.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

Obniżać czy nie obniżać niunie??
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=5451
Strona 1 z 2

Autor:  Pablo Wa-wa [ 16.cze.2004 21:22:41 ]
Tytuł:  Obniżać czy nie obniżać niunie??

Jakie są plusy a jakie minusy :?: bo planuje obniżyć C4 (-35 eibach)

Autor:  Konrado [ 16.cze.2004 21:25:54 ]
Tytuł: 

jak dla mnie to fura ma sie ciągnąc po glebie :diabel:

no a 35 to raczej jest taki lajcik - czyli komfortu jeszcze troche zostanie :D

a same sprezyny chcesz wymienic czy razem z jakimis amorkami :?:

Autor:  Pablo Wa-wa [ 16.cze.2004 21:30:06 ]
Tytuł: 

no narazie planuje kupić sprężyny od xxlobo a amory i tak będe zapewne niebawem wymieniać, tylko jeszcze nie wiem na jakie :|

Autor:  DeS [ 16.cze.2004 21:31:01 ]
Tytuł: 

Pablo, ale Twoja C4 dobrze stoi na ziemi.

Autor:  Pablo Wa-wa [ 16.cze.2004 21:36:18 ]
Tytuł: 

DeS napisał(a):
Pablo, ale Twoja C4 dobrze stoi na ziemi.

no niby tak.. ale jak patrzyliśmy z Lejkersem na torwarze , to stwierdziliśmy że przód minimalnie za wysoko stoi :| No i teraz zobaczyłem ogłoszenie xxlobo i się zastanawiam... :|

Autor:  Lejkers [ 16.cze.2004 23:05:10 ]
Tytuł: 

Nie dobrze, przód jest trochę za wysko w stosunku do tyłu.

Pablo jak chcesz te eibachy(-35) to spokojnie mogą zostać seryjne amory
z tym że jak będziesz je wymieniał to na gazówki tylko bo olejówki
to szajz jest na nasze drogi. Pozatym eibach nie jest jakimś hardcorem
(czyt. nie jest bardzo twardy). To doscyć komfortowa sprężyna, więc nie będzie strasznie twardo tak jak u mnie na weitec'ach.

Minusy są takie, że komfort się zmniejsza odczówalnie, bardziej tłucze zawieszenie na nierównościach, no inne elementy zawieszenia czyli końcówki silen blocki itp. dostają bardziej w dupę. Plusy są takie, że samochód zdecydwanie lepiej trzyma się drogi i to nie tylko na zakrętach(bo to to niebo a ziemia :diabel: ) i lepiej się prowadzi (jest bgardziej przewidywalny), no i dodatkowio dużo lepiej wygląda. :)
A no i trzeba uwarzać na wszelkiego typu krawężniki, spiących policjantów itp.
No ale coś za coś.

Autor:  Pablo Wa-wa [ 17.cze.2004 08:22:19 ]
Tytuł: 

Dzięki Lejkers za mięsistą wypowiedź :diabel: ...... Namówiłes mnie :P :peace:

Autor:  wowo [ 17.cze.2004 10:26:46 ]
Tytuł: 

Mam -40mm i 17/225/45 i prowadzi sie super, ale trza uważać bo na koleinach w zakręcie potrafi ładnie wynieść :( Ale ogólnie prowadzenie autko dużo lepsze.
Jeżeli normalnie korzystasz z auta to gleba jest jednak marnym pomysłem. Lepiej odłożyć więcej kaski i kupić gwinta. Wtedy zależnie od warunków ustawiasz se furke jak chcesz.

Autor:  Sharqi [ 17.cze.2004 12:47:18 ]
Tytuł: 

A nie myslałeś zeby zacząć się wyruzniac....np C4 allroad...jak mój ojciec?? przod poszedl jakies 50 mm w góre tył troszeczke mniej....:D <a jak moje Cygaro z tyłu stoi to chyba w podpisie widac ;)>

Autor:  necro [ 17.cze.2004 14:24:31 ]
Tytuł: 

Pablo Warszawa napisał(a):
no narazie planuje kupić sprężyny od xxlobo a amory i tak będe zapewne niebawem wymieniać, tylko jeszcze nie wiem na jakie :|



Fajne som te ejbachy,kupuj :>

Autor:  Bilo [ 23.cze.2004 10:25:05 ]
Tytuł: 

:) Obnizac :P Jak wiecie ja mam Weiteki -40 i wielka tragedia sie nie stala.Nawet moj ojciec nie pomstuje.Minusy sa jednak.....np auto ma tendencje do wystrzeliwania w gore po wjechaniu w zaglebienia...i to wszystko co napisalascie wczesniej.Na serie juz nie zmienie wiec juz wiesz ze dla mnie jest lepiej.Teraz zmieniam amory na gazowe i wszystkie mozliwe gumy...bedzie jeszcze lepiej :):

Autor:  zuru [ 25.cze.2004 10:14:20 ]
Tytuł: 

A ja pierwszy raz smigam obnizona przez Czarka_S Niunia i takie moje odczucia:

Jezdzi sie super, super wypas miodzio...ale tylko na rownych drogach...zakrety to poezja :-)
Miasto jest katastrofa. Poprostu po Wawie to jest masakra. Caly czas slysze glos pilota "mozliwa hopa" i slysze jeb jeb jeb...w dodatku na auto stalo sie calkowicie nieodporne na wglebienia i poprzeczne nierownosci...no wtedy to dopiero wali....2.8 q jest przeciez ciezkie.
Strasznie mi sie wizualnie gleba podoba...ale niestety bede musial troche to podniesc....bo Niuni potrzebuje na codzien i serce mnie boli kiedy ona cierpi...

Autor:  Czarek_S [ 25.cze.2004 12:56:31 ]
Tytuł: 

zuru napisał(a):
A ja pierwszy raz smigam obnizona przez Czarka_S Niunia i takie moje odczucia:

Jezdzi sie super, super wypas miodzio...ale tylko na rownych drogach...zakrety to poezja :-)
Miasto jest katastrofa. Poprostu po Wawie to jest masakra. Caly czas slysze glos pilota "mozliwa hopa" i slysze jeb jeb jeb...w dodatku na auto stalo sie calkowicie nieodporne na wglebienia i poprzeczne nierownosci...no wtedy to dopiero wali....2.8 q jest przeciez ciezkie.
Strasznie mi sie wizualnie gleba podoba...ale niestety bede musial troche to podniesc....bo Niuni potrzebuje na codzien i serce mnie boli kiedy ona cierpi...


DOKŁADNIE TAK JAK ZURU NAPISAŁ - ja i tak na przód wsadziłem sprężyny od Competition - czyli bardziej miękkie, ale przez to zzrobiłsię właśnie efekt wystrzeliwania w górę po wjechaniu w poprzeczną nierówność. POza tym jak się nie zna drogi to jechać szybko to prawdziwa rosyjska ruletka - jak się wpieprzysz w jakieś nierówności to poprostu wylatujesz z drogi (sam kilka razy znalazłem się nieocze na przeciwnym pasie chociaż prędkoś w stosunku do zakrętu była odpowiednia) Poza tym - co tu gadać tłucze i tyle więc trzeba się liczyć z czestszymi wymianami elementów zawieszenia z poduchami pod silnikiem włącznie :( Jednak wygląd auta jest bezsprzecznie miodzio :): wiec niech się to kurewskie państwo bierze za remont dróg a nie se piździelce kolejny pałacyk stawiają (czytaj warszawski ZUS) :(: Czy te barany zakumają wreszcie zę jak nie będzie infrastuktury to nikt tu złąmanego grsza nie zainwstuje i czesi ze słowakami będą dalej nas dymać w przetargach :!:

Autor:  wowo [ 25.cze.2004 16:41:51 ]
Tytuł: 

Najlepszy w takiej sytuacji jest gwint z regulacją twardości. :P

Autor:  Miki_V6 [ 27.cze.2004 11:33:48 ]
Tytuł: 

Trzeba dopasowac wzglednie wyglad auta do komfortu jazdy. Ja mam czerwone sprezyny chyba -35mm i amorki zwykle gazowe. Jezdzi sie dobrze ale na rownym asfalcie, na dziurach jest twardy, na zakretach trzyma sie super ale najbardziej mnie wkurza jak sie buja na nierownosciach.
Ja zamierzalem wymienic na 17" kola , wyglad super przy obnizonym audi ale komfort jazdy do bani.
Na orginalnych butach i obnizonym aucie jezdzi sie dobrze.
Musisz wybrac czy chcesz auto obnizone tylko wymieniajac sprezyny, czy sprezyny i amorki i czy opony o wysokim profilu czy niskim.
Im wiecej bedzie tego tym komfort sie popsuje. :zly:

Autor:  DeS [ 27.cze.2004 12:26:36 ]
Tytuł: 

Obniżać !!! Ja powolutku szykuję się do sprężynek -35mm :D

Autor:  BiLu [ 27.cze.2004 14:33:39 ]
Tytuł: 

zdecydowanie obnizac! byle tylko nie poprzez podcinanie sprezyn.
DeS napisał(a):
Obniżać !!! Ja powolutku szykuję się do sprężynek -35mm :D

:peace:

Autor:  Bilo [ 27.cze.2004 16:06:50 ]
Tytuł: 

DeS napisał(a):
Obniżać !!! Ja powolutku szykuję się do sprężynek -35mm :D


Des jak to zrobisz to bedzie cacy!Ba to bedzie cos co wogole zrobisz :P Plus fele z avantarka plus black szybki i .............plus plus please....blada migacza z przodu a czerwona twarz tzn lampy z tylu :peace:

Autor:  Siwy [ 27.cze.2004 16:29:13 ]
Tytuł: 

Ja niedawno coupetke obnizylem niebieskimi sprezynkami firmy AP tylko nie wiem ile obnizaja??
Moze ktos wie?
Moim zdaniem cos kolo 40\30mm
Jezdzi sie wypas szczegolnie w zakretach czuc roznice na plus
Seryjne mialem czarne eibachy czy to byly oryginaly??
Jakie byly montowane seryjne sprezynki w coupetkach?

Autor:  Timo [ 27.cze.2004 21:18:24 ]
Tytuł: 

Bilo napisał(a):
DeS napisał(a):
Obniżać !!! Ja powolutku szykuję się do sprężynek -35mm :D


Des jak to zrobisz to bedzie cacy!Ba to bedzie cos co wogole zrobisz :P Plus fele z avantarka plus black szybki i .............plus plus please....blada migacza z przodu a czerwona twarz tzn lampy z tylu :peace:


:D :D :D Myslalem , ze tylko ja tak mam ze duzo slysze a malo widze...:D

Sorry DeS ale po co tylko gadac?? Lepiej sie za to zabrac i pochwalic...

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/