.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
[2.5 TDI AEL] Jaki IC zapodac https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=78611 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | arekr [ 26.maja.2008 11:43:00 ] |
Tytuł: | [2.5 TDI AEL] Jaki IC zapodac |
witam mam pytanie chce zapodac do swojej A6 wiekszy IC bo seryjnie to dosyc slaby punkt myslalem o zapodaniu 2 z drugiej strony ale moze miec duzego laga moze ktos to juz przerabial |
Autor: | Bobo [ 27.maja.2008 20:52:26 ] |
Tytuł: | |
jak zmieniać ic to tylko na FMIC , dużo osób wstawia od sprintera lub vw t5. |
Autor: | ieble [ 17.cze.2008 10:00:57 ] |
Tytuł: | |
w sumie to co da taki IC od T5???? ten od AEL'a jest kiepski???? |
Autor: | Bobo [ 17.cze.2008 13:52:41 ] |
Tytuł: | |
kiepski nei kiepski, podłącz vaga loguj grópe gdzie masz temperaturę w dolocie pobutuj zdrowo samochód przez pare minut a później przeanalizuj temperaturę w dolocie. Mi po minucie, nawet mniej temp ( w 1z) rosnie już powyżej 60 stopni |
Autor: | spanky [ 17.cze.2008 14:01:29 ] |
Tytuł: | |
bobaskgb napisał(a): Mi po minucie, nawet mniej temp ( w 1z) rosnie już powyżej 60 stopni
wysoko ... masz dobre kratki w zderzaku ... |
Autor: | Bobo [ 17.cze.2008 14:25:21 ] |
Tytuł: | |
wysoko, kratki w zderzaku okej, nadkole po poprzednim właścicielu dość nadłamane, wyczyszczę jeszcze ic po poprzednim turbo, które trochę chlapało olejem. U kumpla przykładałem ostatnio ic od t5 (te grube) to kurcze pasuje przed zderzak idealnie. Połączenia trafiają samo na boczne kratki i z orurowaniem nie było by dużo roboty. Może się skusze |
Autor: | Gustav [ 17.cze.2008 16:20:48 ] |
Tytuł: | |
ciekawe ile PS-ów przybędzie |
Autor: | Bobo [ 17.cze.2008 16:26:41 ] |
Tytuł: | |
hah a do kogo to pytanie ? Nie przybędzie ani jeden, ważne jest to aby się zazbytnio nie rozbiegały podczas wyprzedzania któregoś tira pod rząd. Zmieni się także przebieg momentu i mocy. Wiadomo jeszcze większy lag niż na obecnej hybrydzie. Wiadomo, że sam ic wiosny nie czyni, a efekt może być marny a nawet gorszy niż na seryjnym jeśli wraz ze zmianą ic nie zostaną przeprowadzone inne modyfikacje. W moim przypadku prawdopodobnie będzie to dopiero w następnym B4. |
Autor: | spanky [ 17.cze.2008 22:33:55 ] |
Tytuł: | |
bobaskgb napisał(a): hah a do kogo to pytanie ?
Zmieni się także przebieg momentu i mocy. i to jest bardzo wazne .. poza tym zdrowsze dla silnika po modyfikacjach ... |
Autor: | Bobo [ 18.cze.2008 00:31:05 ] |
Tytuł: | |
dla układu przeniesienia napędu chyba też ? |
Autor: | arekr [ 19.cze.2008 15:24:14 ] |
Tytuł: | |
w AELu bez zmiany zderzaka sie nie obedzie miejsca brak ze wzgledu na chlodnice klimy zreszta dodatkowy metr dolotu itak ma turbodziure postanowilem zmodyfikowac dolot powietrza do orginalnego IC zamontowalem kratke z drugiej strony zeby gorace powietrze mialo gdzie uciec a z przodu wlot lapie wiecej powietrza |
Autor: | ieble [ 19.cze.2008 16:57:46 ] |
Tytuł: | |
mozesz opisac to dokładnie, i czy to cos dało - ta modyfikacja dolotu. A co do IC to znacie jakis patent na zaminnik rury od IC do ssacego musze zmienic a nie usmiecha mi sie wydawac na to 300 zł. ps gdzie dales ta druga kratke??? |
Autor: | oliwer78 [ 26.cze.2008 17:47:26 ] |
Tytuł: | |
u mnie sprawa nieco prostsza dla wszystkich kominujacych z ICkami pod europejski zderzak - to sie da zrobic wiecej tu http://www.audifans.net/modules.php?nam ... highlight= |
Autor: | arekr [ 29.cze.2008 21:56:51 ] |
Tytuł: | |
ciekawa stronka |
Autor: | Jack [ 29.cze.2008 22:10:29 ] |
Tytuł: | |
W IC najważniejsze są kierownice powietrza oraz powierzchnia chłodzenia. Moim zdaniem częściowo ukryty nie zmieni nic. Lepiej jest zrobić wycinke w nadkolu po stronie intercoolera i wstawienie tam kratki. W ten sposób będzie dobra cyrkulacja powietrza i wiele firm tuningowy wycina tam właśnie w wielu autach, które maja ic położone blisko nadkoli. |
Autor: | oliwer78 [ 30.cze.2008 01:10:43 ] |
Tytuł: | |
moze i racja. Ale sciagnij sobie nadkole i pojezdzij po cywilnych drogach w roznych warunkach pogodowych. Po miesiacu nagromadzi sie tam 5 cm blota., ktore nawilzane przejazdami po kolejnych kaluzach caly czas bedzie ochladzac IC, ale i zwiekszac ryzyko korozji . Z kolei , poza ogolnie nagormadzonym brudem, masa auta wzrosnie. Na tor to pewnie mialoby sens. |
Autor: | J@RO [ 02.lip.2008 05:44:23 ] |
Tytuł: | |
zawsze mozna zastosowac patent z wlotami powietrza jak u Marka Swansona... Tyle ze on tam ma chlodnice oleju.... |
Autor: | malcik441 [ 31.maja.2011 07:11:36 ] |
Tytuł: | |
Czy ktoś ma może u siebie w AEL-u zamontowany intercooler z VW T5, co prawda ma on raczej spore wymiary bo chyba 95cm długości, grubości ma 3 cm to by pasowało. Przeszukałem internet i nigdzie nie widziałem AEL-a z IC od T5. Wygląda on tak: |
Autor: | arekr [ 01.cze.2011 06:32:49 ] |
Tytuł: | |
Najlepiej zrobic na zamowienie pod wymiar ja mam chinola 55x18 ale duzo zderzaka musialem wycinac i naginac |
Autor: | malcik441 [ 01.cze.2011 06:40:02 ] |
Tytuł: | |
Już IC od T5 w drodze, także trzeba będzie rzeźbić. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |