.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

[S4/C4 4.2 ABH] Mocy przybywaj
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=88975
Strona 1 z 1

Autor:  cieq [ 02.lut.2009 09:00:15 ]
Tytuł:  [S4/C4 4.2 ABH] Mocy przybywaj

Witam.

Z uwagi na to, że zbliża się wiosna a mój silnik po remoncie ma się całkiem dobrze, chciałbym dołożyć do stada parę dodatkowych koników :)

Moje pytanie - co można zrobić w tym konkretnym V8 i z jakim efektem? Warto robić dolot? Warto popracować nad wydechem? Jeżeli ktoś ma jakieś info na ten temat lub przecierał ten szlak, będę bardzo wdzięczny za wskazówki. Fotki mile widziane.

Autor:  enduroboy [ 02.lut.2009 09:19:24 ]
Tytuł: 

a co 280KM ci nie wystarczy??

konkretnie to z tym silnikiem to mozesz zrobic tak.

usunac katalizatory i srodkowy wydech pozostawiajac koncowy zeby chodzil tak: http://pl.youtube.com/watch?v=ErKa_sATrSE

i wlasciwie to tu sie konczy caly tuning mechaniczny no chyba ze chcesz pchac stozki pod maske z ktorych pozytku i tak nie bedzie.

te auta cierpia na brak powietrza i nic nie wskurasz.
wsadzisz znowu kawal pieniazka a osiagniesz moze 10% mocy.

moja rada wsadziles kupe kasy to sie ciesz teraz tym co masz a jak nie to sprzedaj i kup 2.2t lub 2.7bt

Autor:  cieq [ 02.lut.2009 09:53:21 ]
Tytuł: 

Tzn pchałeś już stożki pod maskę i nie było z nich pożytku czy jak? :)

Autor:  enduroboy [ 02.lut.2009 10:10:36 ]
Tytuł: 

nie pchalem stozkow pod maske, ale rozmawialem z modrymi glowami co znaja ten model.

esa z filmiku jest moja,
czy jest glosno gdzies jest watek na ten temat poszukaj. powiem ci tylko tyle ze jak przekroczysz 3000/obr to na pasach ludzie gubia telefony z rak, podczas jazdy jest normalnie z milym basowym pomrukiem

nie hamowalem auta ani przed ani po.

mowie ci jeszcze raz odpusc temat z tym tuningiem silnika, posluchaj sie a bedzisz zadowolony ze masz zdrowe autko.

tu masz jeszcze filmik z tym jak slychac auto na ulicy przy spokojnych obrotach, http://pl.youtube.com/watch?v=ImielL6ok ... annel_page

Autor:  cieq [ 02.lut.2009 10:25:38 ]
Tytuł: 

Okej. W takim razie jedyne co warto zrobić to wydech. O to mi chodziło. Jak to jest u Ciebie rozwiązane, masz wydech zrobiony na jednym tłumiku od kolektora (jeżeli tak to jaka jest średnica rur i jaki tłumik) czy po prostu wycięty kat i środkowy?

Autor:  enduroboy [ 02.lut.2009 10:49:17 ]
Tytuł: 

cieq napisał(a):
Okej. W takim razie jedyne co warto zrobić to wydech. O to mi chodziło. Jak to jest u Ciebie rozwiązane, masz wydech zrobiony na jednym tłumiku od kolektora (jeżeli tak to jaka jest średnica rur i jaki tłumik) czy po prostu wycięty kat i środkowy?


wycinasz katy wstawiasz zwykle rury tej samej srednicy to samo robisz ze srodkowym tlumikiem.

30minut roboty. i masz smoka :diabel:

ps. musisz posiadac tez zaznajomiona stacje przegladow bo normalnie moze byc problem :D

Autor:  eszkesz [ 02.lut.2009 21:07:54 ]
Tytuł: 

Bardzo się cieszę że remont się udał, ale nie trzeba było mnie posłuchać i kupić jakiegoś AHC miał byś w serii 340 koników, a tak to jedynie co pozostało to podjechać na hamownie i sprawdzić co to z tego wszystkiego wyszło.

Autor:  DeS [ 02.lut.2009 22:25:44 ]
Tytuł: 

Kuriozalne... mieć silnik na stole... wsadzić w niego kilka tysięcy, a teraz szukać w nim ukrytych pokładów mocy w stożku i braku katalizatora :):

Autor:  cieq [ 02.lut.2009 23:18:00 ]
Tytuł: 

O co Ci chodzi DeS?

Autor:  DeS [ 02.lut.2009 23:20:26 ]
Tytuł: 

cieq napisał(a):
O co Ci chodzi DeS?


Mając silnik na wierzchu mogłeś wykonać prace, które mogłyby dać porządane przez Ciebie efekty, teraz już raczej po ptokach ;)

Autor:  cieq [ 02.lut.2009 23:25:19 ]
Tytuł: 

To napisz w ten sposób a nie pitol o pokładach mocy w stożku.

Autor:  cieq [ 02.lut.2009 23:27:33 ]
Tytuł: 

eszkesz napisał(a):
Bardzo się cieszę że remont się udał, ale nie trzeba było mnie posłuchać i kupić jakiegoś AHC miał byś w serii 340 koników, a tak to jedynie co pozostało to podjechać na hamownie i sprawdzić co to z tego wszystkiego wyszło.

Tak, pamiętam, ja też się ciesze, dzięki.

Autor:  DeS [ 02.lut.2009 23:28:50 ]
Tytuł: 

cieq napisał(a):
To napisz w ten sposób a nie pitol o pokładach mocy w stożku.


Nie pitole to po pierwsze, a po drugie jak znajdziesz jakąś ukrytą moc w swoim silniku to daj znać ;)

Autor:  cieq [ 03.lut.2009 08:08:46 ]
Tytuł: 

Na pewno dowiesz się o tym pierwszy ;) Moja wiedza na temat (sensu) modyfikacji tego silnika jest niemal zerowa, dlatego liczyłem na podpowiedzi.

Czyli nie ma sensu wydechu robić (pomijam temat "stożka").

Autor:  hubos21 [ 03.lut.2009 09:12:26 ]
Tytuł: 

wydaje mi się, że w Twoim przypadku robić cokolwiek z tym silnikiem nie ma sensu bo nawet jakbyś dodał mu z 10KM to nie odczujesz tego bardzo przy tym silniku który ma ich 280, wydech możesz zrobić ale zawsze będzie głośniej jak wywalisz katy i tłumik środkowy, to możesz zrobić tanim kosztem a jak chcesz pakować większą kase to trzeba było nie remonotwać swojego tylko wsadzić jakąś mocniejszą 4.2 a narazie ciesz się wyremontowaną ABH :) i nie grzeb za dużo :P

Autor:  cieq [ 03.lut.2009 09:55:28 ]
Tytuł: 

Konkret :peace:

Autor:  Leo [ 03.lut.2009 10:57:12 ]
Tytuł: 

a mnie ciekawi remont -co remontowałeś dokładnie w silniku ?

Autor:  cieq [ 03.lut.2009 11:32:02 ]
Tytuł: 

Pierścienie, panewki korbowodowe, śruby korbowodów, regeneracja głowic, kpl. rozrząd + masa innych pierdół.
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... highlight=

Autor:  Mauzer [ 03.lut.2009 21:50:15 ]
Tytuł: 

s'ke sobie zostaw a zrób sobie jakieś "małe quattro" do zabawy napewno więcej będziesz miał frajdy z niego niż z tej samej eski mocniejszej o 20ps z modami w dolocie i głowicach + nowe kości w kompie.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/