.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
[B4 TDi] power of 1Z https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=71823 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | przemik [ 17.sty.2008 11:38:37 ] |
Tytuł: | [B4 TDi] power of 1Z |
Witam Rogalotti "uwolnił" troche mocy w moim starym 1 zetorze.. i okreslił stan auta i motorowni cytuje : "laleczka". Jak dla mnie wyszło bardziej niz zadawalajaco ![]() Wykres: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1c4e5c7dd7a57e27.html Ale, że będe mial w serii 103 KM to bym sie w zycu nie spodziewał Pozdrawiam |
Autor: | spanky [ 17.sty.2008 13:06:16 ] |
Tytuł: | Re: [B4 TDi] power of 1Z |
przemik napisał(a): Witam
Rogalotti "uwolnił" troche mocy w moim starym 1 zetorze.. i okreslił stan auta i motorowni cytuje : "laleczka". Jak dla mnie wyszło bardziej niz zadawalajaco ![]() Wykres: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1c4e5c7dd7a57e27.html Ale, że będe mial w serii 103 KM to bym sie w zycu nie spodziewał Pozdrawiam ładnie jak na starego kondona .... ![]() |
Autor: | j@cek [ 17.sty.2008 14:25:56 ] |
Tytuł: | Re: [B4 TDi] power of 1Z |
przemik napisał(a): Witam
Rogalotti "uwolnił" troche mocy w moim starym 1 zetorze.. i okreslił stan auta i motorowni cytuje : "laleczka". Jak dla mnie wyszło bardziej niz zadawalajaco ![]() Wykres: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1c4e5c7dd7a57e27.html Ale, że będe mial w serii 103 KM to bym sie w zycu nie spodziewał Pozdrawiam Pięknie ja w serii miałem 102.5 KM ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Leo [ 17.sty.2008 14:34:35 ] |
Tytuł: | |
nie podniecajcie się, zimno na dworze jest ![]() ![]() |
Autor: | przemik [ 17.sty.2008 14:37:45 ] |
Tytuł: | |
Mialem dawke ustawioną na 1 mg/skok (zresztą dalej tak mam). ![]() pozdrawiam |
Autor: | spanky [ 17.sty.2008 14:42:08 ] |
Tytuł: | |
Leo napisał(a): nie podniecajcie się, zimno na dworze jest
![]() ![]() nie psuj nam zabawy ... ![]() to jest najlepsza pora roku dla turbognojów ... ![]() |
Autor: | Morgi [ 17.sty.2008 14:50:15 ] |
Tytuł: | |
A ja miałem w serii (1Z) 87,5 KM - w lecie |
Autor: | Leo [ 17.sty.2008 15:06:38 ] |
Tytuł: | |
spanky napisał(a): Leo napisał(a): nie podniecajcie się, zimno na dworze jest ![]() ![]() nie psuj nam zabawy ... ![]() to jest najlepsza pora roku dla turbognojów ... ![]() ... i dla turbobenzyn! W dodatku przy turbobenzynach wzrosty od zimna są jeszcze większe ![]() |
Autor: | Tedy [ 27.lut.2008 21:13:58 ] |
Tytuł: | |
przemik napisz nieco więcej: -jaki przepływomierz (ponoć po nim można poznać wersję zetora - na AKP wyczytałem;) ) -co było robione - sam program czy więcej? -koszta - jeżeli wolisz to na PW Pytam bo sam zetorem śmigam i przydało by się nieco większe stado. |
Autor: | przemik [ 28.lut.2008 11:17:55 ] |
Tytuł: | |
1. Przepływomierz oczywiscie niezniszczalny BOSCH - wersja "zetora" - nic o tym nie slyszałem - są tylko roznice w osprzęcie. 2. Robiony byl tylko program - graty seryjne. 3. Koszta - pojecie wzgledne musialbys skontaktowac sie z usługodawcą. ![]() Pozdr |
Autor: | Tedy [ 28.lut.2008 17:02:10 ] |
Tytuł: | |
Pytałem o przepływkę bo tu na AKP włąsnie wyczytałem że po nim można rozpoznać wersję osprzetu. I że nuby ten drugi pirog-cośtam oznacza większe możliwości - tak tu wyczytałem i chciałem się upewnić. |
Autor: | Mathieus [ 28.lut.2008 18:42:43 ] |
Tytuł: | |
do końca 93r. modelowego montowano przepływomierz bosch a od 94 już pierburg, no i oczywiście pare innych pierdół też pozmieniali, m.in. więcej nm bo już koło 200, pełna diagnostyka i wtryski chyba nowsze były, ale jak widać to nie przeszkadza w chip tuningu starszych modeli skoro klubowicz przemik właśnie na przepływce boscha ma taki wyniki ![]() |
Autor: | mirkolo [ 29.sie.2008 15:37:31 ] |
Tytuł: | |
przemik napisał(a): 1. Przepływomierz oczywiscie niezniszczalny BOSCH - wersja "zetora" - nic o tym nie slyszałem - są tylko roznice w osprzęcie.
2. Robiony byl tylko program - graty seryjne. 3. Koszta - pojecie wzgledne musialbys skontaktowac sie z usługodawcą. ![]() Pozdr Znalazłem zakład gzie gość proponuje zmianę oprogramowania za 300 zeta - czy warto ??? |
Autor: | arekr [ 29.sie.2008 16:25:19 ] |
Tytuł: | |
podstawowa roznice to stare 1Z mialy pompe z nastawnikiem potencjometrycznym i wtryski jednosprezynowe stad glosniejsza praca nowsze mialy nastawnik indukcyjny HDK i wtryski dwusprezynowe niewiem jak z turbo ale w pozniejszych latach 90 konne 1,9 mialy turbine VTG ale to juz chyba nie byl 1Z |
Autor: | spanky [ 15.wrz.2008 14:14:54 ] |
Tytuł: | |
arekr napisał(a): p
niewiem jak z turbo ale w pozniejszych latach 90 konne 1,9 mialy turbine VTG ale to juz chyba nie byl 1Z 90-konne VTG w Audi to: AHH - A4 ALH - A3 |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |