.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
[S4/C4 4.2 ABH] Mocy przybywaj https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=88975 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | cieq [ 02.lut.2009 09:00:15 ] |
Tytuł: | [S4/C4 4.2 ABH] Mocy przybywaj |
Witam. Z uwagi na to, że zbliża się wiosna a mój silnik po remoncie ma się całkiem dobrze, chciałbym dołożyć do stada parę dodatkowych koników Moje pytanie - co można zrobić w tym konkretnym V8 i z jakim efektem? Warto robić dolot? Warto popracować nad wydechem? Jeżeli ktoś ma jakieś info na ten temat lub przecierał ten szlak, będę bardzo wdzięczny za wskazówki. Fotki mile widziane. |
Autor: | enduroboy [ 02.lut.2009 09:19:24 ] |
Tytuł: | |
a co 280KM ci nie wystarczy?? konkretnie to z tym silnikiem to mozesz zrobic tak. usunac katalizatory i srodkowy wydech pozostawiajac koncowy zeby chodzil tak: http://pl.youtube.com/watch?v=ErKa_sATrSE i wlasciwie to tu sie konczy caly tuning mechaniczny no chyba ze chcesz pchac stozki pod maske z ktorych pozytku i tak nie bedzie. te auta cierpia na brak powietrza i nic nie wskurasz. wsadzisz znowu kawal pieniazka a osiagniesz moze 10% mocy. moja rada wsadziles kupe kasy to sie ciesz teraz tym co masz a jak nie to sprzedaj i kup 2.2t lub 2.7bt |
Autor: | cieq [ 02.lut.2009 09:53:21 ] |
Tytuł: | |
Tzn pchałeś już stożki pod maskę i nie było z nich pożytku czy jak? |
Autor: | enduroboy [ 02.lut.2009 10:10:36 ] |
Tytuł: | |
nie pchalem stozkow pod maske, ale rozmawialem z modrymi glowami co znaja ten model. esa z filmiku jest moja, czy jest glosno gdzies jest watek na ten temat poszukaj. powiem ci tylko tyle ze jak przekroczysz 3000/obr to na pasach ludzie gubia telefony z rak, podczas jazdy jest normalnie z milym basowym pomrukiem nie hamowalem auta ani przed ani po. mowie ci jeszcze raz odpusc temat z tym tuningiem silnika, posluchaj sie a bedzisz zadowolony ze masz zdrowe autko. tu masz jeszcze filmik z tym jak slychac auto na ulicy przy spokojnych obrotach, http://pl.youtube.com/watch?v=ImielL6ok ... annel_page |
Autor: | cieq [ 02.lut.2009 10:25:38 ] |
Tytuł: | |
Okej. W takim razie jedyne co warto zrobić to wydech. O to mi chodziło. Jak to jest u Ciebie rozwiązane, masz wydech zrobiony na jednym tłumiku od kolektora (jeżeli tak to jaka jest średnica rur i jaki tłumik) czy po prostu wycięty kat i środkowy? |
Autor: | enduroboy [ 02.lut.2009 10:49:17 ] |
Tytuł: | |
cieq napisał(a): Okej. W takim razie jedyne co warto zrobić to wydech. O to mi chodziło. Jak to jest u Ciebie rozwiązane, masz wydech zrobiony na jednym tłumiku od kolektora (jeżeli tak to jaka jest średnica rur i jaki tłumik) czy po prostu wycięty kat i środkowy?
wycinasz katy wstawiasz zwykle rury tej samej srednicy to samo robisz ze srodkowym tlumikiem. 30minut roboty. i masz smoka ps. musisz posiadac tez zaznajomiona stacje przegladow bo normalnie moze byc problem |
Autor: | eszkesz [ 02.lut.2009 21:07:54 ] |
Tytuł: | |
Bardzo się cieszę że remont się udał, ale nie trzeba było mnie posłuchać i kupić jakiegoś AHC miał byś w serii 340 koników, a tak to jedynie co pozostało to podjechać na hamownie i sprawdzić co to z tego wszystkiego wyszło. |
Autor: | DeS [ 02.lut.2009 22:25:44 ] |
Tytuł: | |
Kuriozalne... mieć silnik na stole... wsadzić w niego kilka tysięcy, a teraz szukać w nim ukrytych pokładów mocy w stożku i braku katalizatora |
Autor: | cieq [ 02.lut.2009 23:18:00 ] |
Tytuł: | |
O co Ci chodzi DeS? |
Autor: | DeS [ 02.lut.2009 23:20:26 ] |
Tytuł: | |
cieq napisał(a): O co Ci chodzi DeS?
Mając silnik na wierzchu mogłeś wykonać prace, które mogłyby dać porządane przez Ciebie efekty, teraz już raczej po ptokach |
Autor: | cieq [ 02.lut.2009 23:25:19 ] |
Tytuł: | |
To napisz w ten sposób a nie pitol o pokładach mocy w stożku. |
Autor: | cieq [ 02.lut.2009 23:27:33 ] |
Tytuł: | |
eszkesz napisał(a): Bardzo się cieszę że remont się udał, ale nie trzeba było mnie posłuchać i kupić jakiegoś AHC miał byś w serii 340 koników, a tak to jedynie co pozostało to podjechać na hamownie i sprawdzić co to z tego wszystkiego wyszło.
Tak, pamiętam, ja też się ciesze, dzięki. |
Autor: | DeS [ 02.lut.2009 23:28:50 ] |
Tytuł: | |
cieq napisał(a): To napisz w ten sposób a nie pitol o pokładach mocy w stożku.
Nie pitole to po pierwsze, a po drugie jak znajdziesz jakąś ukrytą moc w swoim silniku to daj znać |
Autor: | cieq [ 03.lut.2009 08:08:46 ] |
Tytuł: | |
Na pewno dowiesz się o tym pierwszy Moja wiedza na temat (sensu) modyfikacji tego silnika jest niemal zerowa, dlatego liczyłem na podpowiedzi. Czyli nie ma sensu wydechu robić (pomijam temat "stożka"). |
Autor: | hubos21 [ 03.lut.2009 09:12:26 ] |
Tytuł: | |
wydaje mi się, że w Twoim przypadku robić cokolwiek z tym silnikiem nie ma sensu bo nawet jakbyś dodał mu z 10KM to nie odczujesz tego bardzo przy tym silniku który ma ich 280, wydech możesz zrobić ale zawsze będzie głośniej jak wywalisz katy i tłumik środkowy, to możesz zrobić tanim kosztem a jak chcesz pakować większą kase to trzeba było nie remonotwać swojego tylko wsadzić jakąś mocniejszą 4.2 a narazie ciesz się wyremontowaną ABH i nie grzeb za dużo |
Autor: | cieq [ 03.lut.2009 09:55:28 ] |
Tytuł: | |
Konkret |
Autor: | Leo [ 03.lut.2009 10:57:12 ] |
Tytuł: | |
a mnie ciekawi remont -co remontowałeś dokładnie w silniku ? |
Autor: | cieq [ 03.lut.2009 11:32:02 ] |
Tytuł: | |
Pierścienie, panewki korbowodowe, śruby korbowodów, regeneracja głowic, kpl. rozrząd + masa innych pierdół. http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... highlight= |
Autor: | Mauzer [ 03.lut.2009 21:50:15 ] |
Tytuł: | |
s'ke sobie zostaw a zrób sobie jakieś "małe quattro" do zabawy napewno więcej będziesz miał frajdy z niego niż z tej samej eski mocniejszej o 20ps z modami w dolocie i głowicach + nowe kości w kompie. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |