.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

nie laduje tyle ile trzeba s4 c4 AAN
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=65719
Strona 1 z 3

Autor:  rossi20 [ 17.wrz.2007 21:29:08 ]
Tytuł:  nie laduje tyle ile trzeba s4 c4 AAN

witam serdecznie, chcialem zrobic program ale widze ze musze zaczac od przywracania normy ;-) posiadam s4 c4 AAN i niestety komputer pokazuje 1.7-1.8 bara ,w porywach do 1.9 bara ..... a powinno 2.1 bara ...... zastanawiam sie co moze byc przyczyna tego .... pewno moze byc ich mnostwo ..... i zostaje tylko Piaseczno :-) a ztego co wiem roznica w jezdzie pomiedzy 1.8 a 2.1 jest dosc duza :/ co najczesciej jest przyczyna ?? pozdrawiam

Autor:  zuru [ 18.wrz.2007 13:27:55 ]
Tytuł: 

Niesprawne stukowce, nieszczelny dolot, problemy z WG, problemy z N75 i liniami podcisnieniowymi, pompa paliwa, reszta osprzetu silnika....czlowieniu, to moze byc naprawde wszystko :) Zacznij od diagnozy VAG, moze kody bledow na cos naprowadza. Daj znac co wyszlo, to jakos mozemy sprobowac pomoc. Co do Pana Niedzwiadka...hmmm nie korzystalem i nie skorzystam z jego uslug, natomiast obserwujac transakcje miedzy moim znajomym a nim moge powiedziec, ze ceny za czesci ma baaaaaardzoo wysokie.....w tym przypadku byla to uzywka i podzialala miesiac (waz cisnieniowy). Mnie osobiscie za jedna pierdole nie skasowal duzo, moze poprostu trzeba sie z nim jakos dogadac :)

Autor:  rossi20 [ 18.wrz.2007 18:35:20 ]
Tytuł: 

podlaczalem go pod komputer nie wykazuje zadnego bledu na silniku i w elektronice ;-) takze trzeba tego szukac w nieszczelnosciach , czujnikach itp ;-)

Autor:  rossi20 [ 18.wrz.2007 20:11:16 ]
Tytuł: 

p.s pompa paliwa tezs byla wymieniana. tak jak mowie komputer nie wyakzal zadnegop bledu ;-) z niedzwiakiem to jest tak ze niestety do tego silnika trzeba miec wiedze i wiedziecv gdzie szukac problemu, niestety nie mozna do pierwszego lepszego pana zdzisia zaprowadzic ;-) trzeba miec pojecie o tych silnikach a on je ma, kwestia ceny - fakt troche drogo mi poweidzial za kompletne sprawdzenie co jest i naprawienie (bez czesci) to koszt 400-450 zlotych. niestety za wiedze trzeba placic , a chcialbym zeby ladowal tak jak trzeba ;-)

Autor:  DeS [ 18.wrz.2007 21:50:24 ]
Tytuł: 

Możesz walczyć sam i się uczyć z niewiadomym skutkiem albo oddać specjaliście i wyskoczyć z kaski, ale także z butów jak Ci auto zacznie śmigać.

pozdr

Autor:  rossi20 [ 18.wrz.2007 22:18:21 ]
Tytuł: 

Des nie bede walczyl sam bo nie wiem z czym nawet ;-) dlatego napisalem ze musze oddac do kogos kto ma pojecie o tym sioniku i wie jak to zrobic i gdzie moze byc przyczyna - i wole wyskoczyc z kaski ale miec pewnosc ;-) a co do jazdy... mam pytanie... czy roznica 0.3 -0.4 bara - miedzy 1.7 a 2 - 2.1 jest az tak odczuwalna - pytam bo nie jezdzilem nigdy na takim a tylko na tym 1.7-1.8 co mam , to i tak dla mnie ladnie chodzi ;-) pozdrawiam i dzieki za odp.

Autor:  DeS [ 19.wrz.2007 08:47:23 ]
Tytuł: 

Musisz wiedzieć, że doładowanie to nie wszystko. W trybie normalnym stosowana jest inna mapa paliwa i zapłonu. W połączeniu z właściwym doładowaniem masz taki efekt, że auto jedzie nietylko zdecydowanie szybciej, ale zmienia się również cała charakterystyka jego pracy, inna reakcja na gaz, brak szarpania, płynno i kultura pracy - czyli tak jak powinno być - naprawdę polecam bo różnicę naprawdę docenisz.. :peace: aha.. no i spalanie spadnie ;)

Autor:  rossi20 [ 19.wrz.2007 09:48:27 ]
Tytuł: 

no szkoda ze to automat i nie mozna sie pobawic , ale mam nadzieje ze doprowadzi sie go do serii i bede sobie smigal w miare dynamicznie ;-) de facto nie wiem ile on pali benzyny bo jezdze na gazie , ale jak zrobie to juz to przezuce sie na benzyne i pojezdze zobacze jak to wychodzi ;-)

Autor:  wariatquattro [ 19.wrz.2007 19:56:22 ]
Tytuł: 

rossi20 po pierwsze jak walczysz z niedomaganiem doladowania to wstaw sobie zew zegar od doladowania,bo BC to kibel i czasami moze klamac
dwa gaz OUT
1,8(0,8bara)to normalne doladowanie AAN,brak ci overboost'u,ktory sie wlacza z niskich obr na 1,1 1,2 bara(2,1 2,2 na BC)
wez od 1500-1800obr wcisnij gaz w podloge i sprawdz co pokaze na BC
ja u siebie w serii w zyciu nie widzialem na BC wiecej jak 2,0 i generalnie mialem to w dupie :diabel:
z jakiego miasta jestes?

Autor:  rossi20 [ 19.wrz.2007 20:18:30 ]
Tytuł: 

z warszawy ;-) a jak wcisne pedal do podlogi to po zmianie biegu nawet 1.9 bara sie pojawia na kompie. na gazie nie musze jezdzic , nie bede go wywalal bo on nie przeszkadza w niczym , przy jezdzie na benzynie ;-) w piatek lub poniedzialek oddaje go do niedzwiadka na sprawdzenie co moze mu dolegac

Autor:  rossi20 [ 19.wrz.2007 21:52:57 ]
Tytuł: 

czy te zegary wstawiane pokazuja doladowanie te realne czyli np. 0.8 bara (na BC 1.8) czy te komputerowe ??? wydaje mi sie ze te realne czyli 0.8 bara lub w overboscie 1.1-1.2 , pozdrawiam , czyli moze byc tak ze nie mam overboostu chwilowego a nie seryjnego doladowania??? dziekie z gory za pomoc i za wiedze wariatquattro

Autor:  wariatquattro [ 20.wrz.2007 06:34:00 ]
Tytuł: 

realne
wskazania BC to nie sa 'komputerowe' tylko to jest cisnienie lacznie z atmosferycznym
wstaw sobie zew manometr i wtedy zobaczysz ile laduje
najtanszy ok 80pln,ale za taka kase badziewko moze przeklamywac nawet 0,2bara :peace:

Autor:  rossi20 [ 20.wrz.2007 09:14:24 ]
Tytuł: 

czyli rozumiem ze "Auto Gauge" odpada??? :-) :peace:

Autor:  krzycho0110 [ 20.wrz.2007 09:54:24 ]
Tytuł: 

rossi20 napisał(a):
czyli rozumiem ze "Auto Gauge" odpada??? :-) :peace:


tak własnie mam auto gauge i ciula mnie ,jak go kupiłem to ładnie pokazywał a teraz to wiem ze kłamie, bo są różnice zawsze miedzy tym a tym na desce ,najlepszy ma Darek :) ale to juz cena sporra ,ale warto

odnośnie twojego budżetu ,jak ci lata pare stówek to daj go do niedzwiadka,
osobiscie wole opcje takie jak pisał Zuru i wariat ,bo jak nie zrozumiesz na czym to polega to zawsze będziesz na usługach innych ,a to zawsze kosztuje ;)
mi jak coś niedomaga to pisze na forum i zawsze jest odpowiedz ,wtedy szukam po sugestiach innych kolegów = znalezienie przyczyny ,jeszcze nie było zeby ktoś nie pomógł :peace:

Autor:  rossi20 [ 20.wrz.2007 10:02:56 ]
Tytuł: 

wole oddac do Niedzwiadka na pierwszy raz ;-) niech zobaczy co tam dolega , i doprowadzi go do ladu jakiegos ;-) chcialem kupic auto gauge ale widze ze chyba nie ma sensu :-)???

Autor:  Leo [ 20.wrz.2007 10:49:33 ]
Tytuł: 

wydaj trochę kasy na greddy , kosztuje w granicach 420-450 zł. ale warto naprawdę.

Autor:  rossi20 [ 20.wrz.2007 12:32:07 ]
Tytuł: 

http://s189.photobucket.com/albums/z135 ... CN1029.flv

wariatquattro tu masz link do filmiku jak nagralem przyspieszenie i BC doladowanie - skrzynia automatyczna i na gazie jechalem , w pewnym momencie pojawia sie nawet 1.9 ;-)

Autor:  Leo [ 20.wrz.2007 12:33:55 ]
Tytuł: 

uu generalnie to Ci nie jedzie tylko sie toczy... No nic, na serwis i niech sprawdzają...

Autor:  ciechwoj [ 20.wrz.2007 12:52:42 ]
Tytuł: 

9 sekund do setki.
zajmij sie autem bo moje MC na gazie leci szybciej :)

Autor:  Sprinter [ 20.wrz.2007 13:36:16 ]
Tytuł: 

Moim zdaniem bliżej 11-12s, takie auto objedzie nawet zdrowe C4 2.3. Udaj się z nim do doktora...

Strona 1 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/