.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
[Coupe 2.0 ABK] - Jaki silnik 1.8 t wybrac ? https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=70210 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | marwins [ 16.gru.2007 10:47:18 ] |
Tytuł: | [Coupe 2.0 ABK] - Jaki silnik 1.8 t wybrac ? |
Witam mam pytaie, mysle nad wlozeniem do siebie silnika 1.8T moze ktos mi podpowiedziec jaki wybrac, chodzi mi o oznaczenie, i odrazu w jakim modelu auta wystepuje, co z tego co sie orietuje czesc byla poprzecznie a czesc wzdluznie montowana. Zastanawiam sie czy silnik ktory byl wzdluznie byloby latwiej wlozyc czy nie ma to znaczenia jak montowany wybiore, chyba najlepszym wyjsciem byloby wybrac odrazu taki z coupry albo TT 225 koni, chyba ze taniej bedzie znalezc taki 150 i go podkrecic do 225... ?? |
Autor: | jmm [ 16.gru.2007 12:40:41 ] |
Tytuł: | |
Labek, co Ci? |
Autor: | Simpson [ 16.gru.2007 12:56:33 ] |
Tytuł: | Re: Audi coupe 2.0E - Jaki 18t wybrac ? |
marwins napisał(a): Witam mam pytaie, mysle nad wlozeniem do siebie silnika 18T moze ktos mi podpowiedziec jaki wybrac, chodzi mi o oznaczenie, i odrazu w jakim modelu auta wystepuje, co z tego co sie orietuje czesc byla poprzecznie a czesc wzdluznie montowana. Zastanawiam sie czy silnik ktory byl wzdluznie byloby latwiej wlozyc czy nie ma to znaczenia jak montowany wybiore, chyba najlepszym wyjsciem byloby wybrac odrazu taki z coupry albo TT 225 koni, chyba ze taniej bedzie znalezc taki 150 i go podkrecic do 225... ??
Użytkownik FranoF1 swapował do siebie 1.8T. Może Ci bardzo dużo powiedzieć o problemach i kosztach takiego rozwiazania. http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... p&start=40 Generalnie jeśli chodzi o silnik to prosciej jest wziaść silnik montowany wzdłuż, gdyż nie trzeba przerabiac klektora wydechowego itp. No chyba że po swapie zamierzasz go troche zdłubać, to wtedy nie ma znaczenia bo kolektor i tak przydałoby sie wymienić z uwagi na inną turbine ktorą trzeba by wstawić |
Autor: | marwins [ 16.gru.2007 13:32:00 ] |
Tytuł: | Re: Audi coupe 2.0E - Jaki 18t wybrac ? |
Simpson napisał(a): marwins napisał(a): Witam mam pytaie, mysle nad wlozeniem do siebie silnika 18T moze ktos mi podpowiedziec jaki wybrac, chodzi mi o oznaczenie, i odrazu w jakim modelu auta wystepuje, co z tego co sie orietuje czesc byla poprzecznie a czesc wzdluznie montowana. Zastanawiam sie czy silnik ktory byl wzdluznie byloby latwiej wlozyc czy nie ma to znaczenia jak montowany wybiore, chyba najlepszym wyjsciem byloby wybrac odrazu taki z coupry albo TT 225 koni, chyba ze taniej bedzie znalezc taki 150 i go podkrecic do 225... ?? Użytkownik FranoF1 swapował do siebie 1.8T. Może Ci bardzo dużo powiedzieć o problemach i kosztach takiego rozwiazania. http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... p&start=40 Generalnie jeśli chodzi o silnik to prosciej jest wziaść silnik montowany wzdłuż, gdyż nie trzeba przerabiac klektora wydechowego itp. No chyba że po swapie zamierzasz go troche zdłubać, to wtedy nie ma znaczenia bo kolektor i tak przydałoby sie wymienić z uwagi na inną turbine ktorą trzeba by wstawić Simpson, z Franem gadalem ale on jest pijakiem i nic niewie (joke ofcourse) a o kosztach to mozna je troche obciac jesli robi sie to samemu, ma sie spawarke i dobrego elektryka. Chodzi mi o rzeczy bardziej o przespawywanie lap, o kolektorze wiem ze bedzie trzeba robic, co jeszcze trzebaby wiedziec ?? Jmm nie mowie ze to zrobie naraze gromadze potrzebne informacje |
Autor: | szogun0 [ 17.gru.2007 00:09:53 ] |
Tytuł: | |
Zakładaj AEB montowany w A4 95-98 i w passatach. Ma 150 KM, ale podkręcisz go bez wymiany elementów tak gdzieś do 180. Był wzdłużnie montowany, więc kolektory mogą zostać te same. Dlaczego? Bo jak to amerykanie określili, jest idiotodporny i może dużo znieść. Nowszysch nie polecam, bo będziesz miał kłopoty z różnego rodzaju czujnikami i CAN Bus, czego przykładem jest auto FranoF1. |
Autor: | marwins [ 17.gru.2007 00:53:15 ] |
Tytuł: | |
A masz jakas stronke anglojezyczna na ktorej mozna znalezc cos ciekawego ?? |
Autor: | Blazer [ 17.gru.2007 21:22:31 ] |
Tytuł: | |
nieraz mysle zeby zamiast 2.3 wlozyc 2.6do coupe b3 bo mialbym dostep do takiego za grosze.duze sa koszty i duzo jest pracy aby to chodzilo ladnie?czy warto 150 zamiast 136 tyle kombinujac?moze jakos latwiej moge ja podkrecic? |
Autor: | marwins [ 18.gru.2007 00:23:57 ] |
Tytuł: | |
nie ma sensu taniej by chyba bylo uturbic 2.3 bo sie da |
Autor: | myszon90 [ 18.gru.2007 21:44:15 ] |
Tytuł: | |
Blazer napisał(a): nieraz mysle zeby zamiast 2.3 wlozyc 2.6do coupe b3 bo mialbym dostep do takiego za grosze.duze sa koszty i duzo jest pracy aby to chodzilo ladnie?czy warto 150 zamiast 136 tyle kombinujac?moze jakos latwiej moge ja podkrecic? Taka zamiana mija się z celem, 2.3 jeździ lepiej niż 2.6.......
|
Autor: | Ivo [ 18.gru.2007 22:23:51 ] |
Tytuł: | |
kup lepiej 2.3 20V i masz bez rzeżbienia dla przykladu jedno ogloszenie: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=70264 |
Autor: | uki [ 19.gru.2007 06:08:27 ] |
Tytuł: | |
Blazer napisał(a): nieraz mysle zeby zamiast 2.3 wlozyc 2.6do coupe b3 bo mialbym dostep do takiego za grosze.duze sa koszty i duzo jest pracy aby to chodzilo ladnie?czy warto 150 zamiast 136 tyle kombinujac?moze jakos latwiej moge ja podkrecic?
ewentualnie 3b 2.2 20v , na starcie masz powiedzmy 220 KM i jakie możliwości - też będzie pasować w miejsce 2.3 |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |