.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
firma Vtech - czego sie nie robi zeby zarobic pare zloch https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=72271 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | fuen [ 26.sty.2008 11:08:32 ] |
Tytuł: | firma Vtech - czego sie nie robi zeby zarobic pare zloch |
Ja myślę, że każdy kto choć trochę interesował się chip tunningiem potraktuje ten artykul tak samo jak ja. przeczytajcie o tym superboxie to pekniecie ze śmiechu : http://www.vtech.pl/powerboxy/ecobox/ecobox-zmniejsza-zuzycie-paliwa-283-115.html takich bzdur to dawno nie czytałem jak w tym artykule jak można tak naciągać ludzi ? |
Autor: | Monster [ 26.sty.2008 11:14:24 ] |
Tytuł: | |
Konkurencja? |
Autor: | flavios [ 26.sty.2008 11:17:25 ] |
Tytuł: | Re: firma Vtech - czego sie nie robi zeby zarobic pare zloch |
fuen napisał(a): Ja myślę, że każdy kto choć trochę interesował się chip tunningiem potraktuje ten artykul tak samo jak ja.
przeczytajcie o tym superboxie to pekniecie ze śmiechu : http://www.vtech.pl/powerboxy/ecobox/ecobox-zmniejsza-zuzycie-paliwa-283-115.html takich bzdur to dawno nie czytałem jak w tym artykule jak można tak naciągać ludzi ? Powiedz konkretnie o co ci chodzi? Ja widze ze ty masz jakis wiekszy problem bo jedziesz kazdego kto wypowiada sie pozytywnie o wirusowaniu silnikow |
Autor: | GrzesB [ 26.sty.2008 12:04:51 ] |
Tytuł: | |
Wszyscy znamy dziwne historie V-techu. Wszyscy wiemy, że BOX to zło. Wszyscy wiemy, że na chipy jeździmy do Rogala. Wszyscy to wiemy... prawie wszyscy... PRAWIE - robi wielką różnicę Teraz czekam na uzasadnienie tego wątku i czemu ma on służyć - konkretne argumenty - inaczej leci do kosza. |
Autor: | fuen [ 26.sty.2008 13:51:41 ] |
Tytuł: | |
obserwuje te grupę już naprawdę sporo czasu i naprawdę nie rozumiem dlaczego tak wszyscy zachwycają sie tuningiem elektronicznym , magia liczb? czy o co tu chodzi? nikt nie rozumie, ze chip tunerzy to naprawdę nieźli naciagacze Widział ktoś rozbudowany watek na anty ? raczej NIE cos takiego sie pojawia i co - od razu do śmietnika !!! nie obrazajac rogala(teraz gdybam) ale przerabial mapy np. 5 silnikow HDI w 3 odmianach pojemnościowych 3 silniki DCI 120 silnikow TDI 1,9 w 12 wersjach na roznych pompach i pompowtryskach ale silnikow od audi a2 1,4 juz tylko 1 sztuke tdci fordowskie moze z 10 sztuk ale juz tddi 1 sztuke czy wie ze np w silnik AAT 2,5 tdi w A6 jest inny od tego AAT w 100 i tych odmien silnikowych jest nieskonczenie wiele nawet dla silnika o danym oznaczeniu, ktory byl produkowany pare lat, czesto stosowano wiele roznych modyfikacji co pociągało za sobą zmianę ecu i co? moze sam rogal sie wypowie ! przyjezdza do niego jakies dziwne auto nie tdi bo to juz oklepane bierze, sciaga mape z komputera,i teraz ja modyfikuje - tu troche podciaga, tam troche dolozy i co? czy z tego cos dobrego moze wyjsc - na pewno nie ! Ha, to moze jeszcze lepiej ale zapytam sie ktory tuner zrobi dla mnie dobry soft na komputerze(mikrokontrolerze) typu Stand-alone ? odpowiedz - malo który, a jak sie ktos znajdzie to poswieci temu miasiac. dlaczego naiwni ludzie dają sie na chiptuning naciągać, panu zenkowi ze srubokretem i lutownica ? a nie ufaja producentowi, czyli rzeszy inzynierow pracujacych miesiacami w laboratoriach badawczych? druciarstwo ma byc lepsze ? |
Autor: | rafala6 [ 26.sty.2008 16:33:43 ] |
Tytuł: | |
GrzesB napisał(a): Wszyscy znamy dziwne historie V-techu. Szkoda,że rogal nie robi benzyn Bo musze swojego podkręcić.
Wszyscy wiemy, że BOX to zło. Wszyscy wiemy, że na chipy jeździmy do Rogala. Wszyscy to wiemy... prawie wszyscy... PRAWIE - robi wielką różnicę Teraz czekam na uzasadnienie tego wątku i czemu ma on służyć - konkretne argumenty - inaczej leci do kosza. |
Autor: | asior [ 26.sty.2008 17:13:58 ] |
Tytuł: | |
fuen napisał(a): obserwuje te grupę już naprawdę sporo czasu
i naprawdę nie rozumiem dlaczego tak wszyscy zachwycają sie tuningiem elektronicznym , magia liczb? czy o co tu chodzi? nikt nie rozumie, ze chip tunerzy to naprawdę nieźli naciagacze Widział ktoś rozbudowany watek na anty ? raczej NIE cos takiego sie pojawia i co - od razu do śmietnika !!! nie obrazajac rogala(teraz gdybam) ale przerabial mapy np. 5 silnikow HDI w 3 odmianach pojemnościowych 3 silniki DCI 120 silnikow TDI 1,9 w 12 wersjach na roznych pompach i pompowtryskach ale silnikow od audi a2 1,4 juz tylko 1 sztuke tdci fordowskie moze z 10 sztuk ale juz tddi 1 sztuke czy wie ze np w silnik AAT 2,5 tdi w A6 jest inny od tego AAT w 100 i tych odmien silnikowych jest nieskonczenie wiele nawet dla silnika o danym oznaczeniu, ktory byl produkowany pare lat, czesto stosowano wiele roznych modyfikacji co pociągało za sobą zmianę ecu i co? moze sam rogal sie wypowie ! przyjezdza do niego jakies dziwne auto nie tdi bo to juz oklepane bierze, sciaga mape z komputera,i teraz ja modyfikuje - tu troche podciaga, tam troche dolozy i co? czy z tego cos dobrego moze wyjsc - na pewno nie ! Ha, to moze jeszcze lepiej ale zapytam sie ktory tuner zrobi dla mnie dobry soft na komputerze(mikrokontrolerze) typu Stand-alone ? odpowiedz - malo który, a jak sie ktos znajdzie to poswieci temu miasiac. dlaczego naiwni ludzie dają sie na chiptuning naciągać, panu zenkowi ze srubokretem i lutownica ? a nie ufaja producentowi, czyli rzeszy inzynierow pracujacych miesiacami w laboratoriach badawczych? druciarstwo ma byc lepsze ? nie no to paranoja jakas jest... gdyby ludzie mysleli tak jak Ty to nadal nie wiedzieliby co to jest KOLO!\\ Swiat stalby w miejscu, bo po co, cos zmieniac... jest dobrze A co myslisz o ludziach ktorzy zmieniaja felgi, obnizaja zawieszenia, czasem zmieniaja zderzaki itd. Przerabiaja lampy na xenon i MODYFIKUJA SILNIK? Bo chca. Nie wiem po co w ogole ten temat. Nie masz zamiaru bawic sie w te rzeczy, to ok. Skoro istnieje mozliwosc stosunkowo niedrogim srodkiem podniesc moc swojego silnika, to czemu nie skorzystac? Co z tego, ze inzynierowie siedzieli i zrobili silnik na taka moc jak ma w katalogo, skoro kazdy z tych motorow ma olbrzymi zapas, zeby moc zwiekszyc? Co do Pana Zenka, ktory zmienia mapy... uwazasz, ze to takie proste? Zrobilbys taka mape do silnika? Bo ja nie. Podejrzewam, ze nigdy na oczy nie widziales jak sie to robi, a gadasz, ze to takie prosciutkie |
Autor: | Sprinter [ 26.sty.2008 19:33:48 ] |
Tytuł: | |
fuen napisał(a): obserwuje te grupę już naprawdę sporo czasu
i naprawdę nie rozumiem dlaczego tak wszyscy zachwycają sie tuningiem elektronicznym , magia liczb? czy o co tu chodzi? nikt nie rozumie, ze chip tunerzy to naprawdę nieźli naciagacze Widział ktoś rozbudowany watek na anty ? raczej NIE cos takiego sie pojawia i co - od razu do śmietnika !!! nie obrazajac rogala(teraz gdybam) ale przerabial mapy np. 5 silnikow HDI w 3 odmianach pojemnościowych 3 silniki DCI 120 silnikow TDI 1,9 w 12 wersjach na roznych pompach i pompowtryskach ale silnikow od audi a2 1,4 juz tylko 1 sztuke tdci fordowskie moze z 10 sztuk ale juz tddi 1 sztuke czy wie ze np w silnik AAT 2,5 tdi w A6 jest inny od tego AAT w 100 i tych odmien silnikowych jest nieskonczenie wiele nawet dla silnika o danym oznaczeniu, ktory byl produkowany pare lat, czesto stosowano wiele roznych modyfikacji co pociągało za sobą zmianę ecu i co? moze sam rogal sie wypowie ! przyjezdza do niego jakies dziwne auto nie tdi bo to juz oklepane bierze, sciaga mape z komputera,i teraz ja modyfikuje - tu troche podciaga, tam troche dolozy i co? czy z tego cos dobrego moze wyjsc - na pewno nie ! Ha, to moze jeszcze lepiej ale zapytam sie ktory tuner zrobi dla mnie dobry soft na komputerze(mikrokontrolerze) typu Stand-alone ? odpowiedz - malo który, a jak sie ktos znajdzie to poswieci temu miasiac. dlaczego naiwni ludzie dają sie na chiptuning naciągać, panu zenkowi ze srubokretem i lutownica ? a nie ufaja producentowi, czyli rzeszy inzynierow pracujacych miesiacami w laboratoriach badawczych? druciarstwo ma byc lepsze ? Straszny bełkot bez składu... |
Autor: | flavios [ 26.sty.2008 23:10:01 ] |
Tytuł: | |
mi sie wydaje ze to jakas prowokacja jest. |
Autor: | GrzesB [ 27.sty.2008 11:10:53 ] |
Tytuł: | |
Oczywiście, że prowokacja. Jestem np. przeciwnikiem przerabiania lamp na xenony, ale jeśli ktoś założyłby kompletny kit z poziomowaniem (spryski jak nie chce to niech nie zakłada, byle reszta funkcjonowała bez zarzutu), z lampami od xenonu a nie przeróbkami to jestem na tak. Z mapami to jest tak, że są silniki lepiej złożone i gorzej - później jest selekcja: najlepsze do Audi, gorsze do VW a najgorsze do Skody (po pomiarach). Audiczki można więc podciągać bo mechanicznie są najlepiej złożone i nie ma tutaj mowy o druciarstwie jeśli ktoś to robi z głową! |
Autor: | BiLu [ 27.sty.2008 12:15:45 ] |
Tytuł: | |
Grzesiu - czy powyzsza wypowiedz podszyta jest ironia i zapomniales dodac buzki, czy faktycznie tak myslisz? przypomina mi sie ideologia, ktora mowila ze NRD to "dobre" niemcy, ktory nie wywolaly wojny, a RFN to te "zle" niemcy, ktore wywolaly wojne... |
Autor: | Rogal [ 27.sty.2008 21:43:45 ] |
Tytuł: | |
BiLu napisał(a): Grzesiu - czy powyzsza wypowiedz podszyta jest ironia i zapomniales dodac buzki, czy faktycznie tak myslisz?
przypomina mi sie ideologia, ktora mowila ze NRD to "dobre" niemcy, ktory nie wywolaly wojny, a RFN to te "zle" niemcy, ktore wywolaly wojne... Żeby nie Niemcy to jeździli byśmy Daewoo albo klono pochodnymi ze slonecznej Italii |
Autor: | Monster [ 27.sty.2008 22:05:03 ] |
Tytuł: | |
Ja czegoś nie rozumiem. Czemu po podnoszeniu mocy auta tak jeździ osoba, która własnymi rękami, kombinowaniem, pracą, opornikiem i lutownicą poprawiła osiągi swojego traktorka? Coś zepsułeś? |
Autor: | fuen [ 28.sty.2008 01:57:55 ] |
Tytuł: | |
niczego nie zepsułem..., chyba, bo może jestem czegoś ciagle nieświadomy Wszystkie zabawy z boxem odbywały sie na moim aucie, a nie na cudzym. a wszytko to co robiłem służyło celom dydaktycznym. a tak właściwie o co mi chodzi ... może trochę zrozumiałem i sie w moim przypadku okazało , ze jednak wiedza(nawet mała) bardziej boli niż niewiedza a odnośnie traktorka to w sensie dosłownym masz racje ten silnik to traktorek. silnik prosty jak budowa cepa z cccp, albo wtryskuje paliwo albo nie, a sterowanie jest stosunkowo proste no i silnik wiele wybacza. choć musiałem zatkać erg/agr bo w zauważalnym tępie smola zaczęła oblepiać kolektor dolotowy i nie chciałem żeby to wszystko trafiało z powrotem do cylindrów bądź tez osadziło sie na gniezdzie zaworowym uszkadzając zawór. czyli jak widzicie ten wzrost mocy odbywa ci jakimś kosztem, ale to moj koszt i ryzyko tylko ze w większości przypadków ludzie udający sie do tunera nie zdają sobie sprawy z konsekwencji tuningu a tuner wciska im takie farmazony jakie przytoczyłem powyżej. RACZEJ NIE FER prawda ? u mnie prosty system wtryskowy na pompie vp37 ale..... na przykład sytuacja drastycznie sie zmienia w przypadku CR drugiej generacji gdzie opracowanie tego systemu inżynierom zajęło 20 lat. cale sterowanie jest już bardzo skomplikowane i w sumie mała zmiana jakiegoś parametru pociąga za sobą nieodwracalne zmiany innych a całości domowym czy tez warsztatowym sposobem nie da sie skalibrowac. wtrysk paliwa w cr cechuje go wielofazowosc , czyli w czasie 1 obrotu walu wtryskiwacz wykonuje nawet do 7 malych wtrysniec paliwa. takiego ecu latwo sie juz nie przeskoczy. Dlatego odradzam wszelki tuning - bo stare proste auta sa już zajeżdżone i ledwo zipią a nowe sa za skomplikowane. |
Autor: | Monster [ 28.sty.2008 02:11:29 ] |
Tytuł: | |
fuen napisał(a): (...)
NIE DA SIE POPRAWIĆ FABRYKI, da sie co najwyżej zwiększyć moc silnika , a przy tym psujac wszystko inne : trwalosc silnika, spalanie, no i ekologie ! No, zaślepienie EGR to zbrodnia na środowisku Ale nie czepiam się Ciebie, tak po prostu zwróciłem uwagę Teraz troszkę lepiej wygląda dyskusja, bo piszesz, że odradzasz, a to już nie jest fanatyczne wykrzykiwanie, że chip tuning to ZUO!!! No ale nie zabronisz nikomu ingerować w ich własne auta. Jak kogoś stać to niech sobie "psuje" Ale przecież każdy silnik i podzespoły mają swój zapas mocy blokowany normami ekologicznymi, celowo zmniejszonym spalaniem etc. |
Autor: | Leo [ 28.sty.2008 03:24:10 ] |
Tytuł: | |
fuen napisał(a): <cut>
Dlatego odradzam wszelki tuning - bo stare proste auta sa już zajeżdżone i ledwo zipią a nowe sa za skomplikowane. obawiam się, że to tylko półprawda - a jak wiemy półprawdy to całe kłamstwo. Jak wiadomo - gdzie dwóch Polaków tam trzy opinie, także wiesz... Twoje teksty to wołanie głuchego na puszczy. |
Autor: | Morgi [ 28.sty.2008 09:02:16 ] |
Tytuł: | |
Ja uważam że każdy jak chce to może sobie tuningować/psuć swój silnik - w końcu to jego silnik i jak zepsuje to jego problem - wolny kraj.... PS: szkoda że Rogal nie podkręca wolnossących V8-ek |
Autor: | szogun0 [ 28.sty.2008 21:57:44 ] |
Tytuł: | |
fuen napisał(a): .......
wtrysk paliwa w cr cechuje go wielofazowosc , czyli w czasie 1 obrotu walu wtryskiwacz wykonuje nawet do 7 malych wtrysniec paliwa. takiego ecu latwo sie juz nie przeskoczy. ....... . A ja tylko dodam, że powyżej bodajże 3000 rpm nie ma juz tych 7 wtrysków. Zostaje zredukowana liczba do 1. A wtedy lać możemy strumieniem. |
Autor: | guziq [ 29.sty.2008 18:08:19 ] |
Tytuł: | |
jaki LOL Chłopie, sa w Polsce osoby które maja o silnikach diesla z bezposrednim wtryskiem paliwa zdecydowanie wieksze pojecie niz ty, ja czy jakis inny forumowicz. One tez zajmują chiptuningiem - gdzy rozumieja jak działa silnika, wiedza jak zmienic dawke paliwa i moment wtrysku aby działało to optymalniej. Gdyby chiptuning był złem to własciciele firm nie mieli by wogole ruchu, nie powstawały by nowe projekty. Wiele tych silników po remapie mniej pali (a ma wieszka moc) - nie powiesz mi że dzieje sie wtedy silnikowi cos złego - pracuje wtedy optymalniej. PS. Apropo wystrojenia jakiegos Stand-Alone-a - na forum streetracing.pl jest gosc o nicku "berkut" który ci to zrobi. Obecnie reza sierre z silnikiem od escorta, wszystko robi sam, sam równiez napisał cały program do SA i auto jezdzi i sie nie rozpada. Obecnie pracuje nad Escortem 2,0 TwinTurbo (ale nie takie klasyczne, tylko kombinowane - 2 identyczne turbiny, jedna pracuje w singu na niskich obrotach, na wyzszych, otwiera sie cos w stylu westgate-a i puszcza spaliny na drugą. Dosc kombinowane ale bedzie działac. I koles sam to wszystko wystroi. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |