.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

[S4 2.7BT] wykres z hamowni, prośba o ocenę
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=65049
Strona 1 z 1

Autor:  Norbi [ 04.wrz.2007 19:51:08 ]
Tytuł:  [S4 2.7BT] wykres z hamowni, prośba o ocenę

Obrazek
Tak wygląda wykres z pomiaru mojego autka.
W briefie mam wpisaną moc 316KM i .. nie pamiętam ile niutków.
Tuner to niemiecki Evotech :550: ... też nie znam. Pomiar robiony był na paliwie V Power Racing ,a te jak wiadomo dodaje średnio 6-7% mocy i podobnie momentu. Seria to 265KM, czyli te 280 mogłoby być wykrzesane z paliwka.
Moje obiekcje dotyczą nie tyle małej mocy co faktu czy wogóle jest owy wirus. Nie wiem dokładnie ile powinna ładować seryjnie eSa, u mnie jest to zadane 1.2 bara i tyle suszarki dają i to wydaje się być liznięte podciągnięte. W każdym bądż razie prosze o sugestie, ewentualne pomysły co może być nie tak jeżeli jest to jakiś tam program.

Autor:  ciechwoj [ 04.wrz.2007 20:00:31 ]
Tytuł: 

program na pewno jest, 460 NM masz zamiast seryjnych 400 zupelnie inny rozkład momentu, rozkład mocy jest bardzo nietypowy ale i ciekawy, płaski w zakresie mocy maksymalnej, coś ala nowe TFSI 1.8

Autor:  Norbi [ 04.wrz.2007 20:05:54 ]
Tytuł: 

Zastanawiam się, czy dawka paliwa nie została za słabo podciągnięta, może tu leży przyczyna...

Autor:  ciechwoj [ 04.wrz.2007 20:10:36 ]
Tytuł: 

tez mi sie tak wydaje ze tnie go i dlatego wykres mocy zamiast isc do góry do piku spłaszcza się i stoi na poziomie.
hmmm ale dla mine to troche wyglada na niewydolnosc czegoś, filtr paliwa, pompka?

Autor:  Norbi [ 04.wrz.2007 20:25:14 ]
Tytuł: 

Tego nie sprawdzałem... :/ Wiem,że wymiana filtra to mocno karkołomny wyczyn w eSie. Pompka...? chba raczej filtr.
Dzięki, sprawdze oba warjanty.

Autor:  Sprinter [ 04.wrz.2007 20:29:27 ]
Tytuł: 

E tam paliwa za mało, nikt przy zdrowych zmysłach nie zmienia softu zubożając dawki...
Momentu podejrzanie dużo, więc coś tam musi być zgrzebane, jeśli faktycznie jest to program na 316 kunióf, to szukaj niedomagania, jakieś czujniki temperatury, instalacja zapłonowa, nieszczelność w dolocie,... Gdzieś to musiało zwiać. Podpiąć VAG'a i sprawdzić wszystkie parametry silnika, przecież w benzyniakach jest kupa parametrów...

Autor:  Norbi [ 04.wrz.2007 20:34:23 ]
Tytuł: 

Sprinter napisał(a):
E tam paliwa za mało, nikt przy zdrowych zmysłach nie zmienia softu zubożając dawki...
Momentu podejrzanie dużo, więc coś tam musi być zgrzebane, jeśli faktycznie jest to program na 316 kunióf, to szukaj niedomagania, jakieś czujniki temperatury, instalacja zapłonowa, nieszczelność w dolocie,... Gdzieś to musiało zwiać. Podpiąć VAG'a i sprawdzić wszystkie parametry silnika, przecież w benzyniakach jest kupa parametrów...
Czujniki temp. spalin oba wymienione, fakt ,że ostatnio pokazał się znowu błąd jednego z nich. Autko zaczęło wpadać w notlauf.Inst. zapł. OK. Nieszczelności nie ma... chyba.taeraz zbiłeś mnie z tropu. Co do VAGowania to w Dieslach miliardy fachowców, jak przyjeżdzam Esą to :551:

Autor:  Bilo [ 04.wrz.2007 20:52:10 ]
Tytuł: 

Widzisz Norbi ja sobie kupilem malucha i nie ma bata aby mi te 20 koni zwialo :P

Autor:  Norbi [ 04.wrz.2007 20:55:09 ]
Tytuł: 

Bilo napisał(a):
Widzisz Norbi ja sobie kupilem malucha i nie ma bata aby mi te 20 koni zwialo :P
:509:

Autor:  Sprinter [ 04.wrz.2007 21:02:54 ]
Tytuł: 

Norbi napisał(a):
Co do VAGowania to w Dieslach miliardy fachowców, jak przyjeżdzam Esą to :551:


Bo tdi są prymitywne, 4 bloki i sprawa prosta, a przy benzyniaku trzeba pomyśleć, ocenić sygnały z lambd, sprawdzić temperatury, sygnały z knock-sensorów, wyprzedzenie zapłonu, itd., itp. Nie macie tam jakiegoś dobrego fachowca w stolicy ?

Autor:  Norbi [ 04.wrz.2007 21:06:55 ]
Tytuł: 

Sprinter napisał(a):
Norbi napisał(a):
Co do VAGowania to w Dieslach miliardy fachowców, jak przyjeżdzam Esą to :551:


Bo tdi są prymitywne, 4 bloki i sprawa prosta, a przy benzyniaku trzeba pomyśleć, ocenić sygnały z lambd, sprawdzić temperatury, sygnały z knock-sensorów, wyprzedzenie zapłonu, itd., itp. Nie macie tam jakiegoś dobrego fachowca w stolicy ?
Pewnie mamy, ale osobiście nie znam, nie pisałbym tu gdyby było inaczej :/

Autor:  Sprinter [ 04.wrz.2007 22:23:45 ]
Tytuł: 

Norbi napisał(a):
Pewnie mamy, ale osobiście nie znam, nie pisałbym tu gdyby było inaczej :/


Podskocz może do Unitronic'a i pogadaj, mają pojęcie w temacie.

Autor:  Leo [ 05.wrz.2007 10:41:20 ]
Tytuł: 

stawiam na przepływomierz. Wiele 2.7BiT miało problemy z mocą po chipowaniu i winny zazwyczaj okazywał się przepływomierz.

Autor:  Norbi [ 05.wrz.2007 15:16:03 ]
Tytuł: 

Leo napisał(a):
stawiam na przepływomierz. Wiele 2.7BiT miało problemy z mocą po chipowaniu i winny zazwyczaj okazywał się przepływomierz.
A orientujesz się jak to powinno wyglądać na VAG-u?

Autor:  Leo [ 05.wrz.2007 15:19:41 ]
Tytuł: 

po prostu przepływka będzie odczytywać w górnych partiach obrotów mniejszy przepływ, ale nie wiem jakie powinno być zużycie powietrza w tym silniku - maksymalne.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/