.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
[C3 1,8] zmiana zegarów https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=89248 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | arm [ 08.lut.2009 17:25:47 ] |
Tytuł: | [C3 1,8] zmiana zegarów |
Witam.Nie lubię zakładac nowych tematów,staram się coś wyszykac i podpiąc pod temat ale większość tego co udało mi się znaleźc dotyczy B3. Mianowicie mam C3 z silnikiem 1,8 a w środku deskę(szeroka jak w C4) z wielkim zegarem zamiast obrotomierza tylko kukułki brakuje,pozatym lubię wiedzieć jak się silnik kręci no i przywykłem już do obrotomierza z poprzednich Audi bardzo za nim tęsknię .Postanowiłem wymienic całą deskę na wersję z obrotomierzem a nawet na taką z dodatkowymi zegarami(temp. oleju,ciś. oleju,woltowmierz).Jak szaleć to na całego Czytałem jak to mw. zrobic w B3 ale tam te dodatkowe zgary sa całkiem osobno i można stwożyc dla nich osobną instlację od podstaw i podłączyc gdzie trzeba a w C3 jak wiadomo wszystko siedzi w desce,teraz pytanie czy się da,i jak to zrobic aby nie zepsuć. aby działało jak trzeba. |
Autor: | rodzynek [ 08.lut.2009 22:05:32 ] |
Tytuł: | |
Było milion razy. Znajdź zegary z 5-cyl i podepnij. Zadziała. |
Autor: | arm [ 08.lut.2009 22:19:54 ] |
Tytuł: | |
szukam,wciąż szukam teraz też |
Autor: | Rysiek88 [ 08.lut.2009 22:30:49 ] |
Tytuł: | |
w ograniczeniu szukania podpowiem Ci, że możesz poszukać moich pierwszych postów związanych z deską. To Ci już znacznie zawęża obszar poszukiwań przy okazji. W czym tak naprawde problem ? Sama zamiana jednej na drugą ? czy jak ? |
Autor: | arm [ 08.lut.2009 22:47:10 ] |
Tytuł: | |
problem w tym że nie wiem czy ta bajerna deska z 5cylindrówek będzie działać z silnikiem 1,8.nie kupiłem jeszcze tej deski bo nie chce się wykosztować jeżeli okaże się że nie można np.podłączyc jakoś wskaźnika ciśnieni oleju itd. |
Autor: | arm [ 08.lut.2009 23:11:20 ] |
Tytuł: | |
no ok.według tego tematu: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... lindrowych wyjmuje starą deskę, podpinam i montuję tą z obrotomieżem i dodatkowymi zegarami i działa,tak beż dodatkowych kabli czujników i itd,jakoś trudno mi uwieżyć według tego tematu: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=79069 jest trochę więcej kombinacji,ale ja nie chcę deski z komputerem,wystarczy mi ta prostsza wersja. to jak to faktycznie jest,będzie działac bez kombinacji czy trzeba będzie sie pomęczyć bardziej pewnie by psowała jeżeli miałbym silnik 5cyl. po drugie nie wiem czy licznik nie będzie oszukiwał na moim jest 220 a na tamtych przeważnie 260km |
Autor: | TymoOon [ 08.lut.2009 23:43:28 ] |
Tytuł: | |
http://moto.allegro.pl/item544338148_au ... turbo.html właaaala tylko zamiast średniego spalania jest ładowanie turbo |
Autor: | rodzynek [ 09.lut.2009 01:10:51 ] |
Tytuł: | |
Obrotek będzie pokazywał dobrze (pod warunkiem, że nie masz gaźnika a wtrysk), prędkościomierz również. Ciśnienie oleju i temperatura oleju będzie pokazywać tylko po dołożeniu czujników. Woltomierz sprawa jasna. Co do kompa - pokaże ci tylko średnią prędkość i czas jazdy (o ile nie podepniesz przepływomierza - przy gaźniku go nie ma...). Jeżeli będziesz miał AutoChecka - musisz więcej polatać z kablami, ale da się dużo zrobić. Szukaj. |
Autor: | Monster [ 09.lut.2009 01:19:42 ] |
Tytuł: | |
Rodzynek, a wiesz może skąd należy podpiąć sygnał spalania do BC przy AAR na K-Jetroniku-III ? Szczerze mówiąc przeszukałem sporą część netu, ale bezskutecznie. Wiem w C4 gdzie skąd idzie sygnał w każdym silniku, poza moim własnym |
Autor: | Simpson [ 09.lut.2009 01:35:21 ] |
Tytuł: | |
Monster napisał(a): Rodzynek, a wiesz może skąd należy podpiąć sygnał spalania do BC przy AAR na K-Jetroniku-III ? Szczerze mówiąc przeszukałem sporą część netu, ale bezskutecznie. Wiem w C4 gdzie skąd idzie sygnał w każdym silniku, poza moim własnym
Możliwości masz 2: 1. sygnał z komputera, pinu nie pamietam. 2. sygnał z przepływomierza, ten ktory na wyjściu podaje 0-5v (1-5v nie pamiętam dokładnie ;P ) Oba wyjścia w zasadzie identyczne, bo jeżeli bierzesz sygnał z komputera, to jest to ten sygnał który idzie do niego z przepływki |
Autor: | Monster [ 09.lut.2009 01:41:11 ] |
Tytuł: | |
Właśnie o numer pinu (lub dokładny sposób z przepływomierza) się rozchodzi |
Autor: | rodzynek [ 09.lut.2009 01:53:14 ] |
Tytuł: | |
Monster napisał(a): Właśnie o numer pinu (lub dokładny sposób z przepływomierza) się rozchodzi
Miernik do ręki i do roboty, o ile się nie mylę to w C3 jest to pin 10 11 - żółty (zamienne z niebiesko-czarnym) kabel. Nie wiem jaki to będzie w C4 - schemat do ręki Wg schematu A100 z 92 roku - niebiesko-czarny kabel na 11 pinie sterownika --> http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig11.pdf |
Autor: | arm [ 09.lut.2009 17:58:12 ] |
Tytuł: | |
rodzynek napisał(a): Obrotek będzie pokazywał dobrze (pod warunkiem, że nie masz gaźnika a wtrysk), prędkościomierz również. Ciśnienie oleju i temperatura oleju będzie pokazywać tylko po dołożeniu czujników. Woltomierz sprawa jasna.
mam gaźnik ,jakie i gdzie te czujniki od oleju,woltomierz no jasna sprawa ale jak dla mnie to ciemno .co do komputera to sobie odpuszczę,wystarczy wersja bez kompa o taka np. http://www.allegro.pl/item550522306_aud ... letne.html |
Autor: | MichałBAJo [ 09.lut.2009 23:26:46 ] |
Tytuł: | |
To w czym problem cena ok zamawiaj i montuj Z woltomierzem sprawa jasna bo bedzie działał odrazu a co do mojich zegarów mam Krótkie ale mam AC i BC czy to oznacza jakąs wersje czy moze to była zachcianka kupującego ? |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |