.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
[S4 2.7BT] wykres z hamowni, prośba o ocenę https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=65049 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | ciechwoj [ 04.wrz.2007 20:00:31 ] |
Tytuł: | |
program na pewno jest, 460 NM masz zamiast seryjnych 400 zupelnie inny rozkład momentu, rozkład mocy jest bardzo nietypowy ale i ciekawy, płaski w zakresie mocy maksymalnej, coś ala nowe TFSI 1.8 |
Autor: | Norbi [ 04.wrz.2007 20:05:54 ] |
Tytuł: | |
Zastanawiam się, czy dawka paliwa nie została za słabo podciągnięta, może tu leży przyczyna... |
Autor: | ciechwoj [ 04.wrz.2007 20:10:36 ] |
Tytuł: | |
tez mi sie tak wydaje ze tnie go i dlatego wykres mocy zamiast isc do góry do piku spłaszcza się i stoi na poziomie. hmmm ale dla mine to troche wyglada na niewydolnosc czegoś, filtr paliwa, pompka? |
Autor: | Norbi [ 04.wrz.2007 20:25:14 ] |
Tytuł: | |
Tego nie sprawdzałem... ![]() Dzięki, sprawdze oba warjanty. |
Autor: | Sprinter [ 04.wrz.2007 20:29:27 ] |
Tytuł: | |
E tam paliwa za mało, nikt przy zdrowych zmysłach nie zmienia softu zubożając dawki... Momentu podejrzanie dużo, więc coś tam musi być zgrzebane, jeśli faktycznie jest to program na 316 kunióf, to szukaj niedomagania, jakieś czujniki temperatury, instalacja zapłonowa, nieszczelność w dolocie,... Gdzieś to musiało zwiać. Podpiąć VAG'a i sprawdzić wszystkie parametry silnika, przecież w benzyniakach jest kupa parametrów... |
Autor: | Norbi [ 04.wrz.2007 20:34:23 ] |
Tytuł: | |
Sprinter napisał(a): E tam paliwa za mało, nikt przy zdrowych zmysłach nie zmienia softu zubożając dawki... Czujniki temp. spalin oba wymienione, fakt ,że ostatnio pokazał się znowu błąd jednego z nich. Autko zaczęło wpadać w notlauf.Inst. zapł. OK. Nieszczelności nie ma... chyba.taeraz zbiłeś mnie z tropu. Co do VAGowania to w Dieslach miliardy fachowców, jak przyjeżdzam Esą to Momentu podejrzanie dużo, więc coś tam musi być zgrzebane, jeśli faktycznie jest to program na 316 kunióf, to szukaj niedomagania, jakieś czujniki temperatury, instalacja zapłonowa, nieszczelność w dolocie,... Gdzieś to musiało zwiać. Podpiąć VAG'a i sprawdzić wszystkie parametry silnika, przecież w benzyniakach jest kupa parametrów... ![]() |
Autor: | Bilo [ 04.wrz.2007 20:52:10 ] |
Tytuł: | |
Widzisz Norbi ja sobie kupilem malucha i nie ma bata aby mi te 20 koni zwialo ![]() |
Autor: | Norbi [ 04.wrz.2007 20:55:09 ] |
Tytuł: | |
Bilo napisał(a): Widzisz Norbi ja sobie kupilem malucha i nie ma bata aby mi te 20 koni zwialo ![]() ![]() |
Autor: | Sprinter [ 04.wrz.2007 21:02:54 ] |
Tytuł: | |
Norbi napisał(a): Co do VAGowania to w Dieslach miliardy fachowców, jak przyjeżdzam Esą to
![]() Bo tdi są prymitywne, 4 bloki i sprawa prosta, a przy benzyniaku trzeba pomyśleć, ocenić sygnały z lambd, sprawdzić temperatury, sygnały z knock-sensorów, wyprzedzenie zapłonu, itd., itp. Nie macie tam jakiegoś dobrego fachowca w stolicy ? |
Autor: | Norbi [ 04.wrz.2007 21:06:55 ] |
Tytuł: | |
Sprinter napisał(a): Norbi napisał(a): Co do VAGowania to w Dieslach miliardy fachowców, jak przyjeżdzam Esą to ![]() Bo tdi są prymitywne, 4 bloki i sprawa prosta, a przy benzyniaku trzeba pomyśleć, ocenić sygnały z lambd, sprawdzić temperatury, sygnały z knock-sensorów, wyprzedzenie zapłonu, itd., itp. Nie macie tam jakiegoś dobrego fachowca w stolicy ? ![]() |
Autor: | Sprinter [ 04.wrz.2007 22:23:45 ] |
Tytuł: | |
Norbi napisał(a): Pewnie mamy, ale osobiście nie znam, nie pisałbym tu gdyby było inaczej
![]() Podskocz może do Unitronic'a i pogadaj, mają pojęcie w temacie. |
Autor: | Leo [ 05.wrz.2007 10:41:20 ] |
Tytuł: | |
stawiam na przepływomierz. Wiele 2.7BiT miało problemy z mocą po chipowaniu i winny zazwyczaj okazywał się przepływomierz. |
Autor: | Norbi [ 05.wrz.2007 15:16:03 ] |
Tytuł: | |
Leo napisał(a): stawiam na przepływomierz. Wiele 2.7BiT miało problemy z mocą po chipowaniu i winny zazwyczaj okazywał się przepływomierz. A orientujesz się jak to powinno wyglądać na VAG-u?
|
Autor: | Leo [ 05.wrz.2007 15:19:41 ] |
Tytuł: | |
po prostu przepływka będzie odczytywać w górnych partiach obrotów mniejszy przepływ, ale nie wiem jakie powinno być zużycie powietrza w tym silniku - maksymalne. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |