.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Audi [ 80 b4 Competition ] po modach silnika ... by kaczok https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=88078 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | kaczok [ 12.sty.2009 09:55:14 ] |
Tytuł: | Audi [ 80 b4 Competition ] po modach silnika ... by kaczok |
Drogą wprowadzenia postanowiłem zmienic coś pod maska żeby bylo lepiej i mocniej i tu podziekowania za pomysł i wykonanie dla Artka http://www.quattro-service.pl Zmiany jakie zaszły : - cala nowa hydraulika, rozrzad - walki sa z vw scirocco 1.8 16V KR - wtryski i komp od vw corrado G60 - wykorzystana orginalna wiazka do sterowania silnikem, w ktorej zostala zmieniona wtyczka z pinami pod nowe ECU DIGIFANT I, - komputer DIGIFANT I - listwa wtryskowa wykonana z alu - blos - stożek Wkrotce indywidualne strojenie kompa i wizyta na hamowni http://pl.youtube.com/watch?v=SFetyeiru ... annel_page http://pl.youtube.com/watch?v=yxZDuj_Qn ... annel_page |
Autor: | DeS [ 12.sty.2009 10:33:46 ] |
Tytuł: | |
Już myślałem, że jakieś turbo trafiło przy okazji tego DIGIFANTA.. a tutaj blos... modyfikacja "niestandardowa" |
Autor: | Kliku [ 12.sty.2009 13:23:50 ] |
Tytuł: | |
czekamy na wykres |
Autor: | Mauzer [ 12.sty.2009 19:50:46 ] |
Tytuł: | |
zaj..ście założyłeś blosa |
Autor: | SebastianS [ 12.sty.2009 22:10:57 ] |
Tytuł: | |
Taaa... A może to tuningowcy zakładali? No i jedno pytanie... Czego spodziewasz się po zamianie K-jetronica na Digifanta, zwłaszcza wobec braku kompresora z dawcy ECU? |
Autor: | Bilo [ 12.sty.2009 22:12:40 ] |
Tytuł: | |
Bez sensu jest stroic ostrzej auto i ladowac LPG..... jestem na nie |
Autor: | SebastianS [ 12.sty.2009 22:14:00 ] |
Tytuł: | |
Bilo napisał(a): Bez sensu jest stroic ostrzej auto i ladowac LPG..... jestem na nie
Moge pokazać Ci auta z LPG osiągające po 150 koni z 1 litra pojemności... Chodzą absolutnie prawidłowo i nie ma obawy o zgon silnika. Natomiast idiotycznym pomysłem było w tej sytuacji zapakowanie instalacji innej niż sekwencyjna (w dodatku do góry nogami - i że też ludzie za takie knoty kasę biorą...). Tak to wygląda - skoro właściciel zechciał zmienić wtrysk na digifanta, należało pomyśleć o sekwencji, przy K-jetronicu należało montować III generację. |
Autor: | Bilo [ 12.sty.2009 22:18:20 ] |
Tytuł: | |
SebastianS napisał(a): Bilo napisał(a): Bez sensu jest stroic ostrzej auto i ladowac LPG..... jestem na nie Moge pokazać Ci auta z LPG osiągające po 150 koni z 1 litra pojemności... Chodzą absolutnie prawidłowo i nie ma obawy o zgon silnika. |
Autor: | slaid [ 12.sty.2009 22:23:26 ] |
Tytuł: | |
Fajne filmy |
Autor: | SebastianS [ 12.sty.2009 22:42:30 ] |
Tytuł: | |
Bilo napisał(a): SebastianS napisał(a): Bilo napisał(a): Bez sensu jest stroic ostrzej auto i ladowac LPG..... jestem na nie Moge pokazać Ci auta z LPG osiągające po 150 koni z 1 litra pojemności... Chodzą absolutnie prawidłowo i nie ma obawy o zgon silnika. Mylimy pojęcia. Nie twierdzę, że auta, które mógłbym zademonstrować, mają LPG po to, żeby zyskać moc w stosunku do benzyny (choć przy remapie pod LPG jest to jak najbardziej realne), twierdzę tylko że auta dysponujące podaną przeze mnie mocą, dają się zgazować bez uszczerbku dla trwałości silnika, czy jakichkolwiek innych konsekwencji, wyjąwszy ograniczenie pojemności bagażnika i o 50 PLN droższy przegląd. LPG moim zdaniem nie zakłada się "z biedy", jak to nazwałeś. Z Twojej wypowiedzi wyłazi pogarda dla ludzi, którzy szanują swoje pieniądze i widząc możliwość ich oszczędzenia, decydują się to zrobić. To nie są "biedacy", choć oczywiście ludzie bardzo ubodzy bez wątpienia cieszą się możliwością jeżdżenia za przysłowiowe pół ceny i mam nadzieję - nie poczuliby się upokorzeni burackimi epitetami A tuning tego samochodu jest po prostu kompletnie nieprzemyślany - komuś wydaje się, że przypadkowe zestawienie części pochodzących z mocniejszych silników da wymierne rezultaty. Przykro mi - jest w błędzie. |
Autor: | Bilo [ 13.sty.2009 00:00:36 ] |
Tytuł: | |
SebastianS napisał(a): Z Twojej wypowiedzi wyłazi pogarda dla ludzi, którzy szanują swoje pieniądze
Mylisz sie i rozszerzasz temat poza to competition ktore skomentowalem...... tak na marginesie to sam mam cyklon B w B3 ale nie dla tuningu... |
Autor: | Bobo [ 13.sty.2009 05:51:06 ] |
Tytuł: | |
Dla mnie competition to trochę pomyłka. Auto które ma wyglądać a nie jeździć. Jedyną jego zaleta jest quattro i fajniejszy wygląd. Wywalenie k-jestronica wcale ihmo nie jest świętokradztwem, a przysłowiowym krokiem w przód. Może za jakiś czas kolega poczyni kolejny krok i będzie z tego jakiś większy projekt. Nie od razu Rzym zbudowano, to i nie od razu uturbia sie 16v. To nie pierwszy i nie ostatni swap gdzie do 16v zaprzęga się digifanta i ecu od g60. Koledzy z vw już to przerabiali i bardzo znośnie to wychodzi i się stroi. Kolego mi się podoba i dobrze, ze coś robisz przy autku. Wywalenie mechanicznego wtrysku to bardzo dobre posuniecie, nawet jeśli nie chodzi o przysłowiowy tuning tylko komfort użytkowania. Niektórzy wolą robić coś przy aucie dla własnej satysfakcji, a inni siedzą i piszą na forum banialuki że 2.2t sprawuję się tak samo dobrze, a nawet lepiej niż wolnossące 4.2... |
Autor: | przemekk74 [ 13.sty.2009 10:08:36 ] |
Tytuł: | |
to auto ma proste LPG na mieszaczu+ powered by blos. Sam mieszaczoblos jest zalozony tam gdzie powinien byc zalozony czyli zaraz za przepustnica (szybsza reakcja.. no i w razie strzalu mniej gazu w dolocie:) ). Mechanizm wtrysku mechanicznego o ile pamietam z audi 80 1.8 jest znacznie dalej osadzony. Teraz niech mi ktos powie jak poprawnie wyregulowac wolne obroty dla LPG jezeli mieszacz jest pomiedzy przepustnica a mechanizmem tej klapki spietrzajacej i "benzynowym" miejscem pobierania powietrza dla wolnych obrotow?. Nie mam pojecia co to robi w dziale tuning ale pozbycie sie wtrysku mechanicznego w aucie z LPG jest ruchem w dobra strone Przemek |
Autor: | Sprinter [ 13.sty.2009 10:39:59 ] |
Tytuł: | |
Bobo napisał(a): Dla mnie competition to trochę pomyłka. Auto które ma wyglądać a nie jeździć. Jedyną jego zaleta jest quattro i fajniejszy wygląd.
Nie wiem czy jeździłeś kiedyś competition, ale wsiądź kiedyś w porównywalnej mocy 2.3q i wsiądź w competition quattro, zobaczysz jak inaczej są wyważone i prowadzą się te auta... |
Autor: | emcior [ 13.sty.2009 18:43:21 ] |
Tytuł: | |
SebastianS napisał(a): A tuning tego samochodu jest po prostu kompletnie nieprzemyślany - komuś wydaje się, że przypadkowe zestawienie części pochodzących z mocniejszych silników da wymierne rezultaty. Przykro mi - jest w błędzie.
Takimi textami obrazasz skladajacego , nic tu nie jest wrzucane przypadkowo i tym bardziej nie 1 raz . Jak wiemy ACE jet konstrukcja zblizona do 16v z Golfow - co zreszta zauwazyl BOBO , a one gonily na Digifantach. W obecnej konfiguracji auto jest odczuwalnie mocniejsze niz na Kjecie, a jest ciagle na sofcie z G60 - czyli ma za nisko odcinke poki co . Taki soft mozna poprawic co juz tez, niejednokrotnie w kraku bylo robione i wtedy wszysto zapina idealnie, nawet na wysmiewanym przez was blosie . Zreszta niedlugo wynik z hamowni to wszysko bedzie czarno na bialym |
Autor: | Arthur [ 13.sty.2009 22:11:05 ] |
Tytuł: | |
SebastianS napisał(a): No i jedno pytanie... Czego spodziewasz się po zamianie K-jetronica na Digifanta, zwłaszcza wobec braku kompresora z dawcy ECU? Niestety k-jet sprawial problemy, dlatego zostal zastapiony digifantem,ktory jest prostym i wpelni programowalnym kompem, a brak kompresora w niczym nie przeszkadza, poniewaz i tak beda robione nowe mapy pod silnik N/A. LPG jest po to by zaoszczedzic pare groszy, a nie trzymac auta za plotem i robic 100km na rok |
Autor: | Kliku [ 13.sty.2009 22:35:51 ] |
Tytuł: | |
na pewno na dobre mu to wyjdzie, troche to dopisci i bedzie git. Bo jak w tym silniku cos sie psulo, to wszyscy rozkladali rece, rozdzielacz itp. sam do idealu doprowadzalem swoje B4 chyba z pol roku. Zycze dalszych udanych modyfikacji A gaz cos no nie kazdy zarabia grube miliony |
Autor: | Kornel [ 13.sty.2009 23:23:20 ] |
Tytuł: | |
przemekk74 napisał(a): Teraz niech mi ktos powie jak poprawnie wyregulowac wolne obroty dla LPG jezeli mieszacz jest pomiedzy przepustnica a mechanizmem tej klapki spietrzajacej i "benzynowym" miejscem pobierania powietrza dla wolnych obrotow?.
Wierci się otwór w blosie pomiędzy przepustnicami a klapą blosa, i tam podpina wąż od krokowca. |
Autor: | kaczok [ 14.sty.2009 07:17:22 ] |
Tytuł: | |
Kliku napisał(a): Zycze dalszych udanych modyfikacji modyfikacje bedą w miare możliwości i pomysłów i święte słowa nie każdy zarabia miljony
A gaz cos no nie kazdy zarabia grube miliony |
Autor: | kefir200 [ 14.sty.2009 11:54:14 ] |
Tytuł: | |
Pomysł z Digi rewelka, ale szkoda, że nie pomyślałeś o wałkach z ABFa. Te z KRa, to słaby pomysł. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |