.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
[100 C4 AAT] opornikowy tuning na pompie vp37 - rezultat https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=59129 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | fuen [ 05.maja.2007 09:55:55 ] |
Tytuł: | [100 C4 AAT] opornikowy tuning na pompie vp37 - rezultat |
pochwale sie... tydzien wolnego i tydzien zaglebienia sie w istote dzialania pompy zaowocowal w moim przypadku zasadniczym przyrostem mocy/momentu mojego auta dodatkowa moc uzyskalem przez ingerancje opornikowa w czyjnik polozenia dzwigni przyspieszenia pompy, ktora jak wiadomo jest miara dawki wtrysku paliwa w moim przypadku najlepszy efekt daly 2 oporniki wpiete dodatokowo w pompe auto jezdzilo tak (przyklad na 3 biegu) : http://www.sklep.master.pl/3b.avi 60-100 km/h okolo 6,4-6,5 sek w tej chwili z malym zadymieniem (prawie oryginalnym) jezdzi tak : http://www.sklep.master.pl/3d.avi 60-100 kmh okolo 5,3-5,4 sek przy agresywnych nastawach ( takich ze srednio dymilo ) 60-100 km/h na 3biegu ze starych 6,5sek spadlo do 5,0 sek 60-100 km/h na 4biegu ![]() teraz na obecnych nastawach w 7,5 sek |
Autor: | BiLu [ 05.maja.2007 10:12:41 ] |
Tytuł: | |
a znasz powiedzenie, ze "box to zlo" ![]() |
Autor: | Mauzer [ 05.maja.2007 10:16:06 ] |
Tytuł: | |
dopuki zachowasz odpowiednie proporcje paliwa do powietrza to takie zabiegi są bezpieczne gorzej jak latasz na ubogim ale koledze to niegrozi, teraz tylko ożeń to z powietrzem i powinno być wporządku. |
Autor: | fuen [ 05.maja.2007 10:21:12 ] |
Tytuł: | |
z powietrzem to juz seryjnie ozeniono w AEL jest mala sprezarka KKK K14 u mnie w AAT jest nieco wieksza KKK K16 |
Autor: | BiLu [ 05.maja.2007 10:23:29 ] |
Tytuł: | |
fuen napisał(a): z powietrzem to juz seryjnie ozeniono
w AEL jest mala sprezarka KKK K14 u mnie w AAT jest nieco wieksza KKK K16 tak tylko ci sie wydaje (wieksza z nazwy). porownaj charakterystyki, k16 ma wiekszego laga |
Autor: | fuen [ 05.maja.2007 10:28:49 ] |
Tytuł: | |
bilu masz racje z wykresu K16 wynika,ze dol jest gorszy ale za to gora ho ho to co ? sugerujesz ze mam przejsc na jakas mikro turbine zebym mial dol lepszy ? |
Autor: | BiLu [ 05.maja.2007 10:44:36 ] |
Tytuł: | |
fuen napisał(a): bilu masz racje z wykresu K16 wynika,ze dol jest gorszy ale za to gora ho ho
to co ? sugerujesz ze mam przejsc na jakas mikro turbine zebym mial dol lepszy ? k14 i k16 maja podobna "gore" ale dol ma lepszy k14. przy modyfikacjach na poziomie dawka/wtryski zmiana turbiny na wieksze wiadro jest nie na miejscu. pierw podkrec ta turbine, ktora masz bo jest ona poki co z potencjalem. opornikami zmodyfikowales dawki, ale sensownie byloby zmodyfikowac dawke i cisnienie (optymalna modyfikacja ![]() |
Autor: | fuen [ 12.maja.2007 12:46:16 ] |
Tytuł: | |
jeszcze dodam czasy przyspieszen: 0-100 km/h przyspiesza wokolo 10 sek 0-140 km/h w niecale 20 sek auto ze startu zatrzymanego przyspiesza identycznie z BMW 520i ktore ma podobna mase i moc 150 km ??? czyli, jak dla mnie moze byc ![]() jeszcze zaobserwowane przeze mnie spalanie jadac delikatnie 90-110 km/h po trasie wyszlo 5,3l/100km wychodzi podobnie jak przed wlozeniem opornikow srednie spalanie w normalnych warunkach jazdy 70/30% trasa/miasto oscyluje wokol 6,6l/100km ![]() hmmm ciekawi mnie tylko co mozna by bylo osiagnac po chipie |
Autor: | spanky [ 14.maja.2007 08:29:16 ] |
Tytuł: | |
kolejny amator kwaśnych jabłek ..... ![]() |
Autor: | fuen [ 20.sty.2008 18:51:21 ] |
Tytuł: | |
jak sie maja osiągi mojego AAT po boxie do waszych aut proszę, żeby sie ktoś pokosił o porównanie do swojego auta najlepiej żeby to był AEL lub AAT, ale moga to być inne TDI |
Autor: | flavios [ 20.sty.2008 19:49:56 ] |
Tytuł: | |
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... przyby%2Aa |
Autor: | zuru [ 25.sty.2008 15:36:14 ] |
Tytuł: | |
Mauzer napisał(a): dopuki zachowasz odpowiednie proporcje paliwa do powietrza to takie zabiegi są bezpieczne gorzej jak latasz na ubogim ale koledze to niegrozi, teraz tylko ożeń to z powietrzem i powinno być wporządku.
hmmm a ja slyszec, aczkolwiek sie nie znac, wiec pytac, ze diesla mozna latwo zabic za bogata mieszanka...odwrotnie niz benzynowca. |
Autor: | szogun0 [ 25.sty.2008 20:05:35 ] |
Tytuł: | |
Zgadza się Zuru, jak się leje w wtryskiwacza, to wypala dziurę w tłoku. |
Autor: | fuen [ 22.maja.2008 09:14:25 ] |
Tytuł: | |
cd. modyfikacji calkiem przez przypadek w poniedzialek wpadły mi w łapki całkiem sprawne wtryskiwacze od 150 konnego R5 vw t4 za cale 850 zł - utargowane az z 1000 zł ![]() cyżby nieświadomość sprzedającego ? żebyście widzieli jak szybko je montowałem ![]() moj mod czyli boxowe opornikowe druciarstwo tez oczywiscie zmodyfikowalem. Efekt zmiany piorunujący - bazowe AAT zaczęło jechać!!!choć sporo poddymiając na końcu obrotów (turbinka zrobiła sie za mała, no i na szczęście pompa całkiem dobrze sie sprawuje podając większe ilości paliwa) teraz do rzeczy - pomierzone osiagi III bieg 60-100 km/h 4,4 sek IV bieg 60-100 km/h 5,7 sek 0-100 km/h okolo 8,2 sek 0-140 km/h okolo 15 sek 0-200 km/h okolo 30 sek 400m ponizej 16 sek teraz mam w planie podnieść lekko ciśnienie turbiny zobacze czy sie to uda (wszystkie pomiary odbywaly sie na lotnisku) |
Autor: | Jack [ 22.maja.2008 12:38:39 ] |
Tytuł: | |
Cos wode zalewasz z tym przyspieszeniem bo tyle ma moj AEL 133KW ale moze zle mierzysz bo ja to robie przy pomocy gps performance do PDA i jest bardzo dokladne. Dawke mozna w ten sposob spokojnie podnosic i w sumie nic sie nie stanie jak wtryski dobrze rozpylaja ale sama wymiana wtryskiwaczy na wydajniejsze i tak nic nie da bo musisz je ustawic na 200 bar ,poniewaz te oryginalne od AXG maja 220-230 bar i pompa zaczyna w AAT glosno stukac aczkolwiek ma jeszcze zapas wydajnosci to glowiczka w niej sie grzeje. Ciezko bedzie podniesc w podobny sposob cisnienie doladowania bo nawet jak zrobisz to mechanicznie to sensor rozpozna zbyt duzy wzrost i wtedy silnik przejdzie w tryb podstawowy. |
Autor: | Mauzer [ 22.maja.2008 13:48:47 ] |
Tytuł: | |
fuen napisał(a): 0-100 km/h okolo 8,2 sek
0-140 km/h okolo 15 sek 0-200 km/h okolo 30 sek 400m ponizej 16 sek ) jakie duże to (o)koło i czym mierzone ![]() ![]() |
Autor: | RESO [ 22.maja.2008 15:19:57 ] |
Tytuł: | |
Jack napisał(a): C ja to robie przy pomocy gps performance do PDA i jest bardzo dokladne..
Jack, masz pełną wersje tego programu, albo kod? Bo mój zaokrągla do 0.5 sek. |
Autor: | k1991 [ 22.maja.2008 16:28:23 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Jack napisał:
C ja to robie przy pomocy gps performance do PDA i jest bardzo dokladne.. Jack, masz pełną wersje tego programu, albo kod? Bo mój zaokrągla do 0.5 sek. Możecie powiedzieć skąd wzieliście ten program, bo tez byłbym zainteresowany. |
Autor: | Bobo [ 22.maja.2008 16:51:40 ] |
Tytuł: | |
fuen napisał(a): cd. modyfikacji
poddymiając na końcu obrotów (turbinka zrobiła sie za mała, A co ma turbo do tego że dymi ? W Twoim przypadku to nie turbina okazała się za mała ale dawka paliwa za duża. Turbinka robi Ci ciśnienie takie jak ma zapisane w programie, czyli dostosowane do seryjnych dawek paliwa. Zmieniłeś wtryski, podniosłeś dawki nie zwiększając ciśnienia to nie ma co się dziwić że dymi. Więc nei doszukuj się winy w turbinie, a w jej ustawieniu. Pocieszę Cie bez ingerencji w oprogramowanie sterujące nie podniesiesz tego ciśnienia bo będziesz miał ciągłe notlaufy ![]() |
Autor: | RESO [ 22.maja.2008 17:16:13 ] |
Tytuł: | |
k1991 napisał(a): Cytuj: Jack napisał: C ja to robie przy pomocy gps performance do PDA i jest bardzo dokladne.. Jack, masz pełną wersje tego programu, albo kod? Bo mój zaokrągla do 0.5 sek. Możecie powiedzieć skąd wzieliście ten program, bo tez byłbym zainteresowany. Ja wpisałem w google i ściągnąłem. Zrobiłem testy i wyszło: Program nie jest w pełnej wersji więc wszystko ponad pełną sekundę zaokrągla w górę do 0.5sek 2.5Tdi AEL Q (seria na 18kach)- 0-100 10,5 sek BMW E30 cabrio 328i- 0-100- 6.5 sek Po próbie z BMW śmiem twierdzić że program jest raczej omylny, co prawda seria w E36 328 ma jakoś 7,3 do setki, a ja mam ciut lżejsze auto, szpere, zrobiony dolot i krótsze przełożenie ale czas poniżej 6.5 sek jest dla mnmie mocno wątpliwy. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |