.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.mar.2025 22:26:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: filtr stozkowy do TDI
PostNapisane: 01.sie.2005 22:35:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.kwi.2005 12:47:46
Posty: 149
Lokalizacja: Kościerzyna
mam pytanie,czy jest mozliwe zamontowac filtr stozkowy do B4 TDI ?? i co by to dalo czy moze cos zaszkodzilo ??
pozdrowionka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: foltr stozkowy do TDI
PostNapisane: 01.sie.2005 22:38:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Idzi napisał(a):
mam pytanie,czy jest mozliwe zamontowac filtr stozkowy do B4 TDI ?? i co by to dalo czy moze cos zaszkodzilo ??
pozdrowionka

wszystko jest mozliwe tylko pytanie po co ???
nic nie da ....... szkoda czasu i pieniedzy..........
wymysl cos innego ... :P ;-)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2005 23:11:44 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
w wolnossacym walczy sie o kazdy gram tlenu - stozek jest sens zakladac (niewielki ale jest ;-) ).
w turbodoladowanym ilosc tlenu zwiekszana jest wyzszym cisnieniem doladowania.

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2005 15:10:07 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Moim zdaniem moze CI to nieznacznie poprawic dol. Zanim turbina sie rozkreci, silnik musi ssac powietrze jak zwykly wolnossacy...ale niestety na drodze w dolocie jest zimna strona turbiny, ktora stawia opor. Seryjny filtr ma napewno wiekszy opor powietrza niz wkladki sportowe i dlatego w fazie przed rozkreceniem turba oraz w trakcie moze to troche podniesc sprawnosc motoru....zaznaczam, ze dywaguje sobie tylko bo nie jestem macherem i jedynie probuje logicznie zastanowic sie nad Twoim pytaniem :)

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2005 12:49:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2004 14:20:00
Posty: 322
Lokalizacja: pomorskie
zuru napisał(a):
Moim zdaniem moze CI to nieznacznie poprawic dol. Zanim turbina sie rozkreci, silnik musi ssac powietrze jak zwykly wolnossacy...ale niestety na drodze w dolocie jest zimna strona turbiny, ktora stawia opor. Seryjny filtr ma napewno wiekszy opor powietrza niz wkladki sportowe i dlatego w fazie przed rozkreceniem turba oraz w trakcie moze to troche podniesc sprawnosc motoru....zaznaczam, ze dywaguje sobie tylko bo nie jestem macherem i jedynie probuje logicznie zastanowic sie nad Twoim pytaniem :)


pewnie masz troche racji tylko nasuwa sie pytanie, czy seryjny filtr przez to ze stawia wiekszy opór lepiej filtruje to powietrze, a w przypadku stożka nie odbije się to na żywotności silnika. Nie ma problemu na jakiś zawodach jak i tak przygotowuje się silniki tylko na zawody, ale przy normalnym codziennym użytkowaniu przez setki km i w różnych warunkach drogowych zwłaszcza latem w kurzu stosunek zysku do straty żywotności silnika jest chyba nie opłacalny. Ja do siebie specjalnie szukałem trochę lepszego filtra od filtrona i stanęło na Purflux-ie, nie po to by pogorszyć silnikowi ale polepszyć.
Ale to jest moje zdanie, chętnie posłucham innych.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2005 14:36:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lis.2004 16:59:06
Posty: 303
Lokalizacja: Olsztyn
W/g mnie nie ma sie co pakować sie w koszty(filtr stożkowy),jak i w nieco droższe filtry naprzykład od filtrona. Osobiście wymieniam olej do ~9-10kkm wraz z filtrem powietrza nawet gdy jest super czysty ......

_________________
Audi 80 Avant 1Z+ASV+ mapki by Tora :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2005 09:45:44 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Wlasnie jaca, ja juz stracilem jeden silnik przez wkladke...wlasnie z powodu pylu - wiec wole pozostac przy serii zmienianej co 10 tysia razem z olejem :)

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2005 08:08:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2004 14:20:00
Posty: 322
Lokalizacja: pomorskie
zuru napisał(a):
Wlasnie jaca, ja juz stracilem jeden silnik przez wkladke...wlasnie z powodu pylu - wiec wole pozostac przy serii zmienianej co 10 tysia razem z olejem :)


Dlatego jestem za serią, a zapłacenie 10 zł więcej za lepszy filtr nie jest dla mnie problemem, a tak naprawdę nikt nie robił chyba testów czy gorsze filtry (gorzej filtrujące ) mają wpływ na zużycie silnika. Dlatego jeszcze raz podkreślam przy obecnej cenie paliwa i kosztów ubezpieczeń itp wydatek na lepszy filtr nie powinien mieć znaczenia, a być może silnik odwdzięczy ci się długowiecznością i niskim zużyciem oleju.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2008 22:59:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sty.2008 01:34:45
Posty: 218
Lokalizacja: Skołyszyn,Biecz,Londyn East
Witam
A co sadzicie o takim czyms
http://moto.allegro.pl/item310379950_re ... _ciag.html

_________________
była Dacia 1.3 :-)
była B3 2.0 91' :-) :-)
byla A8 2.8 96' :-) :-) :-) :-)
jest A8 4.2 04' :-) :-) :-) :-) :-)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2008 23:42:47 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Buaaaaaahahhhahhhaaaaaaa :peace: :diabel:


Nominacja do "neodymanego magesu" roku :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2008 23:53:27 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
GrzesB napisał(a):
Buaaaaaahahhhahhhaaaaaaa :peace: :diabel:




co się śmiejesz, na tej aukcji już 2 kupujących :!!:

na opakowaniu pewnie jest wskazówka: "nie montować pionowo - zagrożenie uniesieniem samochodu" :diabel: :diabel:

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2008 00:21:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lip.2004 01:49:49
Posty: 83
Lokalizacja: zza rogu
co do stozka w TDI to jak masz 1Z lub AFN to najprawdopodobniej jedyne co Ci to da to czestą wymiane przepływomierza...

a co do tego smigielka w filtrze zapewne daje duzo mocy, momentu, lachonow, pomyslnosci, szczescia, zdrowia i urody no i kury sie lepiej niosa... a tak na powaznie to takie smigielko to niezla zwezka w dolocie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: foltr stozkowy do TDI
PostNapisane: 22.lut.2008 15:39:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.gru.2006 12:40:54
Posty: 117
Lokalizacja: 3miasto
Idzi napisał(a):
mam pytanie,czy jest mozliwe zamontowac filtr stozkowy do B4 TDI ?? i co by to dalo czy moze cos zaszkodzilo ??
pozdrowionka


Seryjne fitry daja rade do 200KM spokojnie...
Po co wiec montowac cos co moze wpuscic syf na turbine (grozi wywaleniem ladera) i bedzie syfic przeplywke olejem (chyba ze fittr suchy)
pozdr

_________________
....nic nie mozna napisac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2008 22:07:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sty.2008 01:34:45
Posty: 218
Lokalizacja: Skołyszyn,Biecz,Londyn East
Hej
Jest jeszcze inny patent na te turbinke
http://motors.search.ebay.co.uk/tornado ... acatZ14761
albo tu lepiej widac ten wynalazek
http://motors.search.ebay.co.uk/tornado ... acatZ14761

_________________
była Dacia 1.3 :-)
była B3 2.0 91' :-) :-)
byla A8 2.8 96' :-) :-) :-) :-)
jest A8 4.2 04' :-) :-) :-) :-) :-)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2008 13:14:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
arthurr napisał(a):
GrzesB napisał(a):
Buaaaaaahahhhahhhaaaaaaa :peace: :diabel:




co się śmiejesz, na tej aukcji już 2 kupujących :!!:

na opakowaniu pewnie jest wskazówka: "nie montować pionowo - zagrożenie uniesieniem samochodu" :diabel: :diabel:


Ale patrząc na to z drugiej strony to jak by to zamontoać pionowo z ciągiem w dół to jak zajebiście musi dociskać auto do gleby w czasie jazdy na wysokich obrotach :diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :diabel:

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: