.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

turbo w 2.8 30V
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=62255
Strona 1 z 1

Autor:  thomas022 [ 07.lip.2007 19:51:37 ]
Tytuł:  turbo w 2.8 30V

co o tym sadzicie? gdzie w polsce robia takie modyfikacje i jaka jest przyblizona cena?

Autor:  ZiPi [ 07.lip.2007 20:37:36 ]
Tytuł: 

Jak chcesz wiecej mocy, to sprzedaj to auto i kup takie z silnikiem 4.2
Bedzie taniej.
Jak bedzie wtedy mocy brakowac to mozesz pokombinowac z turbo, najlepiej dwiema.

Autor:  mały v8 [ 07.lip.2007 20:48:47 ]
Tytuł: 

ZiPi napisał(a):
Jak chcesz wiecej mocy, to sprzedaj to auto i kup takie z silnikiem 4.2
Bedzie taniej.
Jak bedzie wtedy mocy brakowac to mozesz pokombinowac z turbo, najlepiej dwiema.


Dokładnie tak samo myśle, trzeba było się zastanowić co kupujesz a nie terez jakieś obciachowe rasowanie robić, A8 tylko 4,2.

Autor:  thomas022 [ 08.lip.2007 11:53:38 ]
Tytuł: 

jezeli montaz turbiny to dla ciebie obciach to sorki ze cie urazilem Maly.Jak bym chcial oszczedzac to bym sobie kupil matiza a ja chce 2.8 turbo nie V8 bi-turbo ale dzieki za porady finansowe ZiPi jak bedzie za drogo to sie zglosze o porade ;) chcialem tylko wiedziec jaka firma w naszym kraju robi takie modyfikacje

Autor:  GrzesB [ 08.lip.2007 12:08:39 ]
Tytuł: 

thomas022 napisał(a):
jezeli montaz turbiny to dla ciebie obciach to sorki ze cie urazilem Maly.Jak bym chcial oszczedzac to bym sobie kupil matiza a ja chce 2.8 turbo nie V8 bi-turbo ale dzieki za porady finansowe ZiPi jak bedzie za drogo to sie zglosze o porade ;) chcialem tylko wiedziec jaka firma w naszym kraju robi takie modyfikacje


Spróbuj w VTG. IMHO najlepszym rozwiązaniem jest przesiadka na 2.7BT - silnik fabrycznie z turbinami, sterownik jest więc ze sterowaniem nie będzie problemu, tylko przekładkę trzeba zrobić... ale po co ja piszę, co kilka dni jest jakiś pytający, a żadnego który by podjął rękawicę...

Autor:  Simpson [ 08.lip.2007 12:31:39 ]
Tytuł: 

Kosz swapa to minimum 10-12 tyś zł
Lepiej chyba sprzedać to co jest i kupić S8 :peace:

Autor:  FranoF1 [ 08.lip.2007 15:18:19 ]
Tytuł: 

Simpson napisał(a):
Kosz swapa to minimum 10-12 tyś zł
Lepiej chyba sprzedać to co jest i kupić S8 :peace:


wątpie żeby zrobił swapa w VTG za 12 tyś zł :):

to jak to w końcu? będziesz uturbiał 2,8 :?: czy dasz ciała :peace: :?:

Autor:  mq [ 10.lip.2007 20:16:06 ]
Tytuł: 

Simpson napisał(a):
Kosz swapa to minimum 10-12 tyś zł
Lepiej chyba sprzedać to co jest i kupić S8 :peace:


Simpson nie no prosze Cie samo 2,7 z normalymi papierami i z osprzetem (kolektory, turbawki IC, komp, wiazka, pompa itd) to nie widzialem za mniej jak 10-15 tysi. Koszt swapa IMO to minimum 20 tysiecy, mysle ze w podobnej kwocie mozna uturbic 2.8 ale z efektem trudnym do przewidzenia.

Opcja pewniejsza bo przetestowana przez paru ludzi w USA jest do 2.8 30V kopresor wraz z calym "kitem" - daje to od 280 do 300 KM koszt zestawu $ 5000 + clo + VAT + robota.

Autor:  Simpson [ 10.lip.2007 20:31:27 ]
Tytuł: 

mq napisał(a):
Simpson napisał(a):
Kosz swapa to minimum 10-12 tyś zł
Lepiej chyba sprzedać to co jest i kupić S8 :peace:


Simpson nie no prosze Cie samo 2,7 z normalymi papierami i z osprzetem (kolektory, turbawki IC, komp, wiazka, pompa itd) to nie widzialem za mniej jak 10-15 tysi. Koszt swapa IMO to minimum 20 tysiecy, mysle ze w podobnej kwocie mozna uturbic 2.8 ale z efektem trudnym do przewidzenia.

Opcja pewniejsza bo przetestowana przez paru ludzi w USA jest do 2.8 30V kopresor wraz z calym "kitem" - daje to od 280 do 300 KM koszt zestawu $ 5000 + clo + VAT + robota.

A czy ja napisałem ze w 10 tyś sie wyrobisz?
Sam silnik z osprzętem ostatnio widziałem za 8,5k. Do tego jakieś pierdoły itp, więc w 15k podejrzewam ze sie można zmieścić.

Autor:  Martti [ 11.lip.2007 14:33:19 ]
Tytuł: 

Witam,
przesledzilem mozliwosci uturbienia 2,8 AAH,
no wiec:

1) kompresor firma na T z wawy proponowala rotrexa - nowka + montaz i strojenie, wstepne koszty od 17 tys wzwyz

zalety - nie trzeba robic kolektorow pod turbo, mozna zastosowac mniejszy IC,
latwiejsze strojenie - mozna dostacj w USA kity p'n'p
szacowana moc na 250 KM

wady - nieprzewidywalnosc instalacji, bo w zasadzie jeszcze nikt tego dobrze nie ogarnal. Podobno jest jakis passat na 2,8 i kompresorze, ale nie znam wlasciciela.

2) biturbo firma na P M zestaw na 2 turbinach od 2,7 regenerowanych, strojenie na zewnetrznym kompie kolektory i wydech od 2,7BiT
IC i reszta rzezby w zakresie firmy robiacej instalacje.
Koszt +/- 10-15 tys
Szacowana moc 280 KM

zalety - wieksze mozliwosci i doswiadczenie w uturbianiu w porownaniu do kompresorow.
wady - potrzeba wiecej miejsca na upchniecie tego wszystkiego (u mnie B4 cabrio) trzeba wywali klime


Wady obu rozwiazan, poza kosztami to w zasadzie nikt nie powie jak to bedzie jezdzic. I co wazniejsze jak dlugo. A widzialem dziela niekotrych firm, co nawet po programie poplynely tloki.

Mysle, ze jeszcze trzeba poczekac na takie rozwiazania.
Oczywiscie 1,8T i 1,9TDI sa ogarniete wmiare dobrze i calkiem ladnie smigaja.

W moim przypadku pewnie zostane przy tym co mam, a szukam na wyspach jakiejs S2, ze zdrowym silnikiem.
Jak znajde, bede robil swapa. Jest to jedyne wyjscie, bo ogrom kosztow nie
idzie w dorabianie pierdulek, a to jakiegos zbiorniczka, a to wezyka.

pozdro,
Martti

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/