.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Najmocniejsze 1.9 TDi VP z mojej stajni (update 6.06.2007) https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=57906 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Rogal [ 11.kwi.2007 10:40:57 ] |
Tytuł: | Najmocniejsze 1.9 TDi VP z mojej stajni (update 6.06.2007) |
Witajcie Wczoraj wystroiłem Golfa 3 kolegi AW69. Prace mechanicze w większości właściciel przeprowadzał sam. Auto było wiele razy rozbudowywane i miało różne setup`y mocy. Teraz finalnie (a może i nie ) jest juz mechanicznie skończone. Jeżeli chodzi o soft można powiedzieć, że paliwowo jest to kres tego układu wtryskowego (minimalny zapas) natomiast doładowanie będzie jeszcze zwiększane. Wczoraj już zabrakło czasu, prace skończyliśmy jak widać na wykresie po 1-szej w nocy ale wynik jest juz obiecujący... Troche szczegółów technicznych na temat auta: Silnik: blok i głowica 1.9 TDi ALH Turbo GT22 Wtryski 230ki Pompa 11mm Duży IC, luźny wydech itp http://images21.fotosik.pl/161/656c2ff947dd627f.jpg |
Autor: | DeS [ 11.kwi.2007 10:46:56 ] |
Tytuł: | |
Fajnie, ale czy ten moment nie jest jednak trochę zapóźno? |
Autor: | Rogal [ 11.kwi.2007 10:52:11 ] |
Tytuł: | |
Za późno . Zobacz ile Nm masz przy 2300obr (juz ponad 400NM). Zastosowany układ wtryskowy pozwala na to żeby utrzymywać taki Niuton w jak najszerszym zakresie. Swoją drogą im max później tym lepiej ale tego chyba nie trzeba tłumaczyć |
Autor: | DeS [ 11.kwi.2007 10:57:49 ] |
Tytuł: | |
Masz w sumie racje pod warunkiem, że robisz auto wyścigowe a nie typowo dieslowo elastyczne Tak czy siak gratuluję |
Autor: | Rogal [ 11.kwi.2007 11:01:34 ] |
Tytuł: | |
Des to auto ma przy 2000 obr około 330Nm i około 400Nm przy 3700obr o jakiej Ty elastyczności piszesz . Przecież to masakruje |
Autor: | spanky [ 11.kwi.2007 11:10:31 ] |
Tytuł: | |
Rogal napisał(a): Des to auto ma przy 2000 obr około 330Nm i około 400Nm przy 3700obr o jakiej Ty elastyczności piszesz
takiej jak w F1 .... a wracajac do tematu ... wynik naprawde imponujacy .... jak wrazenia z jazdy ... kolacyjka sie nie cofneła .... .... |
Autor: | Rogal [ 11.kwi.2007 11:15:19 ] |
Tytuł: | |
Wynik jest ok jak na zasotosowane podzespoły ale będą jeszcze korekty, niestety wczoraj już było późno a do tego wiele z moich założeń osiągnąłem. Faktycznie auto momentami obrzydliwie przyspiesza co jest zasługą masy rzędu 1170kg.. |
Autor: | DeS [ 11.kwi.2007 11:18:19 ] |
Tytuł: | |
Spox już się nie czepiam |
Autor: | Leo [ 11.kwi.2007 11:28:02 ] |
Tytuł: | |
proszę daj miniaturkę z linkiem do dużej fotki! Rozjeżdza nam forum ! |
Autor: | Mauzer [ 11.kwi.2007 11:32:14 ] |
Tytuł: | |
czy to syncro? czy sztuka dla sztuki? |
Autor: | wowo [ 11.kwi.2007 13:20:03 ] |
Tytuł: | |
piknie, ale to musi kopać. Chyba sie zamienie na 1.9 Rogal może by tak mój sofcik jeszcze dłubnąć |
Autor: | Rogal [ 11.kwi.2007 13:46:31 ] |
Tytuł: | |
Leo: ok juz skorygowałem.. Mauzer: to przód napęd, przy hamowaniach czy na 3cim czy na 4tym biegu od 1000obr na suchym asfalcie auto nie zrywało przyczepności dzięki temu właśnie, że moment narasta płynnie i doładowanie także. Oczywiście gwałtowne zmiany położenia pedału gazu to zerwanie przyczepności... Wowo: możesz wpaść na korekte |
Autor: | Sprinter [ 11.kwi.2007 13:50:42 ] |
Tytuł: | |
No piękny wyniczek, ale w ośce to masakra |
Autor: | Dred [ 11.kwi.2007 13:56:20 ] |
Tytuł: | |
no to ładnie ładnie widać że troszkę pracy zostało wsadzone w to autko moje gratulacje możesz podać rzad wielkości ile kaski zostało tam wsadzone aby uzyskać taki przyrost?? |
Autor: | Rogal [ 11.kwi.2007 14:12:41 ] |
Tytuł: | |
Ciężko mi powiedzieć ile dokładnie bo zmiany obejmują także inne podzespoły nie tylko związane z silnikiem a dodatkowo większość prac właściciel wykonał sam. Roboczo godzina przy montażu turbo seryjnego w miejsce seryjnego jest mniej warta niż przy takiej przeróbce |
Autor: | BiLu [ 11.kwi.2007 16:58:31 ] |
Tytuł: | |
ile to moze miec teraz do setki? |
Autor: | Monster [ 11.kwi.2007 18:17:44 ] |
Tytuł: | |
A na suchym czy mokrym? tak piszę bo zazdroszczę |
Autor: | Rogal [ 11.kwi.2007 21:05:34 ] |
Tytuł: | |
Nie mierzyliśmy go do setki, za to często jeździliśmy do końca obr na 3ce i 4ce |
Autor: | spanky [ 12.kwi.2007 09:36:26 ] |
Tytuł: | |
Rogal napisał(a): Nie mierzyliśmy go do setki, za to często jeździliśmy do końca obr na 3ce i 4ce
i ile pokazywał predkosciomierz ..... ... |
Autor: | Mauzer [ 12.kwi.2007 11:49:56 ] |
Tytuł: | |
...nic nowego nie pokaże bo krótkość napędu niepozwoli. W sumie bardzo ładny wynik na 1.9Tdi, zapytam tylko czy korby są ori bo one się tak ładnie lubią giąć w okolicach 200ps |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |