.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

Jaki swap?
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=54600
Strona 1 z 1

Autor:  damian12345 [ 11.lut.2007 10:56:01 ]
Tytuł:  Jaki swap?

Wiem ze temat wielokrotnie poruszany...i wiem takze ze zaraz beda komentarze typu "bez Q nie ma sensu"
ale chodzi mi o sam silnik jaki swap bedzie z 2,3 NG:
-najtanszy
-najlatwiejszy
-najskuteczniejszy
Czyli krótko mowiac historia swapow prosze o opisanie co do jakiego swapa potrzeba zmienic jakie to koszty i wogole wszystko wszystko wszystko:)))
Z gory dziekuje
ps. juz niedlugo moja Coupejka na forum

Autor:  emcior [ 11.lut.2007 12:08:25 ]
Tytuł: 

najlatwiej bedzie Ci upchac 5 garowke, 7a lub cos z turbo :)
IMO bez quattro nie ma sensu :):

Autor:  Simpson [ 11.lut.2007 12:11:57 ]
Tytuł: 

jakieś 2.2T 10v może i ma sens MC lub w ostateczności KG :peace:

Autor:  emcior [ 11.lut.2007 12:13:32 ]
Tytuł: 

Simpson napisał(a):
jakieś 2.2T 10v może i ma sens MC lub w ostateczności KG :peace:


Simpson, 10v turbo bedzie duzo bardziej mielilo kolami niz 7a :D

Autor:  Simpson [ 11.lut.2007 12:17:42 ]
Tytuł: 

emcior napisał(a):
Simpson napisał(a):
jakieś 2.2T 10v może i ma sens MC lub w ostateczności KG :peace:


Simpson, 10v turbo bedzie duzo bardziej mielilo kolami niz 7a :D

Ale jak już przestanie mielić to całkiem fajnie pojedzie :):
Zresztą, zobacz ile jest mocnych autek z napędem na przednie koła o mocy ~200KM i jakoś ludzie nimi jeżdżą, 160-180KM będzie wartością w sam raz dla przedniego napędu (wg mnie). :P

Autor:  emcior [ 11.lut.2007 12:19:34 ]
Tytuł: 

Simpson napisał(a):
Zresztą, zobacz ile jest mocnych autek z napędem na przednie koła o mocy ~200KM i jakoś ludzie nimi jeżdżą...


to sie nazywa masochizm :diabel: :diabel: :diabel:

Autor:  Simpson [ 11.lut.2007 12:22:00 ]
Tytuł: 

emcior napisał(a):
Simpson napisał(a):
Zresztą, zobacz ile jest mocnych autek z napędem na przednie koła o mocy ~200KM i jakoś ludzie nimi jeżdżą...


to sie nazywa masochizm :diabel: :diabel: :diabel:

noo, a niektórzy to lubią :lol: :lol: :lol:

Autor:  ClNEK [ 11.lut.2007 12:28:01 ]
Tytuł: 

ja mam 1.9 tdi zmaiast 2.3 no i jesli fakycznie interesuja Cie moce kolo 200 KM to wyszloby to ok 15 tys zl

Autor:  PawełKrK [ 11.lut.2007 12:30:22 ]
Tytuł: 

nie jest tak źle z moca ok. 200 km na ośke :D :D :D tylko przy takiej pogodzie jak jest ostatnio to gdzieś "aż" przy 3 biiegu można zaszaleć i dodać gazu powyżej połowy :D :D :D a pozatym częściej opony sie psują:) i zawias dostaje w dupke:) ale za to łatwo koledze pod domem hałasu można narobić i sąsiadów pobudzić:)

Autor:  Simpson [ 11.lut.2007 12:38:29 ]
Tytuł: 

PawełKrK napisał(a):
nie jest tak źle z moca ok. 200 km na ośke :D :D :D tylko przy takiej pogodzie jak jest ostatnio to gdzieś "aż" przy 3 biiegu można zaszaleć i dodać gazu powyżej połowy :D :D :D a pozatym częściej opony sie psują:) i zawias dostaje w dupke:) ale za to łatwo koledze pod domem hałasu można narobić i sąsiadów pobudzić:)

przy 3 biegu mozna dodać gazu?
Ja na 4 czasem nie moge dać za dużo gazu, przy czym mocy u mnie tyle co w stuningowanym maluchu, a co dopiero przy 180 KM i 300Nm :peace:

Autor:  kefir200 [ 11.lut.2007 14:56:45 ]
Tytuł: 

E tam...panikujecie... ;) Miałem A200 ośkę z silnikiem KG 182KM i to jeszcze dłubniętą. Nie było żadnych rewelacji. Owszem palić gumę można było na każdym biegu i jedynka ze strzału sprzęgła, to...sekundę do odcinki. Ale normalnie się śmigało. Jak przeginałem z gazem w zakręcie, to w momencie gdy turbinka się zaczynała ostro wkręcać, czesto rwało przyczepność. Ale bez jakiś stresów - do opanowania. Warto postarać sie o lepszy zawias, szczególnie dupa nie może być miękka. I trakcja przy starcie będzie.

Silnik na swap - obstawiam MC1. Jest prosty, nowszy od KG, sa do tego czipki. Do KG czipków zasadniczo brak. KG musi jeździć na ET98, a MC1 na ET95 - oczywiście w serii. Swap jest bardzo popularny i jest dużo info i zdjęć w necie. Wszystko mechanicznie pasuje plug and play...

Autor:  emcior [ 11.lut.2007 17:30:24 ]
Tytuł: 

Pozostaje tylko jeden problem, silnikow MC w dobrym stanie juz pratycznie nigdzie nie ma :/

Autor:  flavios [ 12.lut.2007 21:12:15 ]
Tytuł: 

emcior napisał(a):
Pozostaje tylko jeden problem, silnikow MC w dobrym stanie juz pratycznie nigdzie nie ma :/

Bzdura na allegro wszystkie są w stanie conajmniej BDB :peace:

Autor:  damian12345 [ 13.lut.2007 11:10:18 ]
Tytuł: 

No i ja dalej nie wiem co robic?
Emcior zaproponowal mi ze zrobi swap 7A za 1500zł(robocizna)
Ja jednak wolalbym cos z turbo... i zmiescic sie w 5000 z robocizna...
Moze ktos ma jakis silnik turbo i sie podejmie?

Autor:  kefir200 [ 13.lut.2007 11:20:07 ]
Tytuł: 

Jeżeli dołożysz parę zetów, to kupisz podjeżdżone Audi 200 z silnikiem 20V. Nie kupuj 20V solo bez auta bo wyłożysz sie na detalach. Chyba, że będziesz Ty lub ktoś świadomy wyciągał silnik i osprzęt. 10V kupisz z autem gratis w 5000 napewno, a nawet w 4000 - standardowo pewnie będzie odcinał przy butowaniu, ale naoprawisz to w max 500 PLN. Częsci trochę się sprzeda. Na dzień dobry odzyskasz 1000 za przednie lampy, zderzaki, trochę zawieszenia i koła jeżeli to quattro. Jestem za tym, żebyś kupił tylko i wyłącznie silnik, który można odpalić czyli w aucie.

Autor:  FranoF1 [ 13.lut.2007 11:53:57 ]
Tytuł: 

damian12345 napisał(a):
No i ja dalej nie wiem co robic?
Emcior zaproponowal mi ze zrobi swap 7A za 1500zł(robocizna)
Ja jednak wolalbym cos z turbo... i zmiescic sie w 5000 z robocizna...
Moze ktos ma jakis silnik turbo i sie podejmie?

...nie wyrobisz sie w kwocie 5000zł...odezwij sie na gg: 2358162
...sam silnik w dobrym stanie to koszt ok 3000zł..pozdro...

Autor:  sokolnh [ 13.lut.2007 12:51:42 ]
Tytuł: 

jak masz gaz w swojej coupecie to chyba najłatwiej i najtaniej uturbić ci ten silnik, z tym ze turbo bedzie działało tylko na gazie,
jedyny problem to dość mało miejsca w komorze silnika no i trzeba sie napracować

Autor:  damian12345 [ 13.lut.2007 14:42:16 ]
Tytuł:  :)

Prowadze rozmowy w MAUZEREM na ten temat moze uda sie wsadzis 2,2T 10V i wyjdzie do 3000zł

Autor:  zuru [ 16.lut.2007 15:17:16 ]
Tytuł: 

sokolnh napisał(a):
jak masz gaz w swojej coupecie to chyba najłatwiej i najtaniej uturbić ci ten silnik, z tym ze turbo bedzie działało tylko na gazie,
jedyny problem to dość mało miejsca w komorze silnika no i trzeba sie napracować


Mhmm genialne w swej prostocie :) :) :) :):

Instaluj 10V turbo jesli juz koniecznie nie chcesz zmieniac wozu na q :P
Bedzie mozna w razie czego rozsadnie cenowo podniesc moc i motor jest bardziej rozwojowy :)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/