.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Jaki swap? https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=54600 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | damian12345 [ 11.lut.2007 10:56:01 ] |
Tytuł: | Jaki swap? |
Wiem ze temat wielokrotnie poruszany...i wiem takze ze zaraz beda komentarze typu "bez Q nie ma sensu" ale chodzi mi o sam silnik jaki swap bedzie z 2,3 NG: -najtanszy -najlatwiejszy -najskuteczniejszy Czyli krótko mowiac historia swapow prosze o opisanie co do jakiego swapa potrzeba zmienic jakie to koszty i wogole wszystko wszystko wszystko:))) Z gory dziekuje ps. juz niedlugo moja Coupejka na forum |
Autor: | emcior [ 11.lut.2007 12:08:25 ] |
Tytuł: | |
najlatwiej bedzie Ci upchac 5 garowke, 7a lub cos z turbo IMO bez quattro nie ma sensu |
Autor: | Simpson [ 11.lut.2007 12:11:57 ] |
Tytuł: | |
jakieś 2.2T 10v może i ma sens MC lub w ostateczności KG |
Autor: | emcior [ 11.lut.2007 12:13:32 ] |
Tytuł: | |
Simpson napisał(a): jakieś 2.2T 10v może i ma sens MC lub w ostateczności KG
Simpson, 10v turbo bedzie duzo bardziej mielilo kolami niz 7a |
Autor: | Simpson [ 11.lut.2007 12:17:42 ] |
Tytuł: | |
emcior napisał(a): Simpson napisał(a): jakieś 2.2T 10v może i ma sens MC lub w ostateczności KG Simpson, 10v turbo bedzie duzo bardziej mielilo kolami niz 7a Ale jak już przestanie mielić to całkiem fajnie pojedzie Zresztą, zobacz ile jest mocnych autek z napędem na przednie koła o mocy ~200KM i jakoś ludzie nimi jeżdżą, 160-180KM będzie wartością w sam raz dla przedniego napędu (wg mnie). |
Autor: | emcior [ 11.lut.2007 12:19:34 ] |
Tytuł: | |
Simpson napisał(a): Zresztą, zobacz ile jest mocnych autek z napędem na przednie koła o mocy ~200KM i jakoś ludzie nimi jeżdżą...
to sie nazywa masochizm |
Autor: | Simpson [ 11.lut.2007 12:22:00 ] |
Tytuł: | |
emcior napisał(a): Simpson napisał(a): Zresztą, zobacz ile jest mocnych autek z napędem na przednie koła o mocy ~200KM i jakoś ludzie nimi jeżdżą... to sie nazywa masochizm noo, a niektórzy to lubią |
Autor: | ClNEK [ 11.lut.2007 12:28:01 ] |
Tytuł: | |
ja mam 1.9 tdi zmaiast 2.3 no i jesli fakycznie interesuja Cie moce kolo 200 KM to wyszloby to ok 15 tys zl |
Autor: | PawełKrK [ 11.lut.2007 12:30:22 ] |
Tytuł: | |
nie jest tak źle z moca ok. 200 km na ośke tylko przy takiej pogodzie jak jest ostatnio to gdzieś "aż" przy 3 biiegu można zaszaleć i dodać gazu powyżej połowy a pozatym częściej opony sie psują:) i zawias dostaje w dupke:) ale za to łatwo koledze pod domem hałasu można narobić i sąsiadów pobudzić:) |
Autor: | Simpson [ 11.lut.2007 12:38:29 ] |
Tytuł: | |
PawełKrK napisał(a): nie jest tak źle z moca ok. 200 km na ośke tylko przy takiej pogodzie jak jest ostatnio to gdzieś "aż" przy 3 biiegu można zaszaleć i dodać gazu powyżej połowy a pozatym częściej opony sie psują:) i zawias dostaje w dupke:) ale za to łatwo koledze pod domem hałasu można narobić i sąsiadów pobudzić:)
przy 3 biegu mozna dodać gazu? Ja na 4 czasem nie moge dać za dużo gazu, przy czym mocy u mnie tyle co w stuningowanym maluchu, a co dopiero przy 180 KM i 300Nm |
Autor: | kefir200 [ 11.lut.2007 14:56:45 ] |
Tytuł: | |
E tam...panikujecie... Miałem A200 ośkę z silnikiem KG 182KM i to jeszcze dłubniętą. Nie było żadnych rewelacji. Owszem palić gumę można było na każdym biegu i jedynka ze strzału sprzęgła, to...sekundę do odcinki. Ale normalnie się śmigało. Jak przeginałem z gazem w zakręcie, to w momencie gdy turbinka się zaczynała ostro wkręcać, czesto rwało przyczepność. Ale bez jakiś stresów - do opanowania. Warto postarać sie o lepszy zawias, szczególnie dupa nie może być miękka. I trakcja przy starcie będzie. Silnik na swap - obstawiam MC1. Jest prosty, nowszy od KG, sa do tego czipki. Do KG czipków zasadniczo brak. KG musi jeździć na ET98, a MC1 na ET95 - oczywiście w serii. Swap jest bardzo popularny i jest dużo info i zdjęć w necie. Wszystko mechanicznie pasuje plug and play... |
Autor: | emcior [ 11.lut.2007 17:30:24 ] |
Tytuł: | |
Pozostaje tylko jeden problem, silnikow MC w dobrym stanie juz pratycznie nigdzie nie ma |
Autor: | flavios [ 12.lut.2007 21:12:15 ] |
Tytuł: | |
emcior napisał(a): Pozostaje tylko jeden problem, silnikow MC w dobrym stanie juz pratycznie nigdzie nie ma
Bzdura na allegro wszystkie są w stanie conajmniej BDB |
Autor: | damian12345 [ 13.lut.2007 11:10:18 ] |
Tytuł: | |
No i ja dalej nie wiem co robic? Emcior zaproponowal mi ze zrobi swap 7A za 1500zł(robocizna) Ja jednak wolalbym cos z turbo... i zmiescic sie w 5000 z robocizna... Moze ktos ma jakis silnik turbo i sie podejmie? |
Autor: | kefir200 [ 13.lut.2007 11:20:07 ] |
Tytuł: | |
Jeżeli dołożysz parę zetów, to kupisz podjeżdżone Audi 200 z silnikiem 20V. Nie kupuj 20V solo bez auta bo wyłożysz sie na detalach. Chyba, że będziesz Ty lub ktoś świadomy wyciągał silnik i osprzęt. 10V kupisz z autem gratis w 5000 napewno, a nawet w 4000 - standardowo pewnie będzie odcinał przy butowaniu, ale naoprawisz to w max 500 PLN. Częsci trochę się sprzeda. Na dzień dobry odzyskasz 1000 za przednie lampy, zderzaki, trochę zawieszenia i koła jeżeli to quattro. Jestem za tym, żebyś kupił tylko i wyłącznie silnik, który można odpalić czyli w aucie. |
Autor: | FranoF1 [ 13.lut.2007 11:53:57 ] |
Tytuł: | |
damian12345 napisał(a): No i ja dalej nie wiem co robic?
Emcior zaproponowal mi ze zrobi swap 7A za 1500zł(robocizna) Ja jednak wolalbym cos z turbo... i zmiescic sie w 5000 z robocizna... Moze ktos ma jakis silnik turbo i sie podejmie? ...nie wyrobisz sie w kwocie 5000zł...odezwij sie na gg: 2358162 ...sam silnik w dobrym stanie to koszt ok 3000zł..pozdro... |
Autor: | sokolnh [ 13.lut.2007 12:51:42 ] |
Tytuł: | |
jak masz gaz w swojej coupecie to chyba najłatwiej i najtaniej uturbić ci ten silnik, z tym ze turbo bedzie działało tylko na gazie, jedyny problem to dość mało miejsca w komorze silnika no i trzeba sie napracować |
Autor: | damian12345 [ 13.lut.2007 14:42:16 ] |
Tytuł: | :) |
Prowadze rozmowy w MAUZEREM na ten temat moze uda sie wsadzis 2,2T 10V i wyjdzie do 3000zł |
Autor: | zuru [ 16.lut.2007 15:17:16 ] |
Tytuł: | |
sokolnh napisał(a): jak masz gaz w swojej coupecie to chyba najłatwiej i najtaniej uturbić ci ten silnik, z tym ze turbo bedzie działało tylko na gazie,
jedyny problem to dość mało miejsca w komorze silnika no i trzeba sie napracować Mhmm genialne w swej prostocie Instaluj 10V turbo jesli juz koniecznie nie chcesz zmieniac wozu na q Bedzie mozna w razie czego rozsadnie cenowo podniesc moc i motor jest bardziej rozwojowy |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |