.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

[A6 C5 AFN] na dniach chce zaczipowac. Jakies porady ??
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=78997
Strona 1 z 1

Autor:  alukard [ 03.cze.2008 10:33:02 ]
Tytuł:  [A6 C5 AFN] na dniach chce zaczipowac. Jakies porady ??

witam

mam chyba ten sam problem co wszyscu uzytkownicy a6 c5 1.9 Kombi tdi AFN
przebieg 190tys Dreed potwierdzil :)

seryjnie 110 koni i 225Nm (troche malo jak na takie auto :) )
po zalozeniu opon 225 i wlaczonej klimie auto sie lekko mowiac toczy

jak to wyglada ??

np mowie kolesiowi ze chce plasko ulozony moment i cos tam cos tam i on mi tak zrobi czy jak ??

mozecie mi dac jakies wskazowki ??

Autor:  spanky [ 04.cze.2008 07:48:10 ]
Tytuł:  Re: [A6 C5 AFN] na dniach chce zaczipowac. Jakies porady ??

myszeczka88 napisał(a):
witam


jak to wyglada ??

np mowie kolesiowi ze chce plasko ulozony moment i cos tam cos tam i on mi tak zrobi czy jak ??

mozecie mi dac jakies wskazowki ??


skontaktuj sie z chipsmacherem i z nim porozmawiaj .... plasko moment jest do zrobienia .... [oczywiscie wszystko w granicach wydajnosci/mozliwoscie motorowni i jego osprzetu ]

Autor:  alukard [ 04.cze.2008 10:02:27 ]
Tytuł: 

firma gdzie to chce zrobic

www.compsport.pl

ponoc daja rade

Autor:  przemik [ 04.cze.2008 10:30:15 ]
Tytuł: 

"Kompoty" sa niezle w te klocki... tak slyszalem... pochwal sie wykresem jak juz wyjdzie...

Autor:  spanky [ 04.cze.2008 10:50:22 ]
Tytuł: 

myszeczka88 napisał(a):
firma gdzie to chce zrobic

www.compsport.pl

ponoc daja rade


słuszny wybor ....

Autor:  alukard [ 04.cze.2008 11:02:14 ]
Tytuł: 

zeby nie bylo piotruś mi poradził :)


to jak to mam zrobic koledzy dajce jakies rady

jak najlepiej z tym momentem zeby sie przyjemnie jezdzilo w pelnym zakresie obrotow a nie tylko powiedzmy od 2500 do 3000 obr/min ??

mam mu takie cos zasugerowac ??

ze chce zeby autko w pelnym zakresie milo jezdzilo ??

chcial bym 135 koni i 300Nm

Autor:  spanky [ 04.cze.2008 12:00:11 ]
Tytuł: 

myszeczka88 napisał(a):
zeby nie bylo piotruś mi poradził :)

chcial bym 135 koni i 300Nm


i bedziesz tyle mial .. powiedz tylko zeby bylo plasko [zreszta teraz jest moda na takie wykresy ... :): ]

Autor:  Bobo [ 04.cze.2008 13:09:25 ]
Tytuł: 

A zrobiłeś już porządek z autem ? Przepływka już ok? Jak masz dalej słaby przepływomierz to nie masz po co jechać do compotów.

A co do czipa to tak jak mówisz, możliwie płasko moment i w jak najszerszym zakresie obrotów.

Autor:  mAlIbOr [ 04.cze.2008 13:27:44 ]
Tytuł: 

bedzie Ci sie dobrze jezdzilo, niech Ci ladnie rozciagna moment i jest naprawde fajnie. Ja z AFN'a mialem serie 113KM wyszlo 137KM i 316Nm przed wycieciem katalizatora i pprawkami turbiny, teraz nie wiem ale jest leiej. Główna zmiana jaka mi sie podoba to to ze teraz nie musze przy 3 tysiacach zmieniac biegu tylko moge jeszcze pociagnac smialo do 4 tysi i auto caly czas jedzie :peace: same pozytywy :diabel:

Autor:  krupski [ 04.cze.2008 17:29:45 ]
Tytuł: 

spanky napisał(a):
myszeczka88 napisał(a):
firma gdzie to chce zrobic

www.compsport.pl

ponoc daja rade


słuszny wybor ....


bardzo bardzo słuszny mam kilku kumpi z autkami przepuszczonymi przez compsport i są bardzo bardzo zadowoleni. Jezdziłem ich autami przed i po chipowaniu i nieziemska roznica :) Sam zreszta jestem na etapie chipowania wiec zobaczymy co bedzie :)

Autor:  alukard [ 05.cze.2008 12:31:01 ]
Tytuł: 

to jak ta moja przeplywka nadaje sie i auto sie nadaje czy lepiej cos zrobic przed czipowaniem ??


STATYCZNE
000
Obrazek
003 ---> :)
Obrazek

BS
000
Obrazek
003 ---> :)
Obrazek

DYNAMICZNE :peace:
000
Obrazek
003 ---> :)
Obrazek

Autor:  Bobo [ 05.cze.2008 14:12:21 ]
Tytuł: 

Przepływka ma tendencje do słabnięcia, wywalisz sporo kasy na sofcik, ja bym dołożył jeszcze trochę i od razu ją wymienił. Raz, że łatwiej będzie dla tunera przeprowadzić modyfikacje i nie będziesz musiał jeżdzić na ewentualne poprawki po wymianie przepływomierza. Dwa, to lepiej juz nie będzie, przepływomierz z miesiąca na miesiąc będzie coraz gorzej mierzył od tego nie uciekniesz,

Autor:  alukard [ 05.cze.2008 15:41:14 ]
Tytuł: 

a co z katalizatorem ??
wywalic ??

jak pozniej sprawa wyglada na przegladach ??


co jeszcze ??

dajcie jakies wskazowki bo nie znam sie na tym :diabel:

Autor:  Bobo [ 05.cze.2008 15:55:48 ]
Tytuł: 

Katalizator wywal, ten zabieg również pomoże uzyskać delikatnie lepsze efekty tunera. Na przeglądach osobiście nie spotkałem się aby jakikolwiek diagnosta robił analizę spalin w dieslu. Oczywiście z kata wywal tylko wkład, ori puszkę zostaw.

Autor:  krzycho0110 [ 09.cze.2008 13:31:11 ]
Tytuł: 

Jak by ktoś chciał w compsport zachipować 2,5tdi v6 to niestety cytuje"Nie modyfikujemy tych silnikow ze wzgledu na ich slaba konstrukcje."

Autor:  Bobo [ 09.cze.2008 13:49:06 ]
Tytuł: 

Wcale się im nie dziwie, zabezpieczają się po prostu.

Autor:  krzycho0110 [ 09.cze.2008 14:22:40 ]
Tytuł: 

wiesz tylko ich pytałem z ciekawości ,bo chipa bede robił ,ale wcześniej muszę zaglądnąć pod dekle ;) narazie nie ma takiej potrzeby i temat się przeciąga ,kurde trochę się zdziwiłem ze napisali "silnik słabej konstrukcji"...
chyba nie chcą się "babrać"

Autor:  wowo [ 10.cze.2008 08:22:42 ]
Tytuł: 

krzycho0110 -> Rogal ma ładnie opanowane te silniki. Mi wyciągnał 200PS 390Nm i wszystko ładnie chodzi...

Autor:  krzycho0110 [ 10.cze.2008 13:34:02 ]
Tytuł: 

wowo dzięki (cały czas myslę ) ;) widzę ze delikatnie podkręcił twojego i chyba starczy ,po przesiadce z eski po chipie ,to mocy brak w klekocie ;)

Autor:  Baskecior [ 13.cze.2008 07:49:51 ]
Tytuł:  Re: [A6 C5 AFN] na dniach chce zaczipowac. Jakies porady ??

alukard napisał(a):
witam

mam chyba ten sam problem co wszyscu uzytkownicy a6 c5 1.9 Kombi tdi AFN
przebieg 190tys Dreed potwierdzil :)

seryjnie 110 koni i 225Nm (troche malo jak na takie auto :) )
po zalozeniu opon 225 i wlaczonej klimie auto sie lekko mowiac toczy

jak to wyglada ??

np mowie kolesiowi ze chce plasko ulozony moment i cos tam cos tam i on mi tak zrobi czy jak ??

mozecie mi dac jakies wskazowki ??

1. Doprowadź motor do perfekcji
2. Wywal katalizator
3. Przed chipsem zmień wszystkie filtry i oleum na nowe od razu na 5W50.

Moment będzie płaski, jeśli wtryski są drożne a pompa wydajna. Uważaj tylko na sprzęgło, bo na oryginalnym będziesz musiał się nauczyć jeździć, jeśli tuner dołoży mocno do pieca ;)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/