.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

[B4 TDi] power of 1Z
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=71823
Strona 1 z 1

Autor:  przemik [ 17.sty.2008 11:38:37 ]
Tytuł:  [B4 TDi] power of 1Z

Witam

Rogalotti "uwolnił" troche mocy w moim starym 1 zetorze.. i okreslił stan auta i motorowni cytuje : "laleczka".

Jak dla mnie wyszło bardziej niz zadawalajaco :)

Wykres:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1c4e5c7dd7a57e27.html


Ale, że będe mial w serii 103 KM to bym sie w zycu nie spodziewał

Pozdrawiam

Autor:  spanky [ 17.sty.2008 13:06:16 ]
Tytuł:  Re: [B4 TDi] power of 1Z

przemik napisał(a):
Witam

Rogalotti "uwolnił" troche mocy w moim starym 1 zetorze.. i okreslił stan auta i motorowni cytuje : "laleczka".

Jak dla mnie wyszło bardziej niz zadawalajaco :)

Wykres:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1c4e5c7dd7a57e27.html


Ale, że będe mial w serii 103 KM to bym sie w zycu nie spodziewał

Pozdrawiam


ładnie jak na starego kondona .... :):

Autor:  j@cek [ 17.sty.2008 14:25:56 ]
Tytuł:  Re: [B4 TDi] power of 1Z

przemik napisał(a):
Witam

Rogalotti "uwolnił" troche mocy w moim starym 1 zetorze.. i okreslił stan auta i motorowni cytuje : "laleczka".

Jak dla mnie wyszło bardziej niz zadawalajaco :)

Wykres:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1c4e5c7dd7a57e27.html


Ale, że będe mial w serii 103 KM to bym sie w zycu nie spodziewał

Pozdrawiam

Pięknie ja w serii miałem 102.5 KM :D :D :D

Autor:  Leo [ 17.sty.2008 14:34:35 ]
Tytuł: 

nie podniecajcie się, zimno na dworze jest :P zmierzcie moc przy 30 stopniach w plusie :P

Autor:  przemik [ 17.sty.2008 14:37:45 ]
Tytuł: 

Mialem dawke ustawioną na 1 mg/skok (zresztą dalej tak mam). :peace:

pozdrawiam

Autor:  spanky [ 17.sty.2008 14:42:08 ]
Tytuł: 

Leo napisał(a):
nie podniecajcie się, zimno na dworze jest :P zmierzcie moc przy 30 stopniach w plusie :P


nie psuj nam zabawy ... :D

to jest najlepsza pora roku dla turbognojów ... :):

Autor:  Morgi [ 17.sty.2008 14:50:15 ]
Tytuł: 

A ja miałem w serii (1Z) 87,5 KM - w lecie

Autor:  Leo [ 17.sty.2008 15:06:38 ]
Tytuł: 

spanky napisał(a):
Leo napisał(a):
nie podniecajcie się, zimno na dworze jest :P zmierzcie moc przy 30 stopniach w plusie :P


nie psuj nam zabawy ... :D

to jest najlepsza pora roku dla turbognojów ... :):


... i dla turbobenzyn! W dodatku przy turbobenzynach wzrosty od zimna są jeszcze większe :D

Autor:  Tedy [ 27.lut.2008 21:13:58 ]
Tytuł: 

przemik napisz nieco więcej:
-jaki przepływomierz (ponoć po nim można poznać wersję zetora - na AKP wyczytałem;) )
-co było robione - sam program czy więcej?
-koszta - jeżeli wolisz to na PW

Pytam bo sam zetorem śmigam i przydało by się nieco większe stado.

Autor:  przemik [ 28.lut.2008 11:17:55 ]
Tytuł: 

1. Przepływomierz oczywiscie niezniszczalny BOSCH - wersja "zetora" - nic o tym nie slyszałem - są tylko roznice w osprzęcie.

2. Robiony byl tylko program - graty seryjne.

3. Koszta - pojecie wzgledne musialbys skontaktowac sie z usługodawcą. :D

Pozdr

Autor:  Tedy [ 28.lut.2008 17:02:10 ]
Tytuł: 

Pytałem o przepływkę bo tu na AKP włąsnie wyczytałem że po nim można rozpoznać wersję osprzetu. I że nuby ten drugi pirog-cośtam oznacza większe możliwości - tak tu wyczytałem i chciałem się upewnić.

Autor:  Mathieus [ 28.lut.2008 18:42:43 ]
Tytuł: 

do końca 93r. modelowego montowano przepływomierz bosch a od 94 już pierburg, no i oczywiście pare innych pierdół też pozmieniali, m.in. więcej nm bo już koło 200, pełna diagnostyka i wtryski chyba nowsze były, ale jak widać to nie przeszkadza w chip tuningu starszych modeli skoro klubowicz przemik właśnie na przepływce boscha ma taki wyniki :):

Autor:  mirkolo [ 29.sie.2008 15:37:31 ]
Tytuł: 

przemik napisał(a):
1. Przepływomierz oczywiscie niezniszczalny BOSCH - wersja "zetora" - nic o tym nie slyszałem - są tylko roznice w osprzęcie.

2. Robiony byl tylko program - graty seryjne.

3. Koszta - pojecie wzgledne musialbys skontaktowac sie z usługodawcą. :D

Pozdr


Znalazłem zakład gzie gość proponuje zmianę oprogramowania za 300 zeta - czy warto ???

Autor:  arekr [ 29.sie.2008 16:25:19 ]
Tytuł: 

podstawowa roznice to
stare 1Z mialy pompe z nastawnikiem potencjometrycznym
i wtryski jednosprezynowe stad glosniejsza praca
nowsze mialy nastawnik indukcyjny HDK i wtryski dwusprezynowe
niewiem jak z turbo ale w pozniejszych latach 90 konne 1,9 mialy
turbine VTG ale to juz chyba nie byl 1Z

Autor:  spanky [ 15.wrz.2008 14:14:54 ]
Tytuł: 

arekr napisał(a):
p
niewiem jak z turbo ale w pozniejszych latach 90 konne 1,9 mialy
turbine VTG ale to juz chyba nie byl 1Z


90-konne VTG w Audi to:

AHH - A4
ALH - A3

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/