.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
[ALL 2.8 V6] rocznik 92 Jak dodac mu kopa ? https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=55954 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | rozner1 [ 07.mar.2007 10:16:35 ] |
Tytuł: | [ALL 2.8 V6] rocznik 92 Jak dodac mu kopa ? |
MAM OYTANKO CO BY ZRPBOC W TYM MOTORZE BY TROSZKE MU DODAĆ KOPA I ZA DUZO NIE PŁACIC ?? pozdrawiam |
Autor: | mario911 [ 07.mar.2007 11:09:58 ] |
Tytuł: | Re: Audi 2.8 z rocznika 92 |
rozner1 napisał(a): BY TROSZKE MU DODAĆ KOPA I ZA DUZO NIE PŁACIC ??
to może magnetyzery załóż |
Autor: | wowo [ 07.mar.2007 13:35:53 ] |
Tytuł: | |
Barany na wydechu, powiekszona przepustnica, kolanko ssące z S3, nadmuch powietrzan na filtr, polerka kolektora ssącego i głowic. Wszystko zrobisz z pomoca spawacza/tokarza. |
Autor: | BART.W [ 07.mar.2007 13:51:30 ] |
Tytuł: | |
Zakładaj NITRO |
Autor: | Dice [ 08.mar.2007 09:56:33 ] |
Tytuł: | |
Witam, Sorry za moją niewiedzę... Wowo, co to są "barany na wydechu" ? Pozdrawiam, Damian. |
Autor: | Klax [ 08.mar.2007 10:24:40 ] |
Tytuł: | |
Dice napisał(a): Witam,
Sorry za moją niewiedzę... Wowo, co to są "barany na wydechu" ? Pozdrawiam, Damian. Chodzi o kolektor wydechowy. |
Autor: | Dice [ 08.mar.2007 10:28:59 ] |
Tytuł: | |
Czyli polerkę żeliwa? .. Teraz zatrybiłem . Dzięks. |
Autor: | mq [ 08.mar.2007 20:52:31 ] |
Tytuł: | |
Nie napisales ktory rok tego samochodu, ale najbardziej mu doda kopa kapitalny remont motoru, glowic i osprzetu Powinienes sie zmiescic w 5 -7 tys. i gwarantuje ze nie poznasz starego, dobrego AAH. Ostatnio mam okazje od czasu do czasu takim jezdzic i szybszego AAH nie widzialem. |
Autor: | wowo [ 09.mar.2007 10:31:02 ] |
Tytuł: | |
Dice napisał: Cytuj: Czyli polerkę żeliwa? .. Teraz zatrybiłem . Dzięks.
Nie polerke, tylko nowe kolektory równoodległościowe ze stali. |
Autor: | mAr$zx [ 26.lip.2007 00:18:27 ] |
Tytuł: | |
A czym takie kolektory różnią się od serii? i na czym dokładniej polega rzeźba wylotu w AAH? |
Autor: | mały v8 [ 26.lip.2007 00:27:39 ] |
Tytuł: | Re: [ALL 2.8 V6] rocznik 92 Jak dodac mu kopa ? |
rozner1 napisał(a): CO BY ZRPBOC W TYM MOTORZE BY TROSZKE MU DODAĆ KOPA I ZA DUZO NIE PŁACIC ?
Sprzedać dziada i kupić rozwiercone 2,2 T , lub 4,2 , po co w gównie żeżbić ,jak są stare sprawdzone konstrukcje. |
Autor: | GrzesB [ 26.lip.2007 08:00:34 ] |
Tytuł: | |
A ja tak spytam: Masz gaz? |
Autor: | mAr$zx [ 27.lip.2007 16:13:30 ] |
Tytuł: | |
Najłatwiej powiedzieć że lepiej kupić drugi nowy i nie rzeźbić ale przecież temat brzmi jak troche po rzeźbić i dodać kopa 2.8 a nie co zrobić innego, albo jaki inny silnik wstawic poza tym kolega pytał jak troszke dodać kopa i nie za drogo żeby było a takie pisanie wstaw 2.2T to brzmi conajmniej jak nabijanie sobie postów nie wiem po co. Druga sprawa to to że na tym forum z całym szacunkiem są tacy pseduo znawcy, teoretycy co twierdzą że najmniejsza przeróbka nic nie daje i nie warto tego robić bo po co nie wiem tylko po co sami zabierają głos w sprawach właśnie rzeźbienia, jeździjcie sobie swoimi seriami ze świadomością ze jak sie nie ma 2.2T albo 4.2 to nic sie nie da zrobić ale jak nie wiecie co i jak to lepiej przemilczeć. Bo akurat tego jestem pewien że nawet w AAH można nie drogo i w miare efektywnie po rzeźbić i coś tam osiągnąć no a że nie ma się takiego wielkiego pola do popisu jak w przypadku uturbionego silnika to każdy wie. Najlepiej wejść sobie na jakieś forum zza oceanu i poczytać bo tam nikt nie pisze że tuning wolnossącego silnika nic nie daje gdzieś tam wyżej WoWo podawał linka do takiego ciekawego forum. |
Autor: | wariatquattro [ 27.lip.2007 17:43:56 ] |
Tytuł: | |
mAr$zx napisał(a): Bo akurat tego jestem pewien że nawet w AAH można nie drogo i w miare efektywnie po rzeźbić
efekt takiej przerobki wplynie chyba na dobre samopoczucie na nic wiecej.. nikt nie mowi ze sie nie da podniesc mocy i to sporo w silniku N/A,ale to sa takie koszta ze sie nie oplaca... zadzwon sobie do np do Mielcarka i zapytaj ile by kolsztowalo 100KM z litra pojemnosci.... jak sie kumatemu to homemade sposobem mozna te 10-15km wycisnac,ale to tez koszta,kolektor 1500zl,porting glowicy 1000...juz masz 2500 jak sam to poskladasz w silniku N/A mozna polac paliwem remapujac kompa,ale powietrza nie dodasz bo turbo nie ma,w silniku N/A ten problem napelniania silnika wieksza iloscia powietrza sie rozwiazuje podniesieniem predkosci obrotowj silnka,walki,hydraulike trzeba wywalic...koszta ogromne w stosunku do mocy,ale sa tacy co robia co sie dziwisz ze jest takie podejscie do tematu,jak tutaj co trzeci dzien ktos chce podnosic....jak dla zainteresowanego podpowiesz ze pierwszy krokiem podniesienia(odzyskania serii) mocy jest wywalenie gazu i juz po tym sie odechciewa dla zainteresowanego tuningu.... |
Autor: | mAr$zx [ 27.lip.2007 19:19:41 ] |
Tytuł: | |
zgadzam się z Tobą w pełni ale można przecież napisać co i jak można zrobić a cena to przecież rzecz względna a nie pisać wywal silnik wstaw 2.2T albo V8 i o nic wiecej nie pytaj. Znalezienie fajnego 2.2T albo V8 z pełnym osprzętem też nie małe koszta do tego przekładka itp. A mi chodziło konkretnie o to ze jak juz ktoś zabiera głos w temacie to niech pisze na temat a to że się nie opłaca czy ze drogo to niech się martwi ten co chce podnosić tą moc może akurat znajdzie wykonawców co mu to zrobią całkiem nie drogo przecież różnie bywa... Tak jak wowo napisał dobry zdolny spawacz/tokarz i można cos tam po rzeźbić i nie musi być wcale drogo trzeba tylko wiedzieć do kogo się udać. A co do tych co chcą podnosić moc mając LPG to już w ogóle......ehhh żal no ale przecież o nich nie rozmawiamy. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |