.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 16:11:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Jaki swap?
PostNapisane: 11.lut.2007 10:56:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sty.2007 17:42:51
Posty: 172
Lokalizacja: z Dużego Pokoju
Wiem ze temat wielokrotnie poruszany...i wiem takze ze zaraz beda komentarze typu "bez Q nie ma sensu"
ale chodzi mi o sam silnik jaki swap bedzie z 2,3 NG:
-najtanszy
-najlatwiejszy
-najskuteczniejszy
Czyli krótko mowiac historia swapow prosze o opisanie co do jakiego swapa potrzeba zmienic jakie to koszty i wogole wszystko wszystko wszystko:)))
Z gory dziekuje
ps. juz niedlugo moja Coupejka na forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2007 12:08:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
najlatwiej bedzie Ci upchac 5 garowke, 7a lub cos z turbo :)
IMO bez quattro nie ma sensu :):

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2007 12:11:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
jakieś 2.2T 10v może i ma sens MC lub w ostateczności KG :peace:

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2007 12:13:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
Simpson napisał(a):
jakieś 2.2T 10v może i ma sens MC lub w ostateczności KG :peace:


Simpson, 10v turbo bedzie duzo bardziej mielilo kolami niz 7a :D

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2007 12:17:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
emcior napisał(a):
Simpson napisał(a):
jakieś 2.2T 10v może i ma sens MC lub w ostateczności KG :peace:


Simpson, 10v turbo bedzie duzo bardziej mielilo kolami niz 7a :D

Ale jak już przestanie mielić to całkiem fajnie pojedzie :):
Zresztą, zobacz ile jest mocnych autek z napędem na przednie koła o mocy ~200KM i jakoś ludzie nimi jeżdżą, 160-180KM będzie wartością w sam raz dla przedniego napędu (wg mnie). :P

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2007 12:19:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
Simpson napisał(a):
Zresztą, zobacz ile jest mocnych autek z napędem na przednie koła o mocy ~200KM i jakoś ludzie nimi jeżdżą...


to sie nazywa masochizm :diabel: :diabel: :diabel:

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2007 12:22:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
emcior napisał(a):
Simpson napisał(a):
Zresztą, zobacz ile jest mocnych autek z napędem na przednie koła o mocy ~200KM i jakoś ludzie nimi jeżdżą...


to sie nazywa masochizm :diabel: :diabel: :diabel:

noo, a niektórzy to lubią :lol: :lol: :lol:

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2007 12:28:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.kwi.2005 14:15:02
Posty: 269
Lokalizacja: tarnów
ja mam 1.9 tdi zmaiast 2.3 no i jesli fakycznie interesuja Cie moce kolo 200 KM to wyszloby to ok 15 tys zl

_________________
sprzedam BC - komp pokladowy VDO do B4 - 350zl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2007 12:30:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.gru.2005 06:09:55
Posty: 137
Lokalizacja: Kraków
nie jest tak źle z moca ok. 200 km na ośke :D :D :D tylko przy takiej pogodzie jak jest ostatnio to gdzieś "aż" przy 3 biiegu można zaszaleć i dodać gazu powyżej połowy :D :D :D a pozatym częściej opony sie psują:) i zawias dostaje w dupke:) ale za to łatwo koledze pod domem hałasu można narobić i sąsiadów pobudzić:)

_________________
już jest:):) jednak avant to najpiękniejsze AUDI:):):)
-----------------------------------------------------------------------
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2007 12:38:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
PawełKrK napisał(a):
nie jest tak źle z moca ok. 200 km na ośke :D :D :D tylko przy takiej pogodzie jak jest ostatnio to gdzieś "aż" przy 3 biiegu można zaszaleć i dodać gazu powyżej połowy :D :D :D a pozatym częściej opony sie psują:) i zawias dostaje w dupke:) ale za to łatwo koledze pod domem hałasu można narobić i sąsiadów pobudzić:)

przy 3 biegu mozna dodać gazu?
Ja na 4 czasem nie moge dać za dużo gazu, przy czym mocy u mnie tyle co w stuningowanym maluchu, a co dopiero przy 180 KM i 300Nm :peace:

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2007 14:56:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
E tam...panikujecie... ;) Miałem A200 ośkę z silnikiem KG 182KM i to jeszcze dłubniętą. Nie było żadnych rewelacji. Owszem palić gumę można było na każdym biegu i jedynka ze strzału sprzęgła, to...sekundę do odcinki. Ale normalnie się śmigało. Jak przeginałem z gazem w zakręcie, to w momencie gdy turbinka się zaczynała ostro wkręcać, czesto rwało przyczepność. Ale bez jakiś stresów - do opanowania. Warto postarać sie o lepszy zawias, szczególnie dupa nie może być miękka. I trakcja przy starcie będzie.

Silnik na swap - obstawiam MC1. Jest prosty, nowszy od KG, sa do tego czipki. Do KG czipków zasadniczo brak. KG musi jeździć na ET98, a MC1 na ET95 - oczywiście w serii. Swap jest bardzo popularny i jest dużo info i zdjęć w necie. Wszystko mechanicznie pasuje plug and play...

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2007 17:30:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
Pozostaje tylko jeden problem, silnikow MC w dobrym stanie juz pratycznie nigdzie nie ma :/

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2007 21:12:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
emcior napisał(a):
Pozostaje tylko jeden problem, silnikow MC w dobrym stanie juz pratycznie nigdzie nie ma :/

Bzdura na allegro wszystkie są w stanie conajmniej BDB :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lut.2007 11:10:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sty.2007 17:42:51
Posty: 172
Lokalizacja: z Dużego Pokoju
No i ja dalej nie wiem co robic?
Emcior zaproponowal mi ze zrobi swap 7A za 1500zł(robocizna)
Ja jednak wolalbym cos z turbo... i zmiescic sie w 5000 z robocizna...
Moze ktos ma jakis silnik turbo i sie podejmie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lut.2007 11:20:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Jeżeli dołożysz parę zetów, to kupisz podjeżdżone Audi 200 z silnikiem 20V. Nie kupuj 20V solo bez auta bo wyłożysz sie na detalach. Chyba, że będziesz Ty lub ktoś świadomy wyciągał silnik i osprzęt. 10V kupisz z autem gratis w 5000 napewno, a nawet w 4000 - standardowo pewnie będzie odcinał przy butowaniu, ale naoprawisz to w max 500 PLN. Częsci trochę się sprzeda. Na dzień dobry odzyskasz 1000 za przednie lampy, zderzaki, trochę zawieszenia i koła jeżeli to quattro. Jestem za tym, żebyś kupił tylko i wyłącznie silnik, który można odpalić czyli w aucie.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lut.2007 11:53:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.maja.2005 13:54:06
Posty: 1122
Auto: A4B8 2.0TDI, B420vt, A4B8 tfsi
damian12345 napisał(a):
No i ja dalej nie wiem co robic?
Emcior zaproponowal mi ze zrobi swap 7A za 1500zł(robocizna)
Ja jednak wolalbym cos z turbo... i zmiescic sie w 5000 z robocizna...
Moze ktos ma jakis silnik turbo i sie podejmie?

...nie wyrobisz sie w kwocie 5000zł...odezwij sie na gg: 2358162
...sam silnik w dobrym stanie to koszt ok 3000zł..pozdro...

_________________
B4 2.0 20vt EFR quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lut.2007 12:51:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2006 22:52:30
Posty: 133
Lokalizacja: Kraków
jak masz gaz w swojej coupecie to chyba najłatwiej i najtaniej uturbić ci ten silnik, z tym ze turbo bedzie działało tylko na gazie,
jedyny problem to dość mało miejsca w komorze silnika no i trzeba sie napracować

_________________
B2 sedan quattro 4.2 V8 '85
B2 coupe '82


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: :)
PostNapisane: 13.lut.2007 14:42:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sty.2007 17:42:51
Posty: 172
Lokalizacja: z Dużego Pokoju
Prowadze rozmowy w MAUZEREM na ten temat moze uda sie wsadzis 2,2T 10V i wyjdzie do 3000zł


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2007 15:17:16 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
sokolnh napisał(a):
jak masz gaz w swojej coupecie to chyba najłatwiej i najtaniej uturbić ci ten silnik, z tym ze turbo bedzie działało tylko na gazie,
jedyny problem to dość mało miejsca w komorze silnika no i trzeba sie napracować


Mhmm genialne w swej prostocie :) :) :) :):

Instaluj 10V turbo jesli juz koniecznie nie chcesz zmieniac wozu na q :P
Bedzie mozna w razie czego rozsadnie cenowo podniesc moc i motor jest bardziej rozwojowy :)

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: