.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

[A6 C4 quattro avant 2.5tdi] Zawiecha w dół,jakie sprężyny.
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=53472
Strona 1 z 1

Autor:  KWIATO [ 22.sty.2007 12:55:21 ]
Tytuł:  [A6 C4 quattro avant 2.5tdi] Zawiecha w dół,jakie sprężyny.

Witam mam pytanko.Chce obnizyć autko,miałem problem w wakacje ze znalezieniem sprężyn,dałem sobie spokój na zime,a teraz zbliża sie sezon i znowu szukam.Znalazłem 2 opcje na razie:

1.Weitec 40/40 za 710zł co o nich wiecie?? Czy mocno sztywno jest itd. Po prostu wszystko. A i jeszcze jedno już mam komplet 4 nowych amorów seryjnych gazowo olejowych i pytanie czy będą współgrały z tym weitec'em.I tak juz kupiłem to muszą zostać,a założyć je chce jak już będe sprężyny kładł.

2.Eibach 35/30 za 1045 zeta,ta cena troche jak dla mnie za duża.Te weitec'a mają cene dobrą.Też wszystko co o nich wiecie.Podobno zachowuja dość dużo komfortu.

Czekam na info i jeśli macie to inne propozycje.Może wiecie gdzie można kupić,dobre w dobrej cenie.Dzięki. Trzymcie sie.

Autor:  KWIATO [ 23.sty.2007 20:25:17 ]
Tytuł: 

No dzis dzwoniłem jeszcze i doszła nowa oferta :

3. Vogtland - obniżający o 35/35 za 810 zeta komplet

ale o firmie to pierwsze słysze i to mi sie niepodoba, nad weitecem mają przewagę bo są o 5mm wyższe wydaje mi sie,że przez to będą troche wygodniejsze i nieco komfort może minimalnie lepszy.

Jeżeli ktoś coś słyszał prosze o info.

Autor:  kefir200 [ 23.sty.2007 22:30:24 ]
Tytuł: 

Ja mam Weiteca w C3 Avant quattro 2,2t. Jest nisko i na niektórych nierównościach autko skacze troszkę jak piłeczka. Ja trgo nie czuję i mi to nie przeszkadza, ale zauważają to użytkownicy jeżdżący na seryjnych zawiasach. Trochę doskwiera kręgosłup w długiej trasie po kiepskich drogach. Amorki mam Sachs Adwantage - gazówki. Innego zawiasu nie chcę. Niedługo zawias będzie jeździł w 2,5tdi. Jestem ciekaw czy cięższy silnik nie pogorszy sprawy.

Autor:  photokom [ 23.sty.2007 22:41:30 ]
Tytuł: 

Sorki ze sie wtracam, ale wg mnie quattro z obnizonym zawieszeniem to lekka profanacja :/ Zeklbym nawet ze obciach, ale juz za ta profanacje pewnie mi sie dostanie :-)

Ale to tylko moje zdanie

Autor:  BiLu [ 23.sty.2007 23:08:22 ]
Tytuł: 

photokom napisał(a):
Sorki ze sie wtracam, ale wg mnie quattro z obnizonym zawieszeniem to lekka profanacja :/ Zeklbym nawet ze obciach, ale juz za ta profanacje pewnie mi sie dostanie :-)

Ale to tylko moje zdanie

dlaczego?
co w tym zawieszeniu jest obciachowego? [obnizenie -40 na sprezynach H&R]

Autor:  uki [ 23.sty.2007 23:08:41 ]
Tytuł: 

photokom napisał(a):
Sorki ze sie wtracam, ale wg mnie quattro z obnizonym zawieszeniem to lekka profanacja :/ Zeklbym nawet ze obciach, ale juz za ta profanacje pewnie mi sie dostanie :-)

Ale to tylko moje zdanie


etam odrazu dostanie :D , a dlaczego profanacja :?: jeżeli np mowa o quattro w C4 to powiedziałbym że to nawet konieczność bo ten wózek wygląda jak terenówka. C3 tak wysoko chyba nie stoi. Co do gleby to każdy samochód dostojniej się prezentuje jak jest troche niżej posadzony, ale bez przesady :peace: .

40 mm to chyba nie jest jeszcze tragedia. A co do niższych spręzyn (-40) to jak wygląda sprawa przy założeniu amortyzatorów o takiej samej długości jak standardowe? Czy wtedy nie będzie dobijania lub jakichś innych cudów podczas jazdy?? Kupiłem ostatnio H&R -35 i sie zastanawiam nad jakimiś amorkami. Skracane są sporo droższe. Jak mogą sobie radzić przy tym np bilstein b4??

Autor:  ClNEK [ 23.sty.2007 23:27:23 ]
Tytuł: 

moze dlatego profanacja ze kolega uwaza iz 4x4 to sie jezdzi po lasach, lakach itp

Autor:  sebolec [ 23.sty.2007 23:37:50 ]
Tytuł: 

uki napisał(a):
A co do niższych spręzyn (-40) to jak wygląda sprawa przy założeniu amortyzatorów o takiej samej długości jak standardowe? Czy wtedy nie będzie dobijania lub jakichś innych cudów podczas jazdy?? Kupiłem ostatnio H&R -35 i sie zastanawiam nad jakimiś amorkami. Skracane są sporo droższe. Jak mogą sobie radzić przy tym np bilstein b4??


Ponieważ to ode mnie kupiłeś te sprężyny czuję się zobowiązany udzielić wyjasnień.

Na seryjnych amortyzatorach da się jeździć, ale różnica pomiędzy fabrycznymi i krótszymi jest spora, i uważam, że jeżeli zamierzasz kupić nowe amortyzatory to warto rozejrzeć się za sachs advantage w wersji do obnizonych zawieszeń. Cena niewiele wyższa od bilstein b4, a jak sądzę radość z jazdy będzie większa. Zdaje się, że Madrik ma takie i pewnie poprze moją tezę. Pozdrawiam.

Autor:  photokom [ 24.sty.2007 09:28:16 ]
Tytuł: 

Kazdy ma swoje zdanie. Zaznaczylem ze to moja opinia. Nie uwazam ze quattro to terenowka, choc po polnych drogam mozna sobie poszalec :-) Sa auta ktore wygladaja fajnie jak sa obnizone, ale nie do kazdego to pasuje. I quattro jest jednym z nich. To samo byscie pisali gdybym napisal, ze podswietlenie podwozia i tablicy rejestracyjnej i czegos tam jeszcze to profanacja. No ale co kto lubi :-) Ja swojego C3 q na pewno nie obnize, nie mowiac juz o zadnych swiecidelkch :-)

Autor:  KWIATO [ 24.sty.2007 17:18:52 ]
Tytuł: 

quattro obiżone to nie obciach,moim zdaniem to konieczność,moje bynajmniej stoi jak cross country na serii.


temat zszedł troche na plan boczny,także jeśli ktoś wie coś na temat tych sprężyn to czekam

Autor:  wacha [ 24.sty.2007 17:43:39 ]
Tytuł: 

po mojemu - 40 mm to mizerny efekt bedzie :!:

radze sie nie napalac , troszke posledzic allegro czy inne tego typu ogloszenia i nabyc gwintowane zawieszenie , jesli Cie stac nowe ( choc w przypadku Quattro to jest bardzo wielka kwota przynajmniej dla mnie) , jesli nie to mozna nabyc uzywane w fajnej cenie :)

Autor:  KWIATO [ 25.sty.2007 20:55:01 ]
Tytuł: 

Ej ej no nie wierze że nie ma na forum Kogoś kto miał AEL'a na Weitec'u.

No piszcie czekam:)

Autor:  KWIATO [ 05.lut.2007 09:53:29 ]
Tytuł: 

Elo?? A6 C4 to myślałem że dużo będzie po obniżaniu?? A tu brak konkretnych informacji,no trudno.

Autor:  mAlIbOr [ 05.lut.2007 11:47:07 ]
Tytuł: 

Jesli chodzi o obnizenie to tak..

musisz sie liczyc z tym ze budka zacznie CI pracowac bardziej szczegolnie z nickimi oponami. Bedzie CI sie jezdzilo o wiele lepiej, samochod zacznie zachowywac sie bardzo pewnie i stabilnie. A nie zastanawiales sie moze nad orginalnymi springami od S6'ki??

P.S. pojawila sie kwestia obnizenia C3 kontra C4. Wezdzie pod uwage ze C3 ma zakola bardziej kwadratowe a tyl prosty i zderzaki (blache)lakierowana do konca co daje efekt bardziej pelny/niski. C4 ma czarne doly zderzakowi zakola okragle idealnie i wypukle na zewnatrz co daje efekt ternowki i gleba jest obowjazkowa zeby samochod nie straszyl ludzi na ulicach :diabel:

Autor:  KWIATO [ 05.lut.2007 16:46:49 ]
Tytuł: 

no od S6 fajnie by było,ale nowe(bo niby Eibach za 1048 zeta o glebie 35/30 to takie niby są w S6)są drogie,a używek nie chiałbym kupować. Cena weiteca 718 zł to taka rozsądna kwota,pytanie tylko czy będzie warto oszczędzać na prowadzeniu się auta,no i komforcie.Ale z tego co wiem na Weitecu troche aut jeździ i nawet gdzieś tu słyszałem o A6 C4 na Weitecu,ale teraz sie nikt nie odzywa.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/