.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

Podtlenek Azotu do 2.8 aah
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=54247
Strona 1 z 1

Autor:  TaxiDriver [ 05.lut.2007 07:00:52 ]
Tytuł:  Podtlenek Azotu do 2.8 aah

Witam,

pytanie jak w temacie - czy NOS sprawdza sie w wolnossacych v6-tkach..? Na ile polepszaja sie osiagi..? Na co trza zwrocic szczegolna uwage po zamontowaniu i czy chwilowy przyrost nie jest cichym zabojca silnika. Wiem, ze w Lodzi instaluja ten sprzet u Jedrasika - ma ktos z ta firma jakies doswiadczenia..? Z gory dzieki za wszystkie odpowiedzi!

Autor:  wowo [ 05.lut.2007 08:21:00 ]
Tytuł: 

1. Sprawdza się o ile zastosujesz kompletną instalacje (system mokry + koc + manometr to minimum, dodaj zdalne otwieranie butli i jest wypas)
2. Spokojnie możesz ładować +75PS. Auto fajnie odjeżdza
3. Przy odpowiednim użytkowaniu, nie powinno sie nic dziać. Nie zuważyłem niczego niepokojącego.

Autor:  GrzesB [ 05.lut.2007 08:59:49 ]
Tytuł: 

I chyba nikt więcej się nie odezwie bo z tego co wiem tylko wowo miał N20 w AAH...

Autor:  TaxiDriver [ 05.lut.2007 10:38:15 ]
Tytuł: 

Wowo, a mierzyles kiedys osiagi np. do setki czy cwiartke z n20 i bez..? Wiesz moze czy sa jakies elementy ktore trza wymienic badz tez cos na co trza zwrocic uwage przed instlacja..? Twoja coupeta trzymala serie na hamowni..?

Autor:  wowo [ 05.lut.2007 18:36:25 ]
Tytuł: 

Kiedys hamowałem ,ale z mikserkiem i LPG :D Jak ujrzałem wyniki instalka wylądowała w koszu, a parametry sporo wzrosły (odczuwalnie) choć już więcej nie hamowałem. Wsadziłem świczki DENSO 2 stopnie zimniejsze i olej zawsze na max, odmy pod auto. Strzały tylko jak motor i olej miały 90*C.
Czasów nie mierzyłem, bo w mojej ośce przy strzale na 3 biegu potrafiło kołami zamielić :diabel: Poza tym nienadążał bym obsługiwać stopera.
Przy strzale +75PS był niezły odjazd. Co prawda nie taki jak na filmach, że beret zrywa, ale odczywalnie szedł do przodu. Szczególnie po obrotach było widac, bo szybciutko podchodził pod czerwone pole.
Ogólnie, silnik sporo ciszej, równiej i bardziej gładko pracował podczas strzału.
Przez jakiś czas miałem +100PS to już jazdy nie było :diabel:

Autor:  TaxiDriver [ 06.lut.2007 06:05:45 ]
Tytuł: 

U mnie tez jest oska i myslalem, ze na dwojce od jakichs 3000/min mozna wystrzelic...Z tego co napisales wynika, ze zabawa zaczyna sie od 3-ki i tez trza uwazac na mielenie... Jak to wyglada w praktyce - miales jakies kill'e mocniejszych furek..? Jak wyglada sprawa z montazem - miales jakies problemy ze strojeniem?a znalazlem to miejsce i taki zestaw - da rade..?

http://www.tuning.jedrasik.pl/moc20.html

Jezeli mieliscie stycznosc z ta firma - dzieki za wszystkie opinie!
Pozdrawiam

Autor:  wowo [ 06.lut.2007 08:39:12 ]
Tytuł: 

3,6m przewodu to za mało, nie starczy jeśli umieścisz butle w bagażniku. Zamontować mozesz sam, nie ma problemu - służę pomocą. Przy strzałach 50-75PS możesz na pewniaka używać bez strojenia (o ile jesteś pewny wydajności swojej pompy paliwa) Jeśli budowanie zestawu chcesz na tym zakończyć to odpuść, bo nie bedzie zabawy i wygody użytkowania. Dodaj koc, manometr i zdalne otwieranie butli.

Autor:  aro [ 06.lut.2007 11:00:21 ]
Tytuł: 

nie jestem znawca nitro ale slyszalem ze odradza sie strzaly na nizszych biegach niz trojka

Autor:  wowo [ 06.lut.2007 11:07:16 ]
Tytuł: 

aro -> źle słyszałeś :diabel: Jeśli trakcja pozwoli, jesteś szybki i masz reflex, to możesz ładować z I biegu. Wtedy obrotomierz się szybko może zamknąć. Natomiast nie powinno się strzelać poniżej 3 tys.obr/min bo siły w silniku sa ofromne.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/