.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.kwi.2025 17:01:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: ringi na zegary s6 c4
PostNapisane: 03.wrz.2008 09:40:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
wczoraj wpadły mi w ręce ringi na zegary original i nie za bardzo wiem jak to ugryść bo ringi maja zatrzaski i w obwodzie otworów starych zegazrów były wycięcia z mocowaniami na zatrzask a u mnie ich nie ma ,i po drugie szybka zegarów jest klejona w a6 c4 do reszty wiec odrywac nie ma co ,robił ktos cos takiego juz ? link z góry nie dziala :/

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2008 11:51:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2005 07:45:23
Posty: 672
Lokalizacja: okolice Krakowa
Ramki wkładasz "od tyłu" po zdemontowaniu elektroniki z zegarami. Odklejania szkła nie polecam. Co do reszty niestety nie pomogę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2008 12:12:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
też tak myślałem żeby od tyłu :D ,tylko teraz co z tymi zatrzaskami trzeba je będzie chyba powyłamywać żeby ringi nie odstawały albo spróbować powycinać plastik tak jak w tamtych zegarach żeby ringi miały się za co zaczepić zatrzaskami

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2008 13:04:10 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
zakladałem takie ringi i też mialem ten dylemat. Nawet spróbowałem podciąć w jednym miejscu obudowę zegarów pod zatrzask, ale wtedy tobiła się brzydka szpara. Ostatecznie zdecydowałem sie na obcięcie zatrzasków na ringach i wklejenie ich. Musisz uważać - ringi są kruche, lubią pękać przy operacji wygładzania - mi pekły dwa z siedmiu. Dość żmudne i czasochłonne zajęcie ale ja się cieszyłem z efektu - ori ringi mają ten plus że srebrne są tylko na górnej powierzchnia środek - boczna ścianka z którą sytyka się zegar - jest czarny - przy białych zegarach w S4 dało to efekt którego nie uzyskałbym metalowymi ringami

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2008 23:43:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2006 21:34:46
Posty: 36
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Auto: C5 X7
To samo mnie czeka teraz w sobotę - 2 podejście bo za pierwszym razem gdy licznik już miałem w domu przeszkadzały mi w zamontowaniu zaczepy na ringach, na które nie było wyżłobień w zegarach mojej S4. A że czasu miałem tylko godzinę postanowiłem odłożyć robotę, a zaczepy ringów fajnie się dremelem z odpowiednim frezem walcowym "usuwa" ale potrzeba nie zapitej łapy bo już kolega wyżej napisał że są one strasznie delikatne na takie piłowanka :):

_________________
Było S4 C4 2.2T Q
A6 C5 2.8 Q
Jest Citroen C5 X7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2008 20:48:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
zatrzaski obciołem obcinaczem do paznokci ,wyrównałem pilniczkami do metalu ,klej ala butapren tylko do wszystkiego, właśnie mi schnie klej, wymieniłem przy okazji parę żarówwek i wyświetlacz od pozycji automatu kupiony za grosze ,wygląda bosko :D

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: