.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
turbo w 2.8 30V https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=62255 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | thomas022 [ 07.lip.2007 19:51:37 ] |
Tytuł: | turbo w 2.8 30V |
co o tym sadzicie? gdzie w polsce robia takie modyfikacje i jaka jest przyblizona cena? |
Autor: | ZiPi [ 07.lip.2007 20:37:36 ] |
Tytuł: | |
Jak chcesz wiecej mocy, to sprzedaj to auto i kup takie z silnikiem 4.2 Bedzie taniej. Jak bedzie wtedy mocy brakowac to mozesz pokombinowac z turbo, najlepiej dwiema. |
Autor: | mały v8 [ 07.lip.2007 20:48:47 ] |
Tytuł: | |
ZiPi napisał(a): Jak chcesz wiecej mocy, to sprzedaj to auto i kup takie z silnikiem 4.2
Bedzie taniej. Jak bedzie wtedy mocy brakowac to mozesz pokombinowac z turbo, najlepiej dwiema. Dokładnie tak samo myśle, trzeba było się zastanowić co kupujesz a nie terez jakieś obciachowe rasowanie robić, A8 tylko 4,2. |
Autor: | thomas022 [ 08.lip.2007 11:53:38 ] |
Tytuł: | |
jezeli montaz turbiny to dla ciebie obciach to sorki ze cie urazilem Maly.Jak bym chcial oszczedzac to bym sobie kupil matiza a ja chce 2.8 turbo nie V8 bi-turbo ale dzieki za porady finansowe ZiPi jak bedzie za drogo to sie zglosze o porade ![]() |
Autor: | GrzesB [ 08.lip.2007 12:08:39 ] |
Tytuł: | |
thomas022 napisał(a): jezeli montaz turbiny to dla ciebie obciach to sorki ze cie urazilem Maly.Jak bym chcial oszczedzac to bym sobie kupil matiza a ja chce 2.8 turbo nie V8 bi-turbo ale dzieki za porady finansowe ZiPi jak bedzie za drogo to sie zglosze o porade
![]() Spróbuj w VTG. IMHO najlepszym rozwiązaniem jest przesiadka na 2.7BT - silnik fabrycznie z turbinami, sterownik jest więc ze sterowaniem nie będzie problemu, tylko przekładkę trzeba zrobić... ale po co ja piszę, co kilka dni jest jakiś pytający, a żadnego który by podjął rękawicę... |
Autor: | Simpson [ 08.lip.2007 12:31:39 ] |
Tytuł: | |
Kosz swapa to minimum 10-12 tyś zł Lepiej chyba sprzedać to co jest i kupić S8 ![]() |
Autor: | FranoF1 [ 08.lip.2007 15:18:19 ] |
Tytuł: | |
Simpson napisał(a): Kosz swapa to minimum 10-12 tyś zł
Lepiej chyba sprzedać to co jest i kupić S8 ![]() wątpie żeby zrobił swapa w VTG za 12 tyś zł ![]() to jak to w końcu? będziesz uturbiał 2,8 ![]() ![]() ![]() |
Autor: | mq [ 10.lip.2007 20:16:06 ] |
Tytuł: | |
Simpson napisał(a): Kosz swapa to minimum 10-12 tyś zł
Lepiej chyba sprzedać to co jest i kupić S8 ![]() Simpson nie no prosze Cie samo 2,7 z normalymi papierami i z osprzetem (kolektory, turbawki IC, komp, wiazka, pompa itd) to nie widzialem za mniej jak 10-15 tysi. Koszt swapa IMO to minimum 20 tysiecy, mysle ze w podobnej kwocie mozna uturbic 2.8 ale z efektem trudnym do przewidzenia. Opcja pewniejsza bo przetestowana przez paru ludzi w USA jest do 2.8 30V kopresor wraz z calym "kitem" - daje to od 280 do 300 KM koszt zestawu $ 5000 + clo + VAT + robota. |
Autor: | Simpson [ 10.lip.2007 20:31:27 ] |
Tytuł: | |
mq napisał(a): Simpson napisał(a): Kosz swapa to minimum 10-12 tyś zł Lepiej chyba sprzedać to co jest i kupić S8 ![]() Simpson nie no prosze Cie samo 2,7 z normalymi papierami i z osprzetem (kolektory, turbawki IC, komp, wiazka, pompa itd) to nie widzialem za mniej jak 10-15 tysi. Koszt swapa IMO to minimum 20 tysiecy, mysle ze w podobnej kwocie mozna uturbic 2.8 ale z efektem trudnym do przewidzenia. Opcja pewniejsza bo przetestowana przez paru ludzi w USA jest do 2.8 30V kopresor wraz z calym "kitem" - daje to od 280 do 300 KM koszt zestawu $ 5000 + clo + VAT + robota. A czy ja napisałem ze w 10 tyś sie wyrobisz? Sam silnik z osprzętem ostatnio widziałem za 8,5k. Do tego jakieś pierdoły itp, więc w 15k podejrzewam ze sie można zmieścić. |
Autor: | Martti [ 11.lip.2007 14:33:19 ] |
Tytuł: | |
Witam, przesledzilem mozliwosci uturbienia 2,8 AAH, no wiec: 1) kompresor firma na T z wawy proponowala rotrexa - nowka + montaz i strojenie, wstepne koszty od 17 tys wzwyz zalety - nie trzeba robic kolektorow pod turbo, mozna zastosowac mniejszy IC, latwiejsze strojenie - mozna dostacj w USA kity p'n'p szacowana moc na 250 KM wady - nieprzewidywalnosc instalacji, bo w zasadzie jeszcze nikt tego dobrze nie ogarnal. Podobno jest jakis passat na 2,8 i kompresorze, ale nie znam wlasciciela. 2) biturbo firma na P M zestaw na 2 turbinach od 2,7 regenerowanych, strojenie na zewnetrznym kompie kolektory i wydech od 2,7BiT IC i reszta rzezby w zakresie firmy robiacej instalacje. Koszt +/- 10-15 tys Szacowana moc 280 KM zalety - wieksze mozliwosci i doswiadczenie w uturbianiu w porownaniu do kompresorow. wady - potrzeba wiecej miejsca na upchniecie tego wszystkiego (u mnie B4 cabrio) trzeba wywali klime Wady obu rozwiazan, poza kosztami to w zasadzie nikt nie powie jak to bedzie jezdzic. I co wazniejsze jak dlugo. A widzialem dziela niekotrych firm, co nawet po programie poplynely tloki. Mysle, ze jeszcze trzeba poczekac na takie rozwiazania. Oczywiscie 1,8T i 1,9TDI sa ogarniete wmiare dobrze i calkiem ladnie smigaja. W moim przypadku pewnie zostane przy tym co mam, a szukam na wyspach jakiejs S2, ze zdrowym silnikiem. Jak znajde, bede robil swapa. Jest to jedyne wyjscie, bo ogrom kosztow nie idzie w dorabianie pierdulek, a to jakiegos zbiorniczka, a to wezyka. pozdro, Martti |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |