.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
[B6 BFB 1.8T] Podkrecanie silnika https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=87459 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Ivo [ 27.gru.2008 12:38:48 ] |
Tytuł: | [B6 BFB 1.8T] Podkrecanie silnika |
na poczatku stycznia daje autko do mechaniora celem ogledzin i wymiany tego, co trzeba Auto do A4 B6 z 2002 roku, silnik BFB 163Km, przebieg ORI 256000. Celem wszystkiego bedzie doprowadzenie do serii i podniesienie mocy Jakie moce można wyciagnac z tego silnika, by nie trzeba bylo zbytnio w sam silnik ingerowac i aby mozna bylo autem pojezdzic troche bez robienia kapy po 3 miesiacach Czy nie bawić sie w polsrodki i zrobić swapa na mocniejsza jednostke i wtedy zaczac zabawe? czytalem ze silniki BFB sa dosc podatne na modyfikacje... Nie interesuja mnie moce wyższe jak 250 KM dodam jeszcze, ze auto jak wyjechalo z fabryki, tak jezdzi do teraz bez zadnych modyfikacji. Co polecacie zeby zwiekszyć moc? Układ wydechowy bedzie przelotowy robiony w siemianowicach ile trzeba modyfikacji by osiagnac ok 250KM? |
Autor: | Simpson [ 27.gru.2008 12:47:22 ] |
Tytuł: | |
kolektor + turbo K04, wtryski, IC, 250KM bydzie jak nic |
Autor: | Ivo [ 27.gru.2008 13:58:41 ] |
Tytuł: | |
Simpson jakie koszty szacunkowo? |
Autor: | L.I.O.N [ 27.gru.2008 15:30:20 ] |
Tytuł: | |
http://www.a4-klub.pl/smf/b5b6b7_modyfi ... 254.0.html Życzę miłej lektury. |
Autor: | uki [ 27.gru.2008 20:42:33 ] |
Tytuł: | |
Witam Temat z linka dotyczy silnika poprzecznego a kolega Ivo ma silnik montowany wzdłużnie i nie wszystkie graty które tam są wymienione podpasują do silnika BFB. Do wzdłużnych pasuje turbina o oznaczeniu K04-015 jeżeli jest mowa o rodzinie K04, a na niej to z tego tego co ja czytałem to 250 KM ciężko jest osiągnąć . A co do cen to orientacyjnie: Turbo K04-015 - w stanach około 1000 $ IC - około 600 zł wtryski można kupić używki za jakieś około 300 zł remap - 1500 zł kolektor wydechowy 1000 - 1500 zł no i reszta wydechu 1000 zł W praniu może się okazać że dojdzie jeszcze kilka pierdół, a no i do tego nie doliczałem robocizny. |
Autor: | rafala6 [ 27.gru.2008 20:45:04 ] |
Tytuł: | |
To nie lepiej kupic 2.7bit.Samym wirusem będzie okolo 300KM. |
Autor: | uki [ 27.gru.2008 20:47:02 ] |
Tytuł: | |
moze i lepiej ale o wiele trudniej jest kupić 2.7 bit i droższe w utrzymaniu i jeszcze kupe kasy trzeba za nie zapłacić |
Autor: | *Robi* [ 27.gru.2008 22:01:15 ] |
Tytuł: | |
uki napisał(a): Turbo K04-015 - w stanach około 1000 $ IC - około 600 zł wtryski można kupić używki za jakieś około 300 zł remap - 1500 zł kolektor wydechowy 1000 - 1500 zł no i reszta wydechu 1000 zł i do tego nie doliczałem robocizny. I do oski to wszystko Sprzedaj to i kup quattro i wtedy sie baw |
Autor: | uki [ 28.gru.2008 00:42:06 ] |
Tytuł: | |
ja mam quattro |
Autor: | Ivo [ 28.gru.2008 04:06:47 ] |
Tytuł: | |
*Robi* napisał(a): uki napisał(a): Turbo K04-015 - w stanach około 1000 $ IC - około 600 zł wtryski można kupić używki za jakieś około 300 zł remap - 1500 zł kolektor wydechowy 1000 - 1500 zł no i reszta wydechu 1000 zł i do tego nie doliczałem robocizny. I do oski to wszystko Sprzedaj to i kup quattro i wtedy sie baw moj inwalida wsysnie cie nawet teraz |
Autor: | uki [ 28.gru.2008 11:06:28 ] |
Tytuł: | |
oj tam nie przesadzajcie z tym quattro, inwalida też sobie poradzi . Co prawda nie jeździłem ośką o mocy 250 KM ale myślę że tragedii nie będzie. Kolega założy jakieś szerokie kapcie i twarde amory i będzie śmigał. |
Autor: | Ivo [ 28.gru.2008 11:56:04 ] |
Tytuł: | |
uki napisał(a): oj tam nie przesadzajcie z tym quattro, inwalida też sobie poradzi . Co prawda nie jeździłem ośką o mocy 250 KM ale myślę że tragedii nie będzie. Kolega założy jakieś szerokie kapcie i twarde amory i będzie śmigał.
dokladnie, mam quattro, FWD i RWD i jakos wszystkim da rade jezdzić. Jakoś jezdza po swiecie auta z mocami powyzej 300KM z napedem na jedna oś i dają sobie rade edit: ile ta turbinka K04 nówka lub po renomowanej regeneracji moze kosztować? Wlasnie wisi w dziale ogłoszeń za 2400 PLN, swoja mam juz prawie kaput wiec nie ma sensu wstawiac takiej samej |
Autor: | *Robi* [ 28.gru.2008 12:23:58 ] |
Tytuł: | |
Ivo napisał(a): *Robi* napisał(a): uki napisał(a): Turbo K04-015 - w stanach około 1000 $ IC - około 600 zł wtryski można kupić używki za jakieś około 300 zł remap - 1500 zł kolektor wydechowy 1000 - 1500 zł no i reszta wydechu 1000 zł i do tego nie doliczałem robocizny. I do oski to wszystko Sprzedaj to i kup quattro i wtedy sie baw moj inwalida wsysnie cie nawet teraz na tych 3 garach nie da rady |
Autor: | uki [ 28.gru.2008 12:47:58 ] |
Tytuł: | |
Tu masz cenę oryginału: http://www.kineticmotorsport.com/produc ... 7-251.html W Polsce ciężko jest dostać taka turbinę, ca ta z działu ogłoszeń to jakaś dziwna jest, żadnej tabliczki, żadnych oznaczeń na muszli. Porównaj sobie tą z ogłoszeń i z linka. Teraz pełno jest chinoli i można się naciąć. Zamieść ogłoszenie na www.racingforum.pl że kupisz takie turbo i może ktoś się odezwie. Ivo a co się dzieje z turbiną u Ciebie w aucie że jest kaput, zasrana jest olejem, bierze olej czy może nie łąduje jak trzeba |
Autor: | marwins [ 02.sty.2009 14:58:02 ] |
Tytuł: | |
K04-15 jest w zasadzie nie do dostania w USej przynajmniej jest z tym mega problem... Możesz iść też w GTRSa eliminatora ,jest większy od 04ki pasuje P&P ( http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... Code=VVWTK ) , jest pokazany w moim temacie w "teraz my". A reszta części to: Wtryski 380-420cc (nówki ACCEL 550zł lub BOSH 750 zł ) DV forge 350zł lub z TT 225 konnej 120 zł kolektor ATP żeliwny - 1400 złoty FMIC - 1000 ( jakbyś robił od podstaw to najlepiej żeby rury i wejścia do fmica miały taka samą średnice jak przepustnica) wydech z dp 2.5'' około 2000 zł ( ale to niby odpada ) zegary ( ciśnienie oleju, doładowania, EGT) - wszystkie 900 zł Pompa paliwa walbro 255L - 400 zł Przepływka 3'' ( a raczej sama tubka reszta zostaje seryjna, nie wiem jak u ciebie ale do AEB wchodzi tubka z golfa VR6, ze względu na wtyczkę 5 pinową ) Program ( musisz jechac do firmy która napisze program wyłączający 2 sondę lambda np. Unitronic z Wawy) - 2000 zł Rura z airboxa do turbo z kwasówki XXX złoty lub SAMCO 700 zł Sprzęgło made by Radzikowski 700 zł jak twoje padnie. Turbo może to być jeszcze GT2X eliminator ale to stare turbo jeśli chodzi o technike ( nie ma chłodzenia wodą ). Osobiście mając ośkę wziąłbym trochę więszke turbo ze względu na to żeby był większy lag. Jeśli czasami chcesz z kimś stanąć na kresce to spokojnie możesz powalczyc z q jeśli będziesz miał dobry zawias i dobrą opone |
Autor: | sebolec [ 02.sty.2009 17:21:37 ] |
Tytuł: | |
marwins, na stronie Kinetic Motorsport, przytoczonej przez ukiego, k04-15 wydaje się być dostępna. http://www.kineticmotorsport.com napisał(a): Nov. 3/08 - K04-015 Turbochargers are in stock and ready to ship.
uki, k04-15 jest plug and play do seryjnych bebechów, wobec czego kolektora nie będzie trzeba zmieniać. |
Autor: | marwins [ 02.sty.2009 17:29:58 ] |
Tytuł: | |
Już na niektórych stronach też widziałem, że były a okazywało się całkiem co innego wystarczy napisać do nich poprostu i się wyjaśni.... To że k04-15 wchodzi P&P to fakt, ale nie jest powiedziane, że seryjny kolektor to wytrzyma. Znajomy wsadził gt2x do auta i powyżej 5000rpm nie trzyma mu ciśnienia, do tego tam są węższe kanały przez co turbo się bardziej męczy. Trzeba kupić założyć i sprawdzić Aha jeszcze jedno, kupując turbo dowiedz się czy Gruszka jest na 7psi czy 14 psi, bo jeśli jest 14tka to nie objedzie się bez MBC albo trzeba zrobić "swapa" gruszki z seryjnego K03. |
Autor: | 2rafal7 [ 02.sty.2009 17:33:51 ] |
Tytuł: | |
uki napisał(a): oj tam nie przesadzajcie z tym quattro, inwalida też sobie poradzi . Co prawda nie jeździłem ośką o mocy 250 KM ale myślę że tragedii nie będzie. Kolega założy jakieś szerokie kapcie i twarde amory i będzie śmigał.
To widać, że nie jeździłeś . Ja miałem okazje jeździć A6 2.7T 230km z napędem an przód - tragedia. Dodając do tego, że sprzód jest cięższy od A4 1.8T, to powstaje istna masakra związana z brakiem trakcji |
Autor: | *Robi* [ 02.sty.2009 21:48:03 ] |
Tytuł: | |
2rafal7 napisał(a): uki napisał(a): oj tam nie przesadzajcie z tym quattro, inwalida też sobie poradzi . Co prawda nie jeździłem ośką o mocy 250 KM ale myślę że tragedii nie będzie. Kolega założy jakieś szerokie kapcie i twarde amory i będzie śmigał. To widać, że nie jeździłeś . Ja miałem okazje jeździć A6 2.7T 230km z napędem an przód - tragedia. Dodając do tego, że sprzód jest cięższy od A4 1.8T, to powstaje istna masakra związana z brakiem trakcji Ja nie jezdziłem 2.7T wystarczyło mi A6/C4 Ael w ośće i wiem jak to świrowało szczegolnie na mokrym takze 250KM w oske to troche nie halo. Wiadomo mozna ładować ale czy jest sens? |
Autor: | marwins [ 02.sty.2009 23:14:22 ] |
Tytuł: | |
PANOWIE! Czy ktoś pytał czy jest sens robić 250 KM w ośce ? Jedyne co wnieśliście do tematu to wielkie NIC... |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |