.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

Felgi Speedline odnawianie. Jaki kolor lakieru
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=61202
Strona 1 z 2

Autor:  Leski [ 15.cze.2007 09:01:26 ]
Tytuł:  Felgi Speedline odnawianie. Jaki kolor lakieru

Witam.
Mam w Audi Coupe poniszczone orginalne felgi Speedline 15".
Obrazek

Zastanawiam się nad ich odnowieniem.
Autko to Coupe 8B kolor czarny i tu pytanie do was na jaki kolor pomalować felgi:
Czy zostawić kolor orginalny szary?
Czy grafitowy coś jak w OZ F1
Czy może biały mat?

A może inne sugetie?

Autor:  Heveliusz [ 15.cze.2007 09:09:27 ]
Tytuł: 

Zostaw środki srebrne, (wnętrza w kolorze auta optycznie pomniejszają felgę, która i tak wielkością nie grzeszy ;)). Do tego jedyne słuszne wyjście, czyli rant w polerce, śrubki w chromie i będzie ładnie...

Autor:  Leski [ 15.cze.2007 09:43:06 ]
Tytuł: 

Czyli srebrna ewentualnie rancik polerka.
Wielkość tak wiem, małe ale raczej samochodu nie obniżę więc zastanawiam się nad zostawieniem w orginale.
Ewentualnie 16 na oponie 205/55

Autor:  zgredek27 [ 15.cze.2007 10:58:37 ]
Tytuł: 

Witaj, tez mam takie felgi i zastanawiałem sie nad zmianą koloru. Dla przykladu umieszczam zdjęcie które kiedyś znalazłem chyba nawet na tym forum. Srodek w czerni...straasznie pomniejszył felge. Dlatego pozostałbym przy srebrnych na twoim miejscu.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3d04b970322b5137.html

Autor:  Leski [ 15.cze.2007 18:18:26 ]
Tytuł: 

Ja myślałem bardziej o całych czarnych, znaczy bardziej grafitowych.
Faktycznie wyglądają malutkie, w e30 miałem orginalne 15" BBS z oponami 205/55 i wyglądały super beż żadnej gleby

Autor:  sebolec [ 15.cze.2007 19:20:48 ]
Tytuł: 

Całe na srebrno, tak jak na wklejonej fotce, to maksymalny do uzyskania efekt. Lepiej już nie będzie. :peace:

Autor:  Leski [ 16.cze.2007 10:38:47 ]
Tytuł: 

A czy one są skręcany czy tylko taki bajer?
I jak to się odkręca do piaskowania itp?

Autor:  jmm [ 16.cze.2007 22:39:48 ]
Tytuł: 

Leski napisał(a):
A czy one są skręcany czy tylko taki bajer?
I jak to się odkręca do piaskowania itp?


Zostaw srebrne tak jak na focie, tez chce je w tym roku odsiwezyc na zimę.

Srubki są plastikowe i są wciskane, jak już je wyjmiesz to raczej nie włożysz z powrotem.

A polerka rantu, hmmm zycze powodzenia, ja się poddałem :peace:

Autor:  Cysztof [ 17.cze.2007 07:58:53 ]
Tytuł: 

oddaj do jmm-a on jest mistrzem lakierowania speedlinow :):

Autor:  jmm [ 17.cze.2007 09:23:13 ]
Tytuł: 

Cysztof napisał(a):
oddaj do jmm-a on jest mistrzem lakierowania speedlinow :):


hahahaha :diabel:

Autor:  marwins [ 17.cze.2007 11:05:51 ]
Tytuł: 

Tez cos o tym slyszalem :diabel:

Autor:  Leski [ 17.cze.2007 11:35:17 ]
Tytuł: 

jmm napisał(a):
Srubki są plastikowe i są wciskane, jak już je wyjmiesz to raczej nie włożysz z powrotem.

Czyli piaskowanie odpada? Czyli mozolnie papierkiem w koło śrubek :/ ?
A tak wogle czy piaskowanie jest niezbędne, czy jedynie wygodne dla naprawiacza? Moje mają duże odpryski lakieru i są mocno utlenione na rantach, ale bez zadziorów i ubytków.

jmm napisał(a):
A polerka rantu, hmmm zycze powodzenia, ja się poddałem :peace:

No odpada odpada, takie cuda to w jakimś sporym parapecie, ale nie tu.

Cysztof napisał(a):
oddaj do jmm-a on jest mistrzem lakierowania speedlinow :):

Co ty na to jmm?

Autor:  Bilo [ 17.cze.2007 11:59:26 ]
Tytuł: 

Ja swoje piaskowalem. Osoba ktora to robila zauwazyla z czego sa srobki i jakos delikatnie udalo sie bez uszkodzen.

Autor:  Damu$ [ 15.kwi.2008 09:17:56 ]
Tytuł: 

Panowie odświeżam temat:-) czy ktoś może wie czy takie ozdobne śrubki do tych felg można gdzieś kupić? ja naiwnie myślałem że mam felgi bez śrubek i po piaskowaniu okazało sie to prawdą ale tylko w połowie;-) bo część śrubek ucięta(aluminiowe) a części nie ma wcale podobno przy piaskowaniu resztki plastikowych powypadały.No i jeszcze jedno : jak i czym te ucięte wydłubać?

Autor:  Heveliusz [ 15.kwi.2008 13:06:02 ]
Tytuł: 

Co do wydłubania, to najlepiej rozwiercić kawałek te otworki.
W ich miejsce można wkleić jakieś ładne śrubki z łbem wielokątnym, lub imbusowe chromowane...
Będą się bardzo ładnie prezentować...

A wracając do tematu polerki, to nie ma z tym żadnego problemu. Szybka i łatwa robota, a efekt nie do przebicia. Będą wyglądać 100x ładniej niż pomalowane. Każdy rant, czy to mały, czy duży aż prosi się o polerkę... :peace:

Autor:  zgredek27 [ 15.kwi.2008 13:33:03 ]
Tytuł: 

Mam takie speedline-y, w wulkanizator itd powiedzial ze nie wypiaskuje mi ich..bo maja te śrubki... :| No ale co za problem zastapic je innymi tak jak mowi Hev. Panowie jesli mozecie, dajcie jakiegos konkretnego link-a z fotostory z polerowania..z uzyciem jakich materialow itd. Moze bym sobie zrobil rancik w nich..

Autor:  Mauzer [ 15.kwi.2008 22:33:49 ]
Tytuł: 

te felgi to kupa śmierdząca wyglądają jak dekle ze studzienek kanalizacyjnych :D odsprzedaj to jakiemuś furmanowi do wozu za 0.5L i kup min. 16" ATS'y nie widze sensu zaprzątania sobie nimi głowy.

Autor:  Heveliusz [ 15.kwi.2008 23:27:25 ]
Tytuł: 

Mauzer napisał(a):
te felgi to kupa śmierdząca wyglądają jak dekle ze studzienek kanalizacyjnych :D odsprzedaj to jakiemuś furmanowi do wozu za 0.5L i kup min. 16" ATS'y nie widze sensu zaprzątania sobie nimi głowy.


Aleś Ty kategoryczny :)
Te felgi rzeczywiście wątroby nie urywają i są do Audi trochę za małe.
Ale po wypolerowaniu rantów, odpowiednim odsadzeniu (tak, żeby były możliwie najszerzej w nadkolach (dystans pewnie ze 4cm), mocnym obniżeniu auta i założeniu "właściwej" (czytaj: wąskiej i to bardzo, na małym profilu) opony auto prezentowałoby się w typowym, niemieckim, minimalistycznym stylu, jednocześnie zwracając na siebie uwagę :peace:

Autor:  MJ [ 16.kwi.2008 22:10:47 ]
Tytuł: 

Heveliusz napisał(a):
Mauzer napisał(a):
te felgi to kupa śmierdząca wyglądają jak dekle ze studzienek kanalizacyjnych :D odsprzedaj to jakiemuś furmanowi do wozu za 0.5L i kup min. 16" ATS'y nie widze sensu zaprzątania sobie nimi głowy.


Aleś Ty kategoryczny :)
Te felgi rzeczywiście wątroby nie urywają i są do Audi trochę za małe.
Ale po wypolerowaniu rantów, odpowiednim odsadzeniu (tak, żeby były możliwie najszerzej w nadkolach (dystans pewnie ze 4cm), mocnym obniżeniu auta i założeniu "właściwej" (czytaj: wąskiej i to bardzo, na małym profilu) opony auto prezentowałoby się w typowym, niemieckim, minimalistycznym stylu, jednocześnie zwracając na siebie uwagę :peace:


Z tym dystansem po 40mm to bym uwazal, smigalem na 25 i przesiadlem sie pozniej na 15 a z przodu na 10 i bylo git.
Pozdro MJ

Autor:  Mauzer [ 16.kwi.2008 22:13:10 ]
Tytuł: 

Heveliusz napisał(a):
Ale po wypolerowaniu rantów
chwila strachu :D
Heveliusz napisał(a):
odpowiednim odsadzeniu ...
jakieś 200PLN ;)
Heveliusz napisał(a):
mocnym obniżeniu auta
jakieś 600-1000pln zwykły setup ;)



..tak jestem kategoryczny :peace:

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/