.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
[B4] Miałem smaka na tuning. Małe rozczarowanko. https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=61970 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Kovic [ 02.lip.2007 11:00:39 ] |
Tytuł: | [B4] Miałem smaka na tuning. Małe rozczarowanko. |
Pomyślałem sobie że fajnie by było poprawić kilka detali w mojej B4 ![]() Myślałem o pomalowaniu listewek bocznych, na zderzaku i klamek pod kolor auta, udałem się do lakiernika a on mi powiedział..... 1200 zl ! ![]() ![]() Ci co malowali też płacili takie ciężkie pieniądze czy u nas w Olsztynie jest tak drogo ? Następna sprawa to obniżone zawieszenie, myślałem o jakości prowadzenia auta w zakrętach ale koledzy z Olsztyna zmyli mi głowię zimną wodą. ![]() Na naszych drogach twierdzą że nie raz w koleinach ciąga sie brzuchem po drodze, jednak najgorsze są przełamy ( których u nas nie brakuje ) gdzie często całym impetem prędkości uderza się miską olejową o asfalt. ![]() ![]() No i co tu robić ? Chyba kupię wosk ![]() |
Autor: | sebolec [ 02.lip.2007 11:08:02 ] |
Tytuł: | |
Akurat b4 pod względem podatności na obniżanie jest genialnym autem. ![]() Dla kontrastu - obecne a4 z seryjnym zawieszeniem w ciągu ostatnich dwóch tygodni zahaczyło podwoziem o różne wystające elementy osiedlowych dróg jakieś 4-5 razy. ![]() ![]() PS. I zmień lakiernika. ![]() |
Autor: | Kovic [ 02.lip.2007 11:09:17 ] |
Tytuł: | |
sebolec napisał(a): Akurat b4 pod względem podatności na obniżanie jest genialnym autem.
![]() Dla kontrastu - obecne a4 z seryjnym zawieszeniem w ciągu ostatnich dwóch tygodni zahaczyło o różne wystające elementy osiedlowych dróg jakieś 4-5 razy. ![]() PS. I zmień lakiernika. ![]() A ile takie coś może kosztować u innego - chodzi mi o plus - minus. |
Autor: | UFOtm [ 02.lip.2007 11:26:40 ] |
Tytuł: | |
Kovic napisał(a): sebolec napisał(a): Akurat b4 pod względem podatności na obniżanie jest genialnym autem. ![]() Dla kontrastu - obecne a4 z seryjnym zawieszeniem w ciągu ostatnich dwóch tygodni zahaczyło o różne wystające elementy osiedlowych dróg jakieś 4-5 razy. ![]() PS. I zmień lakiernika. ![]() A ile takie coś może kosztować u innego - chodzi mi o plus - minus. 500pln max z farba ![]() |
Autor: | Kovic [ 02.lip.2007 11:29:22 ] |
Tytuł: | |
UFOtm napisał(a): Kovic napisał(a): sebolec napisał(a): Akurat b4 pod względem podatności na obniżanie jest genialnym autem. ![]() Dla kontrastu - obecne a4 z seryjnym zawieszeniem w ciągu ostatnich dwóch tygodni zahaczyło o różne wystające elementy osiedlowych dróg jakieś 4-5 razy. ![]() PS. I zmień lakiernika. ![]() A ile takie coś może kosztować u innego - chodzi mi o plus - minus. 500pln max z farba ![]() A co Ty byś w nim malował ? ![]() |
Autor: | Kliku [ 02.lip.2007 11:36:41 ] |
Tytuł: | |
musisz sie dobrze starac bo ja jezdzilem 2 lata B4 z orginalnie obnizonym zawieszeniem i nie pamietam zebym dotknal gdzies brzuchem asfaltu (no raz ale to w zimie na sniegu), natomiast A3 mam polo roku i juz 2 razy sie zawiesilem. Tak wiec ja bym obnizal. |
Autor: | Kovic [ 02.lip.2007 11:38:10 ] |
Tytuł: | |
Kliku napisał(a): musisz sie dobrze starac bo ja jezdzilem 2 lata B4 z orginalnie obnizonym zawieszeniem i nie pamietam zebym dotknal gdzies brzuchem asfaltu (no raz ale to w zimie na sniegu), natomiast A3 mam polo roku i juz 2 razy sie zawiesilem.
Tak wiec ja bym obnizal. Obniżone się dużo lepiej prowadzi ? |
Autor: | Kliku [ 02.lip.2007 11:43:08 ] |
Tytuł: | |
jak dla mnie duzo lepiej zwlaszcza w zakretach. |
Autor: | sebolec [ 02.lip.2007 11:50:50 ] |
Tytuł: | |
Obniżone b4 dużo lepiej się prowadzi niż seria. Przede wszystkim jak założysz progresywne sprężyny, lub jeszcze lepiej cały gotowy kit, to znika uciążliwa tendencja do podnoszenia przodu auta przy mocnym przyspieszaniu. Jednak komfort spada drastycznie, i to też weź pod uwagę. W trasie, po równym asfalcie, obniżone i utwardzone auto to poezja prowadzenia. W mieście - na torowiskach, dziurach, łączeniach asfaltu, "spowalniaczach" - to codzienna mordęga. Wybór należy do Ciebie. ![]() PS. Obniżone b4 jest śliczne. ![]() |
Autor: | Marianb [ 02.lip.2007 11:54:25 ] |
Tytuł: | |
Kovic, a ja wczoraj na koleinie oberwałem układ wydechowy w moim B4. Nie mam na odcinku od katalizatora do tłumika środkwego. Wydech się kończy na dwururce i wszyscy wiedzą że jadę ![]() ![]() |
Autor: | myszon90 [ 02.lip.2007 17:15:31 ] |
Tytuł: | |
Zdecydowanie obniżaj, ale bez przesady..-40mm, -30mm to w sam raz.. Ja mam -60mm i wprawdzie niegdzie nie zaczepiam, ale komfort po mieście to chyba traktor Ursus ma lepszy ![]() ![]() Ale za to niunia wygląda ślicznie...coś za coś ![]() ![]() ![]() |
Autor: | FranoF1 [ 02.lip.2007 18:27:36 ] |
Tytuł: | |
ja płaciłem 400zł za malowanie lusterek, wszystkich listew i 4x klamek ![]() link do mojego lakiernika ![]() www.daros-garage.prv.pl |
Autor: | *Robi* [ 02.lip.2007 18:28:35 ] |
Tytuł: | |
Małą gleba, do tego przedni zderzak i tylny z S2 i autko jak talala. |
Autor: | Kovic [ 02.lip.2007 21:02:32 ] |
Tytuł: | |
Marianb napisał(a): Kovic, a ja wczoraj na koleinie oberwałem układ wydechowy w moim B4. Nie mam na odcinku od katalizatora do tłumika środkwego. Wydech się kończy na dwururce i wszyscy wiedzą że jadę
![]() ![]() Jako użytkownik tych samych kolein co ja mam Ciebie za autorytet, Więc nie warto. |
Autor: | uki [ 02.lip.2007 22:28:49 ] |
Tytuł: | |
koledzy głupot naopowiadali Ci z tym ciąganiem brzuchem po asfalcie ![]() -60/-40. ![]() |
Autor: | Mauzer [ 02.lip.2007 22:47:44 ] |
Tytuł: | |
ja bym nic nie robił z tym autem, bo cokolwiek zrobisz będzie do du..y niestety czerwony pasuje tylko do 998 ![]() |
Autor: | iras_gda [ 02.lip.2007 23:10:26 ] |
Tytuł: | |
Mauzer napisał(a): niestety czerwony pasuje tylko do 998
![]() i do coupe ![]() |
Autor: | Route 66 [ 03.lip.2007 02:34:01 ] |
Tytuł: | |
Mauzer napisał(a): ja bym nic nie robił z tym autem, bo cokolwiek zrobisz będzie do du..y niestety czerwony pasuje tylko do 998
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | zuru [ 03.lip.2007 10:48:59 ] |
Tytuł: | |
Fajne sa obnizone auta, ale wcale nie trzeba tego robic odrazu -60. Wystarczy troszke obnizyc i utwardzic. Podstawa to zakup NOWEGU kitu amorek ze sprezynami a nie dobieranie czegos w ciemno i to jeszcze z uzywek. Jesli myslisz o tym na serio i nie chcesz sie potem rozczarowac/stresowac podczas jazdy to kupuj nowe billstein/sachs/kw/koni czy co tam jeszcze produkuja i ciesz sie z jazdy !! Nie ma sensu pchac byle czego do zawiasu, bac sie potem przelomow, kolein itp. Dobry sportowy zawias daje pewnosc zarowno podczas pokonywania nierownosci, dziur, kolein, przelomow...a samozlozony zestaw zrob to sam nic poza wygladem i stresem podczas podrozowania nie zapewnia, bedziesz gapil sie na nawierzchnie zamiast na sliczne kobiety w okolo ![]() To juz lepiej jezdzic tapczanem ![]() |
Autor: | Kovic [ 03.lip.2007 10:53:03 ] |
Tytuł: | |
zuru napisał(a): Fajne sa obnizone auta, ale wcale nie trzeba tego robic odrazu -60. Wystarczy troszke obnizyc i utwardzic. Podstawa to zakup NOWEGU kitu amorek ze sprezynami a nie dobieranie czegos w ciemno i to jeszcze z uzywek. Jesli myslisz o tym na serio i nie chcesz sie potem rozczarowac/stresowac podczas jazdy to kupuj nowe billstein/sachs/kw/koni czy co tam jeszcze produkuja i ciesz sie z jazdy !!
Nie ma sensu pchac byle czego do zawiasu, bac sie potem przelomow, kolein itp. Dobry sportowy zawias daje pewnosc zarowno podczas pokonywania nierownosci, dziur, kolein, przelomow...a samozlozony zestaw zrob to sam nic poza wygladem i stresem podczas podrozowania nie zapewnia, bedziesz gapil sie na nawierzchnie zamiast na sliczne kobiety w okolo ![]() To juz lepiej jezdzic tapczanem ![]() Tyle że do B4 ciężko jest cokolwiek złapać. Cokolwiek. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |