.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

Szacunkowa moc [S4 AAN]
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=51021
Strona 1 z 1

Autor:  sero c4 [ 06.gru.2006 11:01:27 ]
Tytuł:  Szacunkowa moc [S4 AAN]

Witam! jak niektórzy pewnie zauważyli nabyłem s-ke lekko dłubniętą . właściciel oszacował moc na 320 koników. teraz konkretnie: cały wydech 3 cale, dłubnięta elektronika ( tylko nikt nie wie co tak naprawdę było robione) ciśnienie doładowania mierzone profesjonalnym manometrem 1.5 bara. Jak i gdzie sprawdzić co zrobiono z elektroniką ? Wiem że najlepiej zhamować ale muszę robić wyprawę dość daleko z olsztyna podobno najbliżej Poznań. Dodam że zmienione jest sprzęgło na jakieś " spiekane" (tak to nazwał poprzedni właściciel ale nie będę tego rozbierał żeby sprawdzić) pracuje bardzo twardo! podobno seryjne po modyfikacji auta po kilku startach padło.

Autor:  Leo [ 06.gru.2006 11:24:56 ]
Tytuł: 

A IC ?
Najbliżej masz w Warszawie hamownię 4x4.
Przy takich modach raczej nie przekroczysz 280 KM z hukiem. 1.5 bara też pokazuje Bilowa S6 , a szacuje się jej moc na 270-280 KM właśnie.

Autor:  wariatquattro [ 06.gru.2006 22:30:20 ]
Tytuł: 

jest tak jak Leo napisal..
310-320KM to juz ori wtryski moga sie 'zawiesic',K24 na taka moc nie da rady,pewnie juz zauwazyles ze przy 5000tys/obr ostro spada doladowanie,te mody co mam w 'podpisie' to podejrzewam 300-305KM nie wiecej(nie ma okazji na hamownie wskoczyc :diabel: )

Autor:  BiLu [ 06.gru.2006 23:21:45 ]
Tytuł: 

Leo napisał(a):
A IC ?
1.5 bara też pokazuje Bilowa S6 , a szacuje się jej moc na 270-280 KM właśnie.

oszacowano na 286 KM ;)

Autor:  Leo [ 06.gru.2006 23:28:32 ]
Tytuł: 

oszacowano mierząc ? Byłeś na hamowni ? :)

Autor:  BiLu [ 06.gru.2006 23:37:09 ]
Tytuł: 

Leo napisał(a):
oszacowano mierząc ? Byłeś na hamowni ? :)

w ogloszeniu poprzednik napisal :P
bedzie nowe sprzeglo - bedzie wykres z hamowni :peace:

Autor:  BART.W [ 07.gru.2006 01:10:26 ]
Tytuł: 

Powiedz mi w jakim zakresie obrotów jest te 2.5 bara.Jeżeli długo trzyma to może turbo jest inne niż seria ,bo jak K 24 trzyma 2.5 bara w szerszym zakresie obrotów to napewno jest nieszczęśliwe :peace:

Autor:  Leo [ 07.gru.2006 01:40:39 ]
Tytuł: 

komp na desce pokazuje dużo później spadki ciśnienia. Powyżej 5000 rpm na 100% spada na łeb na szyję. 1.5 bara to tak jest do 3500 rpm nie więcej, wg mojej opinii. Jednak to tylko domysły, choć wiem jak jest u mnie.

Autor:  BART.W [ 07.gru.2006 02:01:02 ]
Tytuł: 

Leo napisał(a):
komp na desce pokazuje dużo później spadki ciśnienia. Powyżej 5000 rpm na 100% spada na łeb na szyję. 1.5 bara to tak jest do 3500 rpm nie więcej, wg mojej opinii. Jednak to tylko domysły, choć wiem jak jest u mnie.

Leo powiedz mi jak u ciebie sie kształuje doładowanie (jakie wartości trzyma na danych obrotach?)

Autor:  Leo [ 07.gru.2006 02:21:34 ]
Tytuł: 

zależy jak ustawię. W najlepszym wypadku jest 1.5 bara w szczycie i spada do 1.1 bara przy odcince. w najgorszym jest 1.3 bara które spada do 0.9 bara. Jednak mój przykład nie jest dla Was porównywalny, boja mam k27.

Autor:  sero c4 [ 07.gru.2006 23:21:05 ]
Tytuł: 

tak czytam te wasze posty i muszę sprawdzić jak u mnie z ciśnieniem przy wyższych obrotach bo np: dochodzi u mnie na manometrze do 1.5 ale nie zwróciłem uwagi jak jest powyżej 5000obr , dodam że komp pokazuje na biegu jałowym 0.4 a max pod obciążeniem 2,1 bara, a najlepiej jeszcze jak zrobię zdjęcia turba i powiecie mi czy to seria bo nie wiem gdzie są oznaczenie a właściwie to przyznam że nie chciało mi się poszukać.

Autor:  megas2 [ 07.gru.2006 23:45:27 ]
Tytuł: 

Co do biegu jałowego to nie ma on tu nic do rzeczy poza tym z tym 0.4 bara to coś źle odczytujesz albo wskażnik masz zwalony, gdyż na biegu jałowym bez gazu występuje efekt podciśnienia a więc wskazówka boost'a będzie poniżej zera i to nawet sporo...

Autor:  sero c4 [ 08.gru.2006 00:09:09 ]
Tytuł: 

megas2 napisał(a):
Co do biegu jałowego to nie ma on tu nic do rzeczy poza tym z tym 0.4 bara to coś źle odczytujesz albo wskażnik masz zwalony, gdyż na biegu jałowym bez gazu występuje efekt podciśnienia a więc wskazówka boost'a będzie poniżej zera i to nawet sporo...
Kolego proszę czytać uważnie!!! napisałem że tyle pokazuje komp czyli na wyświetlaczu od 0.4 do 2.1! Wiem że zanim turbo się napędzi to najpierw w kolektorze ssącym jest podciśninie. :(: Dodam że pierwszy post pisze się na newbie. pozdro.

Autor:  wariatquattro [ 08.gru.2006 01:01:03 ]
Tytuł: 

sero c4 napisał(a):
a najlepiej jeszcze jak zrobię zdjęcia turba i powiecie mi czy to seria bo nie wiem gdzie są oznaczenie a właściwie to przyznam że nie chciało mi się poszukać.


na tej fotce masz K26 i K24,K26 ma tabliczke z przodu,K24 ma z tylu zimnej strony,a jak bys mial od RS2 to tabliczka jest jak w K24 i oznaczenie na niej 5324...7200
Obrazek

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/