.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

Bilstein, Koni, Supersport....?? oto jest pytanie A6 C4
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=60368
Strona 1 z 2

Autor:  Lonnyy [ 28.maja.2007 10:22:33 ]
Tytuł:  Bilstein, Koni, Supersport....?? oto jest pytanie A6 C4

Witam Klubowiczów.

Tak jak wczesniej pisalem reklamowel moje tylne amortyzatory Sachs Advantage bo pukały. Reklamacja została uznana i teraz jezdze na starych seryjnych amorkach. Czas najwyzszy cos kupic i zastanawiam sie co wybrac i pytanie do forumowiczow o ich rady z korzystania w/w marek. Niedlugo bede tez chyba reklamowal przod bo tez mi stuka z lewej strony ale to musze dokladnie sprawdzic czy wina lezy po stronie amorka.

Oto propozycje:

1. Bilstein B6 = 800 zł./2 szt. tyl
2. Bilstein B8 = 800 zł/ 2 szt. tył
3. Koni = ??/ 2 szt. tył
4. Supersport -40/40; -60/40 = amortyzatory + sprezyny = 1250 zł.
5. Supersport = ??/ 2 szt.tył

Dodam, ze mam sprezyny H&R -40

Nad tym sie zastanawiam i teraz glowie sie nad sensownym rozwiazaniem, bo nie chce tez mnostwo pieniedzy wydac. Co byscie mi polecili koszt/jakosc i rady z uzytkowania w/w zawieszki.

Dzieki pozdro :peace:

Autor:  wowo [ 28.maja.2007 10:40:30 ]
Tytuł: 

Jeśli ostro latasz i lubisz kombinacje, to bierz B8. Są rewelacyjne, tylko problemowa jest w nich zmiana charakterysytki pracy.

Autor:  Lonnyy [ 28.maja.2007 11:38:12 ]
Tytuł: 

a wlasnie czym roznia sie B6 a B8 ?? Ktore sa twardsze??, zebym nie zrobil sobie wozu drabiniastego :):

Autor:  sebolec [ 28.maja.2007 11:46:35 ]
Tytuł: 

SS to z kolei rozwiązanie ekonomiczne. Ja od stycznia mam taki komplet w B4 (60/40), i całość spisuje się bardzo dobrze. Jest mocno twardo, ale da się jakoś wytrzymać. Tak więc jeśli chcesz zaoszczędzić trochę kasy, to możesz zastanowić się na SS. Co do długości eksploatacji nie mogę się wypowiedzieć, ale 5 miesięcy latania po wrocławskich dziurach wytrzymały. ;)

Autor:  maciu [ 28.maja.2007 12:52:05 ]
Tytuł: 

Lonnyy napisał(a):
a wlasnie czym roznia sie B6 a B8 ?? Ktore sa twardsze??, zebym nie zrobil sobie wozu drabiniastego :):


B8 to to samo co B6 tylko krótsze - do krotszych sprezynek

a co do SACHSa to gdzie można kupić czerwone sachsy
chyba własnie supersporty z regulacją wysokości tyłu?

jeżeli będzie dobre źródło na sachsy to bardzo poważnie
rozważę takie własnie zamiast B8 właśnie ze względu na tę
regulację której w Bilsteinie nie ma

ale jak na razie zdecydowanie B8

Autor:  Lonnyy [ 28.maja.2007 13:53:44 ]
Tytuł: 

A nie ma roznicy w twardosci miedzy B6 a B8 ?? A co do Sachsa - czerwone ?? Chodzi ci moze o Advantage ??
A co powiecie na SS bo jednak za 1250 mam komplecik a za B8 mam za sam tyl 800 zł. :/. Czy to warto brac...??

Autor:  BiLu [ 28.maja.2007 13:57:24 ]
Tytuł: 

zdecydowanie B6 - kompromis miedzy taczka a pontonem :):

Autor:  Lonnyy [ 28.maja.2007 14:06:13 ]
Tytuł: 

A czy B6 jest do obnizonego zawieszenia, czy tylko utwardzony ?? A co Bilu wypowiesz sie na pozostale wymienione marki ??

Autor:  maciu [ 28.maja.2007 18:59:26 ]
Tytuł: 

Lonnyy napisał(a):
A czy B6 jest do obnizonego zawieszenia, czy tylko utwardzony ?? A co Bilu wypowiesz sie na pozostale wymienione marki ??


przecież ci pisałem - producent podaje B6 i B8 to to samo
jedynie B8 jest krótszy do krótszych sprezyn

co to jest SS?

advantage nie to jakiś zwykły amorek, wiem że są sachsy czerwone
z regulacją wysokości tyłu być może nazywają sie sport jednak
nigdzie nie moge ich namierzyć podobno trzeba je zamawiać

ale gdzie i jak?

Autor:  Lonnyy [ 28.maja.2007 19:34:53 ]
Tytuł: 

SS - Super Sport

No mam dylemat, ale ja Sachsa juz nie kupie, niezbyt sprawdzaly sie u mnie :/. No mozliwe, ze sa jakies sport, ale jak ja kupowalem to zadnych takich nie bylo.

Autor:  maciu [ 28.maja.2007 19:59:24 ]
Tytuł: 

Lonnyy napisał(a):
SS - Super Sport

No mam dylemat, ale ja Sachsa juz nie kupie, niezbyt sprawdzaly sie u mnie :/. No mozliwe, ze sa jakies sport, ale jak ja kupowalem to zadnych takich nie bylo.


ten SS to tak się firma nazywa?
ktoś to ma na aucie?

te sporty to żadna nowość tylko tak jak piszę nikt o nich nic nie wie
a jednak istnieją :)

Autor:  Neti [ 28.maja.2007 21:22:20 ]
Tytuł: 

Ja posiadam SS kompletne od nowości 60/40 i jestem zadowolony.Fakt ze jest gleba ale jak dla mnie rewelka i auto poprostu klei sie do drogi. Zrobiłem juz na nich 10000km i nic sie nie dzieje.Pracuje jak pracowało.Fakt jest twardo ale zalezy od gustu!

Autor:  maciu [ 28.maja.2007 22:06:21 ]
Tytuł: 

twardo hmmm.... chyba przejade się do leborka... a springi seryjne?

Autor:  Neti [ 28.maja.2007 22:54:53 ]
Tytuł: 

No twardo:) Klubowicz Umin moze potwierdzic. Springi tez SS. Kupiłem cały zestaw prosto z Niemiec!

Autor:  maciu [ 28.maja.2007 23:03:41 ]
Tytuł: 

potwierdzic może tylko moja d*** to jest tak subiektywne :P
że nikomu nie uwierze

są SSy do krótkich sprężyn?

Autor:  Lonnyy [ 29.maja.2007 13:32:08 ]
Tytuł: 

Neti napisał(a):
No twardo:) Klubowicz Umin moze potwierdzic. Springi tez SS. Kupiłem cały zestaw prosto z Niemiec!


Bo wlasnie zastanawiam sie tez nad takim zestawem -60/40, ale jak mowisz, ze jest twardo to hmm powaznie sie zastanawiam, bo nie chce zebow stracic :diabel: . W sumie to zalezy dla kogo jest twardo a dla kogo nie, ale juz u mnie Sachs Advantage + H&R juz bylo twardo.

P.S.

A gdzie w rozsadnej cenie mozna kupic Bilsteiny B6 i gdzie polecacie, moze gdzies na dolnym slasku??

Autor:  DeS [ 29.maja.2007 13:42:45 ]
Tytuł: 

MTS24 Bilstein

Autor:  Lonnyy [ 29.maja.2007 13:46:31 ]
Tytuł: 

Teraz sie zastanawiam miedzy B6 i B8 bo cena ta sama. Doradzcie mi bo nie chce tez zeby amorki rozwalily sie szybko i znowu zeby "taki" nie bylo. Czytalem. ze B8 jest do obnizonych sprezyn, a B6??

Prosze o opinie uzytkownikow.

1. Jak sie bedzie spisywac B6 + H&R ?
2. Jak sie bedzie spisywac B8 + H&R ?

Autor:  DeS [ 29.maja.2007 17:54:05 ]
Tytuł: 

Jeśli H&R to tylko B8, napisane miałeś, że różnica polega na tym, że B8 są dla krótkich sprężyn. Proste.

Z drugie strony piszesz, że nie chcesz mieć taczki a taka właśnie będzie jak założysz taki zestaw.

Jak chcesz mieć normalnie to jednak polecam jakieś mieksze sprężyny -30mm i do tego B6.

Autor:  BiLu [ 29.maja.2007 20:27:55 ]
Tytuł: 

DeS napisał(a):
Jeśli H&R to tylko B8, napisane miałeś, że różnica polega na tym, że B8 są dla krótkich sprężyn. Proste.

a gdzie to wyczytales? :): no chyba ze jezdziles na jednym i na drugim zestawie i wiesz co piszesz... ;)
DeS napisał(a):
Jak chcesz mieć normalnie to jednak polecam jakieś mieksze sprężyny -30mm i do tego B6.

-30 mm to nie sa krotkie sprezyny?

wiem, wiem - czepiam sie, ale smieszy mnie takie powielanie opinii na forum.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/