.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 00:01:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ALL 2.8 V6] rocznik 92 Jak dodac mu kopa ?
PostNapisane: 07.mar.2007 10:16:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2006 09:01:03
Posty: 4
MAM OYTANKO CO BY ZRPBOC W TYM MOTORZE BY TROSZKE MU DODAĆ KOPA I ZA DUZO NIE PŁACIC ?? pozdrawiam

_________________
RoZnEr ,,AUDI 100 2.8"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 2.8 z rocznika 92
PostNapisane: 07.mar.2007 11:09:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.mar.2005 16:30:14
Posty: 283
Lokalizacja: Jędrzejów / Kielce
rozner1 napisał(a):
BY TROSZKE MU DODAĆ KOPA I ZA DUZO NIE PŁACIC ??


to może magnetyzery załóż ;) :diabel: :peace: :): :P

_________________
B3 Coupe 2.0 2004-2006
B4 1.9 TDI 2006-22.12.2007- skradziony :-(
C4 A6 ACK quattro avant 2008-2010
B6 1.8T quattro avant 2011-2017


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2007 13:35:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Barany na wydechu, powiekszona przepustnica, kolanko ssące z S3, nadmuch powietrzan na filtr, polerka kolektora ssącego i głowic. Wszystko zrobisz z pomoca spawacza/tokarza.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2007 13:51:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2003 22:56:14
Posty: 411
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Zakładaj NITRO

_________________
S4 2.2 TURBO -> było
B4 AVANT 1.9 TDI-> było
HONDA CBR 600 RR-> było
S6 4.2 -> było
GSX-1000R - było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.mar.2007 09:56:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2006 13:28:38
Posty: 64
Lokalizacja: Poznan
Auto: Audi A6 C6
Witam,

Sorry za moją niewiedzę... Wowo, co to są "barany na wydechu" ? :-)

Pozdrawiam,
Damian.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.mar.2007 10:24:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
Dice napisał(a):
Witam,

Sorry za moją niewiedzę... Wowo, co to są "barany na wydechu" ? :-)

Pozdrawiam,
Damian.


Chodzi o kolektor wydechowy. :)

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.mar.2007 10:28:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2006 13:28:38
Posty: 64
Lokalizacja: Poznan
Auto: Audi A6 C6
Czyli polerkę żeliwa? :-D.. Teraz zatrybiłem :-). Dzięks.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.mar.2007 20:52:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Nie napisales ktory rok tego samochodu, ale najbardziej mu doda kopa kapitalny remont motoru, glowic i osprzetu :peace:
Powinienes sie zmiescic w 5 -7 tys. i gwarantuje ze nie poznasz starego, dobrego AAH. Ostatnio mam okazje od czasu do czasu takim jezdzic i szybszego AAH nie widzialem.

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2007 10:31:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Dice napisał:
Cytuj:
Czyli polerkę żeliwa? .. Teraz zatrybiłem . Dzięks.


Nie polerke, tylko nowe kolektory równoodległościowe ze stali.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2007 00:18:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
A czym takie kolektory różnią się od serii? i na czym dokładniej polega rzeźba wylotu w AAH?

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALL 2.8 V6] rocznik 92 Jak dodac mu kopa ?
PostNapisane: 26.lip.2007 00:27:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10347
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
rozner1 napisał(a):
CO BY ZRPBOC W TYM MOTORZE BY TROSZKE MU DODAĆ KOPA I ZA DUZO NIE PŁACIC ?


Sprzedać dziada i kupić rozwiercone 2,2 T , lub 4,2 , po co w gównie żeżbić ,jak są stare sprawdzone konstrukcje.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2007 08:00:34 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
A ja tak spytam: Masz gaz?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2007 16:13:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
Najłatwiej powiedzieć że lepiej kupić drugi nowy i nie rzeźbić ale przecież temat brzmi jak troche po rzeźbić i dodać kopa 2.8 a nie co zrobić innego, albo jaki inny silnik wstawic poza tym kolega pytał jak troszke dodać kopa i nie za drogo żeby było a takie pisanie wstaw 2.2T to brzmi conajmniej jak nabijanie sobie postów nie wiem po co. Druga sprawa to to że na tym forum z całym szacunkiem są tacy pseduo znawcy, teoretycy co twierdzą że najmniejsza przeróbka nic nie daje i nie warto tego robić bo po co nie wiem tylko po co sami zabierają głos w sprawach właśnie rzeźbienia, jeździjcie sobie swoimi seriami ze świadomością ze jak sie nie ma 2.2T albo 4.2 to nic sie nie da zrobić ale jak nie wiecie co i jak to lepiej przemilczeć. Bo akurat tego jestem pewien że nawet w AAH można nie drogo i w miare efektywnie po rzeźbić i coś tam osiągnąć no a że nie ma się takiego wielkiego pola do popisu jak w przypadku uturbionego silnika to każdy wie. Najlepiej wejść sobie na jakieś forum zza oceanu i poczytać bo tam nikt nie pisze że tuning wolnossącego silnika nic nie daje gdzieś tam wyżej WoWo podawał linka do takiego ciekawego forum.

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2007 17:43:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
mAr$zx napisał(a):
Bo akurat tego jestem pewien że nawet w AAH można nie drogo i w miare efektywnie po rzeźbić

efekt takiej przerobki wplynie chyba na dobre samopoczucie na nic wiecej..
nikt nie mowi ze sie nie da podniesc mocy i to sporo w silniku N/A,ale to sa takie koszta ze sie nie oplaca...
zadzwon sobie do np do Mielcarka i zapytaj ile by kolsztowalo 100KM z litra pojemnosci....
jak sie kumatemu to homemade sposobem mozna te 10-15km wycisnac,ale to tez koszta,kolektor 1500zl,porting glowicy 1000...juz masz 2500 jak sam to poskladasz
w silniku N/A mozna polac paliwem remapujac kompa,ale powietrza nie dodasz bo turbo nie ma,w silniku N/A ten problem napelniania silnika wieksza iloscia powietrza sie rozwiazuje podniesieniem predkosci obrotowj silnka,walki,hydraulike trzeba wywalic...koszta ogromne w stosunku do mocy,ale sa tacy co robia

co sie dziwisz ze jest takie podejscie do tematu,jak tutaj co trzeci dzien ktos chce podnosic....jak dla zainteresowanego podpowiesz ze pierwszy krokiem podniesienia(odzyskania serii) mocy jest wywalenie gazu i juz po tym sie odechciewa dla zainteresowanego tuningu....

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2007 19:19:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
zgadzam się z Tobą w pełni ale można przecież napisać co i jak można zrobić a cena to przecież rzecz względna a nie pisać wywal silnik wstaw 2.2T albo V8 i o nic wiecej nie pytaj. Znalezienie fajnego 2.2T albo V8 z pełnym osprzętem też nie małe koszta do tego przekładka itp. A mi chodziło konkretnie o to ze jak juz ktoś zabiera głos w temacie to niech pisze na temat a to że się nie opłaca czy ze drogo to niech się martwi ten co chce podnosić tą moc może akurat znajdzie wykonawców co mu to zrobią całkiem nie drogo przecież różnie bywa... Tak jak wowo napisał dobry zdolny spawacz/tokarz i można cos tam po rzeźbić i nie musi być wcale drogo trzeba tylko wiedzieć do kogo się udać. A co do tych co chcą podnosić moc mając LPG to już w ogóle......ehhh żal no ale przecież o nich nie rozmawiamy.

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: