.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lut.2025 12:41:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Chip do VW Passat 2,5 V6 TDI Tiptronic
PostNapisane: 10.wrz.2007 14:09:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.wrz.2007 11:00:26
Posty: 4
Witam! Mam pytanie. Czy dołożenie chipa do samochodu z automatem nie będzie miało jakiegokolwiek negatywnego wpływu na jego żywotność. Spotkałem się z opinią, że nie powinno się zwiększać mocy takich samochodów. Co Wy sądzicie na ten temat? Z góry dzięki!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2007 14:17:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Ja sądzę, że czeka Cię w pierwszej kolejności doprowadzenie autka do zdrowej serii ... . Nad chipsem będziemy się zastanawiać po naprawie ;) .
Trochę nieskromnie polecam Ci też lekturę archiwalną naszego Forum na temat "wałki rozrządu" i konfrontację wyczytanych informacji z tym co widać pod Twoimi deklami zaworów ... :): .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2007 19:16:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
tiptronici i bez chipa często padają, najpierw małe szarpnięcia przy zmianie a później 6000 pln z portfela ucieka :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2007 20:32:14 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
hubos21 napisał(a):
tiptronici i bez chipa często padają, najpierw małe szarpnięcia przy zmianie a później 6000 pln z portfela ucieka :)



Wszystko zależy od robiącego chipa :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2007 20:49:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
2.5TDI po modyfikacji staje się silnikiem bardzo specjalnej troski - nie tylko w sferze serwisowania [przy ostrej eksploatacji olej co 8 000 km; filtr powietrza co 8 000 km; rozrząd ori co 60 000 km], ale także codziennego użytku.

turbiny montowane w AFB/AKN są tymi z przewężeniem [nie wiem, czy to dobre określenie] - nie znoszą więc najlepiej większych ciśnień i temperatur.

jeżeli miałbym to robić w AFB/AKN, to zacząłbym od wymiany turbiny na V2 [czyli AKE, AYM i n.].

to delikatne silniki, którym nie powinno się tego robić.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2007 20:12:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.wrz.2007 11:00:26
Posty: 4
Ok. Dzięki za rady. Chyba jednak pozostanę przy moich 150 KM. Narazie wystarczy:):):)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: