.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.kwi.2025 03:37:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C4 AAT] opornikowy tuning na pompie vp37 - rezultat
PostNapisane: 05.maja.2007 09:55:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:44:35
Posty: 41
pochwale sie...

tydzien wolnego i tydzien zaglebienia sie w istote dzialania
pompy zaowocowal w moim przypadku zasadniczym przyrostem mocy/momentu mojego auta

dodatkowa moc uzyskalem przez ingerancje opornikowa w
czyjnik polozenia dzwigni przyspieszenia pompy, ktora jak wiadomo jest
miara dawki wtrysku paliwa

w moim przypadku najlepszy efekt daly 2 oporniki wpiete dodatokowo w pompe

auto jezdzilo tak (przyklad na 3 biegu) :
http://www.sklep.master.pl/3b.avi
60-100 km/h okolo 6,4-6,5 sek

w tej chwili z malym zadymieniem (prawie oryginalnym) jezdzi tak :
http://www.sklep.master.pl/3d.avi
60-100 kmh okolo 5,3-5,4 sek

przy agresywnych nastawach ( takich ze srednio dymilo )

60-100 km/h na 3biegu ze starych 6,5sek spadlo do 5,0 sek
60-100 km/h na 4biegu :-))) ze starych 9,2 na 6,8-7,0 sek
teraz na obecnych nastawach w 7,5 sek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2007 10:12:41 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
a znasz powiedzenie, ze "box to zlo" :?:

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2007 10:16:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
dopuki zachowasz odpowiednie proporcje paliwa do powietrza to takie zabiegi są bezpieczne gorzej jak latasz na ubogim ale koledze to niegrozi, teraz tylko ożeń to z powietrzem i powinno być wporządku.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2007 10:21:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:44:35
Posty: 41
z powietrzem to juz seryjnie ozeniono
w AEL jest mala sprezarka KKK K14
u mnie w AAT jest nieco wieksza KKK K16


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2007 10:23:29 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
fuen napisał(a):
z powietrzem to juz seryjnie ozeniono
w AEL jest mala sprezarka KKK K14
u mnie w AAT jest nieco wieksza KKK K16

tak tylko ci sie wydaje (wieksza z nazwy).
porownaj charakterystyki, k16 ma wiekszego laga

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2007 10:28:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:44:35
Posty: 41
bilu masz racje z wykresu K16 wynika,ze dol jest gorszy ale za to gora ho ho

to co ? sugerujesz ze mam przejsc na jakas mikro turbine zebym mial dol lepszy ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2007 10:44:36 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
fuen napisał(a):
bilu masz racje z wykresu K16 wynika,ze dol jest gorszy ale za to gora ho ho

to co ? sugerujesz ze mam przejsc na jakas mikro turbine zebym mial dol lepszy ?

k14 i k16 maja podobna "gore" ale dol ma lepszy k14.
przy modyfikacjach na poziomie dawka/wtryski zmiana turbiny na wieksze wiadro jest nie na miejscu. pierw podkrec ta turbine, ktora masz bo jest ona poki co z potencjalem. opornikami zmodyfikowales dawki, ale sensownie byloby zmodyfikowac dawke i cisnienie (optymalna modyfikacja -> chiptuning).

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2007 12:46:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:44:35
Posty: 41
jeszcze dodam czasy przyspieszen:
0-100 km/h przyspiesza wokolo 10 sek
0-140 km/h w niecale 20 sek

auto ze startu zatrzymanego przyspiesza identycznie z BMW 520i
ktore ma podobna mase i moc 150 km ???

czyli, jak dla mnie moze byc :-)


jeszcze zaobserwowane przeze mnie spalanie
jadac delikatnie 90-110 km/h po trasie wyszlo 5,3l/100km
wychodzi podobnie jak przed wlozeniem opornikow

srednie spalanie w normalnych warunkach jazdy 70/30% trasa/miasto
oscyluje wokol 6,6l/100km :diabel:

hmmm ciekawi mnie tylko co mozna by bylo osiagnac po chipie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2007 08:29:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
kolejny amator kwaśnych jabłek ..... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2008 18:51:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:44:35
Posty: 41
jak sie maja osiągi mojego AAT po boxie do waszych aut

proszę, żeby sie ktoś pokosił o porównanie do swojego auta
najlepiej żeby to był AEL lub AAT, ale moga to być inne TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2008 19:49:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... przyby%2Aa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2008 15:36:14 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Mauzer napisał(a):
dopuki zachowasz odpowiednie proporcje paliwa do powietrza to takie zabiegi są bezpieczne gorzej jak latasz na ubogim ale koledze to niegrozi, teraz tylko ożeń to z powietrzem i powinno być wporządku.



hmmm a ja slyszec, aczkolwiek sie nie znac, wiec pytac, ze diesla mozna latwo zabic za bogata mieszanka...odwrotnie niz benzynowca.

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2008 20:05:35 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Zgadza się Zuru, jak się leje w wtryskiwacza, to wypala dziurę w tłoku.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2008 09:14:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:44:35
Posty: 41
cd. modyfikacji

calkiem przez przypadek w poniedzialek wpadły mi w łapki całkiem sprawne wtryskiwacze
od 150 konnego R5 vw t4 za cale 850 zł - utargowane az z 1000 zł :D
cyżby nieświadomość sprzedającego ?

żebyście widzieli jak szybko je montowałem ;)

moj mod czyli boxowe opornikowe druciarstwo tez oczywiscie zmodyfikowalem.
Efekt zmiany piorunujący - bazowe AAT zaczęło jechać!!!choć sporo poddymiając na końcu obrotów (turbinka zrobiła sie za mała, no i na szczęście pompa całkiem dobrze sie sprawuje podając większe ilości paliwa)

teraz do rzeczy - pomierzone osiagi

III bieg 60-100 km/h 4,4 sek
IV bieg 60-100 km/h 5,7 sek

0-100 km/h okolo 8,2 sek
0-140 km/h okolo 15 sek
0-200 km/h okolo 30 sek

400m ponizej 16 sek

teraz mam w planie podnieść lekko ciśnienie turbiny
zobacze czy sie to uda

(wszystkie pomiary odbywaly sie na lotnisku)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2008 12:38:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Cos wode zalewasz z tym przyspieszeniem bo tyle ma moj AEL 133KW ale moze zle mierzysz bo ja to robie przy pomocy gps performance do PDA i jest bardzo dokladne. Dawke mozna w ten sposob spokojnie podnosic i w sumie nic sie nie stanie jak wtryski dobrze rozpylaja ale sama wymiana wtryskiwaczy na wydajniejsze i tak nic nie da bo musisz je ustawic na 200 bar ,poniewaz te oryginalne od AXG maja 220-230 bar i pompa zaczyna w AAT glosno stukac aczkolwiek ma jeszcze zapas wydajnosci to glowiczka w niej sie grzeje. Ciezko bedzie podniesc w podobny sposob cisnienie doladowania bo nawet jak zrobisz to mechanicznie to sensor rozpozna zbyt duzy wzrost i wtedy silnik przejdzie w tryb podstawowy.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2008 13:48:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
fuen napisał(a):
0-100 km/h okolo 8,2 sek
0-140 km/h okolo 15 sek
0-200 km/h okolo 30 sek

400m ponizej 16 sek )


jakie duże to (o)koło i czym mierzone :?: :peace:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2008 15:19:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
Jack napisał(a):
C ja to robie przy pomocy gps performance do PDA i jest bardzo dokladne..


Jack, masz pełną wersje tego programu, albo kod? Bo mój zaokrągla do 0.5 sek.

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2008 16:28:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lis.2007 22:50:49
Posty: 275
Lokalizacja: Białystok
Cytuj:
Jack napisał:
C ja to robie przy pomocy gps performance do PDA i jest bardzo dokladne..


Jack, masz pełną wersje tego programu, albo kod? Bo mój zaokrągla do 0.5 sek.


Możecie powiedzieć skąd wzieliście ten program, bo tez byłbym zainteresowany.

_________________
WWW.AUDIPODLASIE.PL
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2008 16:51:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
fuen napisał(a):
cd. modyfikacji

poddymiając na końcu obrotów (turbinka zrobiła sie za mała,


A co ma turbo do tego że dymi ? W Twoim przypadku to nie turbina okazała się za mała ale dawka paliwa za duża. Turbinka robi Ci ciśnienie takie jak ma zapisane w programie, czyli dostosowane do seryjnych dawek paliwa. Zmieniłeś wtryski, podniosłeś dawki nie zwiększając ciśnienia to nie ma co się dziwić że dymi. Więc nei doszukuj się winy w turbinie, a w jej ustawieniu.
Pocieszę Cie bez ingerencji w oprogramowanie sterujące nie podniesiesz tego ciśnienia bo będziesz miał ciągłe notlaufy :diabel:

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2008 17:16:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
k1991 napisał(a):
Cytuj:
Jack napisał:
C ja to robie przy pomocy gps performance do PDA i jest bardzo dokladne..


Jack, masz pełną wersje tego programu, albo kod? Bo mój zaokrągla do 0.5 sek.


Możecie powiedzieć skąd wzieliście ten program, bo tez byłbym zainteresowany.


Ja wpisałem w google i ściągnąłem. Zrobiłem testy i wyszło:
Program nie jest w pełnej wersji więc wszystko ponad pełną sekundę zaokrągla w górę do 0.5sek

2.5Tdi AEL Q (seria na 18kach)- 0-100 10,5 sek

BMW E30 cabrio 328i- 0-100- 6.5 sek

Po próbie z BMW śmiem twierdzić że program jest raczej omylny, co prawda seria w E36 328 ma jakoś 7,3 do setki, a ja mam ciut lżejsze auto, szpere, zrobiony dolot i krótsze przełożenie ale czas poniżej 6.5 sek jest dla mnmie mocno wątpliwy.

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: