.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

Bi turbo do silnika AAH
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=88663
Strona 1 z 1

Autor:  Thiderfreak [ 25.sty.2009 13:44:23 ]
Tytuł:  Bi turbo do silnika AAH

Witam
Mam pytanko, otoz zdecydowalem sie wstawic do swojej C4 2.8 quattro wstawic dwie turbinki, niewielkie dmuchalyby tak max do 0.5 bara. Czy kiedykolwiek ktos o tym myslal badz wykonywal, niechodzi mi jednak o odradzanie... W calosci bede wykonywal to sam ze znajomym ktory juz uturbil pare autek. Czekam na sugestie....
Pozdrawiam

Autor:  sebolec [ 25.sty.2009 13:48:29 ]
Tytuł: 

Na tym forum brak takich projektów.

Autor:  TymoOon [ 25.sty.2009 13:58:06 ]
Tytuł: 

Nie chodzi o odradzanie ale nie lepiej było by sprzedać AAH i kupić AAN ? odrazu będziesz miał 2.2T 230ps i wtedy się bawić dalej inwestować pieniądze i robić cos bardzo mocnego? co Ty na to?

Autor:  Baskecior [ 25.sty.2009 14:00:41 ]
Tytuł:  Re: Bi turbo do silnika AAH

Thiderfreak napisał(a):
Witam
Mam pytanko, otoz zdecydowalem sie wstawic do swojej C4 2.8 quattro wstawic dwie turbinki, niewielkie dmuchalyby tak max do 0.5 bara. Czy kiedykolwiek ktos o tym myslal badz wykonywal, niechodzi mi jednak o odradzanie... W calosci bede wykonywal to sam ze znajomym ktory juz uturbil pare autek. Czekam na sugestie....
Pozdrawiam

Kilka spraw: samo turbo nie napędzi ci koni pod maskę. Pomyśl o zwiększeniu ilości paliwka, pomyśl o ochronie tłoków, korb i wału. Silniki turboładowane mają natrysk oleju na denko tłoka, wzmocnione wały i korbowody.
Jesli chcesz to robic na skróty pominąwszy to co napisałem , będzie to loteryjka.
Zgodnie z radą kolegów szukałbym czegoś rozwojowego, np motoru 2,7 biturbo lub w ostateczności 2,2 T.

Autor:  2rafal7 [ 25.sty.2009 14:05:46 ]
Tytuł: 

Ja też na twoim miejscu lepiej bym poszukał 2.7T, spora moc wyjściowa, a w razie czego zrobić z niego 400KM to nie problem (jedenym problemem może się okazać kieszeń :)).

Pozdrawiam

Autor:  Mauzer [ 25.sty.2009 17:36:17 ]
Tytuł: 

na 0.5 to raczej za dużo na poczatek

Autor:  Timo [ 25.sty.2009 18:55:45 ]
Tytuł: 

Juz kilku bylo takich co mieli checi/wstawiali turbiny do 2.8 ...
I jak zawsze na gadaniu sie konczylo ;)

Autor:  audik [ 25.sty.2009 19:15:51 ]
Tytuł: 

Jak mi padnie V6 to pomyśle o V8 :peace:
Ale jak jesteś zdecydowany to chyba coś już rozkminiłeś, dawaj na forum :!!:

Autor:  Thiderfreak [ 25.sty.2009 19:37:50 ]
Tytuł: 

Na początku chcialem podziękować za odpowiedzi, fajno że się odzywacie...
Otóż pomysł ten w mej głowie tkwi już od dawna, od razu powiem że niechcę zmieniać auta a kilku powodów, to jest sporo w niego włożyłem, wiem czym jeżdzę i chcę mieć coś innego niż seryjne. Macie sporo racji o tym że silnik wolnossący nieprzystosowany bez natrysku oleju na tłoki i niepodkuty. Doładowanie wspominałem 0.5 ale jest to maximum jakie bym chciał dać oczywiście zaczne od mniejszego ciśnienia i moze okazać się że docelowo będzie mniej niż wspomniana polówka. Jest to dla mnie cel który chciałbym osiągnąć wtryskiwacze i pompy także bedziemy chcieli wstawic silniejsze niewiem jeszcze jak bedzie ze sterowaniem. Początkowo elektroniki nie bede ruszał. Fajno ze sie interesujecie. Mam zamiar zacząć projekt w połowie lutego do polowy marca tak optymistycznie myslac skaczyć. Widząc zainteresowanie podziele sie fotkami z pracy i ewentualnymi sugestaimi kosztami itd... jeszcze raz dzieki i do usłyszenia

Autor:  Leo [ 25.sty.2009 19:40:41 ]
Tytuł: 

powodzenia.

Autor:  BiLu [ 25.sty.2009 19:50:21 ]
Tytuł: 

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... t=uturb%2A

Autor:  Martti [ 28.sty.2009 22:34:32 ]
Tytuł: 

Witam,
sam tez sie przymierzalem do wzmocnienia (kompresor lub BiT) 2,8 AAH,
ale....
kompresor to pierwszy zamiar, mniej rezanka, wydawalo by sie proste - problemem okazuje sie elektronika i czujniki tego silnika, co SMT6 nie chce ogarnac, wiec ciezko bedzie nawet paliwka podlac. Poszukaj watkow napisanych przez kolege hukers - bedzies mial odp na temat wzmocnienia tego silnika za pomoca kompresora.
Z turbinami bedziesz mial podobnie - wiecej rezania - kolektory powinny podpasowac z 2,7 BiT, do tego zrobienie IC kupa rezania a efekt mizerny, vide problemy z ECU.

Ja osobiscie zarzucilem proby wzmocnienia tego silnika, teraz staram sie ogarnac mozliwosc wrzucenia zamiast 2,8 AAH jakiegos 2,7BiT
Mysle, ze to lepsza droga i bardziej rozwojowa na przyszlosc,
a wtedy napewno bedziesz mial nietypowe autko.

pozdrawiam,
Martti

Autor:  Norbi [ 01.lut.2009 12:53:29 ]
Tytuł: 

Znajomy jakiś czas temu zrobił A6 2.8 AAH na Biturbo. VTG jakoś z tym się uporało. To że ma zająć Ci ten projekt miesiąc można raczej zapomnieć. Pół roku jest bardzo optymistyczną perspektywą. Czeka Cię masa problemów z wystrojeniem. Spalanie w tym A6 diametralnie różniło się od 2.7T. Paliła 20-25 L a miała tylko 250KM. Moje 2.7 dla przykładu spala 15 a mam 321KM.
Generalnie trudny temat, ale nie odradzam bo lubie kibicować takim projektom.
Powodzenia ;)

Autor:  GPX [ 21.lut.2009 23:54:48 ]
Tytuł: 

Wszystko mozna zrobic. Mielismy projekt opel corsa 1,2 wyjsciowo 60km po wsadzeniu turbo bez zadnych wiekszych przerobek bylo okolo 100 km.Pojezdzilo to pol roku i padło,powodem byla upalona elektroda od swiecy,itlok i gładz cylindra poszlyl sie jeb.... ale po zrobieniu i odprezeniu na seryjnych gratach ma to zmierzone na hamowni 121km i przelatało juz 6tys km. i jezdzi dalej.Wszystko zalezy co kto oczekuje po swojei furze :D

Autor:  mr.magister [ 18.kwi.2009 15:01:17 ]
Tytuł: 

jak sobie z niemieckim radzisz, to mam tu cos:

1 . Link ma 12stron ale warte poczytac (wynik koncowy ok. 205 KM)
2. Link A4 z silnikiem AAH 2.8, + Kompressor. Ladan robota, koszt tego ok. 1000€ + robota

3 Link Wideo od tej A4 z kompessorem.

http://www.meckisforum.de/phpBB2/viewto ... c&&start=0

http://www.meckisforum.de/phpBB2/viewto ... +ladedruck

http://www.youtube.com/watch?v=8y1_k4SH ... annel_page

pozdrawiam
MArian

Autor:  DeS [ 18.kwi.2009 18:23:57 ]
Tytuł: 

30ps z kompresora.... przesada... :(

Autor:  hubos21 [ 19.kwi.2009 22:17:02 ]
Tytuł: 

1000 euro + robota i 30ps przybyło to lepiej ACK wrzucić

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/