.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Felgi Speedline odnawianie. Jaki kolor lakieru https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=61202 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Leski [ 15.cze.2007 09:01:26 ] |
Tytuł: | Felgi Speedline odnawianie. Jaki kolor lakieru |
Witam. Mam w Audi Coupe poniszczone orginalne felgi Speedline 15". Zastanawiam się nad ich odnowieniem. Autko to Coupe 8B kolor czarny i tu pytanie do was na jaki kolor pomalować felgi: Czy zostawić kolor orginalny szary? Czy grafitowy coś jak w OZ F1 Czy może biały mat? A może inne sugetie? |
Autor: | Heveliusz [ 15.cze.2007 09:09:27 ] |
Tytuł: | |
Zostaw środki srebrne, (wnętrza w kolorze auta optycznie pomniejszają felgę, która i tak wielkością nie grzeszy ). Do tego jedyne słuszne wyjście, czyli rant w polerce, śrubki w chromie i będzie ładnie... |
Autor: | Leski [ 15.cze.2007 09:43:06 ] |
Tytuł: | |
Czyli srebrna ewentualnie rancik polerka. Wielkość tak wiem, małe ale raczej samochodu nie obniżę więc zastanawiam się nad zostawieniem w orginale. Ewentualnie 16 na oponie 205/55 |
Autor: | zgredek27 [ 15.cze.2007 10:58:37 ] |
Tytuł: | |
Witaj, tez mam takie felgi i zastanawiałem sie nad zmianą koloru. Dla przykladu umieszczam zdjęcie które kiedyś znalazłem chyba nawet na tym forum. Srodek w czerni...straasznie pomniejszył felge. Dlatego pozostałbym przy srebrnych na twoim miejscu. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3d04b970322b5137.html |
Autor: | Leski [ 15.cze.2007 18:18:26 ] |
Tytuł: | |
Ja myślałem bardziej o całych czarnych, znaczy bardziej grafitowych. Faktycznie wyglądają malutkie, w e30 miałem orginalne 15" BBS z oponami 205/55 i wyglądały super beż żadnej gleby |
Autor: | sebolec [ 15.cze.2007 19:20:48 ] |
Tytuł: | |
Całe na srebrno, tak jak na wklejonej fotce, to maksymalny do uzyskania efekt. Lepiej już nie będzie. |
Autor: | Leski [ 16.cze.2007 10:38:47 ] |
Tytuł: | |
A czy one są skręcany czy tylko taki bajer? I jak to się odkręca do piaskowania itp? |
Autor: | jmm [ 16.cze.2007 22:39:48 ] |
Tytuł: | |
Leski napisał(a): A czy one są skręcany czy tylko taki bajer?
I jak to się odkręca do piaskowania itp? Zostaw srebrne tak jak na focie, tez chce je w tym roku odsiwezyc na zimę. Srubki są plastikowe i są wciskane, jak już je wyjmiesz to raczej nie włożysz z powrotem. A polerka rantu, hmmm zycze powodzenia, ja się poddałem |
Autor: | Cysztof [ 17.cze.2007 07:58:53 ] |
Tytuł: | |
oddaj do jmm-a on jest mistrzem lakierowania speedlinow |
Autor: | jmm [ 17.cze.2007 09:23:13 ] |
Tytuł: | |
Cysztof napisał(a): oddaj do jmm-a on jest mistrzem lakierowania speedlinow
hahahaha |
Autor: | marwins [ 17.cze.2007 11:05:51 ] |
Tytuł: | |
Tez cos o tym slyszalem |
Autor: | Leski [ 17.cze.2007 11:35:17 ] |
Tytuł: | |
jmm napisał(a): Srubki są plastikowe i są wciskane, jak już je wyjmiesz to raczej nie włożysz z powrotem. Czyli piaskowanie odpada? Czyli mozolnie papierkiem w koło śrubek ? A tak wogle czy piaskowanie jest niezbędne, czy jedynie wygodne dla naprawiacza? Moje mają duże odpryski lakieru i są mocno utlenione na rantach, ale bez zadziorów i ubytków. jmm napisał(a): A polerka rantu, hmmm zycze powodzenia, ja się poddałem No odpada odpada, takie cuda to w jakimś sporym parapecie, ale nie tu. Cysztof napisał(a): oddaj do jmm-a on jest mistrzem lakierowania speedlinow
Co ty na to jmm? |
Autor: | Bilo [ 17.cze.2007 11:59:26 ] |
Tytuł: | |
Ja swoje piaskowalem. Osoba ktora to robila zauwazyla z czego sa srobki i jakos delikatnie udalo sie bez uszkodzen. |
Autor: | Damu$ [ 15.kwi.2008 09:17:56 ] |
Tytuł: | |
Panowie odświeżam temat:-) czy ktoś może wie czy takie ozdobne śrubki do tych felg można gdzieś kupić? ja naiwnie myślałem że mam felgi bez śrubek i po piaskowaniu okazało sie to prawdą ale tylko w połowie;-) bo część śrubek ucięta(aluminiowe) a części nie ma wcale podobno przy piaskowaniu resztki plastikowych powypadały.No i jeszcze jedno : jak i czym te ucięte wydłubać? |
Autor: | Heveliusz [ 15.kwi.2008 13:06:02 ] |
Tytuł: | |
Co do wydłubania, to najlepiej rozwiercić kawałek te otworki. W ich miejsce można wkleić jakieś ładne śrubki z łbem wielokątnym, lub imbusowe chromowane... Będą się bardzo ładnie prezentować... A wracając do tematu polerki, to nie ma z tym żadnego problemu. Szybka i łatwa robota, a efekt nie do przebicia. Będą wyglądać 100x ładniej niż pomalowane. Każdy rant, czy to mały, czy duży aż prosi się o polerkę... |
Autor: | zgredek27 [ 15.kwi.2008 13:33:03 ] |
Tytuł: | |
Mam takie speedline-y, w wulkanizator itd powiedzial ze nie wypiaskuje mi ich..bo maja te śrubki... No ale co za problem zastapic je innymi tak jak mowi Hev. Panowie jesli mozecie, dajcie jakiegos konkretnego link-a z fotostory z polerowania..z uzyciem jakich materialow itd. Moze bym sobie zrobil rancik w nich.. |
Autor: | Mauzer [ 15.kwi.2008 22:33:49 ] |
Tytuł: | |
te felgi to kupa śmierdząca wyglądają jak dekle ze studzienek kanalizacyjnych odsprzedaj to jakiemuś furmanowi do wozu za 0.5L i kup min. 16" ATS'y nie widze sensu zaprzątania sobie nimi głowy. |
Autor: | Heveliusz [ 15.kwi.2008 23:27:25 ] |
Tytuł: | |
Mauzer napisał(a): te felgi to kupa śmierdząca wyglądają jak dekle ze studzienek kanalizacyjnych odsprzedaj to jakiemuś furmanowi do wozu za 0.5L i kup min. 16" ATS'y nie widze sensu zaprzątania sobie nimi głowy.
Aleś Ty kategoryczny Te felgi rzeczywiście wątroby nie urywają i są do Audi trochę za małe. Ale po wypolerowaniu rantów, odpowiednim odsadzeniu (tak, żeby były możliwie najszerzej w nadkolach (dystans pewnie ze 4cm), mocnym obniżeniu auta i założeniu "właściwej" (czytaj: wąskiej i to bardzo, na małym profilu) opony auto prezentowałoby się w typowym, niemieckim, minimalistycznym stylu, jednocześnie zwracając na siebie uwagę |
Autor: | MJ [ 16.kwi.2008 22:10:47 ] |
Tytuł: | |
Heveliusz napisał(a): Mauzer napisał(a): te felgi to kupa śmierdząca wyglądają jak dekle ze studzienek kanalizacyjnych odsprzedaj to jakiemuś furmanowi do wozu za 0.5L i kup min. 16" ATS'y nie widze sensu zaprzątania sobie nimi głowy. Aleś Ty kategoryczny Te felgi rzeczywiście wątroby nie urywają i są do Audi trochę za małe. Ale po wypolerowaniu rantów, odpowiednim odsadzeniu (tak, żeby były możliwie najszerzej w nadkolach (dystans pewnie ze 4cm), mocnym obniżeniu auta i założeniu "właściwej" (czytaj: wąskiej i to bardzo, na małym profilu) opony auto prezentowałoby się w typowym, niemieckim, minimalistycznym stylu, jednocześnie zwracając na siebie uwagę Z tym dystansem po 40mm to bym uwazal, smigalem na 25 i przesiadlem sie pozniej na 15 a z przodu na 10 i bylo git. Pozdro MJ |
Autor: | Mauzer [ 16.kwi.2008 22:13:10 ] |
Tytuł: | |
Heveliusz napisał(a): Ale po wypolerowaniu rantów chwila strachu Heveliusz napisał(a): odpowiednim odsadzeniu ... jakieś 200PLN Heveliusz napisał(a): mocnym obniżeniu auta jakieś 600-1000pln zwykły setup
..tak jestem kategoryczny |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |