bara.Jeżeli długo trzyma to może turbo jest inne niż seria ,bo jak K 24 trzyma 2.5 bara w szerszym zakresie obrotów to napewno jest nieszczęśliwe |
Autor: | Leo [ 07.gru.2006 01:40:39 ] |
Tytuł: | |
komp na desce pokazuje dużo później spadki ciśnienia. Powyżej 5000 rpm na 100% spada na łeb na szyję. 1.5 bara to tak jest do 3500 rpm nie więcej, wg mojej opinii. Jednak to tylko domysły, choć wiem jak jest u mnie. |
Autor: | BART.W [ 07.gru.2006 02:01:02 ] |
Tytuł: | |
Leo napisał(a): komp na desce pokazuje dużo później spadki ciśnienia. Powyżej 5000 rpm na 100% spada na łeb na szyję. 1.5 bara to tak jest do 3500 rpm nie więcej, wg mojej opinii. Jednak to tylko domysły, choć wiem jak jest u mnie.
Leo powiedz mi jak u ciebie sie kształuje doładowanie (jakie wartości trzyma na danych obrotach?) |
Autor: | Leo [ 07.gru.2006 02:21:34 ] |
Tytuł: | |
zależy jak ustawię. W najlepszym wypadku jest 1.5 bara w szczycie i spada do 1.1 bara przy odcince. w najgorszym jest 1.3 bara które spada do 0.9 bara. Jednak mój przykład nie jest dla Was porównywalny, boja mam k27. |
Autor: | sero c4 [ 07.gru.2006 23:21:05 ] |
Tytuł: | |
tak czytam te wasze posty i muszę sprawdzić jak u mnie z ciśnieniem przy wyższych obrotach bo np: dochodzi u mnie na manometrze do 1.5 ale nie zwróciłem uwagi jak jest powyżej 5000obr , dodam że komp pokazuje na biegu jałowym 0.4 a max pod obciążeniem 2,1 bara, a najlepiej jeszcze jak zrobię zdjęcia turba i powiecie mi czy to seria bo nie wiem gdzie są oznaczenie a właściwie to przyznam że nie chciało mi się poszukać. |
Autor: | megas2 [ 07.gru.2006 23:45:27 ] |
Tytuł: | |
Co do biegu jałowego to nie ma on tu nic do rzeczy poza tym z tym 0.4 bara to coś źle odczytujesz albo wskażnik masz zwalony, gdyż na biegu jałowym bez gazu występuje efekt podciśnienia a więc wskazówka boost'a będzie poniżej zera i to nawet sporo... |
Autor: | sero c4 [ 08.gru.2006 00:09:09 ] |
Tytuł: | |
megas2 napisał(a): Co do biegu jałowego to nie ma on tu nic do rzeczy poza tym z tym 0.4 bara to coś źle odczytujesz albo wskażnik masz zwalony, gdyż na biegu jałowym bez gazu występuje efekt podciśnienia a więc wskazówka boost'a będzie poniżej zera i to nawet sporo... Kolego proszę czytać uważnie!!! napisałem że tyle pokazuje komp czyli na wyświetlaczu od 0.4 do 2.1! Wiem że zanim turbo się napędzi to najpierw w kolektorze ssącym jest podciśninie. Dodam że pierwszy post pisze się na newbie. pozdro.
|
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |